مشاوره خصوصی علیرضا افشار
دانلود سوالات کنکور سراسری تجربی | انسانی | ریاضی | هنر و زبانسوالات کنکور اختصاصی فرهنگیان

دانلود دفترچه سوالات اختصاصی کنکور فرهنگیان ۱۴۰۳ + پاسخنامه

دفترچه سوالات کنکور تربیت معلم تمامی رشته ها 1403

سوالات کنکور فرهنگیان ۱۴۰۳ به همراه پاسخنامه

سازمان سنجش و آموزش در کشور برگزار کننده کنکور سراسری در پنج شاخه هنر و زبان و ریاضی و تجربی و انسانی می باشد . پس از برگزاری کنکور اختصاصی فرهنگیان کشور دفترچه سوالات در سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org بارگزاری و در اختیار تمامی داوطلبان و دانشجویان قرار میگیرد.

همان طور که مطلع هستید نتایج کنکور سراسری در همه رشته ها یک ماه پس از برگزاری ازمون اعلام میشود . شرکت کنندگان در آزمون فرهنگیان برای محاسبه درصدها و رتبه احتمالی خود در آزمون به دنبال بررسی سوالات و پاسخنامه هستند ، به این ترتیب که ابتدا سوالات و پاسخ نامه را دانلود کنند و سپس به یاد آورند در کنکور کدام گزینه ها را انتخاب نمودند و به تطبیق جوابهای خود با پاسخنامه سازمان سنجش بپردازند .

این کار باعث میشود تعداد تستهای درست و غلط و بی جواب مشخص شوند و با استفاده از ابزار محاسبه گر درصد کنکور ، درصد های خود را به دست بیاورند .

در مرحله بعد میتوانند با مقایسه درصدهای خود با درصدهای اشخاصی که سالهای قبل در دانشگاه و رشته مورد علاقه آنها پذیرفته شدند ، به این نتیجه برسند چه اندازه با قبولی در رشته و دانشگاه مورد علاقه خود فاصله دارند.

گروه دوم که به دنبال سوالات و پاسخنامه آزمون سراسری هستند، شامل افرادی است که برای کنکور ۱۴۰۴ برنامه ریزی و تلاش می کنند ، آنها میتوانند با دانلود تستها و پاسخنامه سازمان سنجش و بررسی دقیق تستها با نحوه طراحی سوالهای کنکور تربیت معلم آشنا شوند .

توجه داشته باشید که سازمان سنجش نهایتا 24 ساعت پس از اتمام آزمون هنر اقدام به انتشار سوالات و پاسخ نامه میکند تا شرکت کننده ها به راحتی آنها را دریافت و بررسی کنند.

دفترچه اختصاصی فرهنگیان شامل:

  • تعلیم و تربیت اسلامی
  • هوش و استعداد معلمی

سوالات و پاسخنامه کنکور اختصاصی فرهنگیان اردیبهشت ماه 1403

 

دانلود دفترچه سوالات کنکور فرهنگیان ۱۴۰۳ اردیبهشت ماه
عنوان رشته
دانلود سوالات
سوالات اختصاصی فرهنگیان تجربی 1403 دانلود سوالات
سوالات اختصاصی فرهنگیان ریاضی 1403 دانلود سوالات
سوالات اختصاصی فرهنگیان انسانی 1403 دانلود سوالات
سوالات اختصاصی فرهنگیان هنر 1403 دانلود سوالات
سوالات اختصاصی فرهنگیان زبان 1403 دانلود سوالات

دانلود پاسخنامه کلیدی و تشریحی کنکور فرهنگیان ۱۴۰۳ اردیبهشت ماه

پاسخنامه کلیدی و تشریحی به محض آماده شدن برای دانلود در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت تا بتوانید به بررسی کامل سوالاتی که در کنکور فرهنگیان به آن پاسخ داده اید بپردازید.

 

کلید سوالات کنکور فرهنگیان ۱۴۰۳  اردیبهشت
پاسخنامه سوالات کنکور اختصاصی فرهنگیان رشته ای مختلف
دانلود پاسخنامه کنکور فرهنگیان تجربی 1403
دانلود پاسخنامه کنکور فرهنگیان ریاضی 1403
دانلود پاسخنامه کنکور فرهنگیان انسانی 1403
دانلود پاسخنامه کنکور فرهنگیان هنر 1403
دانلود پاسخنامه کنکور فرهنگیان زبان 1403

اعتراض به سوالات کنکوراختصاصی فرهنگیان ۱۴۰۳

شرکت کنندگان در آزمون فرهنگیان در صورت مشاهده اشتباه در تست یا گزینه ها و یا هرگونه اعتراضِ دیگر باید به سایت سازمان سنجش sanjesh.org مراجعه کنند و ابتدا در سایت عضو شوند و پس از دریافت رمز عبور در قسمت سیستم پاسخگویی اقدام به ثبت اعتراض خود نمایند.

سازمان سنجش و آموزش کشور موظف است اعتراضاتی که با دلیل منطقی ثبت شدند را بررسی نموده و پیش از اعلام نتایج اولیه ، به اعتراضات هر داوطلب پاسخ دهد .

و اما نکته آخر : برای اینکه رتبه قبولی خود را بدون خطا تخمین بزنید باید به مواردی مانند تغییر جامعه اماری که در کنکور امسال شرکت کردند و تغییر ظرفیتهای قبولی در هر رشته و دانشگاه دقت کنید . برای این کار لازم است از خدمات مشاوران ما در انتخاب رشته مرکز مشاوره تحصیلی استاد علیرضا افشار کمک بگیرید.



نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. یکی از آشنایان بنده ، فارغ التحصیل سال تحصیلی ۹۱-۹۲ در نظام سالی واحدی – پیش دانشگاهی هست . ایشون وقتی وارد قسمت تایید سوابق تحصیلی سایت دانا میشه ، براش میزنه که شما نه فارغ التحصیل هستی و نه دانش آموز و برو سایت emt.medu.ir و درخواست استعلام سوابق تحصیلی بده . ایشون هم از ۳ روز پیش رفته اینکار رو انجام داده اما هنوز که هنوزه براش تایید رو نزدن و ایشون هنوز نتونسته تاییدیه رو بگیره و فردا هم مهلتش تمومه . کاری نمیشه کرد تا بتونه زودتر تاییدیه تحصیلی و کد پیگیری خودش رو از درگاه استعلام سوابق تحصیلی (emt.medu.ir) بگیره ؟ پیشاپیش ممنونم بابت پاسخگویی ارزنده تون 🌹

    1. مهلتش که تمدید شده ولی اگر بازم کارتون راه نیفتاد تشریق ببرید آموزش پرورش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا