مشاوره خصوصی علیرضا افشار
اخبار آموزشی

آموزش تصویری سامانه ثبت نام ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ۱۴۰۳ | my.medu.ir

مراحل ثبت نام آنلاین جهت ایجاد سوابق تحصیلی و ترمیم نمره در سایت مای مدو 1403

برای ثبت نام آنلاین و فرایند غیر حضوری آموزش و پرورش سایت my.medu.ir را جهت ثبت نام برای ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی طراحی کرده است.

متقاضیان ایجاد سوابق تحصیلی و ترمیم معدل پس از ثبت نام آنلاین در این سامانه باید به صورت حضوری به یکی از مدارس بزرگسالان که مجری طرح ایجاد سوابق تحصیلی و ترمیم معدل می باشد، مراجعه نمایند و ثبت نام خود را تکمیل کنند برا اطلاعات از آدرس مدارس استان خود میتوانید به لینک لیست مدارس بزرگسالان مراجعه کنید.

در این مطلب قصد داریم به صورت تصویری نحوه ورود و ثبت نام آنلاین جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی در سایت my.medu.ir را به داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ آموزش دهیم.

تاریخ ثبت نام برای ترمیم معدل ۱۴۰۳

ثبت‌نام ترمیم معدل به صورت غیرحضوری و الکترونیکی شروع شده و دانش آموزان باید با مراجعه به سامانه مای‌مدیو فرایند ثبت‌نام برای ترمیم معدل را درخواست دهند. (My.medu.ir) بازه زمانی این فرآیند ۱۵ بهمن ( امروز ) تا ۲۹ اسفندماه است. که در ادامه مرحله به مرحله توضیح دادیم.

دانلود فایل راهنما

آموزش تصویری ثبت نام آنلاین ترمیم معدل از طریق سایت آموزش و پرورش my.medu.ir

1) در قدم نخست وارد سایت my.medu.ir شوید، چنانچه فارغ التحصیل هستید قسمت “والدین و سایر” را در گزینه مربوط به (ورود از درگاه دولت) انتخاب کنید.

اگر در حال تحصیل هستید میتوانید از گزینه دانش آموز نیز وارد شوید:

2) شماره تلفن همراه خود و کد امنیتی که در صفحه نشان داده می شود را در فیلدهای مربوطه درج کنید و پس از آن بر روی گزینه “ارسال رمز یک بار مصرف” بزنید.

3) بعد از انجام مراحل فوق یه کد به تلفن همراه شما ارسال می شود و باید آن را درج نمایید.

4) در این مرحله اطلاعاتی همچون کد ملی و تاریخ تولد از شما خواسته شده است ، پس از درج اطلاعات هویتی خود روی گزینه “ثبت اطلاعات” کلیک نمایید.

5) در این مرحله از شما کد پستی درخواست می شود.

6) پس از انجام مراحل بالا ، وارد صفحه ای می شود و باید در این مرحله گزینه “سوابق تحصیلی” را انتخاب کنید.

7) سپس شاهد کد ۱۹ رقمی سوابق تحصیلی مربوط به خودتان خواهید بود و حتما آن را یادداشت نمایید.

8) در انتهای صفحه روی گزینه ثبت نام ترمیم معدل یا ایجاد سابقه تحصیلی کلیک کنید.

در این مرحله صفحه ای برایتان باز خواهد شد:

 

نکات مهم پر کردن لیست فوق:

یک) پیش از هرکاری گزینه پایه تحصیلی را کلیک نموده و گزینه مربوط به پایه تحصیلی خود را انتخاب نمایید:

در صورتی که فارغ التحصیل پایه دوازدهم هستید و متقاضی ترمیم معدل و یا ایجاد سوابق تحصیلی می باشید، شروع به پر کردن مشخصات دیپلم خود می کنید.

چنانچه متقاضی ترمیم یا ایجاد سابقه پیش دانشگاهی هستید، در سربرگ روی گزینه پیش دانشگاهی هم کلیک کنید.

دو) هنگام پر کردنِ فیلدهای مربوط به مشخصات دیپلم ، تاریخ اخذ مدرک دیپلم و مکانی که دیپلم خود را دریافت نموده اید را وارد نمایید.

سه) کد دانش آموزی : در کارنامه و یا در مدرک دیپلم شما کد دانش آموزیتان درج شده است.

چهار) نظام آموزشی: در صورتی که پایه دوازدهم هستید که همان نظام جدید را وارد نمایید، اگر نظام قدیم می باشید به مدرک دیپلم خود مراجعه کرده و طبق نظام آموزشی ذکر شده در مدرک دیپلمتان ، فیلد مربوطه را کامل کنید.

انواع نظام آموزشی برای ترمیم معدل و سابقه تحصیلی

نظام جدید3-3-6 متوسطه: نظام آموزشی در حال اجرا در مدارس است که از خردادماه سال تحصیلی 97-98 در جریان است. در این نظام دانش آموزان پس از قبولی در پایه نهم به دوره دوم متوسطه واردشده و پس از طی پایه دهم، یازدهم و دوازدهم، در صورت گذراندن کلیه واحدهای درسی رشته مربوطه، گواهینامه دیپلم دوازده ساله دریافت میکنند.

نظام سالی واحدی: نظام آموزشی قبل از نظام جدید  است که از سال 81 اولین گروه دانش آموزان از آن فارغ التحصیل شدند و تا سال 1399 نیز امکان فارغ التحصیلی داشته اند. در نظام سالی واحدی آموزش دروس از مهرماه آغاز شده و در خردادماه کارنامه سال صادر میشد.

نظام آموزشی سالی واحدی دارای دو دوره:

نظام سالی واحدی متوسطه: دانش آموزان پس از طی دوره راهنمایی به این نظام آموزشی واردشده و طی سه سال آموزش مدرک دیپلم دریافت میکردند. طول تحصیل از اول ابتدایی تا اخذ دیپلم 11 سال است.

نظام سالی واحدی پیش دانشگاهی: دوره پیش دانشگاهی یک سال است و فقط فارغ التحصیلان دارای مدرک متوسطه که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه را داشتند در پیش دانشگاهی ثبت نام میکردند.

نظام ترمی واحدی: این نظام آموزشی قبل از نظام سالی واحدی بود و از سال 72 اولین گروه دانش آموزان از آن فارغ التحصیل شدند و تا سال 1395 نیز امکان فارغ التحصیلی داشته اند. در نظام ترمی واحدی، ترم اول از مهر تا دی ماه و ترم دوم از بهمن ماه تا خرداد و ترم تابستان از تیرماه تا شهریور است.

نظام ترمی واحدی دارای دو دوره تحصیلی است:

نظام سالی ترمی واحدی متوسطه: دانش آموزان پس از طی دوره راهنمایی به این نظام آموزشی وارد شده ودر طول سه سال آموزش مدرک دیپلم دریافت میکردند. مدت زمان تحصیل از اول ابتدایی تا اخذ دیپلم 11 سال است.

نظام سالی واحدی پیش دانشگاهی: دوره پیش دانشگاهی مانند شیوه ترمی است با این تفاوت که دوره پیش دانشگاهی دو ترم است و فقط فارغ التحصیلان دارای مدرک متوسطه که مایل به ادامه تحصیل در دانشگاه بودند در پیش دانشگاهی ثبت نام میکردند.

نظام چهارساله متوسطه: این نظام آموزشی از سال 53 آغاز شد و از سال 56 اولین گروه از دانش آموزان در آن فارغ التحصیل شدند و تا سال 79 نیز ادامه داشت. این نظام به صورت پایه ای بود و دانش آموزان پس از دوره راهنمایی به دوره متوسطه وارد میشدند. در هرسال باید تمام دروس آن سال را قبول میشدند و اگر تا تابستان موفق به قبولی نمیشدند بایستی آن پایه را تکرار میکردند، و پس از قبولی پایه چهارم به دانش آموزان گواهینامه دیپلم ارائه میشد.

نظام شش ساله متوسطه: این نظام آموزشی از ابتدای آموزش متوسطه در ایران آغاز شد و تا سال 1356 دانش آموزان در آن فارغ التحصیل شدند. این نظام به صورت پایه ای بود و دانش آموزان پس از دوره شش ساله ابتدایی به دوره شش ساله متوسطه وارد میشدند. در هرسال باید تمام دروس آن سال را قبول می شدند و اگر تا تابستان موفق به قبولی نمیشدند بایستی آن پایه را تکرار کنند و پس از قبولی پایه ششم به دانش آموزان گواهینامه دیپلم ارائه میشد.

شش) پایه تحصیلی: در صورتی که پایه دوازدهم می باشید دوازدهم را انتخاب نمایید، در غیر این صورت نیز بزرگسالان را انتخاب کنید.

هفت) دوره فارغ التحصیلی: سوم متوسطه- دوازدهم- بزرگسال

هشت) استان فارغ التحصیلی: استانی که در آن مدرک دیپلم خود را اخذ نموده اید.

نه) منطقه و مدرسه فارغ التحصیلی: منطقه و مدرسه ای که در آن مدرک دیپلم گرفته اید.

ده) رشته دیپلم: رشته رشته خود را وارد نمایید.

در این قسمت اطلاعات مربوط به محل ثبت نام انجام ترمیم معدل را باید پر کنید. مرحله بعدی باید مشخصات مدرسه ای که قرار است در آن ترمیم معدل یا ایجاد سابقه تحصیلی انجام دهید را انتخاب کنید.

یازده) استان محل ثبت نام در طرح ترمیم معدل: استان محلی که قرار است در آن ترمیم معدل یا ایجاد سوابق تحصیلی انجام دهید.

دوازده) منطقه محل ثبت نام در ترمیم معدل: منطقه ثبت نامی خود را انتخاب کنید.

سیزده) مدرسه داوطلب آزاد در ثبت نام ترمیم معدل: مدرسه ای که قرار است در آن برای ترمیم معدل ثبت نام کنید.

چهارده) تلفن همراه: شماره همراه خود را وارد کنید و در صورت نداشتن میتوانید شماره والدین خود را وارد نمایید.

پانزده) کد رهگیری و صدور تاییدیه تحصیلی: در این مرحله کدی که از سامانه تاییدیه سوابق تحصیلی دریافت کردید را وارد نمایید.

9) پس از تکمیل تمامی مراحل فوق روی گزینه ثبت اطلاعات کلیک کنید، در این مرحله اطلاعات شما قابل مشاهده می باشد و حتی قابلیت ویرایش نیز دارد.

10) در آخر برای پرینت گرفتن از اطلاعات ثبت نامی خود روی گزینه چاپ فرم بزنید.

در صورتی که می خواهید فایل را به صورت پی دی اف ذخیره کنید می توانید روی گزینه چاپ فرم کلیک کرده ، سپس گزینه destination کلیک کرده و گزینه save as pdf را بزنید و در آخر save کلیک کنید.

11) برگه پرینت را جهت تکمیل مراحل ثبت نام ترمیم معدل باید به صورت حضوری تحویل مدرسه بزرگسالان بدهید. که لیست مدارس ترمیم معدل هر استان را قبلا منتشر کرده ایم.

نکات مهم ثبت نام ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی در سایت

  • در صورتی که سالها پیش از رشته های نظری، کاردانش، فنی و حرفه ای دوره متوسطه و پیش دانشگاهی فارغ التحصیل شده اید، باید با دریافت کد سوابق تحصیلی خود و سایر مدارک مورد نیاز، به مدارس بزرگسالان دولتی مراجعه نموده و ثبت نام کنید.
  • طلاب حوزه علمیه دارای مدرک سطح یک باید با دریافت کد سوابق تحصیلی خود و مدارک مورد نیاز، به مدارس بزرگسالان دولتی مراجعه و ثبت نام کنند.
  • فارغ التحصیلان و و دانش آموزان پایه مدارس بین الملل باید با دریافت کد سوابق تحصیلی خود و مدارک مورد نیاز، به مدارس بزرگسالان مراجعه کرده و ثبت نام کنند.
  • افرادی که مدرک معادل دوره متوسطه و پیش دانشگاهی صادر شده از کمیسیون ارزشیابی مدارک تحصیلی خارجی دارند، باید همراه با مدارک خود و همچنین کد سوابق تحصیلی به مدارس بزرگسالان دولتی مراجعه و ثبت نام نمایند.
  • دانش آموزان پایه دوازدهم در رشته های نظری ، اگر مایل به شرکت در کنکور گروه آزمایشی غیر متناظر با رشته تحصیلی خود هستند ، باید مدارک لازم و کد سوابق تحصیلی خود را به مدرسه محل تحصیل ارائه کنند تا در امتحانات نهایی رشته تحصیلی مورد تقاضا شرکت کنند.

پس از ثبت نام و حضور در امتحانات نهایی می توانید در تاریخ اعلام شده ، به سایت my.medu.ir مراجعه کرده و نمراتی که کسب کرده اید را مشاهده کنید.

نکته مهم: توجه کنید که داشتن کد سوابق تحصیلی از سامانه مای مدیو برای ثبت نام در کنکور سراسری ۱۴۰۳ الزامی می باشد.

این پست و اطلاعات آن مداوم بروز خواهد شد و تمامی اطلاعات جدید در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار
مشاوره تلفنی/حضوری کنکور (با شخص علیرضا افشار)
تماس تلفنی هر روز 9 الی 13 و 16 الی 20
ارسال پیام 24 ساعته در اپلیکشن تلگرام/ایتا

۰۹۳۵۸۹۶۰۵۰۳

مشاوره رایگان کنکور (عمومی)

نوشته های مشابه

205 دیدگاه

  1. سلام آقای افشارمن وقتی میخوام تاییدیه تحصیلی بگیرم اسم استعلام گیرنده رومیخوادچی بزنم که مشکل پیش نیاد؟نظام جدیدم و فارغ‌التحصیل
    واینکه وقتی واردسایت میشم کناراسمم اسم مدرسه بزرگسالان روزده ووقتی روکارت دانش آموزی وگواهی اشتغال به تحصیل میزنم نوشته شمادانش آموزمدرسه بزرگسالان هستیدبااین وجودبازم ثبت نام کنم توسایت؟

      1. ممنون از پاسخ دهیتون،
        امکانش هست که اگر خواستیم ترمیم درسی رو کنسل کنیم خودمون از طریق سایت کنسل کنیم یا باید به مدرسه بزرگسال بریم واقدام کنیم؟
        لطفا مراحلش رو بگید.

      2. سلام استاد
        بهمن تمام مدارکم رو به مدرسه بزرگسالان تحویل دادم الان دوباره باید برم تو سایت ثبتنام کنم یانه؟؟؟؟

        1. سلام و روز بخیر
          شماره موبایل من به نام خودم نیست
          چون فارغ التحصیل هستم هم نمیتونم از کدملی و شماره والدین استفاده کنم
          راه دیگه ای نداره؟
          حتما باید برم شماره رو به اسم خودم بزنم؟

      3. سلام استاد خسته نباشید من فارغ اتحصیل نظام جدیدم ولی برای من وارد سایت میشه ولی ایکونی که مربوط به ثبت نام ترمیم میشه رو نمیاره میشه راهنمایی کنید؟ممکنه بخاطر اینکه خطم بنام خودم نیست اینطوری باشه؟

    1. سلام استاد وقت بخیر
      راجب این جمله سوال داشتم
      زدید
      در صورتی که فارغ التحصیل پایه دوازدهم هستید و متقاضی ترمیم معدل و یا ایجاد سوابق تحصیلی می باشید، شروع به پر کردن مشخصات دیپلم خود می کنید
      سوالم اینه منی که فارغ التحصیل نظام سالی واحدی هستم و دانشجوام و انصراف ندادم و ترمیم ثبت‌نام کردم باید بازم مشخصات ترمیم رو ثبت کنم؟

    2. سلام
      یه سوال داشتم من به مدرسه بزرگسالان دیر مراجعه کردم و میگن نمیشه دیگه ثبت نام کنی
      امکانش هست که از داخل سایت برم ثبت نام کنم

    3. سلام وقت بخیر
      ببخشید میخواستم بدونم داخل این سایت میتونیم برای ترمیم معدل ثبت نام کنیم
      من تا حالا مدرسه بزرگسالان مراجعه نکردم
      بعد ثبت نام در سایت باید برم مدرسه بزرگسالان ؟

      1. با سلام ببخشید من فارغ التحصیل سال 89 هستم اگربخواهم سال دیگه ترمیم معدل انجام بدهم میتونم در کنکور 1404 شرکت کنم ؟

    4. سلام استاد❤️🌷 میگم درسته که ۲۶ درصد دینی و فارسیه ۲ درصد زبانو سلامت و ۱۲ درصدم تخصصیا؟!

  2. با سلام
    برای فارغ التحصیلان 1401 پایه تحصیلی باید چی باشد؟
    بزرگسال؟دوازدهم؟متوسطه سوم؟

      1. سلام منم فارغ‌التحصيل خرداد ۴۰۱ هستم ولی شما خودتون طبق متن بالا گفتید که بزرگسال رو بزنیم

      2. برای من گزینه سوابق تحصیلی رو نداره
        در حال حاظر دانشجوی دانشگاه دولتی نیز هستم

  3. فیلد دوره فارغ‌ التحصیلی رو چطور باید پر کنم؟
    گزینه هاش اول بزرگسال، دوم بزرگسال و تابستان هستش

      1. فرقی میکنه اگ زده باشیم دوره ی اول من خرداد ۱۴۰۱ فارغ التحصیل شدم و بزرگسالو انتخاب کردم چوم دوازده نیستم دیگ و پشت کنکوری محسوب میشم ولی اول بزرگسال و دوم بزرگسال دیگه یعنی چی منظورشش چیه من همینزوری اول بزرگسال زدم

  4. سلام استاد
    من نظام قدیم تجربی ام ، و اسفند ماه هم رفتم بزرگسالان و ثبت نام کردم واسه ترمیم معدلی که قراره خرداد انجام بشه ، و فروردین ماه هم رفتم و کنکور ثبت نام کردم ، حالا اون کد 19 رقمی رو که واسه ثبت نام کنکور به سازمان سنجش دادم رو ،باید ببرم به اون مدرسه بزرگسالان هم بدم؟
    و اینکه منی که رفتم تمام مدارک رو بردم مدرسه بزرگسالان و ترمیم ثبت نام کردم ، باید تو این سامانه هم ثبت نام کنم؟
    ممنونم

      1. سلام ببخشید من تو سایت وارد شدم گزینه سوابق تحصیل رو ندیدم و یه گزینه استعلام گیرنده هس و کد میخواد براش که ندارم من فارق التحصیلم لطفا راهنماییم کنین

  5. سلام،
    اگر کسی فروردین از طریق مدرسه بزرگسال تعدادی درس برای ترمیم ثبت نام کرده باشه،آیا امکان داره که یکی یا دوتا از اون درس هارو کنسل کنه ونره والبته فرصتش هم نسوزه؟
    اگر سر اون آزمون شرکت نکنه چی می شه؟
    لطفا راهنماییم کنید راهی برای کنسل کردن قبل از برگزاری آزمون هست؟

    1. سلام
      اگر قبل از امتحان اون درس حذف کنه میشه و فرصت ترمیش باقی خواهند ماند

      1. سلام استاد. چطوری باید درسو حذف کنیم؟ من از مدرسه پرسیدم گفت ما نمیتونیم درس ثبت نام شده حذف یا کنسل کنیم. میشه لطفا راهنمایی کنید؟ تشکر.

        1. سلام خسته نباشید
          من یک بار ترمیم کردم و میخوام یک بار دیگه ترمیم بکنم حالا گزینه سوابق تحصیلی رو ندارم باید چکار کنم ؟
          قبلا چون ترمیم کردم ایجاد سابقه کردم .
          حالا گزینه رو ندارم باید چکار کنم ؟

      2. سلام دکتر ما هر کاری میکنیم اسم مدرسه که برای ترمیم ثبت نام کردیم نمیاد مدرسه هم جواب درستی نمیده چیکار کنیم؟

      3. سلام مدرسه بزرگسالان بهم گفتن نمیشه حذف کنم
        آلان من باید غیبت کنم تا بتونم در دوره های بعد شرکت کنم

      4. سلام من توی این سایت ثبت نام کردم میخواستم بدونم اگه نبرم این برگه رو مدرسه میتونم بجای خرداد شهریور ترمیم کنم فرصت ترمیمم نمیسوزه؟
        یه سوال دیگه اینکه مثلا من میتونم چندتا درس رو خرداد و چندتا درس رو شهریور ترمیم کنم ؟مثلا ریاضی و زیست خرداد ترمیم کنم شیمی و ادبیات بذارم شهریور
        خواهشا جواب بدید ممنون🌹

        1. سلام
          یا قبل از امتحان برو اون درس حذف کن …. یا اینکه بعدش گواهی پزشکی معتبر ببر

  6. سلام استاد من ۹۷ پیش دانشگاهیم تموم شد الان من ک فقط میخوام نمرات پیش دانشگاهیمو ترمیم کنم باید تو قسمت دیپلم هم اطلاعاتمو وارد کنم و ثبت کنم یا همون قسمت پیش دانشگاهی کافیه؟

    1. سوال منم هست. مدرسه هم انگار هیچی نمیدونن و درست جواب آدمو نمیدن. من میخوام نمرات سوم دبیرستانم هم پیشم ترمیم شه باید هم اطلاعات دیپلمو پر کنم هم برای پیش دانشگاهی رو؟ تو قسمت پایه تحصیلی تو فیلد دیپلم زده دوازدهم؛ بزرگسال که من هیچ کدوم نبودم.

  7. سلام برای فارق التحصیلان خرداد ۱۴۰۱ ، دوره فارق التحصیلی کدوم گزینه رو بزنیم : ضمن سال ، تابستانی روزانه ، دی ماه

  8. سلام برای فارق التحصیلان خرداد ۱۴۰۱ دوره فارق التحصیلی کدوم گزینه رو بزنیم: ضمن سال، تابستانی روزانه، دی ماه

  9. سلام
    برای کدرهگیری سامانه صدور تاییدیه تحصیلیدر سایت my.medu بایذ همون کد پیگیری که از طریق پیامک
    (وزارت آموزش و پرورش
    ثبت درخواست مدرک تحصیلی شما با کد پیگیری …)
    برامون ارسال شده وارد کنیم؟

    و فارغ‌التحصیل سال ۱۴۰۰ پایه تحصیلی و دوره فارغ‌التحصیلی رو چی باید بزنیم؟

  10. سلام استاد من سال ۹۷ پیش دانشگاهیم تموم شد الان میخوام فقط نمرات پیش دانشگاهیمو ترمیم کنم
    الان من قسمت دیپلم رو هم باید پر کنم یا قسمت پیش دانشگاهی را؟

    1. سلام آقای افشار من دانش آموز نظام قدیمم میخواستم کنکور ۱۴۰۴ بدم میخواستم بدونم میشه امسال سال دوازدهم رو ترمیم کنم یال بعد یازدهم رو و اینکه درس سلامت و بهداشت هم باید امتحان بدم و اینکه میشه زمین شناسی رو سال بعد با امتحانات یازدهم ترمیم کنم

  11. سلام استاد من نظام قدیمم میخاستم توی سایت ثبت نام کنم برای ترمیم این قسمت کد رهگیری برای پیش و دیپلم و جداگانه باید وارد کنم من فقط یدونه کد برام فرستاده اموزش و پرورش همینو مدرسه گرفته همین یدونه رو باید وارد کنم برای هر دوش ؟ میشه لطفا جواب بدین من خیلی گشتم کسی به این موضوع اشاره نکرده بود نمیدونم چیکار کنم

  12. با سلام
    کد رهگیری تاییدیه تحصیلی را باید از کجا بگیریم و آیا باید بابتش پول بدهیم؟

  13. سلام خسته نباشید رشته دیپلم رو توی فیلد تصویر بالا باید رشته ای که میخایم ایجاد سابقه کنیم بزنیم یا رشته ای که فارغ التحصیل شدیم؟!

  14. سلام
    لطفا کمکم کنید …
    من برای ترمیم نمره مدرسه بزرگسالان ثبت نام کردم و بهم گفتن برو توسایت اطلاعات دیپلمتو کامل کن وقتی به عنوان نقش دانش اموز توی سایت مای مدیو میرم اسمم رو اشتباه وارد کردن
    رفتم مدرسه گفتن نمیتونیم درست کنیم
    رفتم اموزش پرورش گفتن فعلا نمیشه ویرایش نام کرد

    یعنی الان هیچکاری نمیتونم بکنم ؟؟؟؟
    خواهش میکنم بفرمایید اگر اطلاعات دیپلمم رو ثبت کنم و ویرایش اطلاعات بزنم امکان ویرایش اسم فراهم میشه ؟؟

    من میترسم اطلاعتم رو وارد کنم بگن تو تایید کردی دیگه نمیشه اسمتو درست کرد !

    قبل از ثبت نام ترمیم کد سوابق تحصیلی ۱۹ رقمی گرفتم و به عنوان نقش والدین و سایر اسمم کاملا درست بوده و این اشتباه مدرسه بوده

  15. سلام و خسته نباشید و خداقوت
    من پشت کنکوری هستم پارسال قبول نشدم امسال پشت کنکوری شدم و ترمیم معدل در مدرسه بزرگسالان ثبت نام کردم در ماه اسفند و تمام مدارک لازم ترمیم معدل رو به مدرسه بزرگسالان دادم فقط گفتن برای گرفتن کارت آزمون روز ۲۰ الی ۲۵ اردیبهشت بیا مدرسه بگیر، لازمه توی این سایت ثبت نام کنم یا نه با اینکه کل مدارک‌ رو گرفتن ازم با تشکر.

  16. سلام استاد عزیز
    درمورد پایه تحصیلی یه نکته میخاستم بگم.
    مدیر مدرسه ما گفتند که اگر فارغ التحصیلی ۹۷به بعدمدرک دیپلم ازمدارس روزانه گرفته فیلدپایه تحصیلی دوازدهم بزنه.
    اگر فارغ التحصیلی کلا مدرک دیپلم از مدارس بزرگسال یا از راه دور گرفت بزرگسال انتخاب کنه
    و فارغ التحصیلان نظام قدیم هم با توجه به تاییدیه ای که به مدرسه تحویل دادند پایه تحصیلی سوم متوسطه یا پیش دانشگاهی بزنند

  17. سلام اقای افشار من خودم خطم سوخته تو بخش شماره همراه شماره مادرم رو درج کردم اشکالی نداره؟یا حتما شماره باید مال خودم باشه

  18. سلام کد تاییدیه تحصیلی همون کدیه ک بعد از ثبت نام تو مدرسه برا ترمیم و ایجاد سابقه ب شماره ارسال میشه یه کد ۱۴ رقمیه ک نوشته کد پیگیری آموزش و پرورش آیا این همونه یا نه ؟

  19. سلام
    استاد برای انسانی چه منبعی برای آزمونهای جامع معرفی بخریم؟خیلی سبز یا گاج دور دنیا

  20. سلام استاد، برای فارغ التحصیلان سالی واحدی که این کار رو هم باید برای دیپلم و هم پیش انجام بدن تو قسمت دیپلم برای اون کد رهگیری که میخواد عنوانِ «کد رهگیری تاییدیه تحصیلی» نوشته شده ولی در قسمت پیش دانشگاهی «کد رهگیری اخذ تاییدیه سوابق» نوشته شده,پس ما تو بخش پیش دانشگاهی باید اون کد ۱۹ رقمی سوابق رو واردکنیم؟

    1. سلام ببخشید ی سوالی داشتم فارغ التحصیلا باید حتما سیمکارت ب نام خودشون باشه؟

  21. سلام وقت بخیر.من در رشته انسانی فارغ التحصیل شدم و الان تغییر رشته دادم برای تجربی.میخام بدونم ک من چه گزینه هایی رو باید بزنم؟دیپلم سال قبل رو یا دیپلمی ک میخام بگیرم و اینکه باید بزرگسالان بزنم یا دوازدهم؟یا اصلا باید همون کدی ک اول بهم میده رو ببرم پیش مدرسه بزرگسالانم؟

  22. سلام.من پارسال کنکور انسانی شرکت کردم و دیپلم انسانی دارم.برای کنکور 1402 امسال،در رشته ریاضی ثبت نام کردم.الان که دیپلم ریاضی ندارم برای بحث معدل چیکار کنم؟

  23. سلام منی که نظام قدیم تجربی ام دبیرستان و پیش خوندم برا پایه تحصیلی باید بزنم سوم متوسطه ؟؟ خرداد فارغ التحصیل شدم باید بزنم ضمن سال ؟؟؟لطفا راهنمایی کنید

  24. سلام وقت بخیر
    من فارغ التحصیل نظام قدیم هستم و دیپلم رو 95_96 گرفتم منظورم دیپلم سوم دبیرستانه
    نظام آموزشی ما سالی واحدی متوسطه هستش یا ترمی واحدی؟
    تو پایه تحصیلی سوم متوسطه رو انتخاب کنیم؟ دوازدهم که نبودیم بزرگسال هم که نخوندیم
    دوره فارغ التحصیلی رو ضمن سال بزنیم؟

  25. سلام خسته نباشید
    رشتم تجربیه و برای ترمیم معدل خرداد در همه ی درس ها شرکت کردم
    اما نمره من در درس ریاضی بدون ترمیم ۱۰ شده
    و باتوجه به اینکه برای کنکور دیر شروع کردم و ریاضیم خیلی ضعیفه و فرصت کار کردن ریاضی رو قبل از شروع امتحانات ندارم
    به نظرتون ریاضی رو حذف کنم

  26. سلام خسته نباشید میخواستم بدونم کد تاییده همون کد ۱۹ رقمی سابقه تحصلیله یا باید توی سایت تاییده تحصلیلی ثبت نام کنیم

  27. سلام من فارغ التحصیل سالی 1400 هستم و دیپلم رو 1400 گرفتم الان پایه تحصیلی و دوره فارغ التحصیلی رو باید چی بزنم؟

  28. سلام وقت بخیر
    من فارغ التحصیل سال۹۹_۹۸ هستم
    واسه ثبت نام ترمیم معدل در قسمت دوره فارغ التحصیلی سه مورد(اول بزرگسالان-دوم بزرگسالان-تابستان بزرگسالان)هست کدوم رو انتخاب کنم؟؟

  29. سلام ببخشید آخر ثبت ترمیم معدل میزنم کد تاییدیه تحصیلی ، این همون کد سوابق که به ما داده رو باید بزنیم ؟ چون اونجا سوابق هست ، ایجاد تاییدیه ،نمی‌دونم

  30. سلام
    پیامکی که برا من اومده، گفته ایجاد سوابق تحصیلی کنید در حالی که من ایجاد سوابق تحصیلی رو فروردین ماه انجام دادم و زنگ زدم به مدرسه‌ای که برا ترمیم معدل زنگ زدم گفتن چیز مهمی نیست میخواستم بدونم باید توی سایت باید خودم دوباره انجام بدم یا لازم نیست؟

  31. سلام من فارق التحصیل هستم مدرک دیپلمم برای شهریور 1401 هستش
    باید پایه تحصیلی رو بزرگسال بزنم یا دوازدهم؟!
    وقتی میزنم بزرگسال بعدش اول بزرگسال دوم بزرگسال تابستان بزرگسال چیه ک میاد کدوم رو باید انتخاب کنم؟!

  32. سلام من سال 99دیپلم گرفتم و نظام جدید هستم
    اول مدرسه بزرگسالان من گفتن بزنیم دوره دوم بزرگسال

    الان امروز یک اطلاعیه جدید قرار دادن که بزنید دوازدهم

    الان تکلیف من چیه بزنم دوازدهم مشکلی پیش نمیاد؟

  33. سلام وقت بخیر
    من فارغ التحصیل ریاضی نظام قدیمم، میخوام کنکور تجربی شرکت کنم
    دی ماه از طریق مدرسه بزرگسال یه سری درس هارو امتحان دادم ولی دیگه پیگیرشون نشدم تا امروز که سنجش پیامک داده امروز آخرین مهلت ثبت نامه
    قصد داشتم واسه خرداد هم ثبت نام کنم
    وارد این سایت که میشم نمرات ترمیم دی ماه برام باز میشه، الان بخوام ثبت نام کنم (اطلاعات دیپلم و اطلاعات پیش دانشگاهی) هردو رو باید وارد کنم یا فقط اطلاعات پیش دانشگاهی رو ؟
    یه سوال دیگه قبلا بهم گفته بودن توی این سایت ثبت نام کنم که فراموش کردم
    etm.medu.ir فرقشون چیه و باید چیکار کنم؟
    ممنون میشم توضیح بدین پیام سنجش دیر بدستم رسید مدیر مدرسه هم جوابمو نداد😭

  34. سلام من فقط بزرگسالان ثبت نام کردم ولی این سامانه اینترنتی my.medu الان که ثبت نمیشه مهلتش تموم شده چه کار کنم کمکم کنید

  35. سلام من فارغ التحصیل خرداد 401 هستم شهریور 401 هم ترمیم دادم .حالا لازمه که این فرم رو پر کنم؟و اینکه حتما باید اون شماره تماس که موقع ثبت نام ترمیم دادم رو وارد کنم؟

  36. سلام من تیر 1400 دیپلم گرفتم تو بخش دوره تحصیلی و دوره فارغ التحصیلی چی بزنم؟ رفتم مدرسه بزرگسال گفت 12- ضمن سال بزنم درسته؟

  37. سلام وقتتون بخیر من یکم طول میکشه سیمکارت ب اسم خودم بگیرم و وارد سایت بشم برای تکمیل اطلاعات دیپلم برای ترمیم نمره .این سامانه چ زمانی فعال میشه ما تا چ روزی وقت داریم؟

    1. مدارس بزرگسالان تشریف ببرید اگر مشکل با سایت دارید تا اون دوستان اطلاع بدن آموزش و پرورش و فکر دوباره ای کنند

  38. سلام ببخشید کد تاییدیه تحصیلی که جز کادرهای پایینی ثبت نام میخواد با کد ۱۹ رقمی سوابق تحصیلی فرق داره ؟ کد تاییدیه تحصیلی همونی هست که بابتش ۲۲ هزار پرداخت کردیم ؟
    اگر ثبت نام رو انجام داده باشیم ولی برگه رو دیر تر به مدرسه تحویل بدیم مشکلی پیش میاد ؟

  39. سلام
    کسانی که قبلا دیپلم گرفتند و میخوان دیپلم مجدد بگیرند باید اصلاعات دیپلم ی که گرفتند رو ثبت کنند یا دیپلم ی که میخوان بگیرین ؟؟؟

    1. گ.اهی و تاییده مدارس بزرگسالان برای ثبت نام شما میخوان
      گاهی یکی شون و گاهی هر دوتا

  40. سلام
    کد رهگیری تایییه به تحصیل رو واسه چه کسانی هستش؟
    چون من دانشگا نرفتم سال 98-99 دیپلم گرفتم
    نیازه که بگیرم؟؟؟؟؟؟

  41. سلام استاد خسته نباشید
    من قبلا ثبت نام حضوری کرده بودم
    الان لازمه ثبت نام اینترنتی هم بکنم

      1. استاد من پرسیدم از مدیر مدرسه بزرگسالان گفت لازم نیست
        خیلی نگران الان
        چرا سایت باز نشه ؟

  42. از دوستان سالی واحدی کسی میدونه که آیا هم برای دیپلم هم برای پیش باید اون کد تاییدیه تحصیلی رو بزنیم یا برای پیش ۱۹ رقمیِ سوابق رو؟
    من چون خونه خودم زدم،مدرسه هم بعدش رفتم،ولی مدرسه دیگه دیدن ثبت نام کردم دقیق نگاه نکرد به اطلاعات،الان شک دارم باید برای پیش هم کد تاییدیه رو میزدم یا سوابق رو

  43. سلام استاد❤️🌷 میگم درسته که ۲۶ درصد دینی و فارسیه ۲ درصد زبانو سلامت و ۱۲ درصدم تخصصیا؟!

  44. سلا استاد❤️🌷 میگم درسته که ۲۶ درصد دینی و فارسیه ۲ درصد زبانو سلامت و ۱۲ درصدم تخصصیا؟!

  45. سلام وقت بخیر
    من فارغ التحصیل خرداد۱۴۰۱ هستم
    توی سایت مای مدیو برام اشتباه زده ۱۴۰۱_۱۴۰۲مشکل داره برای ترمیم معدل؟

    1. سلام من تمام مراحلو انجام دادم و سربرگ پیشدانشگاهی راهم پر کردم.اما موقع مراجعه به مدرسه و انجام انتخاب واحد دفتردار مدرسه نمیتوانست همزمان واحدهای پیشدانشگاهی را با دیپلم بردارد و فقط دیپلم را برایم برداشت. آیا با این وجود نمرات ترمیمم جایگزین پیشدانشگاهی هم میشود؟

      1. طبق چیزی که قبلا گفتند اگر نمرات کسب شده الان شما در اون ۴ درس نهایی پیش دانشگاهی بهتر باشه ، جایگزین آنها نیز خواهند شد

  46. سلام آقای آزادی شبتون بخیر.
    من فارغ‌التحصیل ۱۴۰۰ تجربی ام. به‌خاطر مشکلاتی که داشتم از اون سال تا الان نتونستم درس بخونم .اما الان شرایطم اوکی شده.ولی چیزی از درسا یادم نیست و عملا صفرم. تو این چندسال سختی های زیادی به خاطر اینکه نتونستم درس بخونم کشیدم و آرزوی رسیدن به پزشکی تهران به دلم مونده.تو این همه سال نتونستم فراموشش کنم.بد جور می‌خوامش. آینده خودم، خوشحالی بابام⁦❤️⁩ به کنکور وابسته است.من میتونم از الان تو کنکور ۴۰۳ به این رشته و دانشگاه برسم(پزشکی تهران)؟؟؟ آقای دکتر از خیلیا پرسیدم میگن این هدف غیر قابل دسترسه و سنگ بزرگیه شما نظرتون چیه؟

    1. سلام
      هدف های بزرگ همه بلدن انتخاب کنند
      کارهای بزرگ باید پیگیری کنی و در آنها موفق بشی انشاله

  47. سلام، من نظام سالی واحدی بودم الان واسه تایید اطلاعات در ساهت فقط دروس ۶-۳-۳ هست. زمین شناسی نیست و برای فارسی۳ نمیدونم نمره ادبیات را بگذارم یا نمره زبان فارسی یا میانگین شان را. چون طبق بخشنامه ترمیم هر دو درس ادبیات و زبان فارسی ضریب یکسانی داشتند.

    1. بله بر اساس نظام جدید چیدمان شده
      منم اطلاع دقیق ندارم که دوستان چیکار می کنند
      اگر تماس بگیرید با مدرسه بزرگسالان اون عزیزان هم پاسخ درستی نخواهند داد

      1. ممنون. برای ما سلامت و علوم اجتماعی هم صفر زدن. چقدر احتمالش هست طبق گفته های قبلی شون عمل نکنن و ناحقی رخ بده

  48. سلام من سال ۹۹ دیپلم گرفتم پایه تحصیلی و بزرگسال بزنم؟ یکی هم گزینه دوره فارغ التحصیلی سه تا گزینه(اول بزرگسال_دوم بزرگسال_تابستان بزرگسال) داره کدوومو بزنم؟

  49. سلام من دیپلم تجربی ام رو شهریور سال ۱۴۰۰ اخذ کردم و دی ۱۴۰۱ هم همه دروس تجربی ام رو ترمیم کردم. ولی میخواهم کنکور ریاضی در سال ۱۴۰۳ بدهم.الان باتوجه به تاثیر۵۰درصدی معدل در کنکور ۱۴۰۳ باید ایجاد سابقه کنم یا دیپلم مجدد بگیرم؟و سوال دیگر اینکه آیا میشه علاوه بر حسابان و هندسه و گسسته ،دروس فیزیک و شیمی(که با رشته تجربی مشترک اند) روهم دوباره امتحان بدم؟ آخه تو نمرات تجربی ام این دروس را خوب نداده ام.در واقع آیا می توانم همه دروس اختصاصی رشته ریاضی رو امتحان نهایی در خرداد بدهم؟

    1. سلام
      اگر همه نمرات خراب شده دیپلم مجدد بگیر
      اما لزوما نیاز نیست اینکار کنی و بلکه بیای فقط ایجاد سابقه انجام بدی کافیه
      یعنی درس هایی در دوازدهم رشته ریاضی هست و شما نداری فقط ثبت نام کنی مدرسه بزرگسالان و امتحانش بدی

  50. سلام خداقوت
    من دیپلم رو سال 80-81 در رشته علوم انسانی گرفتم معدلم 12.56 هست ایا میتونم مجدد تغیر رشته بدم به علوم تجربی در مدرسه بزرگسالان شرکت کنم ؟ یا ترمیم معدل کنم میتونم در رشته علوم تجربی ازمون سراسری شرکت کنم میشه راهنمایی کنید ؟

  51. سلام استاد خواهش میکنم سوالم رو جواب بدید . میدونم طولانی میشه ولی مهمه
    من دیپلم مجدد میخوام بگیرم در تجربی . رفتم بزرگسالان و گفتن تمام کد های بزرگسالان ضمیمه حذف شده و باید بری بزرگسالان مشارکتی ثبت نام کنی . میخواستم بدونم این سامانه فقط برای ترمیم نمره است یا کساییکه دیپلم مجدد هم میگیرن باید این شکلی ثبت نام کنند؟
    و اینکه این مدارسی که میگن در شهرستان ما وجود نداره و من باید برم تبریز که منطقه 1 هستش
    در این صورت دیپلم من منطقه 1 حساب میشه آیا؟؟ یا همون منطقه 3 میخوره بهش؟؟

    1. سلام
      این سامانه امسال اولین باره اومده و حتما خطا و نقص کم نداره
      جایی گیر کردین مدارس بزرگسالان حضوری برید و از آنها سوال بپرسید

  52. سلام من متاهل و فارغ التحصیل هستم و یک فرزند دارم در سایت مای مدیو میخواستم برا ترمیم معدل ثبت نام کنم، نقش والدین/سایر رو زدم و منو به عنوان والدین نشون داد و شماره ملی فرزندمو آورده بود😐😐الان چکار باید بکنم؟؟!

  53. سلام ، وقتتون بخیر
    من فارغ از تحصیل سال ۸۸ هستم
    وارد سایت آموزش و پرورش به همون صورتی که توضیح دادید شدم ولی گزینه ایجاد سوابق تحصیلی نیست .
    باید چیکار کنم ؟

    1. سلام . اولین دوره تست و راه اندازی این سامانه هست و پیشنهاد میکنم یکی دو هفته صبر بفرمایید تا مشکلاتش رفع کنند . زمان که هست
      تا اخر اسفند
      تازه تمدید هم میشه تا اخر فروردین

      درست نشد حضوری برید مدارس بزرگسالان

  54. سلام وقتتون بخیر من وارد سامانه میشوم برای ثبت نام ترممیم معدل گزینه سوابق تحصیلی نیست چیکارباید بکنم ؟

    1. سلام . اولین دوره تست و راه اندازی این سامانه هست و پیشنهاد میکنم یکی دو هفته صبر بفرمایید تا مشکلاتش رفع کنند . زمان که هست
      تا اخر اسفند
      تازه تمدید هم میشه تا اخر فروردین

  55. سلام امروز 16 بهمن است گفتن پانزدهم فرایند ثبت نام ترمیم معدل شروع میشه امروز رفتم وارد مای مدیو شدم همچنین گزینه ایی “سوابق تحصیلی” در پنل من وجود ندارد چکار باید کرد؟

  56. سلام وقت بخیر استاد
    من وارد سایت میشم و در قسمت خدمات الترونیک اصلا گزینه سوابق برای من وجود نداره
    باید چیکار کنم؟

  57. سلام ببخشید من پشت کنکوری هستم و واحد مونده دارم و بزرگسالان ثبت نام کردم . میخوام خرداد ترمیم بزنم میتونم؟ یا شرط ترمیم داشتن دیپلمه؟

    1. خرداد فقط میتونی درس های افتاده و ناتمام خودت امتحان بدی
      در حال حاضر امکان ترمیم قبلی ها و پاس کردن جدیدها همزمان وجود نداره

  58. سلام استاد افشار من خواهرم چند ساله داره ازمون استخدامی اموزش پرورش شرکت میکنه و قبول نمیشه
    استاد برای قبول شدن توی این ازمون مشکل کارش چیه و اصلا چطوری باید بخونه که قبول بشه
    خیلی علاقه داره معلم بشه ولی نمیشه
    یکمم زیادی حرص می خوره سرش ادم بی خیال باشه خیلی بهتر قبول میشه
    خواهرم سال ۹۰ کنکور انسانی داد با رتبه ۱۱ هزار منطقه ۳ راحت اون زمان معلمی می گرفتن ولی انتخاب رشته بعد نشد قبول بشه بعد علوم تربیتی پیام نور خوند لیسانس گرفت هر سال هم ازمون استخدامی می ده نمی تونه قبول بشه
    استاد چه کمکی میتونم بهش بکنم؟!
    تشکر ازتون

    1. سلام ببخشید من به جای استاد جواب میدم
      امسال میتونستن اموزگاری ثبت نام کنند، منابعِ ازمون داخل دفترچه هست، همون هارو بخونن، کتابای کمکی تست هم هست برای ازمون استخدامی میتونن منابع معتبر خریداری کنند، سوالات مصاحبه رو از سایت هیوا و بقیه سایت ها میتونن گیر بیارن
      شاید برای مصاحبه اس که رد میشن اگر نمرات علمی شون کافیه

  59. سلام بعد ورود به ساید مای مدیو پرداخت رو انجام دادیم برای ثبت نام امتحانات ترمیم معدل قدم بعدی چه کنم … ممنون

    1. از طریق همین سامانه اگر بهت راه میده اینکار انجام بده و اگر نه صبر کن تا اسفند بشه

  60. سلام،وقت بخیر
    من فارغ‌التحصیل خرداد ۱۴۰۲ هستم، وارد سایت my.medu.ir شدم و از طریق دولت من وارد شدم، مشخصاتم درسته ولی اصلا هیچ گزینه ای تحت عنوان سوابق تحصیلی برام وجود نداره، میشه بفرمایید باید چیکار کنم؟؟

    1. سلام
      بذارید اسفند وارد سایت بشید تا خطاهای این روزها نداشته باشه
      اگر نتیجه نداد برید مدارس بزرگسالان

  61. سلام وقت بخیر آیکون برای ترمیم معدل هنوز اضافه نشده به سایت درسته؟

    1. سلام
      بذارید اسفند وارد سایت بشید تا خطاهای این روزها نداشته باشه
      اگر نتیجه نداد برید مدارس بزرگسالان

  62. سلام من دیپلومو دی ماه ۱۴۰۲ گرفتم الان میخام برا ترمیم ثبت نام کنم ولی گزینه سوابق تحصیلی برای من نیست چیکار باید بکنم؟

    1. سلام
      بذارید اسفند وارد سایت بشید تا خطاهای این روزها نداشته باشه
      اگر نتیجه نداد برید مدارس بزرگسالان

  63. سلام جناب افشار خسته نباشید
    ببخشید من دیپلم تجربی ۱۴۰۰.۱۴۰۱ هستم
    پارسال ترمیم شرکت کردم ثبت نام در مدرسه بزرگسالان انجام دادم
    الان وارد سایت که میشم کادری به عنوان سوابق تحصیلی نداره که بخوام وارد بشم و تکمیل اطلاعات انجام بدم فارغ‌التحصیل هستم پارسالم کنکور دادم و برای رفع مشمولیت سربازی دانشگاه ثبت نام کردم و دو ترم مرخصی گرفتم
    یکم نگرانم
    چی کار کنم جناب افشار؟

    1. مرخصی بگیر ولی انصراف نده چون اگر انصراف بدی باید درجا ثبت نام کنی

  64. سلام خسته نباشید من وارد سایت میشم وقتی به عنوان داوطلب با نام کاربری و پسورد وارد میشم میگه از درگاه ملی دولت وارد شو وقتی از درگاه ملی دولت میرم اصلا گزینه سوابق تحصیلی نداره برام چیکار باید بکنم؟

  65. سلام وقت بخیر من اول خواستم تشکر کنم سایتتون عالیه
    ببخشید من شنیدم کسایی ام که دروس پاس نشده دارن و دیپلم نگرفتم میتونن دروس دیگه رو ترمیم کنن درسته

  66. سلام وقت بخیر
    لطفا پاسخ من هم بدید. من نظام قدیم دیپلم 94-95 هستم .برای من هم ایکون سوابق نمایش داده نمیشه که متوجه شدم مشکل خیلیاست.
    سوالم اینه که من مدرک پیش دانشگاهی م و تاییدیه تحصیلیم دست دانشگاه س . برای ثبت نام ترمیم چه کنم ؟ فقط دیپلمم دستمه.
    ایا الان مدارس بزرگسال ثبت نام میکنن؟؟؟

    1. سلام
      مشکل خیلی هاست اولین باره الکترونیکی شده
      صبر کنید درست میشه انشاله

  67. سلام وقت بخیر من صفحه مای مدیو رو که باز میکنم برای من سوابق تحصیلی رو نمیاره باید چیکار کنم

  68. سلام وقت بخیر من شماره به اسم خودم خودم ندارم برای ثبت نام هرچی میزنم میگه تطابق نداره چیکار کنم؟

  69. من میخوام تغییر رشته بدم و الان که برای ثبت نام ترمیم معدل رفتم تو سایت گزینه ی ترمیم معدل نداره برام چیکار کنم ؟

    1. برنامه ریزی شروع از صفر در طرح کلاس مشاوره زمستان هاست و برنامه ریزی و آزمون داریم

      Afshar.xyz/zemestan

  70. سلام شرمنده توی سایت مای مدیو برام گزینه سوابق تحصیلی رو اصن نشون نمی ده من چجوری باس الان ترمیم کنم ؟!!
    ممنون میشم جواب بدین

    1. سلام
      چند هفته دیگه امتحان کنید تا سایت درست بشه ؛ اگر نشد برید مدارس بزرگسالان

  71. سلام وقت بخیر من در سایت ک برای ترمیم ثبت نام کردم یه کد بهم داد و نوشت ثبت در خواست شما برای مدرک تحصیلی انجام شد بعدش باید چه کاری انجام بدم؟

    1. سلام
      خدا رو شکر … اولین نفری که موفق شدی از هفت خوان رستم سایت جدید و تاسیس اینا بربیای
      تبریک ….

  72. به خاطر مشکل خانوادگی ممنوع الخدمات کد ملی شدم راه دیگه ای برای ترمیم وجود نداره؟

    1. سلام
      اطلاع ندارم راه دیگه ای باشه یا خیر ؛ به مدارس بزرگسالان حضوری مراجعه کنید

  73. سلام من پارسال نصف درسارو ترمیم کردم، امسال چنتای دیگشو میخوام ترمیم کنم، الان برای سوابق، نمرات بالای پارسال هم حساب میشه یا نه؟

    1. سلام . خرداد چندتای دیگه ترمیم کن و بقیه نمراتت هم که قبلا ترمیم کردی لحا خواهند کرد

  74. سلام
    من وقتی وارد سایت مای مدو میشم هنوز که هنوزه ثبت نام ترمیم معدل رو بهم نشون نمیده
    دارم از استرس میترکم
    اقای افشار من باید حضوری برم مدرسه بزرگسالان واسه ثبت نام؟

    1. سلام
      هفته دوم اسفند تلاش کن از طریق سایت
      نشد برو سراغ مدارس بزرگسالان

  75. من سال 99 فارغ تحصیل شده ام.نظام 6-3-3 هستم
    باید گزینه دیپلم رو بزنم یا پیش دانشگاهی رو؟

  76. سلام اقای افشار
    یه سوال یادم رفت بپرسم
    تاییده ی تصحیلی برای ترمیم معدل رو از سایت مای مدو باید بگیرم؟
    اگه از طریق سایت ما مدو انجامش ندم و مستقیم وارد سایتش بشم مشکلی پیش میاد؟

  77. اقای افشار وقتی وارد سایت ما مدو میشم
    نوشته ورود سها/ورود فرهنگیان و عموم/ورود دانش اموز
    ورود سها دیگه چیه؟فرقش با ورود عموم و فرهنگیان چیه؟وقتی رو هردوشون میزنم به درگاه دولت وصل میشن

  78. اقای افشار
    من دستگاه چاپ ندارم
    ایا میتونم ثبت نام رو خودم تو منزل انجام بدم بعدش برم کافی نت برای چاپ اطلاعات پایانی ثبت نام؟مشکلی پیش نمیاد؟

  79. سلام
    من فارغ تحصیل هستم
    از طریق سایت مای مدو وارد به عنوان والدین /سایر وارد شدم
    ولی ادرس خونه ام رو اشتباه نوشته
    هیچ گزینه برای ویرایش هم نشون نمیده
    چیکار کنم؟

  80. سلام ، من وارد صفحه خودم تو مای مدیو شدم ولی هنوز گزینه سوابق رو نشون نمیده نگرانم نکنه تایم ثبت نام ترمیم تموم بشه …به مدرسه هم زنگ زدم بپرسم گفتن ما نمیدونم آنلاین ثبت نام کن همین…
    میخوام بدونم زمان ثبت نام ترمیم از کی تا کی هست ؟ اصن گزینه رو میاره بالاخره یا نه؟؟دارم از استرس میمیرم

  81. سلام آیا کسی که ترمیم انجام داده 1402 امسال هم میتونه ترمیم کنه ؟

    آیا زمان ثبت نام ترمیم معدل در سایت تمام شده؟

  82. چرا ثبت نام ترمیم معدل شروع نمیشه پس؟
    مردم از استرس
    نکنه وقتش تموم شده؟

  83. سلام من فارغ التحصیل هستم
    وارد سایت که میشم گزینه سوابق تحصیلی نیست باید چیکار کنم چطور ثبت نام کنم واسه ترمیم معدل لطفاً راهنماییم کنید

  84. سلام خسته نباشید آقای افشار
    ببخشید الان قضیه ثبت نام ترمیم معدل درست شده؟
    یا اصلا کسی تونسته ثبت نام بکنه؟
    ما باید چیکار کنیم لطفا کمک کنید

  85. سلام خسته نباشید آقای افشار
    ببخشید الان قضیه ثبت نام ترمیم معدل درست شده؟
    یا اصلا کسی تونسته ثبت نام بکنه؟
    ما باید چیکار کنیم لطفا کمک کنید
    و اینکه امسال میشه درس هایی که پارسال ترمیم کردیم رو ترمیم کنیم؟

  86. آیا کسی هست به ما کمک کنه امروز ۱۳اسفند دیگه وقتی نمونده
    گزینه ترمیم معدل برای من نمیاد

  87. سلام
    ببخشید من ۳ تا کارنامه دارم ، چون درس افتاده داشتم
    یکی رو توی شهریور و یکی رو توی دی پاس کردم
    حالا برای ترمیم کدوم کارنامه رو باید بارگزاری کنم؟ ۳ تا رو؟ یا فقط کارنامه اصلی رو

  88. سلام اقای افشار
    سوال اول:ثبت نام ترمیم خرداد 1403 معدل اینترنتی هست یا حضوری؟
    سوال دوم:هنوز وقت ثبت نام شروع نشده؟

  89. سلام دوستان من فارغ التحصیل 1390 هستم منم باید منتظر بمونم تا گزینه سوابق تحصیلی بیاد؟ لازم نیست استعلام مدرک تحصیلی رو بزنم ؟ و 22 تومن رو واریز کنم ؟ این مال پارسال بوده؟

  90. لا سلام وقتتون بخیر ،بنده فارغ التحصیل نظام قدیم هستم و سال گذشته ایجاد سابقه انجام دادم و امسال مجدد قصد ترمیم معدل دارم اما داخل پنل کاربری my medu بنده اصلا هیچ گزینه ای به اسم سوابق تحصیلی وجود نداره
    ممنون می شم راهنمایی بفرمائید

  91. سلام
    امروز 1402/12/25 منوی سوابق تحصیلی در پروفایل برای بنده وجود ندارد
    آیا ثبت نام برای ترمیم سال 1403 شروع شده و یا بع اتمام رسیده ؟؟

  92. سلام.
    وقت بخیر
    من وقتی وارد سایت میشم قسمت سوابق تحصیلی موجود نیست میشه توضیح بدید

  93. سلام من از بازه زمانی ثبت نام عقب موندم و ثبت نام نکردم الان چجوری میتونم ثبت نام ترمیم معدل امسالو انجام بدم؟

  94. سلام عرض می‌کنم
    وقت شما به خیر
    من فکر می‌کردم ثبت‌نام ترمیم معدل یک ماه پیش از امتحانات خرداد هست و برای همین پیگیری انجام ندادم و ظاهراً زمان ثبت‌نام تا اسفند بوده است. الان چکار می‌توانم انجام بدهم؟ آیا این تاریخ تمدید می‌شود؟
    بی‌نهایت سپاسگزارم

  95. سلام وقتتون بخیر
    زمان برای ثبت نام ترمیم تموم شده؟!
    چون من وارد سایت شدم ولی قسمت سوابق برام بالا نمیاد
    باید حضوری برم مدرسه بزرگ سالان؟

  96. سلام وقتتون بخیر
    ببخشید من دیپلمم رو توی شهرستان ایذه ایذه گرفتم و الان به دلایلی میخوام امتحان ترمیم معدلم رو توی شهرستان اهواز بدم
    باید پرونده ام رو از مدرسه ایذه بیارم اهواز یا نیازی نیست فقط تو سایت شهر محل ترمیم رو بزنم اهواز؟
    و اینکه مدرسه آزاد داوطلب رو باید چی بزنم؟
    لطفا راهنمایی کنید

    1. سلام
      نه نیاز نیست
      محل آزمون میتونه جای دیگه هم باشه مطابق با شهری که زندگی می کنید

  97. سلام استاد تو رو خدا میشه سوال منم جواب بدید. من نظام قدیمم سالی واحدی، وقتی وارد سایت میشم و کدی ک برام ارسال میشه رو وارد میکنم میگهدر حال حاضر دسترسی برای شما تعریف نشده من چجوری ثبت نام کنم؟ استرس گرفتم ک مدرسه بگه وقت ثبت نام گذشته

  98. سلام وقتتون بخیر من فارغ‌التحصیل هستم و وقتی وارد سایت میشم میخوام برای ترمیم نمره ثبت نام کنم میزنم رو گزینه ترمیم نمره میزنه که این گزینه به زودی فعال خواهد شد دلیلش چیه ؟ برای بقیه فعال شده ؟

  99. سلام استاد خداقوت
    میشه خواهشاً این سوال منو جواب بدید
    چرا سایت برای ماهایی که فارغ تحصیل نظام جدید هستیم و می‌خواهیم ترمیم و ایجاد سابقه کنیم هنوز نوشته فعال نشده؟ ما باید چیکار کنیم ؟

    1. برای شما هم فعال شده . مشکل خورد با شماره های داخل سایت شون تماس بگیرید

  100. سلام چرا هرچی رو گزینه ترمیم معدل میزنم میگه این گزینه هنوز فعال نیس مشکل چیه ؟

  101. سلام من میخواستم برای ترمیم معدل ثبت نام کنم ولی سایت جواب نمیده همش میگه به زودی برای شما فعال می‌شود فارغ‌التحصیل هستم

  102. سلام میشه توروخدا راهنمایی کنید؟
    من هرچقدر ایکون ترمیم نمره و سوابق تحصیلی رو میزنم میگه این قسمت به زودی فعال خواهد شد .به پشتیبانی هم گفتم اما گفتن به زودی اخه 4 روز دیک تا پایان نمونده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا