مشاوره خصوصی علیرضا افشار
اخبار آموزشی

وسایل ممنوعه + لوازم مورد نیاز و ضروری جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۲

همراه داشتن چه چیزهایی در جلسه کنکور 1402 الزامی است؟

برهیچکس پوشیده نیست که به غیر از تلاش،شرایط روحی و روانی نیز تاثیر زیادی در موفقیت کنکور به خصوص مدیریت جلسه کنکور دارد، آماده کردن وسایل ضروری و لازم جلسه کنکور سراسری و نبردن موارد ممنوعه میتواند نقش مهمی در کنترل استرس و فشار های نا خواسته ی تحمیلی داشته باشد.

1) کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1402

حتما کارت ورود به جلسه کنکور را پرینت شده همراه خود داشته باشید،اینکه پرینت شما رنگی است یا سیاه و سفید اهمیتی ندارد اما همراه داشتن کارت ورود به جلسه لازمه ی شرکت در کنکور است،پس به هیچ وجه کارت خود را فراموش نکنید!

در صورتی که سهمیه ایثارگران شما در کارت ورود به جلسه تبدیل به سهمیه مناطق شده بود خودتان هنگام پرینت گرفتن کارت ورود به جلسه آن را اصلاح و ویرایش کنید ؛ در صورت مغایرت مشخصات شخصی شما با کارت آزمون سراسری و یا عدم توانایی دریافت کارت از سایت سنجش حتما به بادجه های رفع نقص سازمان سنجش مراجعه کنید

گرچه گفته می شود امسال نیازی به اثر انگشت زدن کارت ورود به جلسه نیست،اما اگر اصراری به انجام این کار دارید آن را به ساعت های آخر موکول نکنید و به محض دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1402 انجام دهید.

درج معدل نهایی شما هنگام پرینت کارت صفر یا خط تیره (-) مشکلی ایجاد نخواهد کرد و این موضوع بخاطر عدم  هماهنگی آموزش و پرورش و سازمان سنجش است و بزودی اصلاح خواهد شد .

2) کارت ملی / شناسنامه عکس دار

توصیه میکنیم برای محکم کاری شناسنامه و کارت ملی با هم همراهتون باشه اگر یکیشو ندارید و با یک مورد هم کارتون راه میوفته و نیازی به همراه داشتن همزمان نیست.اما همراه داشتن یکی از دو مورد ذکر شده یعنی کارت ملی یا شناسنامه به علت بررسی تطابق شما با اطلاعات کارت ورود به جلسه الزامیه.

در مواردی که داوطلب کارت ملی نداره و شناسنامه عکس دار هم نداره دیده شده که دفترچه بیمه عکس دار یا پاسپورت هم همراه خودشون بردن.

3) چند مداد B1  نرم و مناسب پر کردن پاسخبرگ و مداد اتود 0.5 برای محاسبات

حداقل 3 مداد B1 یا HB مناسب همراه خودتون داشته باشید، بعض از داوطلبان کنکور مداد رو از دو طرف تراش میکنن تا قابل استفاده شه اگر اینکار رو در خونه امتحان کردید و آزمون شبیه ساز کنکور 1402 رو با این شرایط انجام دادید میتونید انجام بدید.

استفاده از مداد آزمون تنها به کسانی پیشنهاد میشه که تعداد زیادی آزمون جامع و پاسخبرگ باهاش انجام دادن،جلسه کنکور زمان آزمون و خطا نیست!

یک مداد اتود 0.5 به دلیل نازکی نک و کم رنگ نوشتن برای محاسبات در حاشیه دفترچه آزمون همراه داشته باشید. اتود به دلیل ضخامت نوک کوچک تر و کمرنگ ، برای انجام محاسبات و چرکنویس در فضای کوچک دفترچه مناسب تر است و در صورتیکه که فضا برای انجام عملیات ریاضی کم داشتید می توانید با مداد پر رنگ تر روی آن مجدد محاسبات کنکور را انجام دهید

4) پاک کن تمیز و نو

بهتره دو پاک کن همراه خودتون داشته باشید که نو و تمیز باشن و قبلا ازشون استفاده نکردید برای استفاده بهتر اس پاک کن میتونید پاک کن رو از وسط نصف کنید که 4 گوشه ی تیز آن به 8 گوشه تبدیل شود و با ظرافت بیشتری بتوانید پاک کنید.

در صورت تمایل میتواند یه نخ از وسط تو تیکه ی پاک کن رد کنید و دور گردنتان بیاندازید تا استفاده از آن راحت تر شود و به زمین نیفتد.

5) مداد تراش تیز

یک مداد تراش تیز و امتحان شده برای احتیاط همراه خودتون داشته باشید که اگر لازم شد ازش استفاده کنید.

در کل هیچ کدام از لوازم تحریر شما نباید نو و آکبند باشد و حتما قبل از آزمون آن را چندین بار تست فرمایید.

6) سنجاق قفلی برای اتصال کارت ورود به جلسه

سعی کنید برای وصل کردن کارت ورود به جلسه به سینه تون از سنجاق قفلی استفاده کنید نه سوزن ته گرد! نوک سوزن ته گرد ممکنه در طول آزمون به بدنتون فشار بیاره و حواستونو پرت کنه. گیره های کوچک کاغذ نیز جایگزین سنجاق قفلی است . همچنین استفاده از گیره کاغذ همراه با بند دور گردن و اتصال آن به کارت ورود به جلسه نیز کار خوبیه (Necklace)

7) ساعت مچی عقربه ای

داشتن یک ساعت مچی عقربه ای از موارد ضروری جلسه کنکوره چون موقع مدیریت زمان آزمون نمیتونید رو در و دیوار حوزه دنبال ساعت بگردید و ممکنه زاویه مناسبی به ساعت نداشته باشید.

در مورد ساعت دیجیتالی ساده هم رفتار های سلیقه ای و متناقضی دیده شده پس سعی کنید حتما ساعت شما عقربه ای باشه. همچنین مشاهده ساعت دیجیتالی به دلیل تناقض اعداد 2,5,6,9,4 و خطای چشم در اعداد هم گاها باعث اشتباه خواهد شد . حتما باتری ساعت خودتان چک کنید تا در جلسه آزمون ساعت شما نخوابد .

ضمنا اگر کنکور سراسری امسال بجای ساعت ۸ صبح ساعت ۸:۳۰ برای شروع پاسخگویی به سوالات اعلام شد برای آرامش بیشتر لطفا ساعت مچی خودتان را در لحظه شروع آزمون روی ساعت ۸ تنظیم کنید تا دقیقا با مدیریت آزمون تمرین شده خودتان پیش بروید .

8) دستمال کاغذی و پارچه ای

به هر دلیلی ممکنه نیاز به دستمال کاغذی یا پارچه ای داشته باشید،عرق کردن، آبریزش بینی، کثیف شدن دست و… پس حتما چند دستمال کاغذی و پارچه ای همراه خودتون داشته باشید.

ضمنا همراه داشتن دستمال پارچه ای با قدری آب میتواند باعث تر کردن صورت و گردن و خنک تر شدن شما شود.

9) بطری آب سرد (فریز شده)

یه بطری آب سرد همراه خودتون داشته باشید که دورش با دستمال حوله ای پوشیده شده (بخاطر اینکه دستتون خیس نشه) حتما در بطری رو در خونه باز کنید و تست کنید که درست باز و بسته میشه یا نه.

استفاده از بطری های آب با دهانه قمقمه ای (پستانکی) هم باعث نوشیدن ساده تر آب شده و در حتی در صورت وارون شدن بطری نیز آب روی پاسخبرگ و دفترچه شما نخواهد ریخت . آب حتما همراه خودتان داشته باشید تا مجبور نباشید با ترس و لرز از آب حوزه کنکور استفاده کنید .

10) آب میوه ترجیحا طبیعی یا شربت خانگی

حتما یه بطری آب معدنی طبیعی همراه خودتون داشته باشید، آب هویج،پرتقال، سیب و… برای این تاکید رو طبیعی بودن داریم که مواد نگه دارنده یا سایر محتویات آبمیوه های مصنوعی معده تونو اذیت نکنه.

از شربت طبیعی و خونگی (ترکیب عسل + آبلیمو + زعفران) هم میتونید استفاده کنید تا قند خون خودتونو سر جلسه تامین کنید.

نوشیدنی های انرژی زا به علت افزایش ضربان قلب توصیه نمی شود.

11) مواد قندی طبیعی مثل توت، انجیر، کشمش،خرما (خشک و بدون چوب یا هسته)

از مواد قندی طبیعی مثل مقدار کمی توت، انجیر، کشمش یا خرما بدون هسته به میل و تمایل خود استفاده کنید این موارد از شکلات و کاکائو  هم طبق اصول تغذیه در سال کنکور بسیار بهتر است و دردسر کمتری برای استفاده نیز دارد.

اگر از آجیل خشک قندی نتونستید استفاده کنید برای جایگزین از تکه های کوچک نبات/آبنبات خشک استفاده کنید و یادتون باشه که هر ۴۵ دقیقه یکبار با میل کردن مجدد مواد قندی قند خون تان را تنظیم کنید تا پایین نیاید

12) بیسکوییت ساده و خشک

چند بیسکوییت ساده و خشک همراه خود داشته باشید تا اگر احساس گرسنگی یا ضعف کردید میل کنید،بیسکوییت های کاکائویی و کرمدار گزینه مناسبی نیستند چون ممکن است دست شما موقع استفاده کثیف شود.

13) کفش و لباس راحت و خنک + تن پوش اضافی (برای جلوگیری از سرمای احتمالی)

لباسی که با آن راحت هستید در سر جلسه ی کنکور استفاده کنید مثلا شلوار ورزشی، تیشرت، پیراهن یا مانتو باز و غیر جذب که هوا در آن رفت  آمد داشته باشد.

یک کفش یا صندل مناسب که قبلا دغعات زیادی بدون مشکل از آن استفاده کرده اید نیز در راحتی ذهنی شما تاثیر گذار است.

یک تن پوش نازک و مناسب نیز همراه خود داشته باشید که اگر احتمالا زیر باد کولر بودید و سرما اذیتتان کرد از آن استفاده کنید.

استفاده از کفش راحتی تابستانی ترجیحا جلو باز (برای خانم ها همراه با جوراب) پیشنهاد می شود .

اقدامات کرونایی جلسه کنکور ۱۴۰۲

کنکور ۹۹ به علت شرایط خاص خود با کنکور های سالهای قبل تفاوت دارد و اقدامات خاص خود را میطلبد دو مورد زیر مخصوص شرایط کرونا و کنکور امسال است.

14) چند ماسک تمیز با کش نه چندان سفت

ماسکی استفاده کنید که هم استاندارد باشد هم نازک و مهمتر از همه در آزمون های جامع خانگی از آن استفاده کرده باشید. ماسک های سه لایه پزشکی گزینه بسیار مناسبی است و از ماسک های N95 راحتی بیشتری دارد. فراموش نکنید قرار است چند ساعت از ماسک استفاده کنید و ضخامت بیش از حد شما را اذیت میکند و حس خفگی و گرما به شما دست خواهد داد .

چند ماسک همراه خود داشته ابشید که در صورت خیس شدن ماسک بر اثر تنفس یا عرق کردن یا هر دلیل دیگه ای ماسک خود را تعویض کنید. استفاده از شیلد هم برای زمان شلوغی و صف های دم در حوزه های آزمون فکر خوبیه تا خیال تون راحت بشه ؛ اما هنگام شروع آزمون با خیال راحت آن را کنار بگذارید تا تهیه هوا بهتری داشته باشید .

15) دستمال حوله ای (پارچه ای) و اسپری الکل

گرچه تمامی محیط حوزه آزمون کنکور سراسری ساعت ها قبل از ورود شما ضد عفونی شده است اما برای آزامش فکری و روانی خود چند دستمال حوله ای و یک اسپری کوچک الکل همراه خود داشته باشید که صندلی خود را قبل از نشستن به طور کامل ضد عفونی کنید و وسایل خود را با خیال راحت قرار دهید.

جایگزین اسپری کوچک الکل هم می توان از پدهای بسته بندی شده کوچک ضدعفونی/الکلی که قابل تهیه از همه داروخانه های سراسر کشور نیز استفاده کرد و در صورت لزوم بخصوص هنگام استفاده از سرویش بهداشتی استفاده کرد .

موارد و وسایل ممنوع کنکور سراسری ۱۴۰۲

1) هر گونه وسایل الکترونیکی و حافظه دار از قبیل ساعت هوشمند، انگشتر هوشمند، گوشی، تبلت ، قلم نوری و….

2) هر گونه وسیله محاسباتی و اندازه گیری از قبیل ماشین حساب و نقاله و جداول پارامترهای علمی مثل جدول تناوبی عناصر شیمی

3) هرگونه کیف، ساک دستی بزرگ و  لوازم شخصی غیر ضروری برای حل آزمون

4) هرگونه نت، یادداشت، کاغذ، دفتر، کتاب و…

بهتر است این موارد را همراه خود نبرید چون حتی در صورت تحویل به حوزه، حوزه مسئولیتی در مورد نگهداری از وسایل شما نمیپذیرد،همچنین در صورت همراه داشتن این موارد و متوجه شدن مراقب شما تخلف کرده اید و از آزمون سراسری محروم خواهید شد.

نکته بسیار مهم: مجددا تاکید میکنیم جلسه کنکور زمان آزمون و خطا نیست تنها کار هایی را انجام دهید و از وسایلی استفاده کنید که بارها استفاده کرده اید و دنبال ماجراجویی نباشید.

قوانین جدید جلسه کنکور ۱۴۰۲ با اعلام سازمان سنجش

سازمان سنجش طبق اطلاعیه ای که در خرداد ماه 1402 منتشر کرد موراد جدید را ممنوع اعلام کرده است که در عکس زیر میتوانید آن را مشاهده کنید:

وسایل ممنوعه جلسه کنکور ۱۴۰۲

  • تجهیزات الکترونیکی (تلفن همراه، ساعت، دستبند، عینک و انگشتر هوشمند و…)
  • ماشین حساب، پیجر و هندزفری
  • خودکار و پاک کن هوشمند
  • کتاب، جزوه، نت و یادداشت
  • وسایل فلزی گل سر، تل، آینه و باید حتما پلاستیکی باشد)
  • ساک، کیف دستی، جامدادی
  • مواد خوراکی بجز آب آشامیدنی

وسایل مجاز و ضروری جلسه کنکور ۱۴۰۲

  • پرینت کارت شرکت در جلسه آزمون همراه با یک سنجاق
  • اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه
  • مداد سیاه نرم پررنگ (۲ عدد)
  • پاک کن و تراش (1 عدد)
  • ماسک اضافی سه لایه معمولی

و در آخر و در آخر یاد خدا آرامش بخش قلب هاست با آرزوی موفقیت برای تک تک کنکوریهای 1402 در زندگی

نوشته های مشابه

252 دیدگاه

  1. سلام استاد وقت بخیر یه سوال آیا ماشین حساب واقعا غیرمجاز هستش؟
    اخه پارسال توی حوزه ما ماشین حساب ساده مجاز بودن گیر نمی دادن اصلا چندتا حوزه اطراف هم از بچه ها پرسیدم گفتن ساده مجاز بوده
    تو کارت هم مستقیم ماشین حساب ذکر نشده
    خواستم مطمئن بشم…

    1. سلام
      بله غیر مجاز است و همراه داشتن این وسیله برای یک حوزه دلیل بر مجاز بودن نیست ( حتی ماشین حساب ساده )

      1. خیلی ممنون…و یه سوال دیگه تخلف حوزه هارو چجوری میشه گزارش کرد؟

          1. سلام وقتتون بخیر خسته نباشید داشتن ناخون و لاک در کنکور غیر مجاز است ؟؟
            میتونیم کاشت مژه داشته باشیم ؟؟ یا خیر

          1. سلام ببخشید قرص و داروی مسکن برای عادت ماهیانه ایا ازاده؟

      2. کارت ورود به جلسه م عکس تایید نشده چیکار کنم فردا صبح هم کنکور کارشناسی ارشد سراسری آزاد هست

        جایی برای تحویل وسایل هست مثل موبایل؟

        1. سلام
          بادجه های رفع نقص استان باید برید
          آدرس هاش در سایت سنجش هست

          هر حوزه بخشی تحت نام امانات داره برای اینگونه وسایل

      3. چرا مواد خوراکی ممنوع زدید؟؟
        سر کنکور من بدم مشکلی نداشته
        اگه داوطلب قندش یا فشارش بیوفته باید یچیزی باشه بخوره یا نه؟

        1. صحبت شما درسته ولی برای بحث تقلب سخت گیری می کنند
          توت خشک و کشمش و یا انجیر بخور چند تا داخل کیسه فریزر داشته باش

      4. سلام میشه با خودمون خودکار یا مداد رنگی ببریم ک بتونیم مسائل رو حل کنیم و قاطی نشه؟
        منظورم اینه ک استفاده خودکار و مداد رنگی تقلب محسوب میشه؟
        چون ایطوری راحت ترم

    2. سلام.من گوشی های هنزفری رو بریدم و از اونا به عنوان صداگیر استفاده میکنم ایا مشکلی پیش نمیاد؟

    3. سلام درصورتی که سرجلسه گوشی رو ازمون بگیرن چطوری باید پیگیر پس گرفتن گوشیمون باشیم؟

  2. سلام استاد خسته نباشید ….
    بجای اتود میتونیم با خودمون خودکار ببریم و با خودکار تو دفترچه بنویسیم؟؟؟ مشکلی نیست؟؟؟

    1. اصلا نه
      اتود خوبی که داره اینه چون کمرنگ می نویسه میشه مجدد با مداد هم پر رنگ تر مجدد روی همان چرک نویس کرد . اما خودکار تازه جوهر هم پس میده

  3. سلام استاد آیا حتما باید با مقنعه تو سر جلسه بشینیم یا نه؟ دیده شده که بعضی از بچها با شال و روسری راحت هم تو سر جلسه نشستن شما نظر تون درباره این مورد چیه؟
    ممنون

    1. سلام
      بله باید با مقنعه باشید

      دریافت فایل صوتی و تصویری همایش شب کنکور شنبه ۲۵ مرداد بصورت کامل (زمان برنامه ۳ساعت) اینجا کلیک کنید
      https://zarinp.al/323619

      کد تخفیف ۳۰٪ : 6060

  4. من از پشتیبان قلمچی مون شنیدم که کاغذ سفید برای چک نویس مشکلی نداره. اینطوره؟؟

      1. استاد من او ازمون های خونه گاهی از پشت پاسخبرگ برای چک نویس استفاده میکنم.مشکلی نداره؟
        و استاد حتما باید شربت باشه یعنی آب و مواد قندی کافی نیست؟؟

        1. مشکلی نیست
          ریسک داره ولی که خدایی نکرده پاره نشه

          شربت خانگی برای کم کردن عطش خوبه ولی بازم اگر نخواستی حداقل دوتا بطری آب کوچیک داشته بش همراهت

          1. ایا می شه گوشی رو قبل ازمون تحویل داد بعدش تحویل گرف

  5. استاد !
    میدونم الان خیلی دیره واسه پرسیدن این سوال
    چقدر میشه اطمینان داشت که بودجه بندی دروس اختصاصی 99 هم مثل 98 باشه؟ بر اساس مباحث تست خیز کنکور 98 خوندم 🙁 اگه عوض بشه بیچاره ام !

    1. کنکور ۹۹ برای نظام جدید قدری سخت از از ۹۸ هست ولی برای نظام قدیم مثل سال قبل

      1. سلام ببخشید به ما گفتن جلوی مراقب باید امضای کارت انجام بشه. اتفاقا اون روز توی میکروفون گفتن اگه حسی خونه امضا کرد باید مجدد جلوی ما امضا کنه
        اما از من امضا نگرفتن! کارت ورود به جلسه ام بدون امضا بود
        البته پاسخنامه را نخواستن جلوی کسی امضا کنیم کردم
        آیا مشکلی پیش میاد.
        ده روزه فکرم مشغوله و همش اعصابم خرد:(((((

      2. سلام وقت بخیر
        گوش گیر پلاستیکی برای کنکور مجاز است ؟
        گوش گیری ک مانع صدا میشود

        1. مجاز هست . اگر چیزی گفتند نشون بدید متوجه بشن از جنس فوم نرم هست

        1. اشکال نداره ولی پیش اومده ناخن گیر کنه و باعث بشه اذیت بشه طرف در سر جلسه

  6. سلام استاد وقت بخیر من رو یه تیکه کاغذ کوچیک زمان های هر درس رو نوشتم.نمیتونم با خودم ببرمش؟؟

      1. ببخشید کنکور چهار ساعته یا چهار ساعتو ده دقیقه لطفااااااااااااااااجواب بدید

  7. سلام خسته نباشید . در سایت دیپ کد(سایت سوابق تحصیلی) نمرات نهایی من درسته اما معدلم رو صفر زده از چند نفر پرسیدم رفتند سایت رو چک کردن درست بود. چه کار باید کنم؟ نگران شدم

  8. سلام استاد من دسترسی ندارم به تلفن که بخوام باهاتون ارتباط برقرار کنم میشه بگین هزینه ی مشاوره ایتون ماهیانه در چه بازه ایه برای کنکور 1400 و پشت کنکوری هستم لطفا جواب بدید ممنونم

    1. سلام
      ماهانه ۶۰۰ ت برای ۸ جلسه مشاوره برنامه ریزی ماهانه و آزمون های هفتگی و چکینگ روزانه

    2. سلام وقت بخیر
      میشه کارت ورود به جلسه رو توی برگه A4 پرینت گرفت و اول جلسه به مراقب نشون داد که برگه پشتش از قبل سفید بوده و سر جلسه ازش به عنوان چک نویس هم استفاده کرد؟

      1. سلام
        سایز 14 خیر
        یک چهارم یک برگه a4 باید باشه سایز کارت شما و دائما متصل به سینه شما
        سعی کن از فضاهای کوچیک برای چرکنویس استفاده کنی و زیاد جا نخواهی

    1. سلام
      عقربه ای ساده ببرید تا هیچ کسی بهتون چیزی نگه
      + کرنومتر ساده که اگر اجازه دادند استفاده کنید
      بستگی به سخت گیری و ش…ور مراقبین داره دیگه بعضی چیزها

  9. سلام استا افشار وقت بخیر
    استاد من کنکوری ۱۴۰۰ تجربیم از خرداد تازه با شما آشنا شدم و ویساتونو گوش کردم و لایو هارو هم دیدم طبق برنامه شما هم پیش میرفتم ولی چون اهمال کاری کردم یه روز درمیون پیش میرفتم یجورایی تا اواسط مرداد هیچ کاری نکردم الان دوهفته ای میشه ک شروع کردم یه ذره مطالعه م نوسانی هست ولی میدونم درست میشه استاد بیشترین تعداد تستی ک زدم ۱۴۰ تست با ۸ ساعت مطالعه بوده
    استاد احساس میکنم دیر شروع کردم و استرس کل وجودومو فرا گرفته میترسم اون چیزی ک دوست دارم رو نیارم اخه من دندانپزشکی دانشگاه تهران میخوام قبول شم ولی چون دیر شروع کردم اکثر اوقات ناامید میشم و فکر میکنم ک خیلیی ها هستن ک از من جلو ترن 😓 استاد چکار کنم استرسم کم بشه؟؟
    واقعا ممنونم بابت کمک هاتون 🙏🏻انشالله همیشه سلامت باشین

    1. سلام
      از الان هم بخوانی برای کنکور 1400 دیر نیست و باید عالی باشی تا بتونی موفق بشی
      فقط باید تغییر کنی و بیشتر وقت تلف نکنی

      1. سلام وقتتون به خیر.من یه کاری برام پیش اومد الان کارت ملی و شناسنامه‌م یه شهر دیگه‌ست دسترسی ندارم بهش.از کپیش میشه استفاده کرد؟یا دفترچه بیمه؟

        1. سلام
          بادجه های رفع نقص مراجعه باید می کردید
          کپی مدارک + دفترچه بیمه همراهت باشه امیدوارم که احراز هویتت را قبول کنند

  10. 1آیا کورنومتر را می توان سر جلسه برد
    2من کارت آزمون رو گرفتم استاد آیا دیگر باید کاری انجام بدم یا نه چون وقتی بابام رفت گرفت گفت باید بری توی سازمان سلامت و من این برگه ی راهنمایی رو خوندم هیچی در مورد این ننوشته بود
    3استاد شما گفتین قبل جلسه خودتون امضا و اثر انگشت بزنید کجا باید اثر انگشت بزنم

    1. کرونومتر بردی حتما ساعت مچی هم ببر که اگر سخت گیری کردند بدوون ساعت نباشی
      امضا کن ولی و اثر انگشت واجب نیست
      فرم خوداظهاری هم همراهت باشه پرینتش برات بهتره

  11. سلام استاد.میشه یه ساک دستی کوچیک با خودمون ببریم؟ آخه اون همه وسایلو که نمیشه دستمون بگیریم ببریم!!!

    1. سلام
      داخل نایلون غیر رنگی شفاف باشه بهتره . کمتر مراقبین را حساس میکنی

  12. سلام استاد…سوالی داشتم ازتون…من تا سال اول دبیرستان درسم عالی بود…سال دوم دبیرستان مشکلاتی برام بوجود اومد که باعث شد درس نخونم…این مشکلات همچنان تا امسال ادامه دار بود ..سه سال کنکور تجربی نظام قدیم شرکت کردم ولی رتبه های خوبی کسب نکردم…امسال اومدم رشتمو عوض کردم و انسانی نظام جدید ثبت نام کردم ولی بازم چیزی نخوندم…فردا ازمون دارم ولی مطمعنم اصلا مجاز به انتخاب رشته نمیشم…تصمیم دارم برم دانشگاه ولی میخوام کنار دانشگاه برای کنکور1400بخونم…سوالم اینه به نظرتون چه رشته ای بخونم؟؟و اینکه من با این شرایطم میتونم سال بعد همزمان با دانشگاه ،درس های کنکور هم بخونم؟؟به احتمال زیاد بخوام سال بعد کنکور تجربی شرکت کنم….

    1. سلام
      وقت حضوری مشاوره بگیرید از خودم (حضوری) تا درباره اینکه چه رشته ای برای شما مناسب هست صحبت کنیم و تست رغبت سنج شغلی و تیپ شخصیتی ازتون بگیرم

      1. من شهرستان زندگی میکنم و نمیتونم حضوری وقت مشاوره بگیرم…به نظرتون تلفنی وقت مشاوره بگیرم مشکلم حل میشه؟؟متاسفانه در شهر ما هم مشاور خوبی وجود نداره

  13. سلام
    استاد لطفا شفاف سازی کنید که این که میگن سوالات قبل کنکور پخش میشن درسته یا نه؟

    1. خیر قبل از کنکور سوالات پخش نمیشه چون به تعداد داوطلبان چاپ شده و برای هر داوطلب در پکیج اختصاصی خوده اوست

      1. سلام وقتتون بخیر ، میخواستم بدونم برای پر کردن پاسخبرگ سر جلسه کنکور آیا میشه از مداد B6 استفاده کرد؟ یکی از دوستام میگفت چون واسه تصحیح، پاسخبرگ ها رو اسکن میکنن مشکل پیش میاره

  14. سلام
    وقتتون بخیر
    آقای افشار من کنکوری ۹۹ ام اما پشت می مونم برا ۱۴۰۰
    استاد من خیلی از کتابامم چون تابستون می خریدم مال کنکور ۹۸ اند
    الان با اونا می تونم برا کنکور ۱۴۰۰ بخونم؟

  15. سلام میخواستم بپرسم که جامدادی مشکلی نداره که همراه داشته باشیم تا وسیله ها رو داخلش قرار بدیم مثل الکل و ماسک اضافی و تراش و….؟؟؟

  16. رفتم کافینتی گفت نمی تونم الان برات پرینت بگیرم باید ۲۴ ساعت بگذره
    تا اون موقع من کنکور رو دادم
    من توی سامانه ثبت شدم و سالمم آیا باید حتما پرینت همراهم باشه چون دخت داییم کرمان فقط ثبت بوده و اصلا برگه ای هم همراهش نبوده

    1. سلام
      باشه اگر تونستی پرینت بگیری بهتره اگر نشد استرس نگیر
      مثل شما کم نیستند و حتی سایت شون هم خیلی گیر داشت

  17. سلام.
    حداکثر تا چه ساعتی باید حوزه باشیم؟ روی کارت زده ۱ ساعت قبل شروع فرایند آزمون (که میشه ساعت ۷) حضور الزامی است ولی سایت سنجش نوشته تا ساعت ۷:۳۰ در حوزه باز هستش.

    1. سلام
      در حوزه باز هست
      خیالت راحت
      آزمون ساعت ۸:۳۰ شروع میشه

  18. سلام استاد
    استاد بچه های ریاضی چ قدیم چ جدید میگن کنکورشون خیلی سخت تر بوده
    استاد با توجه ب این کنکور تجربی هپ امکان داره خیلی سخت باشه؟؟؟😥

  19. سلام ما باید کد سوابق تحصیلیرو هنگام دریافت کارت ورود به جلسه تو قسمت ویرایش اطلاعات وارد میکردیم یا نه؟

    1. سلام
      برای سوابق تحصیلی سایت دیپ کد میتونی شهریور هم بری و نمراتت تایید کنی

  20. سلام
    اشکالی ندارع کارت ورود به جلسه رو تو خونه مهر و امضا کنبم؟؟؟؟

  21. سلام ببخشید کسی که سمعک میزنه می تونه سمعک رو به جلسه کنکور ببره؟؟؟ یا ممنوع هستش؟

  22. سلام ببخشید میشه که به جای سوزن برای نصب کارت از اویز گردنی که گیره داره و متصل میشه به کارت استفاده کنیم؟؟؟؟ مشکلی نداره؟؟؟

  23. سلام فرم خوداظهاری روهمه باید پرکنن یافقط افراد مبتلا به کرونا؟وچه سایتیه؟

  24. سلام
    اساسا از اول روزی که باهاتون اشنا شدم با اقای ح.ر.ی مخالف بودید اما ایشون به شدت خبره بودن و هستن و خداروشکر به حرفتون گوش نکردم الان ۹۰درصد ریاضی میزنم و این مدت بارها دیدم گفتید نقاله نبرید در صورتی که هم خود سجش تو پاسخ سوالم هم بچه های پارسال گفتن مشکلی نداره اما شما اصرار به نبردن دارید
    چرا این حرف میزنم چون استاد ح.ر.ی فقط با نقاله تدریس دارن

    منطق خوبیم دارید:میگید فردا میرید دانشگاه هیچی بلد نیستید
    ایکاش یبار سرجلسه ایشون میشستید
    انقد بی تجربگی شما عجیب
    چرا میگم بی تجربه
    چون نسنجیده دارید راهنمایی میکنید

    1. سلام
      من در این مقاله جایی نگفتم که نقاله نبرید …
      من مسئول حوزه های کنکور چندین منطقه و استان کشور بودم و به چشم دیدم که که ماشین حساب هم استفاده کردند و حساسیت هر حوزه بستگی به قانون نداره و به نفراتش داره
      اساسا با حل تست به روش های رد گزینه مشکل دارم و اعتقاد دارم بی سواددی میاره (حداقل برای رشته های مهندسی پس فردا در دانشگاه ۱۰۰٪ مشکل میخورند)

    2. سلام وقت شما بخیر
      خسته نباشید
      میشه جواب گزینه های کنکور رو که می‌زنیم رو داخل برگه ای روی صندلی چسباندن بنویسم
      تغلب محسوب نمیشه ؟

  25. سلام خسته نباشید اشکالی داره بدون جوراب بریم سر جلسه؟با کفش جلوباز؟ایراد میگیرن؟

    1. کفش جلو باز + جوراب اصلا ایراد نمی گیرند
      بدون جوراب و با رعایت شئونات هم ندیدم ایراد بگیرند

  26. سلام ، مطمئنین استفاده از نقاله و پرگار اشکال داره ؟ آخه من پارسال با خودم بردم بعنی امسال ببینن ممکنه بگیرن؟

    1. سلام
      حوزه های گیر به خوراکی همراهت هم گیر میدن و برخی ها شاید ماشین حساب دستت هم نگیرند
      ببرید ولی برای استفاده به مراقب بگید

  27. سلام استاد دخترا میتونن از مانتوهای راحتی خودشون استفاده کنن یا باید مانتوی فرم مدرسه رو بپوشن

  28. الان بعد از دوساعت از همایش شب کنکور خیلی فکر کردم. راستش یک ساعت آخر تصویرتون رو نداشتم ولی چون نمیخواستم حتی یک ثانیه رو از دست بدم همونجوری گوش دادم. شما رادیومانند هم حس رو به خوبی منتقل میکنید. من زیاد به خدا اعتقادی ندارم ولی بازم حرفاتونو میفهمیدم. امروز چهار تیرماه 1400 من قبول کردم که جایی که الان هستم میانگین همه تصمیم هایی هست که تمام این مدت گرفتم. فردا اول هفته دوباره به مدت چند روز با ایده های نو ادامه میدم. این چند ماه آخر تلاشم خیلی زیاد بود. نتیجه ام شاید متناسب با تلاشم نباشه ولی اشکال نداره. بریم جلو من آمادم.

    1. قربونت برم
      عزیز دل هستی
      فیلم و ویس شب کنکور امسال میذارم براتون فردا صیح کانال اختصاصی مون

  29. سلام.
    سر جلسه کنکور ،
    کلید و کارت اتوبوس تو جیبم باشه گیر میدن یا نه؟
    لطفا پاسخ بدید ، مهمه.

    1. خیر مشکلی نداره

      نقاله و کرنومتر و گوشی صدا گیر و …. هم مشکلی نداره اگر گیر دادند با مسئول جلسه صحبت کنید
      ساعت عفربه ای هم داشته باشید تا خطای دید کمتری داشته باشید و خدایی نکرده هنگ نکنه

      1. سلام استاد
        ببخشید دوباره مزاحم شدم…
        پایینِ کارت ورود به جلسه رو باید تو‌ خونه قیچی کنیم؟
        منظورم همین قسمتیه که نوشته «داوطلبان لازم است اطلاعات مندرج در این قسمت(بند های ۱۳ تا ۲۶) را ملاحظه و در صورت مشاهده مغایرت….»

  30. سلااااام به استاد عزیز
    مداد تست زنی گاج مشکلی واسه تصحیح پاسخبرگ ایجاد نمیکنه ؟میتونم استفاده کنم ؟
    و اینک گفته بودین اگ بار اولتونه استفاده نکنین موقع تست زدن تو خونه همیشه ازش استفاده میکنم واسه کنکور استفاده کنم مشکلی ایجاد نمیکنه ؟
    خیلی ممنون که اینقدر خوبین و به سوالای همه جواب میدین

    1. سلام
      چند تا آزمون باهاش بزن . راحت بودی استفاده کن
      به نظر من نوکش اول خوبه و بعد زاویه اش با مستطیل های پاسخبرگ همخوانی نداره و خیلی کاربردی نمیشه

  31. سلام لازم اونایی که کرونا ندارن کپی برگه خوداظهاری رو که توی سایت وزارت بهداشت پر کردن و نشون میده سالمن باخودشون ببرن سر جلسه؟

  32. سلام خسته نباشید ببخشید اون قسمتی از کارت که نوشته محل امضا رو باید خودمون امضا کنیم ؟ و این که باید تو خونه امضا بشه یا تو حوزه ؟

    1. در منزل امضا کنی یا نکنی فرقی نداره
      سر جلسه هم اگر کسی یادش رفت امضا کنه مشکلی نیست

  33. سلام استاد وقت به خیر با اینکه دفترچه رو مطالعه کردم و اطلاعات کارت کنکور رو نگاه کردم راجب بند۱۱نوع سوالات انتخابی دقیق متوجه نشدم من که گروه علوم تجربی هستم ومیخوام کنکور تجربی شرکت کنم در بندیازده خط تیره جلوش گذاشته و پایین اون نوشته(ویژه گروه علوم ومعارف اسلامی)الان من چه کار کنم? باید به به باجه رفع نقص اطلاعات کارت مراجعه کنم یا درسته سوالات انتخابی من همون گروه علوم تجربی است چون با کنکور۹۹فرق میکندامسال؟؟ممنون

  34. سلام
    ببخشید اگر در حواسمون پرت بشه و نقطه ای چیزی تو کادر نوشته بشه مشکلی پیش میاد ؟؟

  35. سلام استاد خسته نباشید
    درباره بردن کرنومتر سوال دارم که ایا میتونیم ببریم یا نه چون من فقط با کرنومتر میتونم زمانمو مدیریت کنم
    و مدادb3وb4میتونیم ببریم از جهت این میگم ک خیلی خیلی نرم و راحتن

    1. سلام وقتتون بخیر ، میخواستم بدونم برای پر کردن پاسخبرگ سر جلسه کنکور آیا میشه از مداد B6 استفاده کرد؟ یکی از دوستام میگفت چون واسه تصحیح، پاسخبرگ ها رو اسکن میکنن مشکل پیش میاره

  36. سلام استاد.
    ببخشید یه سوال:
    به مُشَمایی که داخلش آبمیوه و بیسکوییت و مداد و پاکن و… گذاشتیم گیر نمیدن؟
    میذارن سر جلسه ببریم؟

  37. سلام وقتتون بخیر ، میخواستم بدونم برای پر کردن پاسخبرگ سر جلسه کنکور آیا میشه از مداد B6 استفاده کرد؟ یکی از دوستام میگفت چون واسه تصحیح، پاسخبرگ ها رو اسکن میکنن مشکل پیش میاره

    1. مناسب نیست چون خیلی پر رنگ و روغنی هست و برای پاک کردن مشکل دارید

  38. سلام استاد
    ببخشید که سوالم بی ربطه به پست، اما خواهش میکنم پاسخ بدید
    استاد من دیر شروع کردم برا کنکور و فقط ی چیزایی خوندم
    و فرصت آزمون جامع زدن نداشتم و فقط چند تا تک درس زدم
    الان نمیدونم به چه ترتیبی درسها رو باید جواب بدم فردا و همچنین نمیدونم چه جوری مدیریت زمان کنم یعنی چه جوری وقتم رو تنظیم کنم (تجربی هستم)
    میشه راهنمایی کنید.

  39. ی سوال دیگه هم اینکه سوالاتی که بین دو گزینه فقط شک میکنیم رو شانسی بزنیم؟

    1. شک عددی حل نکنید . شک غیر عددی و محاسباتی و شمارشی به اولین شک پاسخ بدید

  40. سلام.
    آخرین رتبه ای که مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه دولتی– روزانه هست ،
    چند هزاره؟

    1. سلام
      در رشته های مختلف متفاوت هست
      حدود یک سوم داوطلبان کنکور می توانند ظرفیت روزانه قبول بشن و البته یکسری رشته ها هم جدیدا بدون آزمون شدند در روزانه که بخاطر بازار کار خراب پیشنهاد نمیشن
      پس هر دوره روزانه ای هم الزاما رشته خوب نداره

  41. سلام.
    اتباع خارجی بدون کنکور هم میتونن پزشکی بخونن؟
    اگه جواب «بله» است … تو کدوم دانشگاه میتونن؟
    تهران؟ پردیس بین الملل ؟ یا …؟

    1. سلام
      خیر ؛ شایعاتی میگن که فلان کس از بهمان کشور پول داده اومده راحت دانشگاه تهران ولی به این سادگی که میگن نیست

      1. ببخشید این مدت زیاد سوال میپرسم…
        الان یه خارجی ،
        اگه کنکور سراسری تجربی بده… رتبه۲ رقمی هم بیاره… و تو‌ انتخاب رشته ، پزشکی دانشگاه تهران هم قبول بشه…
        بازم شهریه داره؟

        1. با قانون فعلی بله
          مگر اینکه به اتباع خارجی با مدران ایرانی کارت ملی بدن و مشمول اون قانون بشی

  42. سلام.در طی برخی سایت ها گفتن در رشته ها فنی حرفه ای برای مثال رشته الکتروتکنیک می شود ماشین حساب برد ایا این درسته؟

  43. سلام ببخشید استاد اریان حیدری میگن نقاله میتونید ببرید کنکور الان میشه برای کنکور 1401نقاله برد؟

    1. سلام
      دوران روش های نقاله ای و جاگذاری عدد و رد گزینه با دیدن سوالات کنکور ۱۴۰۰ تمام شده
      طراح سوال از استاد کنکور همیشه جلوتر بود امسال

      1. بله طراح سوال جلوتر بود به اون خاطر سوالات اشتباه و خارج از کتاب داده بود جالب رتبه یک 55درصد ریاضی زده دانش آموزان آریان حیدری اکثرا بین 50 تا 80 زدند او همه سوال ها را با تکنیک نمیگه در کنارش آموزش اصولی را هم میگه ضمنا هر دو هفته آزمون های آزمایشی را هم تحلیل میکنه چون خودم در آزمون قلمچی ریاضی را بالاتر میزنم.

        1. لطفا لطفا اسم اساتید اینجا نیارین چون بحث ما مشاوره ای هست و نه …
          تبلیغ و تخریب اینجا جایی نداره
          با هر استادی که راحت هستید شروع کنید و حواستون باشه که تا جایی که میشه تست زیاد و متنوع حل کنید و بسته به چهارچوب یک مولف و طراح نباشید
          ریاضی مثل دریا وسیع هست و حل تمرین زیاد براش تضمین کننده

  44. سلام خسته نباشید اقای افشار
    نقاله میشه برد سر جلسه کنکور 1401؟
    اگر هم ببریم به مراقب نشون بدیم یا خیر؟

    1. سلام
      طراح سوال ترفند های نقاله ای رو کهنه کرده دیگه با سوالات ۱۴۰۰

      1. سلام وقت بخیر طراح 1400 که جز دانشمندان ریاضی در جهان هستی بود که سوال هندسه 155 گزینه نداشت
        نقاله واسه زمانی هست که سوال خیلی داره میپیچه به پرو پاچمون

        اقای افشار ایا میتوان برد نقاله یا خیر؟
        ممنون از لطف شما

        1. نقاله ببرید ولی فقط نقاله ای یاد نگیرید
          به طراح هر درس سوال کنکور بد بین باشید و حرف اساتیدی که میگن از اینا نمیاد رو گوش ندید

  45. سلام استاد عزیز میشه با خودکار توی دفترچه حل کرد؟؟ چون مداد معمولا میشکنه یا بد خط میشه و اتود هم با فشار میشکنه

    1. سلام
      فکر خوبی نیست چون شاید روی سوال هم با پخش جور جودکار مخدوش بشه

  46. سلام خسته نباشید من خواهرم کم شنوا هستش و هیچ مشکلی نداشته از بچگی هم مدرسه عادی میره امسال کنکوری هستش و دو تا سمعک استفاده میکنه برای کنکور ما نمیخوایم بزنیم که کم شنوا هست و سهمیه منطقه ۱ بهش بخوره آیا امکانش هست موقع ثبت نام این گزینه کم شنوارو نزنیم؟؟ یا موقع ورود به جلسه کنکور چون افراد رو چک میکنن بعد داخل راه میدن چون سمعک داره ممکنه به جلسه راهش ندن شما اطلاع دارین؟؟

    1. سلام
      تاییده پزشکی داشته باشه مشکلی نداره
      کم شنوا باشی سهمیه منطقه ۳ بهتون میخوره

      1. ممنونم ازتون برای این که سهمیه بگیره چی؟ باید تو بهزیستی تشکیل پرونده بدیم؟ کجاست آدرس بهزیستی همونی که تو ولی عصر؟

  47. سلام ببخشید یک سوال داشتم، اینکه سر جلسه کنکور کارت ملی و شناسنامه داشته باشیم، ما که اتباع خارجی هستیم و فقط یک برگه حمایت تحصیلی داریم چیکار کنیم؟

    1. سلام
      با مدرک اقاکت که عکس دار هم حتما باید باشه تشریف ببرید

  48. سلام. وقت بخیر
    ببخشید یه سوال داشتم میشه کارت ورود به جلسه رو توی برگه A4 پرینت گرفت و اول جلسه به مراقب نشون داد که برگه پشتش سفیده و از قبل چیزی رو نوشته نیست و حین جلسه ازش به عنوان چک نویس هم استفاده کرد؟

  49. سلام استاد من پارسال باخودم پوشه دکمه ای کوچیک برای شناسنامه ومدادو…بردم گیرندادن فقط داخلشونگاه کردن امسال هم میشه ببرم؟؟

  50. سلام استاداگه قسمت زیرکارت ورودبه جلسه که بایدقیچی بشه رو همراه خودمون باشه مشکلی نیست یعنی دم دستمون باشه شاید راضی شدن ازش به عنوان چک نویس استفاده کنیم بعدا.چون واقعامن مشکل دارم که ریزبنویسم وقتی استرس داشته باشم.

    1. مشکلی نداره قیچی کنید از جای کارت و توصیه های در منزل بخوانید

  51. سلام .ممنون که پاسخ میدید . توی سایت سنجش جدیدا مواردی که میتونیم با خودمون ببریم سر جلسه رو گفتن . واقعا به خوراکی گیر میدن؟؟؟؟ چه کار کنیم اگه گیر بدن؟ گشنه آزمون بزنم تو خونه برای آماده شدن؟

    1. الکی نوشته
      خوراکی هم میشه برد
      بخصوص آبنبات و بیسکوییت خشک و پاستیل

  52. سلام استاد.خدا قوت.
    استاد خوراکی نمی تونیم ببریم؟فقط آب؟خب نمیشه که واقعا.😅
    بعد دقیقا چرا خوراکی ممنوعه؟مثلا با این خوراکی بیچاره چه جوری میشه تقلب کرد؟خب حالا شایدم بشه ولی نمیشه که فقط به آب اکتفا کرد که.ادم گرسنه میشه.

  53. سلام مجدد.یه چیز دیگه الان داشتم آزمون میدادم یه مگس خیلی اذیت میکرد سر جلسه باید چیکار کرد اگه همچین اتفاقی افتاد؟
    دم کنکور رد دادم😅

  54. سلام استاد ببخشید امسال (1401) تو لیست ممنوعه ها مواد خوراکی غیر آب هم هست منظورشون چیه دقیقا؟؟:)

  55. سلام خسته نباشید اگر کاشت ناخن داشته باشیم اشکال داره واسه کنکور؟

    1. مشکلی نیست
      ولی ناخن بلند اگر گیر کنه جایی به اونم فکر کن چجوری امتحان بدی و مداد دستت بگیری

  56. سلام استاد من حدودا ۳۰-۴۰ درصد و حتی بیشتر میتونم زمین شناسی جواب بدم. بنظرتون جواب بدم تو کنکور؟ درصدام تو اون یکی درسا زیاد خوب نیست که بگیم سرجلسه وقت کم میارم برای اون یکیا و … . ولی از طرفی تو زیر گروه یک تاثیری نداره. فقط رتبه رو بهبود میده…

    1. حدود ۲۰ درصد بزن که نه وقت کم بیاری برای بقیه دروس و هم خیال خودت راحت باشه بابت زمین

  57. سلام استاد من تا الان شبیه ساز هام و آزمون های حضوریمو با اتود ۰.۹ پر کردم آخه راحت تر و نرم تر از مداد معمولی هایی که دارم و زودتر پرمیشه سر کنکور همینو ببرم یا نه؟

    1. سلام
      هر جور عادت داری کار کن
      چرکنویس با مداد انجام ندهید فقط که زیاد فضا میگیره

  58. سلام
    واقعا اجازه بردان خوراکی نمیدن؟
    من مشکل افت قند و فشارخون شدید دارم و ممکنه تا مرز بیهوشی برسم بعد اگه خوراکی نبردم و مشکلی برام پیش امد کی میخواد جوابگو باشه واقعا سیستم اموزشی دیگه به چیا حساس شده
    کارایی مغز هم بدون خوراکی طی ۴ ساعت کار کرد مغز پایین میاد🤦‍♀️

  59. سلام خسته نباشید
    استاد اخیرا یه استرسی گرفتم و اون هم اینه که چند ساله که با خودکار سوالات رو حل میکنم و سرعت بالایی تو حال نسبت به مداد دارم، ولی شنیدم که شاید نذارن خودکار سر جلسه ببرم یا حتی اگه بتونم ببرم سنجش بعدا بگه که استفاده از خودکار ممنوع بوده و نباید در حل سوالات از اون استفاده میکردم و بعداز زمان اعلام نتایج برام دردسر بشه
    همچین اتفاقی ممکنه بیفته استاد؟

  60. سلام استاد خسته نباشید برای ما که دانش آموز دوازدهم هستیم و تازه امتحانات نهایی رو دادیم برا قسمت درج معدل نهایی و دیپلم چکار کنیم گفتن که باید وقتی کارت ورود به جلسه میگیریم ویرایش کنیم ولی خب ما که هنوز نمراتمون رو اعلام نکردن ؟؟؟

    1. اگر اعلام نکردند تا روز پرینت کارت ورود به جلسه چیزی ننویس اون بخش

  61. سلام استاد بالاخره بردن مواد خوراکی مجاز هست یا خیر؟ زیر عکس اخر نوشتید غ مجازه، بالا تو متن گفتید ببریم

  62. سلام وقت بخير
    عذر ميخوام اتود من فلزي هستش
    الان نميتونم ببرمش سر جلسه؟

    1. مشکلی نداره . ببر
      سنجش خیلی سخت میگیره در دستور العمل ولی اجرا در این حد هم سخت نیست که خوراکی و اتود نشه برد

  63. سلام ببخشید گفتن امسال خوراکی مجاز نیست فقط میتونیم آب ببریم درسته؟ بدون خوراکی که نمیشه

    1. خوراکی هم ببرید
      مقدار کم خوراکی در یک نایلون پلاستیکی شفاف بی رنگ

  64. سلام استاد خسته نباشید آیا برای تست زدن تو کنکور مداد 6B میتونیم ببریم ؟
    و برای چرک نویس خودکار مجاز هست ؟
    لطفا فقط بگین که این هارو مجاز هست و میشه استفاده کرد یا نه چون خودم میدونم مداد ب۲ و اتود ۰/۵ برای چرک نویس مناسب هست
    با تشکر

    1. چرک نویس مجاز نیست
      مداد ب ۶ خیلی پر رنگ هست و پاک کردن غلط هات سهت میشه
      نهایت ب۲ استفاده کن که نرمی و گرافیت خوبی داره و نیاز به فشار دادن و وقت تلف شدن نداره
      اتود برای چرکنویس و مداد برای پر کردن پاسخبرگ بهاره

  65. سلام استاد من پایین دفترچه هارو پر کردم فقط دوتا شو اثر انگشت نزدم
    مشکلی پیش میاد ؟

  66. سلام وقت بخیر
    من کنکوری تجربی ۱۴۰۰ بودم، بدلایل زیادی از جمله اذیتهای مدرسه، استرس امتحانات ترم، درگیری با کرونا و البته کمکاری خودم نخوندم و نتیجه افتضاحی به بار اومد، پشت کنکور موندم با این خیال که میترکونم اما بازم کمکاری کردم و عملا هم وقت خودم و هم امید خانوادمو به باد دادم. (زمان پشت کنکورم برای اولین بار در گیر کلاسای انلاین شدم و متاسفانه با پشت گوش انداختن جلسه ها، جمع کردن افلاین ها، خوب یاد نگرفتن به امید اینکه افلاین فلان جلسه رو دارم ، قاطی کردن تایم اموزش و تست و و و… همه چیز دوباره بهم ریخت. و زمانی به خودم اومدم که خیلی دیر بود…) الان شرایط روحی خودم و جو حاکم تو خونه بشدت بهم ریختس، و عملا تصور میکنن من تواناییشو ندارم اما من اصلا تلاش کافی و درستی نداشتم که بحث نتونستن معنا پیدا کنه.(درمجموع دانش اموز ضعیف یا کم هوشی نبودم در طول سالهای تحصیلی) دردناک ترین حسی که دارم این هستش که پریروز برای کنکور تو محوطه دانشگاهی بودم که دوسش دارم و این فکرو میکردم که چقدر ازش دورم!! من مطمئنم اگر درستش نکنم و پزشکی گیلان 🙂 قبول نشم، تا اخر عمر خودمو نمیبخشم چون به شدت از خودم ناراحتم…
    برای بهتر کردن شرایط روحی الانم، شما پیشنهادی دارید ؟!

    1. پیشنهادم اینه تا اعلام نتایج شروع کنی به خواندن
      اصلا فکر کن کنکور همچنان ادامه داره و درس رها نکن
      اگر واقعا خوب کار کردی و تغییر کردی روندت ادامه بده

  67. سلام استاد وقتتون بخیر من یادم رفته اسم و کد داوطلبیم رو روی دغتر چه عمومیا بنویسم دیروز داشتم نگاه میکردم نوشته بود خالی بودن این بخش یعنی شما سر جلسه نبودید استاد راه حلی داره ؟دارم از استرس میمیرم

      1. وای استاد واقعا ممنونم دستتون درد نکنه ان شاالله همیشه حالتون خوب باشه خیالم راحت شد

  68. استاد سلام
    خودکار نمیشه برد حل سوالات دفترچه برد؟ با مداد پاسخبرگ رو پر میکنم ، البته دیدم خودکار جزو ممنوعات هست ….‌ چوم من ازمون های امسال رو هم با خودکار راحتتر بودم سریعتر بود

    1. سلام
      خودکار برپن سر جلسه مشکلش میشه اینکه جوهر پس میدی و گند میزنه به همه چیز
      با اتود چرکنویس کن و با مداد پر کن پاسخبرگ

  69. سلام وقت بخیر
    میخواستم بدونم حوزه های آزمون محل امانات برای نگهداری گوشی همراه دارند ؟

    1. مجاز است ولی اگر زیاد باشه شاید بگم بذارید قسمت امانت اشیا

  70. سلام استاد ببخشید نقش حناهندی روی دست مشکل داره و موقع ورود به حوزه مشکل ساز میشه؟؟!

  71. سلام استاد استفاده از مداد فشاری سر جلسه کنکور مجازه یا لاید فقط مداد باشه خواهشا جواب بدید

  72. چی بگم دکتر امروز همون بدون عکس رو هم قبول نکردن . نمیدونم کجای عدالت این هست که ما رو تا هشت و چهل و پنج نگه میدارن بعد میگن برید یه گواهی عکس دار مثل کارت بسیج بیارین و به بدبختی تا ساعت نه میرسونیم و بعد ما رو سر جلسه راه نمیدن . واقعا نمیتونستن همون اول بگن برید یه کارتی چیزی بردارید بیارید ؟؟؟!!!! …..قضاوت با شما ….. امروز به کل عصبی هستم و کنکور امروز رو هم از دست دادم . حالا میشه فردا خودم از خودم همون سوالات رو با همون تایم کنکور بگیرم ؟؟ ممنون که در همه شرایط همراه مون هستین . سپاس

  73. سلام وقت شما بخیر
    خسته نباشید
    میشه جواب گزینه های کنکور رو که می‌زنیم رو داخل برگه ای روی صندلی چسباندن بنویسم
    تغلب محسوب نمیشه ؟

    1. بهتره اینکار نکنید چون بعدا ثابت کردن اینکه این برگه از اول باهاتون بوده یا سر جلسه نوشتید سخت میشه و مراقب شک کنه بهت استرس میده

    1. بهتره با مقنعه باشید ولی گیر به اون معنی که نذارن برید داخل جلسه کنکور خیر

  74. با سلام. با توجه به اینکه سال بعد کنکور الکترونیکی برگزار میشه داشتن یک برگه چک نویس تخلفه؟خودشون برگه نمیدن؟ و راه حل چیه؟

  75. سلام وقتتون بخیر؛ ایرادی داره که ماژیک هایلایت با خودمون ببریم؟ آخه من عادت دارم موقع حل کردن سوالات پسیج زبان بعضی کلمات متن رو هایلایت میکنم، خیلی بهم کمک میکنه ، اگه تو برگه پرسشنامه کنکور اینکارو کنم مشکلی داره ؟

    1. سلام من پایین برگه قسمت مشخصات ازمونو با خودکار پر کردم ایا برام مشکل پیش میاد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا