مشاوره خصوصی علیرضا افشار
آزمون+کوئیزجزوه و نمونه سوال تستی کنکوری

دانلود پاسخ برگ خام کنکور سراسری و آزمون های آزمایشی

پاسخنامه خام با شماره و بدون شماره کنکور، گاج، قلمچی، گزینه دو، به صورت قابل چاپ PDF و Word

هدف از طراحی پاسخ برگ خام کنکور سراسری چیست؟

نوعی منبع مناسب برای تقویت تکنیک‌ها و مهارت‌های تست زنی برای داوطلبان کنکور از هدف های مهم تولید این پاسخ برگ ها می باشد.

در زمینه کنکور استفاده از پاسخنامه به چند دلیل از اهمیت ویژه ای برخوردار است:

استانداردسازی آزمون و کوئیز: آزمون کنکور با حضور هزاران دانش آموز در سراسر کشور برگزار می شود و استفاده از فرمت پاسخنامه یکسان در  استانداردسازی فرآیند آزمون کمک می کند. اگر داوطلبان در دوران جمعبندی و تمرینات خود سعی کنند از پاسخنامه استفاده کنند آمادگی بیشتری برای آزمون اصلی خواهند داشت.

افزایش دقت: از آنجایی که اصلاح پاسخ نادرست در پاسخ برگ کار سختی است خود به خود در آزمون های زماندار داوطلب با حواس جمع تر و با تمرکز بیشتری به سوالات جواب می دهد.

سرعت تصحیح بیشتر: استفاده از پاسخ برگ به تسریع ارزیابی آزمون ها و کوئیز ها کمک می کند. برگه‌های پاسخ را می‌توان به سرعت بررسی کرد و سوالات درست و غلط را از هم تفکیک کرد.

نکات مهم برای پر کردن پاسخ برگ خام کنکور

گزینه ها را به طور کامل پر کنید: هنگام پر کردن گزینه های پاسخ، مطمئن شوید که دایره را کاملا پر کرده اید. چون مطمئن میشوید در کنکور سراسری  پاسخ شما توسط دستگاه تصحیح به درستی خوانده می شود.

پاسخ های خود را دوباره بررسی کنید: قبل از اینکه برگه پاسخ خود را کامل میکنید، چند دقیقه وقت بگذارید و پاسخ های خود را دوباره بررسی کنید. مطمئن شوید که برای هر سوال گزینه درستی را پر کرده اید و هیچ سوالی را رد نکرده اید.

پاسخنامه خود را مرتب و تمیز نگه دارید: سعی کنید پاسخن برگ خود را مرتب و منظم نگه دارید. از ایجاد هر گونه علامت یا لک که ممکن است دستگاه تصحیح را به خطا بیاندازید، خودداری کنید. اگر گزینه ای را اشتباه پر کردید ، با پاک کن خوب و همراه با ارامش، پاسخ برگ را پاک کنید تا سیاه و کثیف یا پاره نشود.

هنگام پر کردن پاسخ برگ، حتما دفترچه سوالات را زیر برگه قرار دهید، اینکار باعث می شود یکنواخت و تمیزتر مربع ها سیاه شوند.

وارد کردن به موقع و با دقت گزینه ها: در زمان آزمون بعد از حل کردن هر سوال، بی درنگ جواب خود را وارد پاسخ برگ نمایید و وارد کردن را به مرحله اخر نکشانید. هنگام پر کردن پاسخ برگ به شماره سوال در دفترچه و پاسخ برگ دقت کنید تا مبادا اشتباه پر کرده باشید.

تاکید می شود از روش هایی مانند: در پایان هر درس یا بعد از جواب دادن کامل به تمام سوالات ، گزینه های درست را وارد پاسخ برگ کردن جدا خوداری کنید

استفاده از مداد مناسب: حتما از مداد مشکی نرم برای پر کردن مربع ها استفاده کنید و سعی کنید به صورت یکنواخت همه مربع کامل سیاه شود.

توجه کنید که هرگز در پشت پاسخ برگ چیزی ننویسید، یا در کنار گزینه ها علامتی نزنید ، چون باعث ابطال پاسخ برگ می شود.

در دروس محاسباتی بیشتر دقت کنید: دقت داشته باشید ، برای درس هایی مثل ریاضی یا فیزیک و … که جواب یک عدد می باشد ، شماره گزینه صحیح را با جواب تست ها با هم اشتباه نکنید.

زیرا کوچکترین اشتباه تمام تلاش شما برای مطالعه و یادگیری قبل از آزمون و همچنین مدت زمانی که برای حل تست ها صرف کرده اید ، از دست می رود.

دانلود پاسخ برگ خام کنکور سراسری جدید و چند دفترچه ای

با توجه به تغییرات جدید دفترچه سوالات کنکور سراسری و چند دفترچه ای شدن کنکور پاسخبرگ های جدیدی نیاز است که در بخش زیر میتوانید دانلود کنید.

پاسخبرگ کنکور تجربی

پاسخبرگ کنکور ریاضی

پاسخبرگ کنکور انسانی

دانلود پاسخ برگ خام آزمون های آزمایشی گاج، قلمچی و گزینه دو

در این قسمت نیز میتوانید پاسخنامه خام آزمون های آزمایشی مختلف را دانلود و استفاده کنید:

پاسخبرگ کنکور تجربی

پاسخبرگ کنکور ریاضی

پاسخبرگ کنکور انسانی

دانلود پاسخنامه خام 30، 35، 50، 60، 120 و 300 و 1000 تایی قابل چاپ

برای اینکه با شرایط جلسه کنکور بیشتر آشنا شوید ، سعی کنید هنگام تست زنی در منزل از این مجموعه پاسخ برگ های ۳۰ تایی و ۳۵ تایی و ۵۰ تایی ۶۰ تایی ۱۰۰ تایی ۱۲۰ تایی و ۳۰۰ تایی و نیز پاسخ برگ خام سازمان سنجش حتما استفاده کنید، تا شرایط جلسه کنکور سراسری برای شما شبیه سازی شود و استرس شما برای زمان کنکور کمتر شود.

پاسخبرگ 30 تایی

پاسخبرگ 35 تایی

پاسخبرگ 50 تایی

پاسخبرگ 60 تایی

پاسخبرگ 100 تایی

پاسخبرگ 120 تایی

پاسخبرگ 300 تایی تک گزینه

پاسخبرگ 1000 تایی تک گزینه

دانلود پاسخبرگ خام بدون شماره تک گزینه ای

دانلود پاسخ برگ بدون شماره تک گزینه ای قابل چاپ

پاسخبرگ بدون شماره

 

مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار
مشاوره تلفنی/حضوری کنکور (با شخص علیرضا افشار)
تماس تلفنی هر روز 9 الی 13 و 16 الی 20
ارسال پیام 24 ساعته در اپلیکشن تلگرام/ایتا

۰۹۳۵۸۹۶۰۵۰۳

مشاوره رایگان کنکور (عمومی)

نوشته های مشابه

8 دیدگاه

  1. سلام وقت بخیر
    میخاستم بدونم شرایط انصراف از دانشگاه روزانه چیه؟
    من ترم قبل زبان دانشگاه روزانه قبول شدم، مرخصی گرفتم، دی ماه هم کنکور شرکت کردم، برای نیمسال دوم هم ثبت نام کردم، ولی حالا میخوام کلن انصراف بدم، باید چیکار کتم؟ ایا شرایطش مثل قبله که جریمه و محرومیت داره یا نه تغییر کرده؟

    1. سلام
      به آموزش دانشگاه مراجعه کن
      محرومیت که نداری و بستگی به نوع دانشگاه (تعهدی یا روزانه عادی) و واحدهای اخذ شده هزینه ای که تحصیل کردی ازت میگیرند

      1. استاد الان من میتونم برای رشته های کاردانی بهداشت سوابق که بهمن بود، برم حضوری ثبت نام کنم، از اینجا انصراف بدم؟(سوالم دو بخشه، اول اینکه میشه با توجه به اتمام مهلت تکمیل ظرفیت رفت ثبت نام کرد، یعنی غیر ممکن نیست؟ دومیش اینکه با ثبت نام این ور چیکار کنم؟ انصراف بدم یا چی؟) خیلی ممنون میشم کامل تر برام توضیح بدین.

      2. و اینکه من روزانه عادی ام، ترم اول ۱۷ واحد اخذ بود که لغو شد چون مرخصی گرفتم، الان ۱۴ واحد گرفتم بنظرتون هزینش حدودا چقدر میشه؟ ممنونم 🌹

  2. ببخشید یه پاسخ دیگه نوشتم حذف شد فک کنم، میخاستم بپرسم الان میشه برای ثبت نام کاردانی بهداشت سوابق که مهلتشم تموم شده حضوری برم ثبت نام کنم یعنی اجازه میدن یا خیر؟ و بخوام از این طرف مثلا انصراف بدم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا