مشاوره خصوصی علیرضا افشار
جزوه زیست دوازدهم و کنکورجزوه و تست زیست شناسیجزوه و نمونه سوال تستی کنکوری

دانلود جزوه جامع زیست شناسی کنکور دکتر عمارلو

جزوه جامع زیست سال دهم، یازدهم و دوازدهم

جناب آقای عمارلو جزوه جامع زیست شناسی از پایه های دهم و یازدهم و دوازدهم را برای کنکور ۱۴۰۳ ویژه داوطلبان و دانش آموزان رشته علوم تجربی تهیه و تدوین کرده است .

این جزوه شامل، درسنامه و نکات مهم درس زیست شناسی دهم، یازدهم و دوازدهم به صورت کاملا استاندارد و کاربردی می باشد که برای کنکور سراسری ۱۴۰۳ ارائه شده است.

برای دانلود جزوه جامع زیست شناسی کنکور تالیف عمارلو به باکس دانلود در انتهای مطلب رجوع کنید.

همانطور که میدانید ماهیت درس زیست شناسی مفهومی می باشد. در کنکور سراسری اغلب طراحان، تست های ابتکاری طراحی می کنند.

تست های ابتکاری به این معنی است که تست های ترکیبی از چند مبحث کتاب های زیست شناسی پایه های دهم و یازدهم و دوازدهم به همراه سوالاتی از تصاویر کتاب ها مطرح می شود.

نکاتی برای یادگیری عمیق زیست شناسی

برای مطالعه و یادگیری عمیق زیست شناسی توجه به نکات زیر توصیه می گردد:

ابتدا از مطالعه کتاب درسی همراه با خلاصه نویسی شروع کنید، برای شروع استفاده از کتاب های کمک درسی با حجم بالای مطالب و نکات زیاد توصیه نمی شود، زیرا ممکن است باعث ایجاد استرس و نگرانی در شما شود.

دقت کنید که برای اولین بار که کتاب را مطالعه کردید و حتی اگر در کنار آن از کتاب های کمک آموزشی نیز استفاده کردید، به احتمال زیاد فقط مفاهیم اصلی در ذهنتان می ماند و جزئیات را از خاطر می برید.

بنابراین در مرحله بعدی مطالعه سعی کنید دقیق تر و با تمرکز بیشتری جملات کتاب را بخوانید و نکات مهم را یادداشت کنید.

توصیه می شود تا تلاش کنید در مرحله دوم مطالعه، مطالب را در ذهن خود طبقه بندی کنید.

مطالب را خط به خط بخوانید و هیچ مبحثی را با بی دقتی رد نکنید، زیرا کتاب زیست شناسی بسیار تست خیز است و ممکن است با نخواندن و رد کردن یک مبحث کوچک متضرر شوید، حتما خلاصه نویسی کنید، این جزوه جامع زیست شناسی از آقای عمارلو نیز توصیه می شود مطالعه کنید، مخصوصا برای زمان مرور و جمع بندی که به کمک شما می اید.

با توجه به تست های ترکیبی زیست شناسی در کنکور سراسری در زمان مطالعه به تحلیل مباحث بپردازید و به ارتباط هر مبحث با بقیه فصول کتاب نیز فکر کنید.

نکته بسیار حائز اهمیت در مورد درس زیست شناسی این است که تمام تصاویر کتاب را به همراه نکاتی که در آن ها درج شده را با دقت مطالعه کنید.

سعی کنید در زمان مطالعه خود را در مقام طراح تست های کنکور تصور کنید و با خواندن هر پاراگراف این موضوع را در نظر بگیرید که این چند خط قابلیت طرح تست را دارد یا خیر؟ اینکار باعث می شود تا شما نکته بین شوید.

پس از مطالعه کامل کتاب درسی اگر همچنان با چالش مواجه هستید، می توانید از جزوه های استاندارد کمک آموزشی مانند همین جزوه جامع زیست شناسی کنکور ۱۴۰۳ کمک بگیرید.

در مرحله بعدی حتما شروع به تست زنی کنید، تست زنی بعد از یادگیری باعث می شود، مطالب بیشتر در ذهن شما به تثبیت برسد، بعد از تست زنی نیز به پاسخنامه توجه کنید و تعداد جواب های صحیح نشان دهنده میزان آمادگی شما در آن مبحث می باشد.

توجه داشته باشید که اولین و بهترین منبع مطالعاتی شما باید کتاب درسی تان باشد و در کنار آن مطالعه جزوه های استاندارد مانند فایلی که در این پست ارائه شده نیز توصیه می شود.

این جزوه به صورت رایگان در اختیار شما داوطلبان و دانش اموزان قرار گرفته ، به هیچ عنوان به سایتهایی که بابت دانلود این جزوه از شما پول دریافت میکنند اعتماد نکنید.

باکس دانلود

مؤلف: دکتر عمارلو
پایه تحصیلی : سال دهم، یازدهم و دوازدهم
تعداد صفحه : 883
حجم کل :  54MB
منبع: وبسایت علیرضا افشار

دانلود جزوه
در صورت هرگونه نارضایتی یا مشکل میتوانید به بات poshtiban_sitebot در تلگرام پیام دهید.

مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار
مشاوره تلفنی/حضوری کنکور (با شخص علیرضا افشار)
تماس تلفنی هر روز 9 الی 13 و 16 الی 20
ارسال پیام 24 ساعته در اپلیکشن تلگرام/ایتا

۰۹۳۵۸۹۶۰۵۰۳

مشاوره رایگان کنکور (عمومی)

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. سلام و ارض خسته نباشید
    این pdf رو که برامون زحمت کشیدین گذاشتین نیازمند یک پسورد هست
    که اگه لطف کنین برامون اصلاح کنین یا برامون پسورد رو بزارین ممنون میشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا