مشاوره خصوصی علیرضا افشار
جزوه و تست ریاضی دوازهم تجربیجزوه و تست ریاضی و حسابان کنکورجزوه و نمونه سوال تستی کنکوری

دانلود مجموعه تست ریاضیات تجربی در 20 سال اخیر کنکور با تفکیک مبحث

جمعبندی ریاضی تجربی با سوالات کنکور سراسری مبحثی

مجموعه تست های ریاضی تجربی در ۲۰ سال اخیر

جناب آقای معین کرمی جزوه ۲۶۵ صفحه ای از تمام تست های ریاضیِ رشته تجربی در بیست سال اخیر همراه با پاسخنامه تشریحی به تفکیک مبحث برای داوطلبان و دانش آموزان رشته تجربی ، گرد آوری کرده اند.

لطفا برای دانلود جزوه مجموعه تست های ریاضی ۲۰ سال اخیر به باکس دانلود در آخر مطلب مراجعه نمایید. با توجه به ماهیت مفهومی درس ریاضی نمی توانید صرفا با خواندن کتاب ، این درس را یاد بگیرید.

برای یادگیری ریاضی نیاز به حل مسئله و تمرین مداوم دارید. وقتی روش حل یک مسئله را فرا بگیرید ، می توانید برای مسائل و تمارین مشابه نیز از همان راه حل و فرمول ها استفاده کنید.

روش های مختلف برای یادگیری درس ریاضی

  • حضور با تمرکز و موثر در کلاس های درسی
  • مطالعه کتاب درسی و حل مسئله ها و تمارین کتاب
  • استفاده از منابع و جزوه های کمک آموزشی

در زمان مطالعه کتاب درسی هیچ مبحثی را حذف نکنید و تمام کتاب را کامل مطالعه کنید. همچنین تمام مسائل و تمرینات کتاب را بدون نگاه کردن به پاسخ های کتاب ، خودتان حل کنید تا در ذهنتان تثبیت شود.

در سال های اخیر تعدادی تست دقیقا شبیه به مثال ها و تمرینات کتاب درسی طرح شده است. به این نکته توجه داشته باشید علاوه بر حل تست های ریاضی ، سعی کنید فرمول ها و نکات را در حافظه تان تثبیت کنید.

بعد از مطالعه هر مبحث حتما تعدادی تست آموزشی مربوط به همان مبحث حل کنید. در ابتدا زمان برای حل تست ها اهمیت چندانی ندارد ، فقط سعی کنید ، تمام نکات مهم و فرمول های مورد استفاده در حل تست ها را یادبگیرید.

به این نکته دقت کنید که هنگام مطالعه و تست زنی حتما خلاصه نویسی کنید ، مخصوصا مطالبی که در آن ها با چالش مواجه هستید.

در زمان مرور و جمع بندی و یا تست زنی نزدیک به کنکور، این مطالب خلاصه نویسی شده به شما کمک زیادی جهت تسلط بر تمام کتاب درسی می کند.

با زدن تست های بیست سال اخیرِ ریاضی رشته تجربی که در این جزوه برای شما جمع آوری شده است، خودتان را به سطح آمادگی بالایی برای حضور در آزمون سراسری برسانید.

این جزوه به صورت رایگان در اختیار شما داوطلبان و دانش اموزان قرار گرفته ، به هیچ عنوان به سایتهایی که بابت دانلود این جزوه از شما پول دریافت میکنند اعتماد نکنید.

باکس دانلود

مؤلف: آقای معین کرمی
پایه تحصیلی : کنکوری
تعداد صفحه : 265
حجم کل :  18.5MB
منبع: وبسایت علیرضا افشار

دانلود جزوه

در صورت هرگونه نارضایتی یا مشکل میتوانید به بات poshtiban_sitebot در تلگرام پیام دهید.

مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار
مشاوره تلفنی/حضوری کنکور (با شخص علیرضا افشار)
تماس تلفنی هر روز 9 الی 13 و 16 الی 20
ارسال پیام 24 ساعته در اپلیکشن تلگرام/ایتا

۰۹۳۵۸۹۶۰۵۰۳

مشاوره رایگان کنکور (عمومی)

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. سلام ببخشید جسارتا یه سوالی داشتم بالای این نمونه سوالات اسم آقای معین کرمی نوشته شده اگر ایشون تهیه کننده این جزوه هستند از استفاده رایگان توسط ما راضی هستند؟ و کلا بقیه جزوات بارگزاری شده در سایت چی ؟ استفاده ازشون با اجازه صاحبانشونه؟

    1. سلام
      جزوه های سایت از آرشیو معلم برداشته یا دزدیده نشده و از فضای مجازی و سایر رسانه ها با ذکر نام پدید آورنده صرفا گردآوری شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا