مشاوره خصوصی علیرضا افشار
جزوه زیست دوازدهم و کنکورجزوه و تست زیست شناسیجزوه و نمونه سوال تستی کنکوری

دانلود مجموعه 110 تست مهم و پرکاربرد زیست شناسی به سبک جدید

جمعبندی به تیپ بندی تست های سبک جدید زیست شناسی کنکور

دانلود جزوه ۱۱۰ سوال زیست شناسی

جناب علی غیاثی، ۱۱۰ سوال زیست شناسی پرکاربرد و مهم کنکور را در ۴۰ صفحه برای دانش آموزان و داوطلبان عزیز گردآوری نموده اند.

برای دانلود ۱۱۰ سوال زیست شناسی، علی غیاثی به باکس دانلود انتهای مطلب مراجعه کنید.

در هنگام مطالعه درس زیست شناسی ، در قدم اول مطالب و تصاویر و جداول و… هر فصل را با دقت کامل بخوانید.

در حین مطالعه از یادداشت برداری برای زمان مرور و جمع بندی کتاب زیست شناسی غافل نشوید. پس از یادگیری هر بخش از کتاب به سراغ یک جزوه معتبر کمک آموزشی بروید و با مطالعه آن و حل سوالات تشریحی به تسلط در مبحث مورد مطالعه برسید.

هیچ کدام از مباحث و تصاویر کتاب درسی را حذف نکنید، همه مطالب مهم هستند ولی مطالب و نکات دشوار و پر اهمیت تر را خلاصه نویسی کنید.

سپس میتوانید از جزوه ۱۱۰ سوال زیست شناسی کنکور کمک بگیرید، این جزوه به شما کمک می کند در زمان مطالعه کتاب تمام نکات و موارد مهم موجود در کتاب درسی را در ذهن خود تثبیت کنید.

در مرحله آخر شروع به تست زنی کنید، زیرا اغلب تست های کنکور زیست شناسی ترکیبی از چند مبحث می باشند و تنها با مطالعه یک مبحث نمی توانید تست های کنکوری را پاسخ دهید. توجه داشته باشید که حل تست های متنوع و چالشی همراه با تحلیل پاسخنامه آن ها می تواند به کسب مهارت تست زنی شما کمک وافری کند.

با یادگیری کامل مطالب و تصاویر کتاب درسی و حل سوال های موجود در این جزوه یا سایر جزوه های کنکور و منابع تجربی کنکور و در کنار آن تست زنی می توانید سطح آمادگی خود را در این درس بالا ببرید و مطالب را در ذهن خود تثبیت و تعمیق دهید.

این جزوه به صورت رایگان در اختیار شما داوطلبان و دانش اموزان قرار گرفته ، به هیچ عنوان به سایتهایی که بابت دانلود این جزوه از شما پول دریافت میکنند اعتماد نکنید.

باکس دانلود

مؤلف: آقای علی غیاثی
پایه تحصیلی : جزوه کنکوری
تعداد صفحه : 40
حجم کل :  1.1MB
منبع: وبسایت علیرضا افشار

دانلود جزوه
در صورت هرگونه نارضایتی یا مشکل میتوانید به بات poshtiban_sitebot در تلگرام پیام دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا