مشاوره خصوصی علیرضا افشار
جزوه فیزیک دوازدهم و کنکورجزوه و تست فیزیکجزوه و نمونه سوال تستی کنکوری

دانلود مجموعه تست سخت فیزیک دوازدهم سطح بالا برای رتبه زیر 1000

بانک تست سوالات دشوار و آمون های دشوار فیزیک 3 به همراه پاسخ تشریحی

جزوه ۳۰۰ تست دشوار فیزیک پایه دوازدهم با پاسخنامه تشریحی

این جزوه شامل ۳۰۰ تست دشوار فیزیک پایه دوازدهم همراه با پاسخنامه تشریحی می باشد، که به صورت استاندارد و کاربردی برای شما دانش آموزان و داوطلبان گرامی جمع آوری و تنظیم شده است.

برای دانلود جزوه ۳۰۰ تست دشوار فیزیک پایه دوازدهم همراه با پاسخنامه تشریحی به باکس دانلود در انتهای مطلب رجوع کنید.

برای رسیدن به آمادگی و تسلط کافی در درس فیزیک به حل کردن مسئله های کتاب درسی بسیار اهمیت بدهید. هنگام حل کردن مسئله های کتاب درسی طی دو مرحله پیش بروید ، در مرحله اول پس از مطالعه متن هر مبحث به سراغ مسئله های مربوط به همان مبحث بروید و با کمک پاسخ های داخل کتاب آن ها را حل کنید.

در مرحله دوم باز همان مسئله ها را حل کنید ، اما اینبار بدون نگاه کردن به پاسخ ها حل شان کنید. در این مرحله اگر توانستید به راحتی به جواب درست برسید، نشان دهنده این است که به آمادگی و تسلط کافی در آن مبحث رسیده اید، اما اگر نتوانستید؛ به این معنی است که هنوز آمادگی کافی در آن مبحث ندارید.

نکاتی در مورد تست زنی درس فیزیک

سوالات درس فیزیک در آزمون سراسری شامل سه دسته هستند، که در ذیل به آن ها اشاره می کنیم.

دسته اول: سوالاتی که فقط با جایگذاری ارقام در فرمول های مشخص به جواب می رسید.

دسته دوم: این دسته از سوالها دارای فرمول و مجهول مشخص هستند که برای پاسخ دادن به آنها باید فرمولهای مختلف را در دل یکدیگر قرار دهید و به جواب برسید.

دسته سوم: این گروه از سوالات بسیار سخت هستند که در آنها متغیرها پشت یک مفهوم واقعی یا غیر واقعی پنهان شده اند و متاسفانه در این سوالات حتی تشخیص فرمول هم برای شما سخت خواهد بود ، برای پاسخ به این سوالات نیاز به تسلط زیاد روی مفاهیم فیزیک دارید. تا بتوانید با خواندن تست، سریع فرمول صحیح را تشخیص دهید.

با پاسخ دادن به ۳۰۰ تست دشوار فیزیک پایه دوازدهم و همچنین تحلیل پاسخنامه تشریحی آن، میتوانید به مهارت لازم برای تست زنی در درس فیزیک برسید.

نکته: برای مرور و جمع بندی حتما در برنامه مطالعاتی خود زمانی به درس شیمی اختصاص دهید و پس از هر مرور تعدادی تست های دوره ای حل کنید.

جزوه آزمون های دشوار فیزیک پایه دوازدهم همراه با پاسخنامه

جناب میعاد دارستانی جزوه آزمون های دشوار و چالشی درس فیزیک پایه دوازدهم رشته تجربی را به صورت کاربردی و استاندارد همراه با پاسخنامه تشریحی برای داوطلبان و دانش آموزان عزیز، گردآوری و تنظیم نموده اند.

برای دانلود آزمون های دشوار فیزیک پایه دوازدهم رشته تجربی با پاسخ تشریحی به باکس دانلود در انتهای مطلب مراجعه نمایید.

بر خلاف دروس حفظی می توانید بلافاصله پس از مطالعه درس فیزیک به تست زنی و حل سوالات تشریحی بپردازید. توجه داشته باشید که مهم ترین و بهترین تست ها برای حل کردن ، همان سوالات آزمون های سراسری سال های گذشته می باشند، اگر بعد از حل کردن تست های کنکور ، زمان کافی داشتید می توانید تست های تالیفی و آموزشی نیز بزنید.

ضمن اینکه برای حل برخی مسائل درس فیزیک نیاز است که مباحث ریاضی را بلد باشید، در صورتی که روی این مباحث تسلط ندارید، ابتدا با مطالعه و یادگیری ریاضی شروع کنید ، سپس به سراغ فیزیک بروید. همه فرمول های موجود در کتاب درسی دارای واحد هایی هستند که حتما باید واحدهای آن ها را حفظ باشید.

به این نکته توجه داشته باشید که اغلب واحدها در آزمون سراسری بر اساس SI هستند. اگر در کتاب درسی واحدها بر اساس SI نبود، باید تبدیل واحدها را نیز یادبگیرید.

هنگام حل کردن سوالات فیزیک ابتدا سوال را به طور کامل بخوانید و سپس تا اخرین مرحله و رسیدن به پاسخ نهایی آن را حل کنید، حتی اگر محاسبات آن طولانی و وقت گیر باشد.

سعی کنید از ماشین حساب در محاسبات کمتر استفاده نمایید ، زیرا ماشین حساب باعث تنبلی ذهن شما می شود و همچنین سر جلسه کنکور برای انجام محاسبات دستی نیز دچار مشکل می شوید.

این جزوه برای داوطلبان و شرکت کنندگان در آزمون های آزمایشی تهیه و تنظیم شده است و منطبق با آخرین تغییرات کتاب درسی می باشد.

ضمنا با توجه به میزان درجه سختی تست های موجود در این جزوه ، فقط داوطلبانی که خواستار رتبه زیر ۱۰۰۰ مناطق سه گانه هستند و همچنین دانش آموزان مدارس تیزهوشان و المپیادی ها، می توانند از این جزوه استفاده نمایند.

تست های موجود در این جزوه طبق نظر جمعی و بر اساس میزان سختی و مهم بودن و احتمال مطرح شدن مفاهیم و تیپ مشابه در کنکور، طبقه بندی شده است.

با پاسخ دادن به این مجموعه آزمون های دشوار فیزیک پایه دوازدهم و تحلیل پاسخنانه آن میتوانید به اِشراف کامل در فیزیک پایه دوازدهم برسید.

این جزوه به صورت رایگان در اختیار شما داوطلبان و دانش اموزان قرار گرفته ، به هیچ عنوان به سایتهایی که بابت دانلود این جزوه از شما پول دریافت میکنند اعتماد نکنید.

باکس دانلود

جزوه 300 تست سخت
مؤلف: –
پایه تحصیلی : سال دهم
تعداد صفحه : 196
حجم کل :  10.5MB
منبع: وبسایت علیرضا افشار

دانلود جزوه

آزمون دشوار فیزیک
مؤلف: آقای میعاد دارستانی
پایه تحصیلی : سال دهم
تعداد صفحه : 42
حجم کل :  2.6MB
منبع: وبسایت علیرضا افشار

دانلود جزوه
در صورت هرگونه نارضایتی یا مشکل میتوانید به بات poshtiban_sitebot در تلگرام پیام دهید.

مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار
مشاوره تلفنی/حضوری کنکور (با شخص علیرضا افشار)
تماس تلفنی هر روز 9 الی 13 و 16 الی 20
ارسال پیام 24 ساعته در اپلیکشن تلگرام/ایتا

۰۹۳۵۸۹۶۰۵۰۳

مشاوره رایگان کنکور (عمومی)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا