مشاوره خصوصی علیرضا افشار
جزوه فیزیک دوازدهم و کنکورجزوه و تست فیزیکجزوه و نمونه سوال تستی کنکوری

دانلود جزوه تست زنی مبحث موج فیزیک با پاسخنامه تشریحی

بانک تست مبحث نوسان و موج فیزیک 3 سال دوازدهم

در این جزوه ۹۰ تست مربوط به مبحث موج در کتاب درسی فیزیک پایه دوازدهم همراه با پاسخنامه تشریحی برای داوطلبان و دانش آموزان جمع آوری شده است.

لطفا برای دانلود جزوه ۹۰ تست مبحث موج فیزیک با پاسخ تشریحی به باکس دانلود در انتهای مطلب رجوع کنید.

همان طور که میدانید ماهیت جهان هستی بر اساس نوسان و موج پایه ریزی شده است و دنیای اطراف ما پر از نوسان و موج است که برای ما قابل دیدن نیست.

برای یادگیری درس فیزیک در گام نخست باید روی مطالب کتاب درسی تسلط کامل داشته باشید ، لذا خط به خط کتاب را بخوانید و هیچ مطلبی را حذف نکنید.

سپس می توانید برای تثبیت مطالب در ذهنتان به سراغ منابع کمک آموزشی و تست های استاندارد بروید.

با حل تست های فراوان و کسب مهارت تست زنی باید سعی کنید تا ایده اصلی نهفته در سوال را بفهمید و بتوانید سریع به راه حل درست تست ها در تیپ بندی سوالات مختلف برسید.

با مطالعه پدیده های فیزیک به توانایی های ذکر شده در ذیل دست پیدا میکنیم:

نخست اینکه با پهنای وسیعی از واقعیت های پیرامون خود آشنا می شویم قوانینی که این پدیده ها دنبال می کنند برای ما آشکار می شود در مرحله آخر به ما این توانایی را می دهد تا روی این پدیده ها کنترل داشته باشیم.

مبحث موج که در کتاب فیزیک پایه دوازدهم مطرح شده است و در زندگی بشر نیز کاربرد زیادی دارد و در این جزوه آموزشی با زبان ساده و قابل فهم بیان شده است.

برای یادگیری این مبحث از کتاب فیزیک پایه دوازدهم ، ابتدا به مطالعه خط به خط کتاب درسی فیزیک بپردازید، سپس با حلسوالات مفهومی موجود در این جزوه آموزشی به تسلط کامل در مبحث موج برسید.

لازم به ذکر است که حتما بعد از حل سوال های موجود در جزوه به سراغ پاسخنامه تشریحی بروید و با تحلیل و مطالعه پاسخها، نقاط ضعف خود را رفع کنید.

جزوه ۹۰ تست مربوط به مبحث موج فیزیک همراه با پاسخنامه تشریحی

فصل موج که برای رشته ریاضی و تجربی مشترک است ، بسیار مبحث مهم و ارزشمندی است. توجه داشته باشید که مبحث امواج برای طراحان کنکور از فصول پرکاربرد و تست خیز می باشد.

این فصل به صورت مشترک بین رشته های ریاضی و تجربی آموزش داده می شود. با رعایت نکات گفته شده در بالا و مطالعه جزوه آموزشی ۹۰ تست مربوط به مبحث موج به تثبیت و آمادگی خود برای حضور در کنکور سراسری کمک نمایید.

این جزوه به صورت رایگان در اختیار شما داوطلبان و دانش اموزان قرار گرفته ، به هیچ عنوان به سایتهایی که بابت دانلود این جزوه از شما پول دریافت میکنند اعتماد نکنید.

باکس دانلود

مؤلف: –
پایه تحصیلی : سال دهم
تعداد صفحه : 82
حجم کل :  3MB
منبع: وبسایت علیرضا افشار

دانلود جزوه
در صورت هرگونه نارضایتی یا مشکل میتوانید به بات poshtiban_sitebot در تلگرام پیام دهید.

مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار
مشاوره تلفنی/حضوری کنکور (با شخص علیرضا افشار)
تماس تلفنی هر روز 9 الی 13 و 16 الی 20
ارسال پیام 24 ساعته در اپلیکشن تلگرام/ایتا

۰۹۳۵۸۹۶۰۵۰۳

مشاوره رایگان کنکور (عمومی)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا