مشاوره خصوصی علیرضا افشار
جزوه شیمی دوازدهم و کنکورجزوه و تست شیمیجزوه و نمونه سوال تستی کنکوری

دانلود جزوه تست مبحث الکتروشیمی دوازدهم کنکور + پاسخ تشریحی

بانک تست مبحث الکتروشیمی درس شیمی 3 پایه دوازدهم

جناب مسعود جعفری تست های فصل دوم شیمی پایه دوازدهم که مربوط به مبحث الکتروشیمی می باشد را همراه با پاسخنامه تشریحی، برای دانش آموزان و داوطلبان گرامی جمع آوری نموده است.

برای دانلود تست های مبحث الکتروشیمی کتاب شیمی پایه دوازدهم با پاسخنامه تشریحی به باکس دانلود در آخر مطلب مراجعه نمایید.

درس شیمی دارای ماهیت مفهومی و توصیفی می باشد که همین امر باعث شده شیوه مطالعه آن با بقیه دروس کمی متفاوت باشد.

درس شیمی شامل مطالب حفظی در کنار مطالب و مسائل محاسباتی و فرمول های مختلف است. لذا کسب مهارت تست زنی در این درس از اوجب واجبات است، بنابراین یادگیری و تثبیت این درس بدون تست زدن بعید است.

نکات مهم هنگام مطالعه و تست زنی درس شیمی

در گام نخست به مطالعه کتاب بپردازید، بعد از خواندن هر فصل سعی کنید تعدادی تست آموزشی حل کنید، اینکار باعث می شود نکات مهم در تست ها را یاد بگیرید.

برای پاسخ دادن به تست های مهارتی، به صورت سوال-جواب پیش بروید. یعنی مسئله های شیمی را ابتدا پاسخ دهید و سپس با جواب های داخل پاسخنامه تشریحی مقایسه کنید. در صورت وجود اشتباه، با مطالعه بیشتر نقاط ضعف خود را رفع نمایید.

در تست های توصیفی اغلب طراحان آموخته های حفظی شما را به چالش می کشند. در اینگونه تست ها نیز پس از حل کردن به سراغ پاسخنامه بروید و با تحلیل و بررسی به رفع اشکالات خود بپردازید. مرور و جمع بندی درس شیمی بسیار اهمیت دارد.

بدین صورت که در زمان مرور، ابتدا یک صفحه از جزوه را نگاه کنید، بعد جزوه را ببندید و شروع به بازگو کردن نکات مهم و مطالب آن صفحه برای خودتان کنید.

پس از اینکه تلاش کردید تا مطالب آن صفحه را برای خود یادآوری نمایید، می توانید جزوه را گشوده و آن مطلب را از روی جزوه بخوانید. اینکار باعث یادگیری و عدم فراموش کردن مطالب می شود.

برای تسلط بر مطالب کتاب درسی، حتما در کنار مطالعه متن کتاب از یک منبع آموزشی استاندارد و کامل استفاده کنید که شامل تمام مباحث کتاب باشد. توصیه می شود برای آمادگی بهتر فصل الکتروشیمی، علاوه بر کتاب حتما از این جزوه تست های مبحث الکتروشیمی نیز کمک بگیرید.

این جزوه به صورت رایگان در اختیار شما داوطلبان و دانش اموزان قرار گرفته ، به هیچ عنوان به سایتهایی که بابت دانلود این جزوه از شما پول دریافت میکنند اعتماد نکنید.

باکس دانلود

مؤلف: آقای مسعود جعفری
پایه تحصیلی : سال دوازدهم
تعداد صفحه : 25
حجم کل :  1.2MB
منبع: وبسایت علیرضا افشار

دانلود جزوه
در صورت هرگونه نارضایتی یا مشکل میتوانید به بات poshtiban_sitebot در تلگرام پیام دهید.

مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار
مشاوره تلفنی/حضوری کنکور (با شخص علیرضا افشار)
تماس تلفنی هر روز 9 الی 13 و 16 الی 20
ارسال پیام 24 ساعته در اپلیکشن تلگرام/ایتا

۰۹۳۵۸۹۶۰۵۰۳

مشاوره رایگان کنکور (عمومی)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا