مشاوره خصوصی علیرضا افشار
آزمون+کوئیزتجربی

پک آمادگی آزمون جمع بندی دروس پایه رشته علوم تجربی + پاسخ تشریحی

دانلود نمونه سوالات آزمون آزمایشی برای جمعبندی سال دهم و یازدهم

این پک آمادگی برای روزهای قبل از آزمون، مناسبِ رشته علوم تجربی است که ویژه جمع بندی پایه می باشد و شامل آزمون هایی مطابق با زیستاز، ماز، خیلی سبز، گاج، قلمچی، آرمان، گزینه دو، مدارس برتر می باشد.

برای دانلود پک آمادگی پیش از آزمون رشته علوم تجربی ویژه دوران جمع بندی نیمسال اول به باکس دانلود در انتهای مطلب مراجعه نمایید.

با توجه به تغییرات کنکور و تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور سراسری بهتر است دانش آموزان پایه و سال دوازدهم باید حتما دروس پایه را به خوبی جمع بندی کنند تا با خیال آسوده وارد ترم دوم شوند، بنابراین رعایت موارد زیر توصیه می شود:

جزوه جمع بندی دروس پایه علوم تجربی

با توجه به ماهیت مفهومی دروس اختصاصی رشته علوم تجربی از حفظ کردن فرمول ها و مطالب کتاب های درسی خودداری کنید، به این دلیل که بعد از مدتی همه آن ها را فراموش خواهید کرد و این باعث نگرانی و استرس هنگام مطالعه شما می شود.

همچنین حل تست های موجود در این فایل که پک آمادگی جمع بندی پایه می باشد و مطابق با آزمون های زیستاز، ماز، خیلی سبز، گاج، قلمچی، آرمان، گزینه دو و… طراحی شده است، توصیه می شود و در صورت پاسخ اشتباه به آن ها دچار نگرانی و ناامیدی نشوید و به پاسخ نامه مراجعه کنید و با تحلیل و بررسی نقاط ضعف خود را پیدا کرده و درصدد رفع آن ها تلاش نمایید.

توجه به این نکته حائز اهمیت است که برای حل این تست ها حتما زمانبندی را در نظر بگیرید و خود را در شرایط آزمون قرار دهید.

از آنجا که دانش‌آموزان زمان زیادی را صرف مطالعه دروس می‌کنند، به این نکته توجه کنند که درس خواندن به تنهایی کافی نیست و در مرحله آخر باید همه دروس نیمسال اول را جمع بندی کنند، جمع بندی به این معنی است که نقاط قوت و ضعف خود را پیدا کنند و در زمان مشخص تا کنکور آن‌ها را تقویت کنند.

دروس تخصصی نیز از سخت‌ترین دروس در گروه علوم تجربی می باشند، بنابراین دانش‌آموزان و داوطلبان در جمع بندی این دروس باید دقت بیشتری داشته باشند.

بهترین نکات و روش ها برای ایام جمع بندی کنکور

روش‌های مختلفی برای جمع‌بندی کنکور وجود دارد، اما در این بخش بهترین روش های جمع‌بندی کنکور را معرفی می‌کنیم:

خلاصه‌نویسی برای جمع بندی

اولین و مهم‌ترین گزینه در جمع بندی ترم اول، خلاصه‌نویسی می باشد. خلاصه‌نویسی نقش مهمی در جمع بندی دارد. لطفا برای تمامی دروس تخصصی خلاصه‌نویسی آماده کنید. این موضوع بسیار مهم است و نقش مهمی در تراز نهایی داوطلب دارد.

شرکت در آزمون‌های شبیه ساز کنکور

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید در جمع بندی ترم اول به آن توجه کنید، شرکت در آزمون‌های شبیه ساز کنکور است. این آزمون‌ها نقش تعیین کننده‌ای در تراز نهایی داوطلبان دارند. داوطلبان می‌توانند با شرکت در آزمون‌های شبیه ساز کنکور برای آزمون سراسری بهتر آماده شوند و همچنین ترم اول را با آمادگی بیشتری تمام کنند.

تحلیل آزمون های جمع بندی

برای اینکه جمع بندی بهتری داشته باشید باید بعد از هر آزمون به سراغ تحلیل آزمون بروید. این موضوع نقش بسیار مهمی در جمع بندی داوطلبان دارد، سوال‌هایی که به آن‌ها پاسخ داده‌اید را دسته‌بندی کنید.

سوالات را به سه دسته تقسیم کنید: دسته اول سوالاتی هستند که آن‌ها را بلدید و پاسخ صحیح داده اید و دسته دوم سوالاتی هستند که پاسخ آن‌ها را اشتباه حل کرده‌اید و دسته سوم مربوط به سوالاتی می‌شود که جواب آن‌ها را نمی‌دانید.

نقاط ضعف خود را رفع کنید

شما بعد از دسته بندی سوالات باید به سراغ سوالاتی بروید که پاسخ آن‌ها را اشتباه زده‌اید. در واقع این سوالات نقاط ضعف شما هستند و موجب می‌شوند شما تراز پایینی کسب کنید، بنابراین در مدت زمان باقی مانده باید این نقاط ضعف را رفع کنید.

تسلط بر نقاط مثبت

سوالاتی را که در آزمون‌های شبیه ساز کنکور به درستی پاسخ می‌دهید یا تست های کنکوری سال های قبل که جواب آن‌ها را می‌دانید، نقاط قوت شما محسوب می‌شوند، این یعنی که شما تسلط کافی بر این موضوع دارید و تمامی سوالات مربوط به آن را می‌توانید به درستی پاسخ دهید و بهتر است تسلط خود را روی آن ها حفظ کنید و تا فراموش نکنید.

بررسی تست‌های بدون پاسخ

چنین سوالاتی نیز به توجه و بررسی بیشتری نیاز دارند زیرا شما نتوانسته‌اید به آن‌ها پاسخ دهید. داوطلبان باید این سوالات را با دقت بسیار زیادی تجزیه و تحلیل کنند، توصیه می شود شما باید دوباره به سراغ مفاهیم اولیه این سوالات بروید و آن‌ها را با دقت مطالعه کنید. اگر پاسخ این سوالات را نمی‌دانید یعنی باید آن‌ها را با دقت بخوانید و تمرکز بیشتری برای یاد گرفتن آن‌ها داشته باشید.

جزوه پک آمادگی آزمون دروس پایه سال دهم و یازدهم رشته علوم تجربی همراه با پاسخنامه یکی از منابع استاندارد و معتبری می باشد که داوطلبان با حل تست های آن می توانند برای آزمون های پایانی نوبت اول آماده شوند و با خیال راحت ترم اول را تمام کنند.

این جزوه به صورت رایگان در اختیار شما داوطلبان و دانش اموزان قرار گرفته ، به هیچ عنوان به سایتهایی که بابت دانلود این جزوه از شما پول دریافت میکنند اعتماد نکنید.

باکس دانلود

مؤلف: زیستاز، ماز، خیلی سبز، گاج، قلمچی، آرمان، گزینه دو، مدارس برتر و …
پایه تحصیلی : سال دوازدهم
تعداد فایل : 19
حجم کل :  160MB
توضیحات: نمونه سوالات آزمون های آزمایشی

دانلود جزوه

در صورت هرگونه نارضایتی یا مشکل میتوانید به بات poshtiban_sitebot در تلگرام پیام دهید.

مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار
مشاوره تلفنی/حضوری کنکور (با شخص علیرضا افشار)
تماس تلفنی هر روز 9 الی 13 و 16 الی 20
ارسال پیام 24 ساعته در اپلیکشن تلگرام/ایتا

۰۹۳۵۸۹۶۰۵۰۳

مشاوره رایگان کنکور (عمومی)

جزوه فشرده نکات مهم دروس اختصاصی رشته انسانی نوبت اول

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا