مشاوره خصوصی علیرضا افشار
روانشناختیروانشناختیویدیو

بمب انرژی کنکور مخصوص بهمن و اسفند ماه

ویدیو انگیزشی و پرانرژی برای موفقیت در ماه های پایانی کنکور

مهمترین هزینه ی لازم برای کنکور

زمانی که صحبت از خرج و هزینه در دوران کنکور میشه ، بی تردید به یاد پول کتاب و کلاس کنکور و آزمون آزمایشی و مشاوره خصوصی کنکور می افتیم اما اگر می خواهید در کنکور به موفقیت های تاپ برسید لازمه تا هزینه های بیشتری برای موفقیت در کنکور بپردازید.

این هزینه با پولی که تاکنون برای کنکور پدر خرج کرده فرق داره ، نه قراره بری کلاس درسی تا استاد بهت درس بده ، نه قراره از پدرت برای گرفتن مشاوره خصوصی کنکور پول بگیری و نه چک های اقساط کنکور آزمایشی با امضای پدر رو قراره به نمایندگی آزمون شهرتون بدی . این هزینه فقط به خوده خوده تو مربوط میشه و قرار نیست کسی جز تو اونو پرداخت کنه!

اتفاقا این هزینه اگر پرداخت نشه هیچ کدام از هزینه هایی که بالا ازش اسم آوردم معنایی نداره و بی تاثیر خواهد بود .

اهمیت خواستن و اراده در موفقیت کنکور

این هزینه از جنس خواست و اراده خودت هست و اون تو هستی که باید از بهمن یا اسفند ۹۹ تا کنکور ۱۴۰۰ به تنهایی اونو  پرداخت کنی تا به موفقیت برسی ؛ دوست من وقتی اسم از اراده به میان میاد دیگه کسی نمیتونه کمکت کنه و خودت تنهایی تا بتونی در روز کنکور ۱۴۰۰ به بهترین روش آزمون دادن به رتبه دلخواهت برسی

به قول یک جمله پند آموز و انگیزشی : کسانی که اعتقاد دارند دیگران باید موفقیت را به او دهند همانند کسانی هستند که برای گذر از رودخانه منتظرند تا آب رودخانه خشک شود. موفقیت اتفاقی نیست…

موفقیت در کنکور به چه معنی است؟

موفقیت یعنی درک تفاوت بین این‌که چه می‌خواهید و به چه چیزی نیاز دارید

موفقیت یعنی باور کنید که می‌توانید

موفقیت یعنی غلبه بر ترس

موفقیت یعنی تسلیم نشدن

موفقیت یعنی درک این حقیقت که سرنوشت‌تان در دستان خودتان است

تنها راه رسیدن به موفقیت در کنکور

برای رسیدن به موفقیت در کنکور، باید هزینه شکست ها را بپردازید و جنبه شکست خوردن داشته باشید؛ وقتی جنبه شکست خوردن را ندارید و از آن می ترسید، از شروع دوباره و تلاش بیشتر و تسلیم نشدن فرار خواهید کرد و عملا روز به روز از آن دورتر خواهید شد .

پس اگر میخواهید موفق شدن در کنکور از بهمن را بدست بیاری باید همه تلاش خودتون کنید تا تمام مشکلات گذشته و ۵ ماه پایانی کنکور 1400 و رنجش ترازهای پایین و سختی فهم مطالب سنگین دروس تخصصی کنکور را پشت سر بگذارید اما روی رتبه و اینکه آخرش چی قراره بشه تمرکز نکنید.

تمرکز کردن بر روی برنده شدن می‌تواند باعث کاهش قدرت انسان شود، بهتر است که تمرکز خود را بر روی این بگذارید که بهترین عملکرد خود را داشته باشید. داوطلبان کنکوری که پس از چند روز مطالعه دائم به فکر رتبه و نتیجه کنکور خود هستند و جایگاه فعلی خود را با بقیه مقایسه می کنند ، اغلب مطالعه مستمری نخواهند داشت .

اما برای این‌که واقعا بتوانید مسیر پنج ماهه کنکور ۱۴۰۰ را طی با موفقیت کنید، بهتر است پل های  پشت سرتان را خراب کنید تا دیگر نتوانید عقب‌نشینی کنید این مساله باعث افزایش تمرکز شما نیز می شود!

تسلیم شدن در مسیر موفقیت کنکور

انسان وقتی که راهی برای تسلیم شدنش وجود نداشته باشد، قدرتش چندبرابر می‌شود؛ فرض کنید یک داوطلب کنکور با کم کاری و ضعف ۷ ماهه گذشته امروز با خودت چنین فکر میکند که امسال اهمال کاری خودم و فلان اتفاقات و بهمان افراد مانع از رسیدن او به موفقیت شدند ولی من در نهایت با مبحثی خوانی دروس کنکور و تلاش مضاعف و استفاده از ایام طلایی نوروز کنکور به موفقیم میرسم و هیچی مانع من نخواهد بود

اما من حاضر نیستم دست از رویاهایم بردارم و حاضرم برای رسیدن به موفقیت تا کنکور ۱۴۰۰ منتظر باشم . اگرچه ظاهر این صحبت درونی یعنی کمال گرایی و تلاش بیشتر برای رسیدن به هدف ، اما در باطن ۱۷ ماه آینده هیچ تحرک به این فرد نخواهد داد و این داوطلب با فرار به جلو برای کسب موفقیت در کنکور ۱۴۰۰ ، قید تلاش برای کنکور ۱۴۰۰ را می زند و آن را خیلی زودتر از موعد تمام شده می داند .

دلیل اصلی عقب انداختن کارهای مهم و راه حل آن

یکی از دلایل عمده‌ی به تعویق انداختن کارهای مهم و بزرگ این است که وقتی برای اولین بار با آن‌ها روبه‌رو می‌شوید بسیار بزرگ و عظیم جلوه می‌کنند، برای همین بهتر است کار خود را به مراحل کوچک‌تر تقسیم کنید.

بعدها از این‌که این روش در غلبه بر به تعویق انداختن کارها چقدر می‌تواند مفید باشد، شگفت‌ زده خواهید شد، از همین حالا بجای فکر کردن به اینکه چند ده کتاب نخوانده و چند هزار تست حل نشده و کلی کار عقب افتاده دارید به سمت تغییر برودید و اولین قدم را برای رسیدن به موفقیت کنکور ۱۴۰۰ بردارید . این قدم میتواند همین حالا در ساعت پایانی امشب ، حس خوب برنده بودن و بدهکار نبودن را برای شما القا کند .

ترجیح بده  بری جلو و شکست بخوری تا اینکه یه گوشه بشینی و شکست رو قبول کنی!

و اما سخن آخر با کسی که تشنه ی موفقیت در کنکوره

از حاشیه ی امن بیا بیرون !

موفقیت از آن کسانیه که امروز به خودشون سختی میدن و پای هدف و آرزوهاشون سخت تلاش می کنند !

تو یه قهرمانی! یه قهرمان

فقط کافیه از تو پیله ی ترس ها و تردید هات بیای بیرون !

کافیه خوده واقعی تون رو پیدا کنید !

وقتش رسیده …

تصمیم زندگی تو بگیر !

توی زندگی نمیتونی جوری عمل کنی که همه تو رو قبول داشته باشن و تایید کنند !

بدون اعتماد به نفس، بدون باور به خودت کاری نمیره جلو !

خودتو باور کن! ترس هاتو بریز دور ! بهونه ها رو تعطیل کن !

تصمیم بگیر و شروع کن !

برای ساختن زندگیت هیچگاه نا امید نشو

یه روزی به خودت میای و افتخار میکنی از اینکه ادامه دادی و تسلیم نشدی

یه روزی که با یک موفقیت، زندگی تو تغییر دادی،

فقط یادت باشه…

برای رسیدن به اون روز، باید پشتکار و پایداری نشون بدی

برای رسیدن به اون روز باید ذره‌بین بشی و کاملا رو هدفت تمرکز کنی

برای رسیدن به اون روز نباید در مقابل مشکلاتی که جلو راهت سبز می‌شن کم بیاری، چون هیچ

مسئله‌ای بدون راه حل نیست

نباید بگی من بدشانسم، سرنوشت من اینه مسیر هدف رو رها کنی، شانس تویی، سرنوشت هم دست

خودته.

مسئولیت تمام کاراتو بپذیر و از همین امروز حرکت کن!

از همین امروز!

آینده از آن توست..

مشاوره پیشنهادی : چگونه به انرژی منفی دیگران توجه نکنیم ؟

مشاوره و برنامه ریزی شخصی کنکور متناسب با سطح درسی شما برای همه مقاطع و رشته های تحصیلی مستقیم با استاد افشار ؛ جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام از طریق پیام در واتسآپ با شماره زیر در ارتباط باشید.WhatsApp

09358960503

دانلود ویدیو

برنامه ریزی کنکور مطابق شرایط شما از بهمن مستقیم با استاد افشار در ارتباط باشید ۰۹۳۵۸۹۶۰۵۰۳

نوشته های مشابه

74 دیدگاه

  1. سلام
    تو انتخاب من بین همه مشاوران کنکور تهران شما جز بهترین ها هستید
    در مقایسه مشاوران تحصیلی و اینکه چه کسی بهتره هم سواد بالا و تجربه لازم هست و هم اینکه دلسوز دانش آموز باشی و تبلیغات نکنید
    خیلی از مشاور پرمخاطب تلویزیون و … با تبلیغات و دریافت پورسانت خودشان خراب کردند ولی شما نه
    همیشه موفق باشید

    1. شما لطف داری . بهترین مشاور کنکور ایران اسم مشخصی نداره و هرکسی مسلما بایک نفر بهتر تونسته ارتباط برقرار کنه . خوشحالم که بازخوردتون در مورد مجموعه ما انقدر خوب هست

      1. سلام.مقاله بسیار عالی😘😘
        فقط یه سوال کوچک دارم اینه که بعضی ها میگن اگه توی 5ماه میخوای موفق بشی باید از خوابت بزنی.درحالی مقدار و کیفیت خواب تاثیری زیادی در کیفیت مطالعه دارد. حالا آیا با روزی حدود ۹ ساعت مطالعه مستمر تا کنکور میشه موفق شد یا باید این ۹ساعت بشه ۱۳ساعت در روز؟؟؟

        1. به ساعت مطالعه تنها نیست
          مهم نوع برنامه و انتخاب فصل هایی هست که داری میخوانی + تعداد تست و تمرین ها

    2. چرا امید واهی میدین؟ شعار های تکراری که تو میتونی حتی اگه اماکانات لازمو نداشته باشی خودتون میدونید که کنکور چیه و باید تو چه سطحی و با چه ساعت مطالعه بالایی تلاش کنی و اخرش هم ممکنه موفق نشی از بس رقابت توش سنگینه منظورم کنکور تجربیه وگرنه توی کنکور ریاضی و انسانی اره اگه از الان بخونی موفق میشی چون عملا رقابت سنگینی نیست ولی توی تجربی باید سه سال رو خوب بخونی با امکانات درست و کافی وگرنه هیچچچچچچییییی نمیشه بچه ها خواهشا اگه تا الان نخوندین بدونید من بعد هم قرار نیست بخونید بیخودی وقتتونو تلف نکنید برین توی بازار ازاد باور کنید شما درس بخون نمیشین و با اینجور حرف های شعاری فقط یه انگیزه تو خالی میگیرید

      1. شما حق دارید جای سرنوشت خودتان تصمیم بگیرید و بقیه هم حق انتخاب خودشان را دارند
        ترویج روحیه ناامیدی یعنی تخلیه کردن خودی که تا الان به جایگاه مد نظرش نرسیده

        1. استاد ایشون یا خودش هیچی نیستو امیدی بهش نیست
          یا خیلی اوکیه میخواد روحیه مارو تخریب کنه
          من بدلیل مشکلاتی که داشتم نتونستم تا الان بخونم استارتمو دارم الان میزنم و میدونم موفق میشم تو چی میگی واسه خودت

    3. سلام استاد
      من داوطلب کنکور هنر ۱۴۰۰ام
      بخاطر بضاعت مالی خانواده و .. نتونستم جلسات مشاوره داشته باشم باهاتون اما بین هر پارت درسیم ،توی گوشم صدای شماست از نکاتی که گفتید توی سایت و تلگرامو..
      بدون علم شما نميدونستم الان اوضاعم چطوری بود
      همیشه سرنمازام دعاتون میکنم
      زنده و سلامت باشید

  2. سلام آقای افشار
    من دانش آموز دهم رشته تجربی هستم
    اگر تمام درس ها حدود 70 درصد بزنم احتمال قبولی را برای رشته خوب دارم
    واقعا امیدم را از دست داده ام خانواده و دوستانم میگن رشته خوبی قبول نمیشم

  3. سلام اقای افشار رک بگید از الان تغییر نظام بدیم میتونیم واقعا منطقی بگید لطفا

  4. سلام اقای افشارر
    من به مرحله ای رسیدم که نسبت همه چیز در زندگیم بی تفاوت شدم با اینکه احساس گناه دارم و زندگیم داره نابود میشه انگار هیچ کاری از دستم بر نمیاد و خیلی بیتفاوت و خونسرد شدم وتا یکم به خودم فشار میارم اعصاب دستم به شدت درد میگیره خیلی ناامید شدم
    وهیچکس هم نیست راهنماییم کنه امیدوارم جواب سوالمو بدید

    1. چیزی که تو رو الان بیشتر از هر چیزی بهم میریزه فاصله از درس هست و فقط همین هم میتونه حالت خیلی زود خوب کنه

  5. اقای افشار میشه لطفا منطقی بگین که واقعا امکانش هست از الان یکی تغیر نظام بده و بتونه پیشترفت کنه و یه رتبه ی خوبی بیاره؟ شما هیچ وقت تا حالا نگفتین که شاگردی داشتین که تو این زمان تونسته باشه ؟

  6. سلام اقای افشار عزیز من خیلی ناامیدم از درس خوندن صفر صفرم چون میخام تغییر نظام بدم بنظرتون میشه واقعا چون رتبه ی خوبی میخام؟

  7. سلام استاد رشته ریاضی شروع صفری پایه متوسط به پایین میتونه از الان به کامپیوتز و برق دانشگاه های تهزان برسه؟؟داشتین چنین دانش آموزایی؟

    1. بستگی به کار خودت داره ؛ فرصت هست ولی نه برای تکرار اشتباهات و وقت تلف کنی

  8. سلام استاد …
    ببخشید بنده خیلی انسان منفی نگر و کمال گرایی هستم و واقعا از این وضع خسته شدم و نمیدونم چه کار کنم . من هدفم و سوالم از شما اینه که چطور تفکرم رو عوض کنم از همه جهات که بتونم نتیجه بگیرم و خودم راه ها رو متوجه بشم و هم اینکه بتونم به خودم انگیزه بدم …. ؟! راستش واقعا دوست دارم مثل شما فکر کنم که حداقل مراحل درسی و زندگی برام آسون تر بشه ….
    ممنون میشم اگر برام توضیح بدید

    1. کامل گرایی سنگ بنای نخواندن و بد خواندن و … هست
      باید فقط کار کنی و عالی بیای جلو تا خودت روبراه کنی
      برنامه های کم حجم و کوتاه مدت بریز

  9. سلام…فقط یه سوال دارم…من رشتم تجربی بوده..یعنی دیپلم تجربی نظام قدیم دارم …دانش اموز خیلی ضعیفی بودم…حتی در دروس حفظی هم ضعیفم…از الان تا کنکور 5ماه مونده…میخوام کنکور انسانی جدید شرکت کنم…همه کتاباشم خریدم…ولی شروع نکردم…هدفم فقط فقط فرهنگیانه…1400پنجمین کنکورم میشه…ولی من هیچی هیچی از دروس رشته انسانی نمیدونم…در فهم منطق و فلسفه مشکل دارم…در حفظیات فنون و تاریخ و جغدافیا مشکل دارم…باید خیلی خیلی خیلی بخونم تا تو ذهنم ثبت بشه…حافظم بسیار ضعیفه…اینا رو گفتم تا نظرتونو بپرسم…آیا واقعا میشه در کنکور1400 در رشته انسانی در منطقه سه ،و در این 5ماه باقیمانده رتبه زیر1000کسب کنم؟؟یا کلا بیخیال کنکور بشم…چون 1400آخرین کنکور و آخرین شانسم خواهد بود و دیگه هیچ وقت نخواهم تونست کنکور شرکت کنم…با توجه به شرایط من فقط فقط با کنکور موفق خواهم شد و دیگر هیچ

  10. سلام…فقط یه سوال دارم…من رشتم تجربی بوده..یعنی دیپلم تجربی نظام قدیم دارم …دانش اموز خیلی ضعیفی بودم…حتی در دروس حفظی هم ضعیفم…از الان تا کنکور 5ماه مونده…میخوام کنکور انسانی جدید شرکت کنم…همه کتاباشم خریدم…ولی شروع نکردم…هدفم فقط فقط فرهنگیانه…1400پنجمین کنکورم میشه…ولی من هیچی هیچی از دروس رشته انسانی نمیدونم…در فهم منطق و فلسفه مشکل دارم…در حفظیات فنون و تاریخ و جغدافیا مشکل دارم…باید خیلی خیلی خیلی بخونم تا تو ذهنم ثبت بشه…حافظم بسیار ضعیفه…به نظرتون از الان که 15خرداده کلاسای انلاین منطق فلسفه کلاسینو رو شرکت کنم؟؟

    1. سلام
      برای فلسفه و منطق /ه فهمیدنی هست کلاس برو بقیه دروس خیلی حفظی مثل تاریخ و جغرافیا و … با منابع جمع بندی مهر و ماه برای خودت راه بنداز

      1. سلام…فقط یه سوال دارم…من رشتم تجربی بوده..یعنی دیپلم تجربی نظام قدیم دارم …دانش اموز خیلی ضعیفی بودم…حتی در دروس حفظی هم ضعیفم…از الان تا کنکور 5ماه مونده…میخوام کنکور انسانی جدید شرکت کنم…همه کتاباشم خریدم…ولی شروع نکردم…هدفم فقط فقط فرهنگیانه…1400پنجمین کنکورم میشه…ولی من هیچی هیچی از دروس رشته انسانی نمیدونم…در فهم منطق و فلسفه مشکل دارم…در حفظیات فنون و تاریخ و جغدافیا مشکل دارم…باید خیلی خیلی خیلی بخونم تا تو ذهنم ثبت بشه…حافظم بسیار ضعیفه…اینا رو گفتم تا نظرتونو بپرسم…آیا واقعا میشه در کنکور1400 در رشته انسانی در منطقه سه ،و در این 5ماه باقیمانده رتبه زیر1000کسب کنم؟؟یا کلا بیخیال کنکور بشم…چون 1400آخرین کنکور و آخرین شانسم خواهد بود و دیگه هیچ وقت نخواهم تونست کنکور شرکت کنم…با توجه به شرایط من فقط فقط با کنکور موفق خواهم شد و دیگر هیچ….و یه سوال دیگه کلاس مشاوره شما برای من هم خوبه؟؟

        1. عادت به نخواندن و کم خواندن در ماه های قبل چیز خوبی نیست ؛ الان فرصت برای مطالعه و حل تست هست برای اینکه حتی رتبه خوبی بدست بیاری ولی مشخص نیست که شما با چه مبنای تست و ساعت مطالعه ای قراره شروع کنی و آیا ۷ روز هفته پای کتاب هستی یا شانه خالی خواهی کرد

  11. سلام خسته نباشید
    لزوما برای موفقیت در کنکور باید ازمون های ازمایشی رو ثبت نام کرد؟
    اگر کسی شرایطش رو نداشته باشه ازمون ثبت نام کنه و خودش از خودش ازمون بگیره موفق نمیشه؟

    1. آخر هر هفته مباحث مختلف از خودت امتحان بگیر
      حل کوییز و پیش آزمون کلا کار خوبیه و میتونی الزاما در آزمون خاصی هم ثبت نام نکنی ولی با برنامه هاش بیای جلو

  12. سلام استاد چرا این تجربی ها میان انسانی چکار کنیم المی اودن شلوغ کردن درس های تخصصی ما هم نمیفهمن
    به ارزوی موفقیت برای هر کس که تلاش میکند

  13. سلام استاد عزیز

    من شروع از صفر آذر رو گوش دادم و الان چند هفتست محکم شروع کردم..ولی من خدایی خیلی داغونم…
    پارسال بالاترین تراز قلمچیم۵۹۰۰بود و تو کنکور رتبم۳۸۷۵(تجربی)شد ولی انتخاب رشته نکردم‌.
    حالا امسال هم وقتم رو الکی تلف کردم و دوباره رفتم زیر صفر…
    به نظرتون امیدی به من هست؟؟؟
    شما تو ویس شروع ازصفر بهمن قسمتی از برنامه هاتون رو گفتید و منم دوست دارم مثل شما باشم ولی انصافا احساس میکنم ارادم رو کاملا از دست دادم و نمیتونم …..

    تورو خدا کمکم کنید…دارم سر بدچیزی بازی در میارم…آیندمو دارم با دستای خودم خراب میکنم…
    ممنون….یاعلی

    1. تغییر کنی بله
      ذهنت از گذشته رهااا کن
      اگر ذهنت خالی بشه از منفی ها ،،،پاهات دنبالت راه میفتند

        1. فکر کن قبلا همه چی خوب بوده
          الان چیکار میکردی ؟

          همون کار کن

  14. سلام استاد یه منبعی بفرمایید در حد ریاضی خیلی سبز جامع چون من اونو زدم و بازم تست میخوام البته بجز نردبام و موج آزمون دارمشون.

    1. تست از سوالات آزمون های آزمایشی بزن
      جمع بندی وار بزن از مباحثی که خواندی

  15. استاد من همون یازدهمی هستم که گفتم اکه به تراز خوب رسیدم بگم. استاد بنده ریاضی و فیزیک از 50 درصد رو به مرز 80 رسوندم و بگم روحیه انسانی و معنویتون در من اثر گذاشت و با خیال راحت تر توصیه هاتون رو عمل کردم . خدا خیرتان بده. خواستم بگم میشه اگه واقعا بچه ها بخواند کار کنند . موفق میشن.

  16. سلام آقای افشار خسته نباشید من الام دوازدهم هستم و تا تابستون امسال برای تجربی میخوندم زیست میخوندم و ریاضی تجربی و دوبار‌تو آزمون شرکت کردم بار اول ترازم ۵۲۰۰ و بار دوم نزدیک ۵۵۰۰ شدم ولی از تابستون متوجه شدم که علاقه ای به هیچکدوم از رشته های زیرشاخه تجربی ندارم و دوست دارممهندسی کاممیوتر بخونم ۱ ماهه تقریبا که روی درس های عمومی کار میکنم به جز عربی و خوب همدارم پیش میرم اما واقعا نمیدونم توی این ۵ ماه چیکار کنم برای ریاضیات چون کنکور غیر مرتبط با رشته تحصیلی میخوام بدم و درصد ریاضیات هم اونجوری که شنیدم خیلی مهمه واقعا گیر کردم و نمیدونم توی این ۵ ماه چجور میتونم درصد ریاضی رو افزایش بدم لطفا راهنمایی کنید….

    1. سلام
      با مدرک فارغ التحصیلی رشته تجربی هم میشه کنکور رشته ریاضی داد
      پس بجز زیست که برای پاس کردن مدرسه باید بخوانی بقیه دروس تخصصی عالی وقت بذار
      اگر خواستی از دروس اختصاصی رشته ریاضی چیزی بخوانی سراغ آمار و هندسه دوازدهم برو که سبک تر هستند

  17. سلام استاد خسته نباشید
    استاد برای زبان عمومی چه منبع پیشرفته ای رو برای تست زنی معرفی میکنید
    تست هایی در حد تست های نوادگان شکسپیر از کتاب شهاب اناری

  18. سلام از الان بخونم واقهاا میشه من یه بنا بدلایلی درست نتونستم بخونم…یعنی پایه بدی ندارم.ولی همش مشکل زمان دارم فک میکنم به درسا نمیرسمو بهم استرس وارد میشه..یعنی میتونم با این وضع ب رشته پزشکی برسم؟:(

  19. سلام استاد افشار شما که بهترین مشاور ایران هستین و چندین ساله با دانش اموز های مختلفی سر و کار داشتین
    ایا داشتیم کسی رو ک مثل بنده میانگین ترازش 6900 (غیرحضوری قلم چی) باشه و از بهمن خوانده باشه و تک رقمی شده باشه ؟
    آخه هر مثالی که میزنن بقیه برای دهه هفتاد و هشتاد هست مثل رستگار رحمانی و …..
    من دروس دهم و یازدهم عالی هستم ولی دوازدهم افت داشتم

  20. سلام استاد افشار شما که بهترین مشاور ایران هستین و چندین ساله با دانش اموز های مختلفی سر و کار داشتین
    ایا داشتیم کسی رو ک مثل بنده میانگین ترازش 6900 (غیرحضوری قلم چی) باشه و از بهمن خوانده باشه و تک رقمی شده باشه ؟(دوازدهم ریاضی
    آخه هر مثالی که میزنن بقیه برای دهه هفتاد و هشتاد هست مثل رستگار رحمانی و …..
    من دروس دهم و یازدهم عالی هستم ولی دوازدهم افت داشتم

      1. اکر امکان داره اسم ببرید تا مصاحبه ایشون رو بخونم
        استاد لطف کنید ی وویس کلی و جامع از تمام نکات در نیمسال دوم باید رعایت شه ،قرار بدید
        نکات هست اما در قالب چند وویس و پراکنده
        یه دنیا ممنون……

          1. استاد امیدوارم بی ادبی نشه ولی ایشون انسانی بودن با خوندن نتیجه میگرفت
            اما دروسی مث گسسته و حسابان و هندسه رو ……….هر چی بخونی باز سوال هست

  21. سلام استاد
    ب نظر شما از کی باید ازمون زدن انواع موسسات شروع بشه؟ بنده قراره تا اسفند کل دورس رو ببندم و در سطح خوبی هستم
    میانگین تراز 6900 قلم چی دوازدهم رباضی

  22. سلام استاد افشار
    با توجه به اینکه سوال کنکور امسال سخت بودش . هر وویسی ک از رتبه برتر های ریاضی توی دروس می شنویم میگن دبیرامون توی مدارس تکنیک هایی میگفتن برای سریع حل کردن
    مدارسشون از بهترین های تهران مثل علامه حلی و البرز و …….
    ما ک دبیرامون معمولی هستن و کتاب هام ب اون صورت تکنیک خاص نمیگن و طراح همه تکنیک ها رو بیان نمیکنه
    ما چیکار کنیم؟

    1. معلم معمولی یا حتی حرفه ای رتبه ساز / نساز نیست
      چیزی که مهم هست اینه که بتونی با منبعی که راحتی کار آموزش شروع کنی و سپس با منابع تستی مختلف حل تست بیشتر داشته باشی

  23. استاد افشار عزیز سلام
    خداقوت
    با توجه به اینکه شما گفتین باید جبران مباحث از زمستان به صورت مبحثی باشه نه پایه ب پایه
    این دسته بندی آیا جایی در سایت یا کانال شما قرار داره؟ و زنجیره ها نوشته شده باشه?
    مثلا بنویسه حسابان:
    تابع. فصل پنج دهم و فصل دو یازدهم و فصل دو دوازدهم
    مثلثات……
    …..

  24. سلام وقتتون بخیر آقای افشار
    بنده کاردانی نرم افزار کامپیوتر هستم ، میخوام بدونم اگه بخوان واسه سال ۱۴۰۱ درصد معدل رو ۶۰ درصد بکنن برای من که رشته کامپیوتر شاخه کاردانش بودم نمره کنکور من از ۱۰۰ درصد محسوب میشه ؟ چون هیچ دروسی بصورت نهایی نداشتم ؟ نظر شما چیه ؟

    1. تاثیر معدل در کنکور ۱۴۰۱ هنوز مشخص نیست ولی فکر نمی کنم منطقی باشه درصد و نحوه اعمال تاثیر تغییر کنه

  25. سلام خسته نباشید
    من پشت کنکور تجربی ام
    یه مشکل خیلی بزرگی که دارم اینه که چن روز میتونم پشت سرهم بکوب درس بخونم وتاحدودی میتونم تستا رو خوب بزنم ولی بعدش خسته میشم و ناامیدی به سراغم میاد وگاهی اوقات موقع درس خوندن تمرکزم رو ازدست میدم وهرچی هم که بخوام بخونم دیگه نمیتونم ومیترسم که ساله دیگه هم نتونم نتیجه ای بگیرم مخصوصا تجربی که داوطلب زیادی داره ورقابت هم خیلی سخته
    لطفا اگه میشه منو راهنمایی کنیدکه باید چیکارکنم

  26. سلام استاد
    استاد من یه مشکل بزرگ دارم موقعی درس خوان به همه‌چیز فکر میکنم به جز درس وقت مثل طولی درس میخونم که پدر و مادر ناراحت نشه چون خیلی زحمت کشیدن من تک فرزند هستم از بچه برای من هزینه کردند استاد نمی‌دونم چکار کنم
    ولی استاد من هنوز امیدم که درست میشه
    استاد لطفا راهنمایی کنید چکار کنم

    1. سرعت مطالعه ببر بالا
      تنوع درس بیشتر کن و برنامه ریزی حجمی زمانی داشته باش

  27. سلام آقای افشار،خسته نباشید،
    من یازدهم تجربی هستم
    از نظر خودم برنامه ی خوبی دارم
    ولی چیزی که باعث میشه ترازم بالا نره و به حد مطلوب نرسه اینه که نمیتونم خوب تمرکز کنم و افکار منفی دارم در حدی که از فکر کردن به هدفم میترسم،گاهی هم دچار اضطراب میشم.
    این باعث میشه که هم کیفیت مطالعم پایین بیاد و هم ساعت مطالعم کم بشه
    میدونم که از الان تا یکی دو سال دیگه زمان زیادی ندارم که برای حل این مسئله بذارم و واقعا نمیدونم باید چکار کنم
    اگر راه حلی هست ممنون میشم که بگین

    1. به نتیجه اخر فکر نکن
      ساعت مطالعه ای خوبه که کنارش حل تست هم داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا