مشاوره خصوصی علیرضا افشار
جزوه و تست دین و زندگی کنکورجزوه و نمونه سوال تستی کنکوری

دانلود جزوه جامع درس دین و زندگی سال دوازدهم

جزوه کامل بررسی درس به درس دینی 3

یکی از دروس عمومی که داوطلبان می توانند به کسب نمره بالا در آن امیدوار باشند، درس دین و زندگی می باشد. خلاصه نویسی درسِ دین و زندگی به دلیل دو بخشی بودنِ این درس ( متن و آیات و روایات ) برای داوطلبان کمی مشکل است.

بنابراین جزوه جامع دین و زندگی توسط آقای محمد کریمی ویژه کنکور ۱۴۰۳ در ۲۶۰ صفحه به صورت کابردی و استاندارد برای دانش آموزان تهیه و تنظیم شده است.

برای دانلود جزوه جامع دین و زندگی محمد کریمی به باکس دانلود در انتهای مطلب مراجعه نمایید‌.

لازم به ذکر می باشد، دانش آموزان و داوطلبان کنکور در عین اینکه می‌توانند از درس دین و زندگی نمره بالایی کسب کنند اما نباید سوالاتِ این درس در امتحانات نهایی را دست کم بگیرند.

در سال های اخیر با توجه به تغییرات کنکور و حذف دروس عمومی از کنکور سراسری، طراحان سوالات امتحانات نهایی به سمت سوالات مفهومی و پیچیده تر تمایل بیشتری نشان داده اند.

شما با سه روش می توانید به نمره بالایی در این درس دست پیدا کنید. اولین و مهم ترین گزینه خواندنِ کتاب درسی به عنوان منبع اصلی امتحانات نهایی می باشد، دوم حل کردنِ نمونه سوال و سوم خلاصه نویسی و مرور خلاصه نویسی های دین و زندگی می باشد.

اما چگونه دینی را خلاصه نویسی کنیم؟

همکاران ما دو روش برای خلاصه نویسی دینی را به شما بزرگواران معرفی می کنند که بازدهی بسیار خوبی به شما می دهد.

حال در خلاصه نویسی دین و زندگی شما باید این موارد را در نظر گرفته و از دو روش طلایی برای خلاصه نویسی دینی استفاده نمایید.

روش اول خلاصه نویسی دین و زندگی

خلاصه نویسی با روش درختی، در این روش عنوان اصلی درس را در برگه ای بنویسید و در جلوی آن تیترهای مهم کتاب را یادداشت کنید و با شاخه و خط به عنوانِ درس متصل کنید، در آخر هم نکات مهم هر مبحث را به تیترهای مربوطه متصل کنید.

روش دوم خلاصه نویسی دین و زندگی

خلاصه نویسی با روش رمز گذاری، در این روش سعی کنید که برای هر آیه چند کلمه را به صورت کلیدی به ذهنتان بسپارید و سپس از آن ها یک رمز یا داستان مرتبط با هدف آیه بسازید. این روش رمز گذاری به خلاقیت شما بستگی دارد، سپس این رمزها را در گوشه کتاب یادداشت کنید تا در زمان خواندن بتوانید راحت به آن ها دسترسی داشته باشید.

اهمیت جزوه جامع دین و زندگی 3

در این جزوه نکات مهم و کاربردی از کتاب درسی برای یادگیری بهتر درس دین و زندگی گردآوری شده است. به همه داوطلبان و دانش آموزانِ عزیز توصیه می‌کنم حتما از این جزوات برای جلوگیری از اتلاف وقت و فراموشی نکته های مهم مباحث کتاب دینی استفاده کنند.

توصیه مشاوران به شما عزیزان این است که خلاصه دروس را در بلافاصله بعد از خواندنِ کتاب درسی، مطالعه بفرمایید و اجازه ندهید تایم زیادی از زمان یادگیری شما بگذرد، چون مطالب بعد از مطالعه در حافظه کوتاه مدت ذخیره می‌شود و اگر مرور انجام نشود باعث فراموشی می‌شود. به این نکته توجه داشته باشید که مطالعه باید به صورت پیوسته باشد، مثلا به این شکل که ۱۵ دقیقه مطالعه و ۵ دقیقه استراحت صورت بگیرد.

با کمک این جزوه جامع که خلاصه نکات دین و زندگی در آن بیان شده می‌توانید در زمان کوتاه (بعد از مطالعه کامل کتاب درسی) به جمع بندی و تسلط کامل در درس دین و زندگی برسید.

این جزوه به صورت رایگان در اختیار شما داوطلبان و دانش اموزان قرار گرفته ، به هیچ عنوان به سایتهایی که بابت دانلود این جزوه از شما پول دریافت میکنند اعتماد نکنید.

باکس دانلود خلاصه دین و زندگی

مؤلف: آقای دکتر محمد کریمی
پایه تحصیلی : سال دوازدهم
تعداد صفحه : 207
حجم کل :  5.2MB
توضیحات: خلاصه سال دوازدهم

دانلود جزوه
در صورت هرگونه نارضایتی یا مشکل میتوانید به بات poshtiban_sitebot در تلگرام پیام دهید.

مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار
مشاوره تلفنی/حضوری کنکور (با شخص علیرضا افشار)
تماس تلفنی هر روز 9 الی 13 و 16 الی 20
ارسال پیام 24 ساعته در اپلیکشن تلگرام/ایتا

۰۹۳۵۸۹۶۰۵۰۳

مشاوره رایگان کنکور (عمومی)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا