مشاوره خصوصی علیرضا افشار
جزوه فیزیک دوازدهم و کنکورجزوه و تست فیزیکجزوه و نمونه سوال تستی کنکوری

دانلود جزوه ی خلاصه مفاهیم فیزیک سال دوازدهم ریاضی

جزو کم حجم و فشرده فیزیک 3 ریاضی

با جزوه ی رایگانی دیگر از وبسایت علیرضا افشار همراه ما باشید. خلاصه نکات و مفاهیم مهمی از کتاب فیزیک سه رشته ریاضی در 15 صفحه برای داوطلبان و دانش آموزان جمع آوری شده است ‌.

برای دانلود جزوه ی خلاصه مفاهیم فیزیک ۳  رشته ریاضی و فیزیک به باکس دانلود انتهای مطلب مراجعه کنید.

جزوه کم حجم حجم و فشرده فیزیک 3 رشته ریاضی و فیزیک

با توجه به سطح آمادگی و یادگیری هر دانش آموز نمیتوان نسخه واحدی برای مطالعه به همه دانش آموزان ارائه کرد .اما به صورت کلی چند روش مطالعه را برای شما داوطلبان گرامی مطرح میکنیم، برای مطالعه هر درس ابتدا به فهم عمیق تمام مباحث کتاب نیاز دارید ، مخصوصا درس فیزیک که ماهیت مفهومی دارد .

برای کسب نمره خوب در درس فیزیک باید در قدم اول تمام مطالب حفظی کتاب را مطالعه کرده و نکات مهم را یادداشت کنید .

پس از اتمام مطالعه کتاب درسی برای مرور سریع مطالب حفظی میتوانید از یادداشتهای خود استفاده کنید . سپس برای تمام فرمولهای کتاب درسی نیز همین کار را تکرار کنید .

یادداشت برداری از این جهت حائز اهمیت است که شما با دست خط خودتان نقاط ضعف و مطالبی که نیاز به مرور بیشتر دارید را می نویسید و این جزوه دست نویس که حاصل تفکرات خودتان است در زمان امتحان بسیار مورد استفاده قرار میگیرد و چه بسا باعث موفقیت شما خواهد شد .

سه دسته کلی سوالات فیزیک که در جزوه خلاصه و فشرده سال دهم ریاضی

دسته اول : سوالاتی که فقط با جایگذاری ارقام در فرمول های مشخص به جواب می رسید .

دسته دوم : این دسته از سوالها دارای فرمول و مجهول مشخص هستند که برای پاسخ دادن به آنها باید فرمولهای مختلف را در دل یکدیگر قرار دهید و به جواب برسید .

دسته سوم : این گروه از سوالات بسیار سخت هستند که در آنها متغیرها پشت یک مفهوم واقعی یا غیر واقعی پنهان شده اند و متاسفانه در این سوالات حتی تشخیص فرمول هم برای شما سخت خواهد بود ، برای پاسخ به این سوالات نیاز به تسلط زیاد روی مفاهیم فیزیک دارید.

در اکثر مواقع بسیاری از سوالات آزمون از بین تمرینات کتاب درسی می باشد ، فلذا به همه داوطلبان تاکید می شود تا همه تمرینات کتاب درسی را حل کنید.

برای موفقیت در درس فیزیک نیاز به مطالعه و تکرار و تمرین مستمر دارید و قطعا با یک بار مطالعه کتاب به نمره خوب در این درس دست پیدا نمی کنید . این جزوه ی خلاصه مفاهیم فیزیک سه در کنار مطالعه کتاب و حل همه تمرینات کتاب درسی میتواند به شما در کسب نمره بالا کمک کند.

این جزوه به صورت رایگان در اختیار شما داوطلبان و دانش اموزان قرار گرفته ، به هیچ عنوان به سایتهایی که بابت دانلود این جزوه از شما پول دریافت میکنند اعتماد نکنید.

باکس دانلود

مؤلف: –
پایه تحصیلی : دهم
تعداد صفحه : 15
حجم کل :  3.6MB
منبع: وبسایت علیرضا افشار

دانلود جزوه
در صورت هرگونه نارضایتی یا مشکل میتوانید به بات poshtiban_sitebot در تلگرام پیام دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا