مشاوره خصوصی علیرضا افشار
جزوه و تست ریاضی دوازهم تجربیجزوه و تست ریاضی و حسابان کنکورجزوه و نمونه سوال تستی کنکوری

دانلود آزمون جامع ریاضی نیمسال اول تجربی دوازدهم مشابه کنکور سراسری با پاسخ تشریحی

ازمون رایگان جمعبندی نوبت اول ریاضی 3 تجربی همراه پاسخ

آزمون جامع ریاضی تجربی نیمسال اول پایه دوازدهم با پاسخ تشریحی

این جزوه آزمون جامع ریاضی رشته تجربی نیمسال اول پایه دوازدهم ، شامل تست ها و مسائل مهم از ریاضی رشته تجربی همراه با پاسخنامه تشریحی می باشد، که توسط آقای سروش مویینی و آقای رسول محسنی منش برای داوطلبان و دانش آموزان رشته تجربی گردآوری و تنظیم شده است.

نکته: در جزوه آزمون جامع ریاضی رشته تجربی نیمسال اول پایه دوازدهم سعی شده سوالات و تست ها شبیه به تست های دو سال اخیر در کنکور سراسری باشد ، به همان میزان سخت و چالشی.

برای دانلود آزمون جامع ریاضی رشته تجربی نیمسال اول پایه دوازدهم به همراه پاسخنامه تشریحی خیلی سبز به باکس دانلود در آخرمطلب مراجعه بفرمایید.

دلایل اصلی رسیدن به درصد های بالا در ریاضیات کنکور

ریاضیات درسی با ماهیت تحلیلی و مفهومی می باشد. از ارکان رسیدن به درصد بالا در آزمون سراسری برای درس ریاضی رعایت موارد ذکر شده در زیل می باشد:

حضور موثر و مفید در کلاس ، همچنین مطالعه کتاب و حل همه تمرینات و مسئله های کتاب و در کنار آن حل تست های متنوع و استاندارد که شباهت زیادی با تست های کنکور دارند.

از حفظ کردن فرمول های کتاب ریاضی خودداری کنید.

زیرا بعد از مدتی همه آن ها را فراموش خواهید کرد و این باعث نگرانی و استرس شما می شود. بعد از مطالعه و یادگیری کامل مطالب کتاب و حل مثال ها و تمرینات کتاب به سراغ جزوه های استاندارد مانند همین جزوه معرفی شده بروید و با حل تست های طبقه بندی شده و تحلیل پاسخ های تشریحی آن ، به تثبیت و تعمیق آموخته های خود بپردازید.

در صورت پاسخ اشتباه به تست ها دچار نگرانی و ناامیدی نشوید. سعی کنید آرامش خود را حفظ کنید و با بررسی پاسخ های تشریحی که در اختیارتان قرار داده شده است و مطالعه بیشتر مشکلات و نقاط ضعف خود را رفع کنید.

توجه به این نکته حائز اهمیت است که زمان مناسب برای حل تست های طبقه بندی شده ، بعد از مطالعه و تسلط کامل بر مباحث است.

ریاضی درسی نیست که صرفا با روخوانی بتوانید به تست های مطرح شده در آزمون سراسری پاسخ دهید. باید با تمرین و حل مثال ها و تست های مختلف و همچنین استفاده از جزوه ها و منابع آموزشی معتبر به تثبیت مطالب در ذهنتان کمک کنید.

این جزوه به صورت رایگان در اختیار شما داوطلبان و دانش اموزان قرار گرفته ، به هیچ عنوان به سایتهایی که بابت دانلود این جزوه از شما پول دریافت میکنند اعتماد نکنید.

باکس دانلود

مؤلف: آقایان سروش مویینی و رسول محسنی منش
پایه تحصیلی : کنکوری
تعداد صفحه : 9
حجم کل :  2.7MB
منبع: وبسایت علیرضا افشار

دانلود جزوه

در صورت هرگونه نارضایتی یا مشکل میتوانید به بات poshtiban_sitebot در تلگرام پیام دهید.

مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار
مشاوره تلفنی/حضوری کنکور (با شخص علیرضا افشار)
تماس تلفنی هر روز 9 الی 13 و 16 الی 20
ارسال پیام 24 ساعته در اپلیکشن تلگرام/ایتا

۰۹۳۵۸۹۶۰۵۰۳

مشاوره رایگان کنکور (عمومی)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا