مشاوره خصوصی علیرضا افشار
اخبار آموزشی

تمدید زمان انتخاب رشته های با آزمون کنکور سراسری

آیا انتاب رشته کنکور تمدید میشود؟

تمدید زمان انتخاب رشته های با آزمون

با توجه به اینکه برخی از داوطلبان موفق به انتخاب رشته تا این لحظه نشده اند، زمان انتخاب رشته کنکور 98 تمدید شد. به اطلاع داوطلبان عزیز آزمون سراسری سال 1398 می رساند انتخاب رشته های با آزمون تاساعت 24 روزشنبه مورخ 98/05/26 تمدید گردید.

طبق آخرین اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور، مهلت انتخاب رشته از روز یکشنبه 20 مرداد ماه 1398 تا پایان روز شنبه 26 مرداد ماه ۱۳۹۸ می باشد.

داوطلبان ورود به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی که قصد انتخاب رشته های با آزمون را دارند، تنها در این بازه زمانی می توانند فرم انتخاب رشته خود را تکمیل نمایند.

لازم به ذکر است که کلیه داوطلبان می بایست تنها یک صفحه مرورگر را باز کرده و از باز کردن صفحات مختلف و یا کلیک برروی دکمه Back مرورگر خودداری نمایند. در صورت عدم توجه به این موضوع، مراحل انتخاب رشته به درستی انجام نشده و داوطلب به صفحه اصلی ارجاع داده می شود.

تمدید زمان انتخاب رشته های با آزمون

کلیه داوطلبانی که مجاز به انتخاب دوره های پیام نور و غیر انتفاعی می باشند اما علاقمندی خود را در زمان ثبت نام و یا مراحل قبلی اعلام ننموده اند، می توانند با خرید کارت علاقمندی، این کد رشته محل ها را نیز انتخاب نمایند. آخرین مهلت انتخاب رشته های با آزمون تا پایان روز شنبه 26 مرداد ماه اعلام شده است.

دقت داشته باشید که مراحل انتخاب رشته به طور کامل انجام شود. در صورت تکمیل مراحل انتخاب رشته می بایست رسید در یک صفحه مجزا از سیستم انتخاب رشته شماره پرونده 7 رقمی و رسید انتخاب رشته 15 رقمی دریافت نمایید.

تذکر: قبل از تکمیل فرم انتخاب رشته حتما دفترچه اصلاحیه کنکور ۹۸ و  دفترچه راهنمای انتخاب رشته سراسری 98 را به دقت مطالعه کنید. برخی از دانشگاه ها در کد رشته های خاص، ظرفیت را افزایش داده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا