مشاوره خصوصی علیرضا افشار
اخبار آموزشی

شانس ادامه تحصیل برای پذیرفته نشدگان در کنکور ۹۸

تحصیل برای کسانی که در کنکور قبول نشدند

شانس ادامه تحصیل برای پذیرفته نشدگان در کنکور 98: در کنکور قبول نشدم !

کارنامه نهایی کنکور 98/6/23 بر روی وب سایت رسمی سازمان سنجش آموش کشور قرار گرفت. به فاصله کوتاهی از اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری 98، نتایج دانشگاه آزاد اسلامی نیز از طریق وب پایگاه رسمی دانشگاه اطلاع رسانی شد.

برخی از داوطلبان نتوانستند در کد رشته-محل تحصیل انتخابی خود در هیچ یک از انتخاب ها، پذیرفته شوند. شانس ادامه تحصیل برای پذیرفته نشدگان در کنکور هنوز وجود دارد.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: پنجشنبه ۲۸ شهریورماه آخرین فرصت تمام متقاضیان ثبت نام در رشته‌های تحصیلی بدون آزمون دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی است.

قبل از اینکه دچار نا امیدی شوید و احساس سرخوردگی و افسردگی داشته باشید، به دنبال راه های دیگری برای جبران زمان از دست رفته باشید.

اگر چه عدم قبولی در کنکور پایان دنیا نیست ولی هنوز امید ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد برای داوطلبان پذیرفته نشده، وجود دارد.

اگر هنوز بین پشت کنکور ماندن و رفتن به دانشگاه شک دارید ما به شما مطلب پشت کنکور ماندن برای کنکور 99 را پیشنهاد میکنیم.

امکان ادامه تحصیل برای پذیرفته نشدگان در کنکور

مهلت ثبت نام در رشته های بدون آزمون نیز به پایان نرسیده و داوطلبان می توانند با توجه به دفترچه منتشر شده در سازمان سنجش، نسبت به انتخاب کد رشته-محل تحصیل بدون آزمون نیز اقدام کنند.

و تاریخ پنجشنبه 28 شهریور ماه آخرین فرصت تمام متقاضیان ثبت نام در رشته‌های تحصیلی بدون آزمون دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی است.

دانشگاه آزاد به روال سالهای گذشته و هم زمان با اعلام نتایج نهایی، لیست ذخیره دانشگاه ها را نیز اعلام می کند. اگر در بین ذخیره های دانشگاه آزاد باشید، هنوز امکان ثبت نام در رشته انتخابی را دارید.

اگر در هیچکدام از موارد قبولی شانس قبولی ندارید و یا می خواهید یک سال دیگر کنکور دهید و نیاز به همراهی یک مشاور با تجربه دارید می توانید به قسمت درخواست مشاوره تحصیلی کنکور مراجعه کنید.

از هم اکنون با برنامه ریزی درسی و مشاوره تحصیلی رایگان و خصوصی می توانید برای موفقیت در کنکور 99 تلاش کنید.

دانلود دفترچه راهنمای انتخاب رشته بدون آزمون کنکور سراسری 98

دانلود دفترچه اصلاحیه اول راهنمای انتخاب رشته بدون آزمون کنکور سراسری 98

دانلود دفترچه اصلاحیه دوم راهنمای انتخاب رشته بدون آزمون کنکور سراسری 98

دانلود دفترچه راهنمای انتخاب رشته بدون آزمون دانشگاه آزاد 98

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا