مشاوره خصوصی علیرضا افشار
آزمون+کوئیزانسانی

دانلود جزوه مرور شب آزمون نیمسال اول انسانی

جزوه فشرده نکات مهم دروس اختصاصی رشته انسانی نوبت اول

برای آمادگی قبل از آزمون، آخرین زمان شما برای یادگیری مطالب همان شبِ قبل از آزمون خواهد بود. قطعاً در صورتی که از زمان هایی که پیش از آزمون در اختیارتان بوده به درستی استفاده نکرده باشید یادگیری مطالب در شب آزمون برای شما دشوار می شود.

بنابراین در این پست برای اینکه دانش آموزان رشته های انسانی در شب آزمون با آمادگی بیشتری به رختخواب بروند، منابع مناسب جهت مرور در روزهای پیش از آزمون ویژه نیمسال اول پایه دوازدهم ارائه کرده ایم.

برای دانلود فایل های ویژه مرور شب آزمون رشته های انسانی به انتهای مطلب مراجعه نمایید.

کار های مهم برای آمادگی هر چه بیشتر در آزمون آزمایشی

کارهایی که در شب و روزهای منتهی به آزمون توصیه می شود به شرح زیر می باشد.

یادداشت‌های خود را مرور کنید

بهتر است که روزهای نزدیک به آزمون، مخصوصا شب قبل از آزمون هیچ مطلب جدیدی را مطالعه نکنید و این یعنی شما باید این تایم را به مطالعه مطالبی که پیش تر خوانده اید اختصاص دهید و مرور کنید.

زمانی مرور کردن اتفاق می افتد که شما قبلا با استفاده از روش های خلاصه نویسی، مطالب را برای خودتان دسته بندی نموده باشید، در صورتی که خلاصه نویسی انجام نداده اید می توانید از منابع معرفی شده در این پست استفاده کنید.

از تایمی که در دسترس دارید عاقلانه استفاده کنید!

با مدیریت زمان برای آزمون می‌توانید بهترین نتیجه را کسب کنید، قبل از شروع به مرور کردن بهتر است موضوعات را بررسی نموده و طرح و نقشه ای برای نحوه ی مطالعه ی خود در نظر بگیرید، می توانید با رسم جداول و یا نمودارها بطور دقیق معلوم کنید که چه اهدافی دارید و برای رسیدن به آنها به چه ميزان مطالعه و زمان احتیاج دارید، بنابراین نخستین گام در مدیریت زمان تعيين هدف است.

برای مرور دروس مکان مناسب در نظر بگیرید!

یکی از مواردی که در برنامه ریزی درسی بسیار حائز اهمیت می باشد و باید مورد توجه قرار گیرد تعيين مکان مطالعه است، بنابراین یک مکان مناسب برای مطالعه باید از نور و دمای کافی برخوردار بوده و همینطور از هرگونه سروصدایی به دور باشد.

شب آزمون زود بخوابید

باید بگونه ای برنامه ریزی کنید که مجبور نشوید در شب آزمون تا دیر وقت بیدار بمانید زیرا کم خوابی باعث پایین آمدن کار کرد مغز میشود.

وسایل مورد نیاز در جلسه آزمون را آماده کنید!

برای اینکه صبح آزمون وقتی از خواب بیدار می شوید، در به در دنبال مداد و خودکار و وسایل خودتان نگردید، باید از شب قبل وسایل مورد نیاز را آماده کنید.

غذای خوب و کافی بخورید!

برای این که به مغزتان سوخت رسانی کنید، باید حتماً غذای خوبی خورده باشید، بهترین انتخاب در این موارد، غذایی کم حجم ولی مُغذی است.

در شب آزمون درگیر جزئیات نشوید!

سعی کنید یک تصویر بزرگ‌تر از مطالب را برای خودتان ایجاد کنید، موضوعات مهمی را که فکر می کنید ممکن است در آزمون بیاید، هایلایت کنید و واقعاً درگیر جزئیات پیچیده نشوید. وقتی برای یادگرفتن یک موضوع جدید و پیچیده نیست. البته وقت کافی برای موفق شدن در امتحان هنوز هم هست. خلاصه برداری کنید و به خلاصه برداری هایی که احتمالاً در طول سال انجام داده اید مراجعه کنید.

مرور پایانی نکات مهم

بعد از تست زنی میتوان گفت بهترین منابع برای مرور در شب آزمون رشته های انسانی، همین فایل های مشابه ارائه شده در باکس دانلود می باشد که توصیه می شود حتما مطالعه کنید تا با آمادگی کامل به جلسه آزمونِ ویژه پایان نیمسال اول بروید.

این جزوه به صورت رایگان در اختیار شما داوطلبان و دانش اموزان قرار گرفته ، به هیچ عنوان به سایتهایی که بابت دانلود این جزوه از شما پول دریافت میکنند اعتماد نکنید.

باکس دانلود

مؤلف: گزینه دو
پایه تحصیلی : سال دوازدهم
تعداد صفحه : 36
حجم کل :  10MB
توضیحات: نکات مهم مرور آزمون های آزمایشی

دانلود جزوه

در صورت هرگونه نارضایتی یا مشکل میتوانید به بات poshtiban_sitebot در تلگرام پیام دهید.

مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار
مشاوره تلفنی/حضوری کنکور (با شخص علیرضا افشار)
تماس تلفنی هر روز 9 الی 13 و 16 الی 20
ارسال پیام 24 ساعته در اپلیکشن تلگرام/ایتا

۰۹۳۵۸۹۶۰۵۰۳

مشاوره رایگان کنکور (عمومی)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا