مشاوره خصوصی علیرضا افشار
جزوه و تست ریاضیات گسسته کنکورجزوه و نمونه سوال تستی کنکوری

دانلود جزوه ریاضیات گسسته دوازدهم ریاضی برای امتحان نهایی

دانلود جزوه خلاصه و فشرده درس به درس ریاضیات گسسته برای جمعبندی و امتحانات

درس گسسته مانند ریاضی از دروس اختصاصی برای رشته ریاضی و فیزیک می باشد. همانطور که میدانید گسسته یک درس محاسباتی است که برای یادگیری آن باید به صورت مفهومی کتاب را مطالعه کنید و تمام تمرینات موجود در کتاب درسی را حل کنید.

در این پست چند جزوه کمک آموزشی استاندارد از درس گسسته پایه دوازدهم ویژه رشته ریاضی و فیزیک برای امتحانات نهایی آماده و ارائه شده است ، تا دانش آموزان پایه دوازدهم و همچنین متقاضیان ترمیم معدل رشته ریاضی و فیزیک بتوانند به راحتی به منابع آموزشی معتبر دسترسی داشته باشند.

جهت دانلود فایلهای جزوات درس گسسته پایه دوازدهم ویژه امتحانات نهایی به باکس دانلود در انتهای مطلب مراجعه کنید.

آمادگی برای امتحان نهایی زیست شناسی پایه دوازدهم

دانش آموزان در مرحله اول باید برای مطالعه درس گسسته از بارم بندی هر فصل آگاهی کامل داشته باشند، زیرا اطلاع از بارم بندی هر مبحث باعث میشود دانش آموزان بدانند کدام مبحث از اهمیت بیشتری برای طراحان سوالات امتحان نهایی برخوردار میباشد.

بنابراین دانش آموزان پایه دوازدهمی رشته ریاضی و فیزیک و همچنین داوطلبان متقاضی ترمیم معدل می توانند با توجه به بارم هر فصل، آن ها را بر اساس سطح اهمیت و نمره، برنامه ریزی کرده و مباحث مهم تر را بیشتر مورد مطالعه قرار دهند.

با توجه به تغییرات کنکور در سال ۱۴۰۲ و تاثیر قطعی ۴۰ درصدی سوابق تحصیلی در کنکور سراسری ، نتایج امتحانات نهایی خرداد ماه ۱۴۰۲ از اهمیت بسیار زیادی برای دانش آموزان و داوطلبان برخوردار است.

دانش آموزان پایه دوازدهم دوره های روزانه و بزرگسالان و داوطلبان متقاضی ترمیم معدل که قصد شرکت در امتحان نهایی درس گسسته رشته ریاضی و فیزیک را دارند، میتوانند با اطلاع از نحوه بارم بندی هر مبحث از کتاب گسسته پایه دوازدهم، با مطالعه کامل کتاب و حل کردن سوالات امتحانات نهایی سال های گذشته و حل کردن تمرینات کتاب درسی، سطح تسلط خود را برای حضور در امتحان نهایی این درس بیشتر کنند.

سرفصل ها و بارم بندی سلامت و بهداشت برای آمادگی امتحان نهایی

کتاب گسسته پایه دوازدهم شامل ۳ فصل می باشد که در ادامه به ارائه عناوین هر فصل از این کتاب درسی به همراه بارم بندی مربوط به هر فصل در امتحانات نهایی خرداد ماه ۱۴۰۲ می پردازیم:

فصل اول: آشنایی با نظریه اعداد

فصل اول از کتاب درسی گسسته پایه دوازدهم رشته ریاضی شامل ۷ نمره در امتحانات نهایی خرداد میباشد.

فصل دوم: گراف و مدل سازی

فصل دوم از کتاب درسی گسسته پایه دوازدهم رشته ریاضی شامل ۶ نمره در امتحانات نهایی خرداد میباشد.

فصل سوم: ترکیبیات ( شمارش )

فصل سوم از کتاب درسی گسسته پایه دوازدهم رشته ریاضی نیز شامل ۷ نمره در امتحانات نهایی خرداد میباشد.

جزوات درس گسسته پایه دوازدهم ویژه امتحانات نهایی

با توجه به اینکه درس گسسته یک درس محاسباتی برای رشته ریاضی و فیزیک می باشد، دانش آموزان و متقاضیان ترمیم معدل این رشته می توانند با اطلاع از بارم بندی هر مبحث در مرحله ابتدایی تمام مطالب و تمارین و مثالهای موجود در کتاب درسی گسسته پایه دوازدهم را با دقت مطالعه کنند.

سپس برای یادگیری بهتر از جزوات کمک آموزشی و معتبری که در این پست قرار داده شده است و شامل درسنامه و انواع نمونه سوالات امتحانات نهایی سالهای پیش می باشد را مطالعه کنند و با توجه به نمره هر مبحث می توانند آن مباحثی که از اهمیت بیشتری برخوردار است را بیشتر مطالعه و تکرار کنند و با آمادگی کامل در جلسه امتحان نهایی درس گسسته پایه دوازدهم رشته ریاضی و فیزیک شرکت کنند.

این جزوه به صورت رایگان در اختیار شما داوطلبان و دانش اموزان قرار گرفته ، به هیچ عنوان به سایتهایی که بابت دانلود این جزوه از شما پول دریافت میکنند اعتماد نکنید.

باکس دانلود خلاصه ریاضیات گسسته

مؤلف: استاد فاطمه سرایی
پایه تحصیلی : سال دوازدهم
تعداد صفحه : 26
حجم کل :  2MB
توضیحات: جزوات درس گسسته پایه دوازدهم ویژه امتحانات نهایی

دانلود جزوه

مؤلف: –
پایه تحصیلی : سال دوازدهم
تعداد صفحه : 31
حجم کل :  1MB
توضیحات: جزوه درس ریاضیات گسسته
دانلود جزوه

در صورت هرگونه نارضایتی یا مشکل میتوانید به بات poshtiban_sitebot در تلگرام پیام دهید.

مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار
مشاوره تلفنی/حضوری کنکور (با شخص علیرضا افشار)
تماس تلفنی هر روز 9 الی 13 و 16 الی 20
ارسال پیام 24 ساعته در اپلیکشن تلگرام/ایتا

۰۹۳۵۸۹۶۰۵۰۳

مشاوره رایگان کنکور (عمومی)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا