مشاوره خصوصی علیرضا افشار
جزوه شیمی دهمجزوه و تست شیمیجزوه و نمونه سوال تستی کنکوری

دانلود نمونه سوالات آمادگی امتحان نهایی شیمی دهم

نمونه سوالات شیمی دهم تجربی برای آمادگی امتحان نهایی خرداد ۱۴۰۳ همراه با پاسخنامه

این جزوه شامل ۳۲ دوره سوال از نیم سال دوم درس شیمی پایه تحصیلی دهم ویژه رشته علوم تجربی به همراه پاسخنامه می باشد که برای بالا بردن آمادگی دانش آموزان برای امتحان نهایی خرداد ماه ۱۴۰۳ جمع آوری و دسته بندی و ارائه شده است.

برای دانلود جزوه نمونه سوالات درس شیمی دهم ویژه آمادگی امتحان نهایی خرداد ۱۴۰۳ به باکس دانلود در انتهای مطلب رجوع کنید.

با توجه به اینه ماهیت درس شیمی شامل دو بخش حفظیات و محاسباتی می باشد، بنابراین برای یادگیری این درس باید مطالب کتاب را به صورت مفهومی مطالعه کنید و همراه با آن به حل نمونه سوالات و تمرینات کتاب نیز بپردارید، تا این مطالب در ذهن شما ماندگار شود.

کتاب شیمی بر خلاف حجم کم پر از نکات مهم و فرمول های مختلف است، پس خط به خط کتاب را مطالعه کنید.

با توجه به تغییرات کنکور در سال های اخیر و تاثیر نمرات امتحانات نهایی پایه های دهم و یازدهم در کنکور سراسری سال های آینده، بنابراین یادگیری این درس برای داوطلبان رشته علوم تجربی و رشته ریاضی بسیار مهم و حائز اهمیت برای کسب رتبه برتر می باشد.

به این نکته دقت کنید که آشنایی با نحوه طراحی سوالات درس شیمی در آزمون نهایی خرداد ماه به دانش آموزان پایه دهم و یازدهم برای بالا بردن رتبه و تراز کنکور از همین زمان باقی مانده تا کنکور ۱۴۰۴ و ۱۴۰۵ کمک وافری می کند.

بنابراین حتما همراه با مطالعه مباحث حفظی کتاب شیمی، مسئله ها و تمارین کتاب را نیز خودتان به صورت تشریحی حل نمایید، این کار به بالا بردن تمرکز شما نیز کمک می کند.

به فاصله زمانی بین مطالعه کتاب و حل سوالات توجه کنید، اگر بلافاصله پس از مطالعه سوالات مربوط به همان مبحث را حل کنید، قطعا با حضور ذهن بالا به سوالات پاسخ صحیح می دهید.

اما بدانید که این آمادگی و حضور ذهن برای پاسخگویی به سوالات دلیل بر تسلط شما بر مطالب نیست و حتی ممکن است پس از مدتی همان سوالات را نتوانید حل کنید، زیرا مباحث شیمی به دلیل حفظی بودنِ بخشی از کتاب، بعد از مدتی فراموش می شود.

پس باید در برنامه مطالعه روزانه خود، زمانی را به خواندن و حل تمرینات و سوالات درس شیمی اختصاص دهید و به صورت مستمر و اصولی پیش بروید.

با رعایت مطالب ذکر شده در بالا و همچنین حل ۳۲ دوره سوال از نیم سال دوم درس شیمی پایه دهم و تحلیل پاسخنامه آن می توانید به آمادگی بالایی برای امتحان نهایی خرداد ماه برسید.

این جزوه به صورت رایگان در اختیار شما داوطلبان و دانش اموزان قرار گرفته ، به هیچ عنوان به سایتهایی که بابت دانلود این جزوه از شما پول دریافت میکنند اعتماد نکنید.

باکس دانلود

مؤلف: –
پایه تحصیلی : جزوه کنکوری
تعداد صفحه : 155
حجم کل :  37MB
منبع: وبسایت علیرضا افشار

دانلود جزوه
در صورت هرگونه نارضایتی یا مشکل میتوانید به بات poshtiban_sitebot در تلگرام پیام دهید.

مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار
مشاوره تلفنی/حضوری کنکور (با شخص علیرضا افشار)
تماس تلفنی هر روز 9 الی 13 و 16 الی 20
ارسال پیام 24 ساعته در اپلیکشن تلگرام/ایتا

۰۹۳۵۸۹۶۰۵۰۳

مشاوره رایگان کنکور (عمومی)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا