مشاوره خصوصی علیرضا افشار
جزوه و تست ریاضی و حسابان کنکورجزوه و نمونه سوال تستی کنکوری

دانلود مجموعه سوالات کنکور سراسری درس ریاضی همه ی سالها + پاسخ تشریحی

بانک سوالات آزمون سراسری با پاسخ تشریحی به تفکیک درس

حل تست های ریاضی آزمون های سال های پیشین توسط داوطلبان باعث می شود تا با نحوه طراحی تست های کنکور بیشتر آشنا شوند، همچنین از مطالب مهم و تست خیز مطلع شوند.

زدن این تست ها در روزهای مرور و جمع بندی نزدیک به آزمون سراسری، قطعا در کسب درصد بالا به داوطلبان کمک بسزایی می نماید. درس ریاضی یکی از دروس اختصاصی با ضریب بالا برای گروه های آزمایشی علوم تجربی و ریاضی و علوم انسانی می باشد.

لذا حذف این درس در کنکور سراسری غیرممکن است. تست های ریاضی در آزمون سراسری طبق بودجه بندی خاصی طراحی می شود که در سال های اخیر بیشتر به سمت مفهومی شدن پیش رفته است.

با توجه به نکاتی که اشاره شد، داوطلبان آزمون سراسری باید با برنامه ریزی مناسب کلیه فصول کتاب های ریاضی را مطالعه نموده و تست های آموزشی و کنکوری مربوط به هر مبحث را حل نمایند تا به تسلط و آمادگی کافی برای حضور در کنکور سراسری برسند.

در گروه آزمایشی ریاضی، ریاضیات اولین درس در دفترچه اختصاصی محسوب می شود که شامل ۵۵ تست از مباحث مختلف ریاضی می باشد، داوطلبان فقط ۸۵ دقیقه زمان برای حل این تعداد تست در اختیار دارند.

بنابراین داشتن مهارت تست زنی و سرعت عمل برای پاسخگویی به تست های درس ریاضی بسیار ضروری و مهم است، داوطلبان گرامی رشته ریاضی صرفا با مطالعه دقیق و مدیریت زمان می توانند به این امر برسند.

درس ریاضی در گروه آزمایشی علوم تجربی نیز جزو دروس اختصاصی محسوب می شود که شامل ۳۰ تست از مباحث مختلف کتاب های ریاضی مربوط به رشته علوم تجربی می باشد. همچنین در گروه آزمایشی علوم انسانی نیز ریاضیات اولین درس در دفترچه اختصاصی کنکور انسانی می باشد که شامل ۲۰ تست از مباحث مختلف درس ریاضی مربوط به این رشته است.

داوطلبان رشته علوم انسانی برای پاسخگویی به تست های درس ریاضی فقط ۲۵ دقیقه وقت در اختیار دارند، لذا برای داشتن سرعت عمل در پاسخ دادن به این سوالات نیازمند مطالعه و تسلط کافی بر مباحث مختلف درس ریاضی دارند.

با توجه به نکاتی که در این مقاله گفته شد، در روزهای نزدیک به کنکور سراسری داوطلبان تقریبا تمامی مطالب موجود در کتاب های درسی ریاضی را مطالعه نموده اند و اکنون زمان بررسی و تحلیل و جواب دادن به سوالات ریاضی کنکور سال های اخیر در گروه های آزمایشی ریاضی و تجربی و انسانی می باشد. با حل این تست ها ضمن آشنایی با نوع طراحی سوالات کنکور سراسری می توانند دانش و آموخته های خود را محک بزنند.

سوالات ریاضی کنکور در سال های اخیر

این جزوات شامل:

  • آمار و احتمال
  • دنباله
  • حد
  • هندسه
  • هندسه تحلیلی
  • مشتق
  • کاربرد مشتق
  • معادله و نامعادله
  • مثلثات
  • شمارش بدون شمردن
  • تابع
  • توابع نمایی و لگاریتمی
  • توانهای گوی و عبارتهای جبری

مجموع این جزوات شامل 1197 سوال کنکور سراسری با پاسخ تشریحی و کلیدی که برای دوره و جمعبندی به کار میاید.

این جزوه به صورت رایگان در اختیار شما داوطلبان و دانش اموزان قرار گرفته ، به هیچ عنوان به سایتهایی که بابت دانلود این جزوه از شما پول دریافت میکنند اعتماد نکنید.

باکس دانلود

درس آمار و احتمال

دانلود جزوه

درس دنباله

دانلود جزوه

درس حد

دانلود جزوه

درس هندسه

دانلود جزوه

درس هندسه تحلیلی

دانلود جزوه

درس مشتق

دانلود جزوه

درس کاربرد مشتق

دانلود جزوه

درس معادله و نامعادله

دانلود جزوه

درس مثلثات

دانلود جزوه

درس شمارش بدون شمردن

دانلود جزوه

درس تابع

دانلود جزوه

درس توابع نمایی و لگاریتمی

دانلود جزوه

درس توانهای گوی و عبارتهای جبری

دانلود جزوه

در صورت هرگونه نارضایتی یا مشکل میتوانید به بات poshtiban_sitebot در تلگرام پیام دهید.

مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار
مشاوره تلفنی/حضوری کنکور (با شخص علیرضا افشار)
تماس تلفنی هر روز 9 الی 13 و 16 الی 20
ارسال پیام 24 ساعته در اپلیکشن تلگرام/ایتا

۰۹۳۵۸۹۶۰۵۰۳

مشاوره رایگان کنکور (عمومی)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا