مشاوره خصوصی علیرضا افشار
جزوه زیست دهمجزوه و تست زیست شناسیجزوه و نمونه سوال تستی کنکوری

دانلود مجموعه تست فصل اول زیست دهم + پاسخ تشریحی

بانک تست و نمونه سوال فصل اول زیست 1 سال دهم

نمونه سوالات فصل اول زیست شناسی پایه دهم همراه با پاسخنامه تشریحی

سرکار خانم شهلا جوانیان نمونه سوالات فصل اول زیست شناسی پایه دهم را در ۱۲ صفحه به صورت استاندارد و کاربردی برای دانش آموزان پایه دهم گردآوری نموده است.

در این جزوه سوالات مربوط به گفتار دوم و سوم از فصل اول زیست شناسی پایه دهم همراه با پاسخنامه تشریحی جمع آوری و تنظیم شده است.

برای دانلود نمونه سوالات فصل اول زیست شناسی پایه دهم با پاسخنامه تشریحی به باکس دانلود در انتهای مطلب مراجعه نمایید.

کتاب درسی زیست شناسی دهم رشته تجربی در نظام آموزشی جدید ، اساس و مبنای بقیه کتاب های زیست شناسی در سال های یازدهم و دوازدهم می باشد. طراحی سوالات از کتاب زیست شناسی دهم به صورت مستقیم انجام نمی شود ، ولی در گزینه های تست ها اغلب می توانید مطالبی از این کتاب مشاهده کنید.

کتاب زیست شناسی پایه دهم بر خلاف کتاب های یازدهم و دوازدهم، بیشتر حاوی مطالب حفظی می باشد و کمتر مطالب مفهومی در این کتاب دیده می شود.

در هر صورت به صورت مداوم باید این کتاب را مطالعه نموده و علاوه بر حفظ کردن مطالب، سعی کنید مطالب را برای خود تجزیه و تحلیل کنید تا در ذهنتان تثبیت شود و بعد از مدتی فراموش نشود.

فصل اول کتاب زیست شناسی پایه دهم با عنوان زیست شناسی دیروز ، امروز و فردا در مورد زیست شناسی نوین که شامل بخش هایی مانند مهندسی ژنتیک و … می باشد. با توجه به ساختار مباحث موجود در این فصل حتما آن را با دقت و خط به خط مطالعه نمایید و با مطالعه ی این فصل میتوانید یک نمایه کلی از موضوعات زیست شناسی داشته باشید. لذا مطالعه ی فصل اول زیست شناسی پایه دهم باید به درستی و کامل انجام شود.

در جزوه فصل اول زیست شناسی پایه دهم نحوه چیدمان مطالب به شکلی است که دانش آموزان میتوانند علاوه بر فراگیری مطالب تستی فصل اول زیست شناسی دهم ، سوالات تشریحی مربوط به آن را نیز حل کنند.

پروسه طراحی سوالات کنکور تجربی در سال های اخیر تغییر زیادی کرده است و طراحان اغلب بر مفهومی بودن سوالات تکیه دارند و درس زیست شناسی در کنکور سراسری نیز به صورت مفهومی و حفظی در کنار هم طراحی می شوند.

به تمامی دانش آموزان توصیه میشود جزوه فصل اول زیست دهم را به طور کامل مطالعه کنند.

آن چه که دانش آموزان دهم و داوطلبان کنکور سراسری رشته تجربی باید در پاسخگویی سوالات زیست شناسی به آن توجه ویژه ای داشته باشند این است که تمام مطالب موجود در کتاب زیست شناسی برای طراحان سوالات کنکور دارای اهمیت است و حتی ممکن است از نکات ساده و جزئی نیز سوالاتی مطرح شود.

بنابراین با مطالعه کتاب درسی و حل سوالات موجود در این جزوه یک گام به موفقیت نزدیک خواهید شد، در ضمن از مطالعه پاسخنامه تشریحی و تحلیل محتوای آن غافل نشوید.

این جزوه به صورت رایگان در اختیار شما داوطلبان و دانش اموزان قرار گرفته ، به هیچ عنوان به سایتهایی که بابت دانلود این جزوه از شما پول دریافت میکنند اعتماد نکنید.

باکس دانلود

مؤلف: خانم شهلا جوانیان
پایه تحصیلی : سال دهم
تعداد صفحه : 13
حجم کل :  1.6MB
منبع: وبسایت علیرضا افشار

دانلود جزوه
در صورت هرگونه نارضایتی یا مشکل میتوانید به بات poshtiban_sitebot در تلگرام پیام دهید.

مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار
مشاوره تلفنی/حضوری کنکور (با شخص علیرضا افشار)
تماس تلفنی هر روز 9 الی 13 و 16 الی 20
ارسال پیام 24 ساعته در اپلیکشن تلگرام/ایتا

۰۹۳۵۸۹۶۰۵۰۳

مشاوره رایگان کنکور (عمومی)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا