مشاوره خصوصی علیرضا افشار
جزوه زیست دوازدهم و کنکورجزوه و تست زیست شناسیجزوه و نمونه سوال تستی کنکوری

درسنامه تحلیلی نکات مهم و تصاویر کتاب زیست دوازدهم + سوالات کنکور

جزوه تحلیلی و ترکیبی زیست 12 به همراه نمونه سوال

این جزوه در۲۶۴ صفحه و به صورت رنگی و همچنین سیاه و سفید در تابستان ۱۴۰۲ تالیف و به چاپ رسیده است و شامل درسنامه تحلیلی با بررسی نکات و تصاویر کتاب درسی مناسب دانش آموزان رشته علوم تجربی در پایه تحصیلی دوازدهم می باشد.

مؤلفان این جزوه دکتر سینا معصوم نیا، استاد محمدکریم آذرمی، دکتر علی زراعت پیشه و دکتر محمد برفامی می باشند و فایل این جزوه به صورت PDF در این پست برای دانش آموزان گرامی ارائه شده است.

برای دانلود جزوه زیست شناسی پووم ویژه پایه تحصیلی دوازدهم به باکس دانلود در انتهای مطلب مراجعه کنید.

در جزوه ۲۶۴ صفحه ای که برای دانش آموزان رشته علوم تجربی پایه دوازدهم تهیه و تنظیم شده است، مواردی شامل درسنامه تحلیلی با بررسی نکات و تصاویر کتاب درسی و همچنین عبارات صحیح و غلط و تست های کنکور سراسری گرد آوری شده است و برای راحتی دانش آموزان رشته علوم تجربی در دسترس آنان قرار گرفته است.

همانطور که می‌دانید ماهیت درس زیست شناسی تقریبا مفهومی می باشد، در کنکور نیز طراحان اغلب سوالات را به صورت ابتکاری طراحی می کنند، به این معنی که تست های ترکیبی از چند مبحث و سوالاتی از تصاویر کتاب ها مطرح می شود.

برای یادگیری درس زیست شناسی ابتدا از مطالعه کتاب درسی و همچنین خلاصه نویسی نکات مهم آن شروع کنید، بهتر است برای شروع از کتاب های کمک درسی با حجم زیاد مطالب و نکات استفاده نکنید، زیرا ممکن است باعث ایجاد استرس و نگرانی در شما شود.

برای اولین بار که کتاب را مطالعه کردید، می توانید در کنار آن از کتاب های کمک آموزشی نیز استفاده کنید، در این مرحله احتمالا فقط مفاهیم اصلی در ذهنتان می ماند و جزئیات آن را از خاطر می برید.

بنابراین در مرحله بعدی مطالعه سعی کنید دقیق تر و با تمرکز زیاد جملات کتاب را بخوانید و زیر نکات مهم خط بکشید و سعی کنید در مرحله دوم مطالعه، مطالب را در ذهن خود طبقه بندی کنید.

درس زیست شناسی را خط به خط بخوانید و هیچ مبحثی را با بی دقتی رد نکنید، حتما خلاصه نویسی نیز انجام دهید، جزوه معرفی شده در این پست بسیار کامل است و حتما در زمان مرور و جمع بندی به کمک شما می آید.

در زمان مطالعه به تحلیل مباحث بپردازید، به ارتباط هر مبحث با بقیه فصول کتاب فکر کنید، به این دلیل که تست های زیست شناسی اغلب به شکل ترکیبی از چند فصل طراحی می شوند.

تمام تصاویر کتاب را به همراه نکاتی که در تصاویر درج شده با دقت مطالعه کنید.

چنانچه پس از مطالعه کامل کتاب درسی اگر همچنان با چالش مواجه هستید، می توانید از جزوه های استاندارد کمک آموزشی مانند همین جزوه زیست شناسی پووم پایه دوازدهم کمک بگیرید و حتما تست ها و سوالات صحیح غلط را در این جزوه حل کنید.

تست زنی بعد از یادگیری باعث می شود، مطالب بیشتر در ذهن شما به تثبیت برسد.

حتما بعد از تست زنی به پاسخنامه توجه کنید، تعداد جواب های صحیح نشان دهنده میزان آمادگی شما در آن مبحث می باشد.

این جزوه به صورت رایگان در اختیار شما داوطلبان و دانش اموزان قرار گرفته ، به هیچ عنوان به سایتهایی که بابت دانلود این جزوه از شما پول دریافت میکنند اعتماد نکنید.

باکس دانلود

مؤلف: گروه آموزشی پورسینا
پایه تحصیلی : سال دوازدهم
تعداد صفحه : 265
حجم کل :  72MB
منبع: وبسایت علیرضا افشار

دانلود جزوه
در صورت هرگونه نارضایتی یا مشکل میتوانید به بات poshtiban_sitebot در تلگرام پیام دهید.

مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار
مشاوره تلفنی/حضوری کنکور (با شخص علیرضا افشار)
تماس تلفنی هر روز 9 الی 13 و 16 الی 20
ارسال پیام 24 ساعته در اپلیکشن تلگرام/ایتا

۰۹۳۵۸۹۶۰۵۰۳

مشاوره رایگان کنکور (عمومی)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا