مشاوره خصوصی علیرضا افشار
جزوه زیست دهمجزوه زیست یازدهمجزوه و تست زیست شناسیجزوه و نمونه سوال تستی کنکوری

دانلود مجموعه 360 تست جمع بندی کامل زیست پایه + پاسخ تشریحی

مجموعه کامل و جامع زیست شناسی پایه به همراه پاسخ

دانلود ۳۶۰ تست جمع بندی کل زیست پایه

در این جزوه ۳۶۰ تست جمع بندی کل زیست پایه شامل تست های مهم و استاندارد همراه با پاسخنامه کلیدی و تشریحی برای دانش آموزان و داوطلبان عزیز جمع آوری شده است.

برای دانلود ۳۶۰ تست جمع بندی کل زیست پایه به باکس دانلود انتهای مطلب مراجعه کنید.

نکات مهم در زمان یادگیری زیست شناسی

در مرحله اول برای یادگیری درس زیست شناسی تلاش کنید از زاویه دید طراح سوالات کنکور به محتوای کتاب درسی نگاه کنید ، این روش باعث می شود شما بسیار نکته بین شوید و تمام مباحث را برای خود مهم به شمار آورید. انجام خلاصه نویسی در هنگام مطالعه را فراموش نکنید، نکات چالشی و مهم را یادداشت کنید تا در زمان مرور و جمع بندی از این مطالب استفاده نمایید.

به این نکته توجه داشته باشید که در درس زیست شناسی علاوه بر متن کتاب درسی، تصاویر از اهمیت فوق العاده ای برای طرح تست برخوردار می باشد.

در سال های اخیر طراحان تست های زیادی از بخش تصاویر طراحی کرده اند، فلذا توجه نکردن به تصاویر و شکل ها شما را با چالش جدی روبرو خواهد کرد.زیست پایه نیز در بودجه بندی تست های کنکور اهمیت زیادی دارد ، تسلط بر زیست پایه مساوی است با بالا رفتن درصد زیست شناسی در آزمون سراسری.

تلاش کنید در برنامه روزانه خود مطالعه زیست شناسی و مخصوصا مرور خلاصه نویسی های خود را بگنجانید. درس زیست شناسی را برخلاف درس ریاضی و فیزیک ، نمی توان پس از مطالعه یک مبحث شروع به تست زنی کرد، زیرا اغلب تست های کنکور ترکیبی از چند مبحث می باشد.

برای تست زنی باید ابتدا تمامی متن کتاب درسی و تصاویر را کامل و مفهومی مطالعه نموده و به سطح آمادگی نسبی رسیده باشید ، سپس شروع به تست زنی مجموعه ای و تحلیل پاسخنامه تشریحی آن کنید.

با رعایت نکات ذکر شده در بالا می توانید از این جزوه ۳۶۰ سوالی که شامل تست های مهم و کاربردی است، نیز بهره وافری ببرید و به تسلط کافی در درس زیست پایه برسید.

این جزوه به صورت رایگان در اختیار شما داوطلبان و دانش اموزان قرار گرفته ، به هیچ عنوان به سایتهایی که بابت دانلود این جزوه از شما پول دریافت میکنند اعتماد نکنید.

باکس دانلود

مؤلف: –
پایه تحصیلی : جزوه کنکوری
تعداد صفحه : 186
حجم کل :  6.1MB
منبع: وبسایت علیرضا افشار

دانلود جزوه
در صورت هرگونه نارضایتی یا مشکل میتوانید به بات poshtiban_sitebot در تلگرام پیام دهید.

مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار
مشاوره تلفنی/حضوری کنکور (با شخص علیرضا افشار)
تماس تلفنی هر روز 9 الی 13 و 16 الی 20
ارسال پیام 24 ساعته در اپلیکشن تلگرام/ایتا

۰۹۳۵۸۹۶۰۵۰۳

مشاوره رایگان کنکور (عمومی)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا