مشاوره خصوصی علیرضا افشار
اخبار آموزشی

فرصت مجدد ثبت نام کنکور سراسری و فرهنگیان ۱۴۰۳ | آخرین فرصت ثبت‌نام با تأخیر 1403

مهلت آخر ثبت نام جاماندگان ثبت نام آزمون سراسری و کنکور فرهنگیان

مهلت مجدد ثبت نام متاخرین در کنکور 1403 و فرهنگیان

افرادی که در مهلت اول ثبت نام کنکور موفق به نام‌نویسی نشده‌اند، پس از اتمام آن مهلت، به دنبال پاسخ به این سوال هستند که آیا ثبت نام کنکور سراسری تمدید خواهد شد یا نه؟ اگر سازمان سنجش قصد داشته باشد پس از اتمام مهلت ثبت نام، ثبت نام مجدد کنکور سراسری ۱۴۰۳ را برگزار کند، این افراد می‌توانند با دانلود دفترچه ثبت نام کنکور و رعایت قوانین و مقررات ثبت نام، مراحل ثبت نام خود را تکمیل کنند.

سازمان سنجش به عنوان برگزار کننده کنکور سراسری، برای داوطلبانی که در زمان مقرر ثبت نام نکرده‌اند، بازه‌های زمانی مختلفی را در نظر گرفته است تا فرصت ثبت نام مجدد را برای آن‌ها فراهم کند. در این راستا، در ادامه به بررسی مهلت مجدد ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ و ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ پرداخته می‌شود.

مهلت ثبت نام مجدد در کنکور سراسری ۱۴۰۳ با عنوان ثبت نام با تأخیر کنکور ۱۴۰۳ شناخته می‌شود. در فرصت مجدد ثبت نام کنکور، هیچ تغییری در شرایط و مقررات ثبت نام صورت نخواهد گرفت و فقط لینک ثبت نام مجدد برای داوطلبان فعال خواهد شد. با توجه به تغییراتی که در خصوص زمان و نحوه برگزاری کنکور ۱۴۰۳ داریم میتوانید همچنان با آموزش ثبت نام کنکور سراسری پیش بروید.

طبق اعلام سازمان سنجش امکان ثبت نام با تأخیر در نوبت اول اردیبهشت آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ را دوشنبه و سه شنبه ۲۷ و ۲۸ آذر ماه اعلام کرد.

فرصت ثبت نام مجدد دانشگاه فرهنگیان و کنکور تربیت معلم

جاماندگان آزمون‌های سراسری و پذیرش دانشجو-معلم ۲۷ و ۲۸ آذر نام‌نویسی کنند، متقاضیان شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) و آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در دانشگاه فرهنگیان که در تاریخ اعلام شده موفق به نام نویسی نشدند، می توانند در روزهای ۲۷ و ۲۸ آذر به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و نام‌نویسی کنند.

آدرس ثبت نام کنکور

آخرین فرصت ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور، درباره ایجاد فرصت مجدد برای ثبت نام داوطلبان جاماندگان در مهلت مقرر، دکتر حسن مروتی اعلام کرد که امکان ثبت نام با تأخیر برای این دسته از داوطلبان منحصراً در روز دوشنبه مورخ 1403/9/27 و سه شنبه 1403/9/28  در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش فراهم شده است.

از آنجایی که بسیاری از داوطلبان به اشتباه به تنهایی کنکور فرهنگیان یا سراسری را انتخاب کرده اند میتوانند ثبت نام خود را ویرایش کنند.

طبق اعلام سازمان سنجش امکان ثبت نام با تأخیر در نوبت اول اردیبهشت آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ را دوشنبه و سه شنبه ۲۷ و ۲۸ آذر ماه اعلام کرد.

خبر سازمان سنجش در مورد تمدید فرصت ثبت نام

سازمان سنجش معمولاً برای ثبت نام کنکور، بازه زمانی ۷ روزه را در نظر می‌گیرد. با این حال، برخی از داوطلبان به دلایل مختلف در مهلت ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ نتوانستند در زمان مقرر ثبت نام کنند و یا اطلاعات خود را ویرایش کنند.

طبق اطلاعات سایت سازمان سنجش، مهلت مجدد ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ در تاریخ ۲۷ و ۲۸ اذر ماه در این سازمان فراهم خواهد بود. همچنین، اخبار مربوط به این مهلت ثبت نام از طریق سایت سازمان سنجش برای داوطلبان قابل دسترسی خواهد بود.

طبق اعلام سازمان سنجش امکان ثبت نام با تأخیر در نوبت اول اردیبهشت آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ را دوشنبه و سه شنبه ۲۷ و ۲۸ آذر ماه اعلام کرد.

آیا ثبت نام کنکور سراسری جاماندگان باز تمدید میشود؟

به گفته سازمان سنجش این آخرین فرصت است که میتوانند داوطلبان در 27 و 28 آذر ثبت نام کنند و مهلت دیگری نخواهد بود.

سازمان سنجش اعلام کرده است که برای داوطلبانی که در مهلت مشخص شده توانسته‌اند فرم ثبت نام یا اطلاعات ثبت نامی خود را برای کنکور ۱۴۰۳ تکمیل نکنند، فرصتی جدید با عنوان فرصت مجدد ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ در نظر گرفته شده است. در این بازه زمانی، لینک ثبت نام کنکور سراسری به نشانی sanjesh.org، مجددا فعال خواهد بود.

پادکست صحبت های کامل استاد علیرضا افشار در مورد تمدید مهلت ثبت نام کنکور و فرهنگیان


این پست و اطلاعات آن مداوم بروز خواهد شد و تمامی اطلاعات جدید در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار
مشاوره تلفنی/حضوری کنکور (با شخص علیرضا افشار)
تماس تلفنی هر روز 9 الی 13 و 16 الی 20
ارسال پیام 24 ساعته در اپلیکشن تلگرام/ایتا

۰۹۳۵۸۹۶۰۵۰۳

مشاوره رایگان کنکور (عمومی)

نوشته های مشابه

14 دیدگاه

  1. سلام استاد افشار.وقتتون بخیر.خسته نباشید
    🙂

    من تقریبا از ۲۰ اسفند تا امروز واسه آزمون زدن از درسا وقت گذاشتم.
    ولی آزمون های تک درس میزنم. از قلمچی و ماز و کتاب آزمونی.
    مثلا ۳۰ تا سوال زیست ۳۰ دقیقه یا ۳۰ تا سوال فیزیک ۴۰ دقیقه
    اینجوری آزمون میزنم.
    درصدام هم بیشتر وقتا ۷۵ به بالا میشن.
    اونجاهایی رو که مشکل دارم و درصدم کم میشه رو دوباره میرم از کتاب تست سنگین مثل آی کیو و نردبام و نشرالگو تست میزنم.
    حالا مشکلم اینه که اگه اینجوری پیش برم شاید نتونم آزمون جامع زیاد حل کنم.
    چون من فکر میکردم تا ۲۰ اردیبهشت همه درسام با آزمون زماندار تموم میشن و میرم سراغ آزمون جامع ولی ریاضی و زیست تقریبا ۶۰ درصدشون تموم میشه تا اون موقع و هنوز یه جاهای دیگه ای میمونه که باید بخونم.ولی چون پشت کنکوری ام و قسمتای باقی مونده آسونن، میتونم سریع بخونمشون.

    خیلی دوست دارم رتبم زیر صد باشه🙂
    ممنون میشم اگه راهنماییم کنید🌷🌷

    1. آزمون جامع به همه چیز میرزه
      اردیبهشت هر ۴ روز بزن جامع تا برنامه ها و جهت گیری های بعدی کامل دستت بیاد
      بعدش هم وقت بذار برای بین هر جامع تا آزمون جامع بعدی تایم بذار برای کار فصل به فصل تستی از دروس و مباحثی که داری و همین کار پیشنهادی خودت انجام بده

        1. یعنی برای اون ۱۵ درصد فرهنگیان فرقی نداره در کنکور اردیبهشت یا تیر شرکت کنیم!

        2. ولی دعوت به مصاحبه قبل از کنکور تیره،سراسری هم ۶۰ درصد تاثیر داره برای دعوت ،پس اگه فرصتی دیگر برای ثبت نام سراسری تمدید نشه من کلا باید بیخیال فرهنگیان شم

          1. سلام
            فرصت ها دوبار بود باید دقت میکردبد
            برای کنکور اردیبهشت دیگه چیزی تمدید نمیشه

  2. سلام آقای افشار
    خسته نباشید.
    من پشت کنکوری ۱۴۰۰ تجربی هستم. مشکلات خانوادگی من خیییلی روح و روانمو داغون کرد تو این چند سال ،اعتماد به نفسم صفر شده اصلا به خودم باور ندارم،من مشکل مکان داشتم و خوشبختانه خونمونو عوض کردیم و یه انباری داره که من ۳_۴روزیه دارم اونجا میخونم و خدارو شکر خوبه.
    من ۴۰۲ ثبت نام نکردم چون واقعا هیچ امیدی نداشتم.از طرفیم الان که واسه ۴۰۳ استارت زدم اما پرقدرت نمیخونم‌‌.انگار انرژیم تحلیل رفته.خیییلی کند شدم و یه چیزی که اخیرا متوجه شدم اینکه حافظه کوتاه مدتم رو از دست دادم. مثلااگه باکسی امشب صحبت کنم چند دقیقه بعد یا حتی چند ثانیه بعد بخشی از حرفاش رو یادم نیست کلا انگار از ذهنم میپره. من با مادرم مشکل دارم و بهم هراز گاهی زخم زبون میزنه و اعصابمو داغون می‌کنه بعدشم سردرد میگیرم همش به حرفاش و اون حالتی که باهم حرف زد و برخورد کرد فکر میکنم دست خودم نیست انگار تو سرم میدون جنگه

    آقای افشار به قرآن من درسم خوب بود. تو این چند سال به اندازه ۱۰ سال پیر شدم.استعداد و توانااییم دیگه مثل قبل نیست.من با هدف پزشکی تهران استارت زدم اما الان هیچ امیدی ندارم.
    من چیکار کنم.

    1. سلام
      حرف های شما بیشتر از جنس درد دل هست و من براش پاسخ قطعی ندارم
      الا اینکه توصیه همون جایی که این ۴ روز درس خوندی کارت ادامه بده و توکل بخدا باشه و محکم بخون تا بتونی خودت برسونی کم کم

      اگر جوری درس بخونی که هم ازش لذت ببری و هم از خودت راضی باشی اونوقت دیگه برنده ای و مشکلی نداری…

  3. سلام استاد
    پشت کنکوری هستم اما تو این سه سال درس نخوندم.چند فصلی از زیست دهم و ریاضی هم از ده و یازده خوندم.با توجه به اینکه زمان زیادی تا مهر نمونده وباید پایه خونده بشه به نظرتون بخش های مرتبط با دوازدهم مثل تابع و مثلثات در ادامه تابع و مثلثات پایه خونده بشه یا نه ؟؟

    1. سلام
      زنجیره های معادلات و نامعادلات و تعیین علامت ها و توابع کار کن

  4. سلام دکتر
    یه دانشجوی پزشکی هست خیلی تاکید داره که اگه حتی پشت کنکوری و شروع صفری هستی دی رو به صورت بقچه ای نیم سال اول دوازدهم بخون.
    شما موافقید؟؟

    1. سلام
      برای درس هایی که پیش نیاز نداره بله درسته میشه
      برای هم امتحان نوبت اول همان درس بخون و تا جایی که میشه حتی شده چند فصل تستی جمعش کن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا