مشاوره خصوصی علیرضا افشار
اخبار آموزشی

برنامه راهبردی سالانه آزمون های آزمایشی قلمچی،گاج، ماز، خیلی سبز و گزینه دو سال ۱۴۰۳

بودجه بندی آزمون های موسسات سال دهم، یادزهم و دوازدهم

در این مقاله برنامه راهبردی آزمون های آزمایشی قلمچی، ماز، خیلی سبز و گزینه دو برای هر یک از گروه های آزمایشی آورده شده است.

برنامه راهبردی و بودجه بندی سالانه قلم چی ۱۴۰۳-۱۴۰۲

برنامه راهبردی چیست؟ برنامه راهبردی حاوی برنامه ای می شود که تکلیف شما را برای درس خواندن مشخص می کند، این برنامه شامل همه دروس اختصاصی و عمومی می باشد که در سال دوازدهم و کنکور با اجرای آن شما می توانید تمام مطالب کتاب های درسی را به صورت متعادل پیش ببرید و مطالعه می کنید.

برنامه های راهبردی قلم چی برای سایر مقاطع تحصیلی نیز جهت بالا بردن سطح کیفیت مطالعه درسی دانش آموزان طراحی و ارائه شده است.

آزمون های قلم چی نیز هر دو هفته یا سه هفته در روز جمعه برگزار میشود و داوطلبان با دریافت برنامه راهبردی قلم چی می توانند مطابق با آن برنامه ریزی درسی انجام دهند.

بودجه بندی 12 تجربیبودجه بندی 11 تجربیبودجه بندی 10 تجربی

بودجه بندی 12 ریاضیبودجه بندی 11 ریاضیبودجه بندی 10 ریاضی

بودجه بندی 12 انسانیبودجه بندی 11 انسانیبودجه بندی 10 انسانی

برنامه راهبردی و بودجه بندی سالانه گروه آموزشی ماز ۱۴۰۳-۱۴۰۲

از آنجایی که شرایط کنکور هر سال دستخوش تغییراتی می شود و در کنکور ۱۴۰۲ شاهد تاثیر زیاد معدل به قطعی بودیم و حتی معدل توانست جای رتبه یک و دو کنکور تجربی را عوض کند، گروه آموزشی ماز تصمیم دارد برنامه راهبردی خود را طوری تنظیم نماید تا تمامی جوانب را در نظر بگیرد.

برنامه پیشروی ارائه شده توسط گروه آموزشی ماز به صورتی تنظیم شده که همه دروس در پایه های تحصیلی دهم و یازدهم و دوازدهم تا قبل از عید نوروز تمام شود.

برای مرور و جمع بندی گروه آموزشی ماز آزمون های نیمه جامعی در ۲۱ دی ماه جمع بندی نیمسال اول پایه دوازدهم و در ۲۸ دی ماه نیز جمع بندی پایه دهم را در نظر گرفته است.

همچنین در تاریخ ۶ فروردین آزمون های نیمه جامع برای مرور و جمع بندی دهم و یازدهم و در تاریخ ۱۶ فروردین نیز مرور و جمع بندی دوازدهم را در نظر دارد. بعد از عید پس از اتمام دروس دو ازمون جامع قبل از کنکور اردیبهشت و تیرماه برای جمع بندی ارائه می دهند.

ویژه آمادگی امتحانات نهایی در اردیبهشت و همچنین برای دانش آموزانی که کنکور اردیبهشت را خراب کرده اند برنامه آزمون ارائه داده اند.

طبق برنامه راهبردی تنظیم شده توسط گروه آموزشی ماز:

  • چندین بار هر مبحث را طی آزمون های پیشروی مطالعه و مرور میکنید.
  • در قالب آزمون های نیمه جامع مباحث را مرور و رفع اشکال می‌کنید.
  • با آزمون های جامع قبل از هر کنکور، دروس را به طور کامل جمع‌بندی می‌کنید.
  • برای امتحانات نهایی، آزمون آمادگی در نظر گرفته شده و وقت کافی برای خواندن آن ها اختصاص داده شده است.
  • اگر به هر دلیلی به کنکور اردیبهشت نرسیدید، آزمون جبرانی در برنامه قرار داده شده تا به برنامه برگردید.

بودجه بندی 12 تجربیبودجه بندی 11 تجربیبودجه بندی 10 تجربی

بودجه بندی 12 ریاضیبودجه بندی 11 ریاضیبودجه بندی 10 ریاضی

بودجه بندی 12 انسانیبودجه بندی 11 انسانیبودجه بندی 10 انسانی

برنامه راهبردی و بودجه بندی سالانه آزمون های خیلی سبز ۱۴۰۳-۱۴۰۲

آزمون های خیلی سبز که از سال گذشته برای کنکور ۱۴۰۲ به صورت جدی و جامع شروع به فعالیت کردند، به علت کیفیتی که دانش آموزان و مشاوران از کتاب های تست این گروه آموزشی سراغ داشتند، توانست توجه تعداد زیادی از داوطلبان به خصوص از گروه آزمایشی علوم تجربی به خود جلب کند.

برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ قرار است آزمون های خیلی سبز به صورت حضوری نیز برگزار گردد. قبل از هر موضوعی در مورد برنامه راهبردی ۱۴۰۳ آزمون های خیلی سبز باید بدانید که آزمون های آنلاین خیلی سبز در ۱۹ مرحله و همچنین آزمون های حضوری نیز در ۱۳ مرحله برگزار می شود.

نکته مهم در مورد برنامه راهبردی خیلی سبز:

در بودجه بندی آزمون های خیلی سبز برای دروس فیزیک و شیمی رشته های تجربی و ریاضی حق انتخاب به داوطلبان داده شده است.

یعنی شیمی و فیزیک دهم و یازدهم به صورت زوج برگزار می گردد و داوطلبان باید انتخاب کنند که میخواهند از دهم شروع کنند یا از یازدهم، و تا پایان آزمون ها مطابق بودجه بندی انتخابی شان پیش بروند.

البته شرایط انتخاب بین زوج درس ها برای دروس ریاضی و هندسه دهم و حسابان و هندسه و آمار و احتمال یازدهم رشته ریاضی هم وجود دارد که داوطلبان باید تمایل خود را برای شروع دروس پایه اعلام کنند و تا پایان سه مرحله آزمون تابستانه خیلی سبز همان روند را پیش بگیرند.

آزمون های حضوری و آنلاین خیلی سبز هر دو هفته یکبار برگزار میشود و همچنین سطح سنجش خوبی از نظر سوالات دارد. دانش آموزان در کنار شرکت در آزمون های خیلی سبز ۱۴۰۳ می توانند از خدماتی استعاده کنند که با آن خدمات به صورت کامل مفاهیم درسی را یاد گرفته و مشکلات درسیشان را نیز برطرف کنند.

خدمات پس از آزمون گروه آموزشی خیلی سبز:

  • تحلیل آزمون ها بصورت ویدیو
  • حل تشریحی سوالات آزمون های منتخب
  • جزوه های ویژه برای مباحث مهم
  • محتواهای مشاوره ای
  • کارگاه ها و همایشات
  • مرورنامه
  • داشبورد وضعیت

مزایای شرکت در آزمون های حضوری شرایط مطلوب تر از نظر حضور در مرکز مربوطه است اما آنگونه که گروه آموزشی خیلی سبز گفته است از نظر خدمات دریافتی یعنی همان تحلیل های ویدئویی، جزوه های اختصاصی، کارنامه های درس به درس تحلیلی و مبحثی و کارگاه ها و همایش های موضوعی آنلاین و … هیچ فرقی با خدمات آزمون های آنلاین ندارند.

بودجه بندی 12 تجربی

بودجه بندی 12 ریاضی

بودجه بندی 12 انسانی

برنامه راهبردی و بودجه بندی سالانه آزمون های آزمایشی گزینه دو ۱۴۰۳-۱۴۰۲

برنامه راهبردی گزینه دو هر ساله برای داوطلبان کنکور سراسری و پایه دهم و یازدهم برگزار می گردد. آزمون های موسسه گزینه دو در دو بخش آزمون های تابستان و مهرماه برگزار می شود.

برنامه های آزمون های تابستانه گزینه دو، برای شرکت کنندگان در کنکور سراسری می باشد. اما برنامه های مهر ماه ویژه کلیه دانش آموزان متوسطه دوم بوده که دانش آموزان پایه دهم، یازدهم و دوازدهم می توانند در این آزمون ها شرکت نمایند و خود را برای آزمون سراسری آماده نمایند.

آزمون های آزمایشی گزینه دو به صورت حضوری و آنلاین برگزار می گردد. بنابراین دانش آموزان و داوطلبان کنکور می توانند با توجه به شرایط خود در یکی از آزمون های حضوری یا آنلاین شرکت کنند.

موسسه گزینه دو، آزمون آزمایشی مخصوص متقاضیان آزمون سراسری و همینطور آزمون های ارزشیابی پیشرفت تحصیلی در پایه های هفتم، هشتم، نهم، دهم و یازدهم دوره متوسطه را برگزار می کند.

آزمون های آنلاین هماهنگ کشوری گزینه دو ۱۴۰۳ جزو خدماتی است که بیشترین شباهت به آزمون حضوری را دارد. محدوده آزمون های آزمایشی گزینه دو به گونه ای تنظیم گردیده که متقاضیان با شرکت در کلیه مراحل آن، در کنار برنامه راهبردی گزینه دو، تمام مطالب درسی منابع آزمون سراسری را در فواصل زمانی مناسب مطالعه و مرور می کنند.

ویژگی های برنامه راهبردی موسسه گزینه دو به شرح زیر است:

  • رعایت فاصله زمانی مناسب بین آزمون ها
  • برنامه ریزی برای حجم مناسب و قابل مطالعه با توجه به زمان برگزاری آزمون
  • بررسی پیش نیازها و هم نیازهای یک درس
  • هماهنگی با برنامه آموزشی سالانه دبیرستان ها و افزایش تدریجی حجم آزمون ها از جمله ویژگی های خاص این زمان بندی دقیق و حساب شده است.
  • همچنین دانش آموزان با شرکت در کلیه مراحل آزمون ها، درس های مختلف را طبق برنامه، ۴ تا ۶ مرتبه مرور می کنند.

بودجه بندی 12 تجربی- ریاضی -انسانی

بودجه بندی 11 تجربی- ریاضی -انسانی

بودجه بندی 10 تجربی- ریاضی -انسانی

برنامه راهبردی و بودجه بندی سالانه آزمون های آزمایشی گاج ۱۴۰۳-۱۴۰۲

آزمون های موسسه بین المللی گاج هر ساله در 19 مرحله و با فاصله‌‏ دو هفته از یکدیگر برگزار میگردد. از نظر سابقه این آزمون نسبت به قلمچی و گزینه دو کم سابقه تر است،اما از کیفیت مطلوبی برخوردار است و سوالات استانداردی دارد که میتواند رضایت داوطب را جلب کند.

بودجه بندی 12 تجربیبودجه بندی 11 تجربیبودجه بندی 10 تجربی

بودجه بندی 12 ریاضیبودجه بندی 11 ریاضیبودجه بندی 10 ریاضی

بودجه بندی 12 انسانیبودجه بندی 11 انسانیبودجه بندی 10 انسانی

جمعبندی نهایی در مورد بودجه بندی آزمون های آزمایشی کنکور، سال یازدهم و دهم

در مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار سعی کردیم برنامه تمام آزمون های آزمایشی را در یک پست قرار دهیم تا تصمیم گیری بهتری داشته باشید. به طور کلی آزمون های آزمایشی و تست زنی کنکور جزو مهمترین عوامل موفقیت در کنکور است، پس انتخاب یک آزمون آزمایشی مناسب با برنامه شما نیز اهمیت زیادی دارد اما مواظب باشید که دچار وسواس نشوید، اگر برنامه ریزی درستی داشته باشید تقریبا تمام آزمون ها از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند. پس پس با بررسی برنامه ها و یا مشورت با مشاور خود هر چه سریعتر تصمیم خود را بگیرید.

داشتن برنامه بد بهتر از بی برنامگی است!


مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار
مشاوره تلفنی/حضوری کنکور (با شخص علیرضا افشار)
تماس تلفنی هر روز 9 الی 13 و 16 الی 20
ارسال پیام 24 ساعته در اپلیکشن تلگرام/ایتا

۰۹۳۵۸۹۶۰۵۰۳

مشاوره رایگان کنکور (عمومی)

نوشته های مشابه

17 دیدگاه

  1. سلام استاد وقت بخیر آزمون گاج ثبت نام کردم ولی من پایم صفر هست شما موافق هستیم ک پاییز رو فعلا روی پایه کار کنم ؟

  2. سلام استاد
    من یازدهم هستم و دنبال یه درسنامه کامل و خوب برای پیشخوانی شیمی میگردم . از نظر درسنامه مبتکران عالی هست ولی خیلی موضوع اضافه گفته و یه خورده ادم رو گیج میکنه .پیشنهاد شما چی هست ؟
    برای فیزیک هم بنظرتون پیشخوانی کنم و پیشنهادتون چه کتابی هست ؟

    1. خیلی سبز بگیر
      از حجمش هم نترس بار اول بالخره باید درسنامه خوند و سری های بعدی فقط حل تست داری

  3. سلام آقای افشار سوالی داشتم ببخشید طولانی میشه الان حدود ۸ ساعت درس می خونم ولی با توجه به شرایط و خیلی چیز های دیگه باید در زمان خیلی کوتاهی تایم مطالعه رو ببرم خیلی بالا می دونم که اصول اینه تدریجی باشه کم کم فشرده بشه بعد اضافه بشه و اینکه کیفیت کار بالا بره تعداد تست و.. ولی هر جور حساب می کنم با این شیب رشد تدریجی هرچند که خوبه ولی کافی نیست . می خواستم بدونم که شما تجربه کار با دانش آموز ها رو دارین آیا راه حلی برای رشد ناگهانی وجود داره

    1. رشد ناگهانی یعتی شب امتحانی و زیاد هم پایدار و تثبیت شده نیست
      کم کم رشد کن و خودت بیار بالا
      داخل کلاس مشاوره پاییز باش
      بهت خیلی کمک میکنه
      afshar.xyz/paeiz

  4. استاد نسبت به سال ۹۹ خیلی تغییر کرده یا از چاپ ۹۹ میشه استفاده کرد ؟

  5. سلام وقتتون بخیر سوالای قلم چی رو از اینترنتن دانلود کنیم راضی هستن حلال هست؟

  6. سلام استاد من تازه میخام شروع کنم تا الان هیچ کاری نکردم از چند ساعت شروع کنم و چطور و روزی چند دقیقه به مطالعم اضافه کنم که اذیت نشم و تاب بیارم ممنون هدفم حقوق دانشگاه تهران با معدل 16 بدون ترمیم رتبه پارسال 6000 دانشگاه هم ثبت نام کردم حقوق دولتی تشکر

    1. سلام
      رتبه پارسال شما خوب بوده ولی تلاش امسالت صد در صد باید خیلی بهتر باشه تا بتونی موفق بشی

  7. سلام وقت بخیر میدونید قیمت آزمونهای حضوری دوازدهم تجربی چند تومان هست هم اینکه کلش چقدر هست و هم اینکه هر آزمون چند تومان است مثلاً ۱۳آزمون آزمونی ۲۰۰تومان که میشه دومیلیون ششصد

  8. سلام وقت بخیر میدونید قیمت آزمونهای حضوری
    خیلی سبز دوازدهم تجربی چند تومان هست هم اینکه کلش چقدر هست و هم اینکه هر آزمون چند تومان است مثلاً ۱۳آزمون آزمونی ۲۰۰تومان که میشه دومیلیون ششصد

  9. سلام ببخشید
    بنظرتون ازمون های سه روز یکبار گاج رو شرکت کنم یا کنکوریوم بگیرم برا جمع بندی؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا