مشاوره خصوصی علیرضا افشار
جزوه زیست دوازدهم و کنکورجزوه و تست زیست شناسیجزوه و نمونه سوال تستی کنکوری

دانلود مجموعه 700 تست کنکوری زیست شناسی هر سه پایه

مجموعه تست با پاسخ تشریحی سال دهم، یازدهم و دوازدهم

دانلود ۶۹۳ تست زیست شناسی کنکور با پاسخ تشریحی

این جزوه شامل ۲۰۹ تست از زیست دهم، ۲۳۲ تست از زیست یازدهم و ۲۵۲ تست از زیست دوازدهم می باشد، که جمعا با ۶۹۳ تست مهم و کاربردی از درس زیست شناسی همراه با پاسخنامه تشریحی برای دانش آموزان و داوطلبان عزیز گرد آوری شده است.

برای دانلود حدود 700 تست زیست شناسی کنکور با پاسخ تشریحی به باکس دانلود انتهای مطلب مراجعه کنید.

نکات مهم در هنگام یادگیری زیست شناسی

برای رسیدن به روش مطالعه درس زیست شناسی در ابتدا همراه با خواندن متن کتاب درسی حتما نکات مهم و دشوار را یادداشت کنید، این خلاصه نویسی در هنگام مرور و جمع بندی بسیار برای شما کمک کننده هست. در قدم بعدی به تصاویر کتاب درسی توجه کنید و تمام نکات ریز قید شده در آن ها را مطالعه و یادداشت برداری کنید.

تصاویر کتاب زیست شناسی بسیار تست خیز است و چند سالی هست که طراحان سوالات کنکور برای طراحی تست ها توجه ویژه ای به تصاویر نشان می دهند.

بنابراین در زمان مطالعه زیست علاوه بر متن کتاب از تصاویر و خلاصه نویسی غافل نشوید. رعایت این موارد به تسلط شما در زیست شناسی کمک وافری می نماید.

سعی کنید در برنامه روزانه خود حتما زمانی را برای مرور و جمع بندی نکات مهمی که خلاصه نویسی کردید، بگنجانید. به این نکته دقت کنید که بعد از تسلط کافی روی مطالب کتاب درسی به سراغ تست زنی بروید. برای این درس مثل دروس ریاضی و فیزیک، تست زنی بلافاصله بعد از اتمام هر مبحث کتاب، توصیه نمی شود.

زیرا طراحان سوالات کنکور، اکثر تست های زیست شناسی را ترکیبی از چند مبحث مختلف کتاب های زیست دهم و یازدهم و دوازدهم طراحی می کنند.

فلذا با مطالعه یک فصل از کتاب و خلاصه نویسی نمی توانید به اینگونه تست ها پاسخ صحیح بدهید. بعد از مطالعه و تسلط بر کتاب درسی زیست شناسی، استفاده از این مجموعه ۶۹۳ تست مهم و کاربردی و تحلیل پاسخ های آن به شما برای بدست اوردن درصد بالا در کنکور سراسری کمک وافری می کند.

این جزوه به صورت رایگان در اختیار شما داوطلبان و دانش اموزان قرار گرفته ، به هیچ عنوان به سایتهایی که بابت دانلود این جزوه از شما پول دریافت میکنند اعتماد نکنید.

باکس دانلود

مؤلف: –
پایه تحصیلی : جزوه کنکوری
تعداد صفحه : 422
حجم کل :  6.8MB
منبع: وبسایت علیرضا افشار

دانلود جزوه
در صورت هرگونه نارضایتی یا مشکل میتوانید به بات poshtiban_sitebot در تلگرام پیام دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا