مشاوره خصوصی علیرضا افشار
دانلود سوالات کنکور سراسری تجربی | انسانی | ریاضی | هنر و زبانسوالات کنکور سراسری ریاضی و فیزیک

دانلود دفترچه سوالات کنکور اردیبهشت و تیر ریاضی و فیزیک ۱۴۰۳ + پاسخنامه نوبت اول و دوم

دفترچه سوالات کنکور ریاضی و فیزیک داخل و خارج کشور 1403 نوبت اول و دوم

سوالات کنکور اردیبهشت ماه و تیر ماه ریاضی و فیزیک ۱۴۰۳ به همراه پاسخنامه

سازمان سنجش و آموزش در کشور برگزار کننده کنکور سراسری در پنج شاخه هنر و زبان و ریاضی و تجربی و انسانی می باشد . پس از برگزاری کنکور سراسری ریاضی و فیزیک و سایر رشته ها در داخل و خارج از کشور دفترچه سوالات در دو بخش اختصاصی و عمومی در سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org بارگزاری و در اختیار تمامی داوطلبان و دانشجویان قرار میگیرد.

همان طور که مطلع هستید نتایج کنکور سراسری در همه رشته ها یک ماه پس از برگزاری ازمون اعلام میشود . شرکت کنندگان در آزمون ریاضی و فیزیک برای محاسبه درصدها و رتبه احتمالی خود در آزمون به دنبال بررسی سوالات و پاسخنامه هستند ، به این ترتیب که ابتدا سوالات و پاسخ نامه را دانلود کنند و سپس به یاد آورند در کنکور کدام گزینه ها را انتخاب نمودند و به تطبیق جوابهای خود با پاسخنامه سازمان سنجش بپردازند .

این کار باعث میشود تعداد تستهای درست و غلط و بی جواب مشخص شوند و با استفاده از ابزار محاسبه گر درصد کنکور، درصد های خود را به دست بیاورند .

در مرحله بعد میتوانند با مقایسه درصدهای خود با درصدهای اشخاصی که سالهای قبل در دانشگاه و رشته مورد علاقه آنها پذیرفته شدند ، به این نتیجه برسند چه اندازه با قبولی در رشته و دانشگاه مورد علاقه خود فاصله دارند.

گروه دوم که به دنبال سوالات و پاسخنامه آزمون سراسری هستند، شامل افرادی است که برای کنکور ۱۴۰۳ برنامه ریزی و تلاش می کنند ، آنها میتوانند با دانلود تستها و پاسخنامه سازمان سنجش و بررسی دقیق تستها با نحوه طراحی سوالهای کنکور ریاضی و فیزیک آشنا شوند .

توجه داشته باشید که سازمان سنجش نهایتا 24 ساعت پس از اتمام آزمون ریاضی و فیزیک اقدام به انتشار سوالات و پاسخ نامه میکند تا شرکت کننده ها به راحتی آنها را دریافت و بررسی کنند.

سوالها و پاسخنامه آزمون سراسری ریاضی و فیزیک شامل دو دفترچه اختصاصی میباشد:

دفترچه اختصاصی در گروه ریاضی و فیزیک شامل:

  • ریاضیات
  • فیزیک
  • شیمی

دانلود دفترچه سوالات آزمون ریاضی و فیزیک داخل کشور و خارج از کشور ۱۴۰۳

دفترچه این سوالها در همه شاخه های آزمایشی به همراه پاسخنامه پس از برگزاری آزمون در سایت سازمان سنجش منتشر میشود . شرکت کنندگان در این ازمون برای چک کردن جوابهای خود و افرادی که قصد شرکت در آزمون سالهای آتی را دارند میتوانند برای آشنایی با شیوه سوالها اقدام به دانلود دفترچه های عمومی و اختصاصی کنکور ریاضی و فیزیک و سایر رشته ها کنند.

کنکور ریاضی و فیزیک در کشورهایی مانند لبنان ، پاکستان ، آلمان ، امارات ، ترکیه ، قطر و کویت هم زمان با داخل برگزار میگردد . ساکنین خارج از کشور که قصد ادامه تحصیل در دانشگاههای دولتی داخل کشور را دارند ، اقدام به شرکت در آزمون سراسری میکنند ، سوالات آزمون خارج از کشور هم دقیقا مانند داخل کشور به صورت تستی و دارای نمره منفی است.

سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری ریاضی نوبت اول اردیبهشت ماه 1403

دانلود دفترچه سوالات کنکور ریاضی و فیزیک ۱۴۰۳ نوبت اول اردیبهشت ماه
سوالات کنکور داخل کشور سوالات کنکور خارج از کشور
سوالات اختصاصی دفترچه اول و دوم سوالات اختصاصی دفترچه اول و دوم

سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری ریاضی نوبت دوم تیر ماه 1402

 

دانلود دفترچه سوالات کنکور ریاضی و فیزیک ۱۴۰۳ نوبت دوم تیر ماه
سوالات کنکور داخل کشور سوالات کنکور خارج از کشور
سوالات اختصاصی دفترچه اول  و دوم سوالات اختصاصی دفترچه اول و دوم

دانلود پاسخنامه کلیدی و تشریحی کنکور ریاضی و فیزیک ۱۴۰۳ نوبت اول اردیبهشت ماه

پاسخنامه کلیدی و تشریحی به محض آماده شدن برای دانلود در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت تا بتوانید به بررسی کامل سوالاتی که در کنکور ریاضی و فیزیک به آن پاسخ داده اید بپردازید.

کلید سوالات کنکور ریاضی و فیزیک ۱۴۰۳ اردیبهشت ماه
پاسخنامه سوالات کنکور ریاضی و فیزیک 1402
دانلود پاسخنامه کنکور ریاضی و فیزیک 1403 داخل کشور
دانلود پاسخنامه کنکور ریاضی و فیزیک 1403 خارج کشور

دانلود پاسخنامه کلیدی و تشریحی کنکور ریاضی و فیزیک ۱۴۰۳ نوبت دوم تیر ماه

پاسخنامه کلیدی و تشریحی به محض آماده شدن برای دانلود در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت تا بتوانید به بررسی کامل سوالاتی که در کنکور ریاضی و فیزیک به آن پاسخ داده اید بپردازید.

کلید سوالات کنکور ریاضی و فیزیک ۱۴۰۳ تیر ماه
پاسخنامه سوالات کنکور ریاضی و فیزیک 1403
دانلود پاسخنامه کنکور ریاضی و فیزیک 1403 داخل کشور
دانلود پاسخنامه کنکور ریاضی و فیزیک 1403 خارج کشور

اعتراض به سوالات کنکور ریاضی و فیزیک ۱۴۰۳

شرکت کنندگان در آزمون ریاضی و فیزیک در صورت مشاهده اشتباه در تست یا گزینه ها و یا هرگونه اعتراضِ دیگر باید به سایت سازمان سنجش sanjesh.org مراجعه کنند و ابتدا در سایت عضو شوند و پس از دریافت رمز عبور در قسمت سیستم پاسخگویی اقدام به ثبت اعتراض خود نمایند.

سازمان سنجش و آموزش کشور موظف است اعتراضاتی که با دلیل منطقی ثبت شدند را بررسی نموده و پیش از اعلام نتایج اولیه ، به اعتراضات هر داوطلب پاسخ دهد.

و اما نکته آخر : برای اینکه رتبه قبولی خود را بدون خطا تخمین بزنید باید به مواردی مانند تغییر جامعه اماری که در کنکور امسال شرکت کردند و تغییر ظرفیتهای قبولی در هر رشته و دانشگاه دقت کنید . برای این کار لازم است از خدمات مشاوران ما در انتخاب رشته مرکز مشاوره تحصیلی استاد علیرضا افشار کمک بگیرید.



نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. سلام استاد خسته نباشید
    به نظرتون شبیه ترین کنکور به کنکور ریاضی 1403 کنکور 1401 تیره ؟
    اگه میشه بگین اردیبهشت اسونتر بود یا سختر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا