مشاوره خصوصی علیرضا افشار
اخبار آموزشی

جزئیات کامل دعوت به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان + آموزش ثبت نام

مدارک لازم ثبت نام الکترونیکی برای مصاحبه فرهنگیان

پس از اتمام مهلت انتخاب رشته کنکور دانشگاه فرهنگیان، به منظور کمک به داوطلبان دعوت شده به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان، سایت ثبت نام و ارزیابی تکمیلی مصاحبه دانشگاه فرهنگیان در دسترس قرار گرفته است تا داوطلبان دعوت شده به مصاحبه بتوانند مدارک مورد نیاز برای مصاحبه فرهنگیان را در این سامانه به آدرس psd.cfu.ac.ir بارگذاری و برای مصاحبه ثبت نام نمایند.

همانطور که میدانید سازمان سنجش برای پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان از میان داوطلبان واجد شرایط پس از برگزاری آزمون سراسری و همچنین انتخاب رشته کنکور، اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان را اعلام می کند.

واجدین شرایط دانشگاه فرهنگیان و دعوت به مصاحبه

واجدین شرایط دانشگاه فرهنگیان که به مصاحبه این دانشگاه دعوت شده اند، باید برای ثبت نام در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان مدارک مشخص شده را به همراه داشته باشند تا اجازه داشته باشند در جلسه مصاحبه هسته گزینش آموزش و پرورش استان خود شرکت کنند. توجه داشته باشید که علاوه بر تحویل مدارک به مرکز گزینش تربیت معلم به صورت حضوری، باید متقاضیان قبل از ورود به جلسه مصاحبه نیز مدارک لازم را برای مصاحبه فرهنگیان در سامانه ای تحت عنوان سایت ثبت نام و ارزیابی تکمیلی مصاحبه دانشگاه فرهنگیان به آدرس psd.cfu.ac.ir بارگذاری نمایند.

لینک بارگذاری مدارک فرهنگیان

تذکر مهم! عدم ارسال مدارک از طریق این سایت به معنای انصراف داوطلب از مصاحبه می باشد.

دعوت به مصاحبه فرهنگیان بر اساس حروف الفبا

ثبت نام الکترونیکی مصاحبه فرهنگیان بر اساس حروف الفبا میباشد و بر اساس جدول زیر میتوانید اقدام کنید.

ورود به سامانه ثبت نام الکترونیکی مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

همانطور که ذکر شد بعد از اعلام نتایج آزمون اختصاصی فرهنگیان، مصاحبه و ارزیابی صلاحیت عمومی و اختصاصی این دسته از داوطلبان در پردیس های دانشگاه فرهنگیان آغاز خواهد شد. داوطلبانی که به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان دعوت شده اند، می توانند از روز پنج شنبه ۳۱ خرداد ماه با مراجعه به سامانه psd.cfu.ac.ir نسبت به ثبت نام و تکمیل پرونده خود اقدام نمایند.

داوطلبان دعوت شده به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان پس از سرچ کردن آدرس ذکر شده، باید در صفحه جدیدی که باز می شود، برای ورود به سامانه مذکور از کد ملی به عنوان نام کاربری و از شماره شناسنامه به عنوان رمز ورود استفاده نمایند. در صورتی که نام کاربری و رمز عبور برای داوطلبان نمایش داده نشد، یا به عبارت دیگر داوطلبان با خطای ورود به سامانه مواجه شدند، لازم است منتظر بمانند تا سامانه برای آپلود مدارک باز شود.

همانطور که می دانید شرکت در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان برای داوطلبان یکی از مهم ترین مراحل پذیرش در این دانشگاه است. سوالات مصاحبه دانشگاه فرهنگیان توسط هسته های گزینش هر استان از داوطلب پرسیده می شود.

زمان ثبت نام در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

مصاحبه داوطلبان دعوت شده سه برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان پس از مدت کوتاهی از اعلام نتایج کنکور اختصاصی دانشگاه فرهنگیان و انجام انتخاب رشته، آغاز می شود. برای حضور در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان داوطلبان ابتدا باید مدارک مورد نیاز را در سایت psd.cfu.ac.ir آپلود کرده و پس از ثبت نام الکترونیکی برای انجام مصاحبه شرکت کنند.

بنابراین داوطلبان باید در تاریخ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ با مراجعه به سامانه psd.cfu.ac.ir نسبت به ثبت نام و تکمیل پرونده خود اقدام نمایند. در صورتی که داوطلبان از زمان ثبت نام مصاحبه دانشگاه فرهنگیان در سایت psd.cfu.ac.ir اگاهی نداشته باشند، امکان مصاحبه دانشگاه فرهنگیان را نیز نخواهند داشت.

لینک بارگذاری مدارک فرهنگیان

آپلود مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

سازمان سنجش پس از اعلام اسامی معرفی شده برای مصاحبه دانشگاه فرهنگیان و همچنین تربیت دبیر شهید رجایی، اطلاعیه ای پیرامون زمان، مدارک، آدرس و نحوه شرکت در جلسه مصاحبه را در سایت خود به نشانی sanjesh.org منتشر می کند.

مدارک موردنیاز برای داوطلبان دعوت به مصاحبه تخصصی دانشگاه فرهنگیان سال ۱۴۰۳ به شرح زیر می باشد:

  • ۱. اصل و تصویر کارت ملی (یا رسید موقت ثبت احوال)
  • ۲. اصل و تصاویر کلیه‌ی صفحات شناسنامه
  • ۳. اصل و تصویر صفحه اول دفترچه درمانی (در صورت وجود)
  • ۴. سه قطعه عکس ۴*۳ پشت نویسی شده
  • ۵. اصل و تصویر دیپلم و یا گواهی تایید شده که معدل کل در آن قید شده است
  • ۶. اصل و تصویر پیش دانشگاهی و یا گواهی تایید شده که معدل در آن قید شده است
  • ۷. اصل و تصویر ریز نمرات تایید شده سه سال آخر دیپلم با مهر زنده آموزشگاه محل تحصیل
  • ۸. اصل و تصویر ریز نمرات پیش دانشگاهی با مهر زنده آموزشگاه محل تحصیل به همراه فرم شماره ۲ که باید از آن پرینت بگیرید
  • ۹. مدارک امتیاز آور مثل گواهی بسیج و روخوانی و….

تذکر مهم: ترتیب مدارک فوق الزامی می باشد

نحوه بارگذاری مدارک مورد نیاز برای مصاحبه دانشگاه فرهنگیان به صورت آنلاین و اینترنتی از طریق سایت به نشانی psd.cfu.ac.ir انجام می شود.

نحوه ثبت نام الکترونیکی در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

پروسه ثبت نام الکترونیکی در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان و ورود به سایت psd.cfu.ac.ir دارای مراحل ساده ای است که داوطلبان می توانند در صورت داشتن دسترسی به اینترنت خودشان نیز مدارک را آپلود کنند. متقاضیانی که به مصاحبه دعوت شده اند به منظور ثبت نام و شرکت در ارزیابی تکمیلی دانشگاه فرهنگیان لازم است پس از ورود به سامانه، مراحل زیر را دنبال نمایند:

۱. ورود به آدرس بارگذاری مدارک فرهنگیان در مرورگر گوگل یا فایرفاکس

۲. انتخاب گزینه ورود داوطلبان

۳. وارد کردن کد ملی و شماره شناسنامه

۴. تکمیل اطلاعات شناسایی و موارد خواسته شده

۵. ارسال مدارک شناسایی و تحصیلی

۶. پرداخت اینترنتی هزینه در نظر گرفته شده.

و در آخر نیز داوطلبانی که در مسابقات، رویداد های علمی، ادبی، فرهنگی، هنری، ورزشی، تربیتی، آموزشی و فناوری و جشنواره‌ های معتبر در سطح استانی، ملی و جهانی سوابق دارند، می توانند مدارک خود را برای افزایش امتیاز در مصاحبه بارگذاری نمایند.

لازم به ذکر می باشد که ثبت نام الکترونیکی برای شرکت در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان از ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ به ترتیب حروف الفبا انجام می گیرد.

پردیس ها و مراکز مصاحبه و ارزیابی تکمیلی دانشگاه فرهنگیان

همانطور که اطلاع دارید پذیرش دانشگاه فرهنگیان به صورت بومی استانی انجام می شود، بنابراین هر یک از داوطلبان مجاز شده لازم است برای اطلاع از زمان و مکان دقیق مصاحبه در استان خود به سایت آموزش و پرورش استان خود مراجعه نماید.

همچنین نمره مصاحبه دانشگاه فرهنگیان براساس سه بخش معاینات پزشکی، مصاحبه تخصصی و عمومی و براساس چندین مولفه سنجیده خواهد شد.

این پست و اطلاعات آن مداوم بروز خواهد شد و تمامی اطلاعات جدید در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار
مشاوره تلفنی/حضوری کنکور (با شخص علیرضا افشار)
تماس تلفنی هر روز 9 الی 13 و 16 الی 20
ارسال پیام 24 ساعته در اپلیکشن تلگرام/ایتا

۰۹۳۵۸۹۶۰۵۰۳

مشاوره رایگان کنکور (عمومی)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا