مشاوره خصوصی علیرضا افشار
جزوه و تست زمین شناسی کنکورجزوه و نمونه سوال تستی کنکوری

دانلود جزوه پرسش و پاسخ کتاب زمین شناسی یازدهم

جزوه آمادگی زمین شناسی به روش سوال و جواب

جزوه پرسش و پاسخ زمین شناسی پایه یازدهم توسط آقای یوسفی در ۷۲ صفحه تهیه و تنظیم شده است.

این جزوه شامل انواع پرسش به همراه پاسخ تشریحی می باشد که برای آمادگی دانش آموزان یازدهمی در امتحانات بسیار کارآمد می باشد.

برای دانلود جزوه پرسش و پاسخ درس زمین شناسی پایه یازدهم به باکس دانلود در انتهای مطلب مراجعه کنید.

درس زمین شناسی پایه یازدهم برای دانش آموزان رشته علوم تجربی به صورت اختصاصی تدریس میشود و یک درس مهم برای چند زیرگروه در کنکور سراسری به شمار می رود.

درس زمین شناسی کاملا حفظی می باشد ولی اگر دانش آموزان قصد حفظ کردن مطالب آن را داشته باشند کمی سخت به نظر می رسد، بنابراین سعی کنید همراه با حفظ کردن، مطالب را درک کنید و بفهمید.

این درس برای بالا بردن معدل دانش آموزان بسیار اهمیت دارد و در کنکور برای زیر گروه یک ضریب صفر دارد، اما برای بقیه زیرگروه ها ضریب دارد.

حتما برای این درس در کنار مطالعه کتاب درسی خلاصه نویسی انجام دهید تا یادگیری برایتان راحت تر شود.

برنامه ریزی درسی و اطلاع از روش صحیح مطالعه کتاب زمین شناسی پایه یازدهم رشته علوم تجربی متوسطه دوم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳، نقش بسیار پر رنگی در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دارد و می تواند موفقیت در امتحانات و مقاطع تحصیلی بالاتر را تضمین کند. اما بسیاری از دانش آموزان از جزئیات و بهترین راه های مطالعه کتاب زمین شناسی آگاهی نداشته و اضطراب زیادی در طول سال تحصیلی دارند. به همین منظور در ادامه نحوه مطالعه کتاب زمین شناسی پایه یازدهم رشته تجربی ارائه می شود.

مطالعه کتاب زمین شناسی پایه یازدهم رشته علوم تجربی باید به صورت پیوسته اما در فواصل زمانی کوتاه باشد، زیرا مطالعه دروس به صورت متوالی و بدون استراحت بسیار خسته کننده خواهد بود، بنابراین سعی کنید در فواصل زمانی کوتاه مثلا ۱۰ دقیقه ای که بین آن استراحت کوتاه باشد به صورت پیوسته درس بخوانید.

همچنین می توانید در کنار مطالعه دروس به مطالعه نمونه سوالات زمین شناسی یازدهم رشته تجربی نیز بپردازید و به همین منظور جزوه پرسش و پاسخ زمین شناسی یازدهم برای یادگیری راحت تر و تثبیت شدن مطالب در ذهن دانش آموزان در این پست ارائه شده است.

این جزوه به صورت رایگان در اختیار شما داوطلبان و دانش اموزان قرار گرفته ، به هیچ عنوان به سایتهایی که بابت دانلود این جزوه از شما پول دریافت میکنند اعتماد نکنید.

باکس دانلود خلاصه زمین شناسی

مؤلف: استاد محسن یوسفی
پایه تحصیلی : سال دوازدهم
تعداد صفحه : 72
حجم کل :  4MB
توضیحات: همایش جمعبندی زمین شناسی

دانلود جزوه
در صورت هرگونه نارضایتی یا مشکل میتوانید به بات poshtiban_sitebot در تلگرام پیام دهید.

مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار
مشاوره تلفنی/حضوری کنکور (با شخص علیرضا افشار)
تماس تلفنی هر روز 9 الی 13 و 16 الی 20
ارسال پیام 24 ساعته در اپلیکشن تلگرام/ایتا

۰۹۳۵۸۹۶۰۵۰۳

مشاوره رایگان کنکور (عمومی)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا