مشاوره خصوصی علیرضا افشار
انگیزشی کنکور

جملات انگیزشی مخصوص کنکوری ها سری بیستم

عکس پروفایل و پست اینستاگرم موفقیت کنکور

جمله و عکس نوشته انگیزشی برای موفقیت کنکور

مجموعه پانزدهم از جملات و عکس نوشته های انگیزشی در ارتباط با موفقیت برای شما کنکوری های 1401 و 1400 عزیز سخن بزرگان درباره ی موفقیت ، تلاش ، صبر ، شکست، انگیزه و…

سختکوش تریم آدمی باش که نو زندگیت میشناسی

انگیزه نداری؟ همین که هنوز به هدفت نرسیدی باید بهت انگیزه بده.اگر هم هنوز برای خودت هدف تعیین نکردی که هیچی خداحافظ…

وقتی موفقیت رو در سکوت میسازیُ مردم نمیدونن چی رو باید خراب کنن.

خدا میخواهد بیشتر از خواسته اید به شما بدهد.

به خدا اعتماد کن!

بهترین عکس نوشته انگیزشی کنکور

شما میتوانید با قدرت افکارتان،ژن های بدن تان را تغییر دهید

برای انسان های موفق هفت امروز وجود دارد و برای انسان های ناموفق هفت فردا

تفاوت های کوچک نتایج بزرگی به بار میاره

برای فرصت مناسب صبر نکن بسازش!

روزهای بد روزهای بهتر را میسازد

مجموعه جملات انگیزشی کنکوری

ترجیح میدم برگردم به زندگیم نگاه کنم و بگم باورم نمیشه انجامش دادم تا اینکه بگم ای کاش انجامش داده بودم…

لبخند بزنید این دومین کار خوبیه که با لبها میشه انجام داد!

لحظه ای که تسلیم شوید، لحظه ایست که به شخص دیگری اجازه می دهید که پیروز شود.

زندگی هرگز آنچه را فط بخواهیم به ما نمیدهد، بلکه چیزی را به ما میدهد که برای آن تلاش کنیم

عکس پروفایل در مورد موفقیت کنکور

قرار نیست تا فتحش نکردی به خودت اجازه بدی ازش دست بکشی

هرچی جنگ سخت تر باشه پیروزی شیرین تره

تو تنها این را باور کن!

ما میتوانیم زندگی خود را تغییر دهیم. ما میتوانیم کاری که دوست داریمرا انجام دهیم،چیزی که دوست داریم را داشته باشیم و دقیقا همانی باشیم که آرزویش را داریم.

نوشته های مشابه

36 دیدگاه

  1. استاد لیسانس پزشکی یا لیسانس جراحی چیه ؟توی سایتی دیدم آزمون MCATبرای همه هست چیز هایی که مورد نیاز یکیش مدرکMBBS هست که بععضی ها ازخارج کشور میگن ایران راحت تر میشه این مدرک راگرفت یعنی ارزون تره حالا میخوام بدونم مدرک MBBS چیه و چطور میشه گرفت تابتونم برای آزمون MCAT مدارکم آماده بشه مدرک MBBS همون پزشکی عموموی هست؟

  2. استاد ی ویدیو درباره درس خوندن در عید هم بزارید در هر 3 پایه دبیرستانی چه دروسی و چگونه مطالعه شود

    1. سلام
      نمیشه متاسفانه
      برنامه ریزی حساس تر از اونی هست که یک برنامه مثل هم به همه بدیم

  3. سلام استاد وقتتون بخیر… بنده فرزند جانباز 25 درصد هستم و سال 95 رشته ای رو روزانه قبول شدم و الان فارغ‌التحصیل هستم و برای کنکور400 مجددا ثبت نام کردم…
    دو تا سوال داشتم از خدمتتون
    1.آیا من مجاز به استفاده از سهمیه 25درصد ایثارگری در دانشگاه آزاد هستم برای سه رشته تاپ تجربی؟ اگر بله، باید چیکار کنم؟ آیا باید در ویرایش اطلاعات ثبت نامی سازمان سنجش بزنم که سهمیه 25 درصد ایثارگری یا اگر بزنم تخلف محسوب میشه؟
    .
    2. پدر بنده 191 روز در جهبه داوطلبانه حضور داشتند ولی پیوسته نبوده آیا بنده شامل سهمیه 5درصد خواهم شد یا خیر؟ کد 12 رقمی ایثارگری همان کدی ست روی کارت جانبازی درج شده است یا متفاوت است؟

    1. سلام
      سهمیه شما ۲۵٪ ایثارگران هست و بجز روزانه برای سایر دوره های آموزشی قابل استفاده اس

      1. استاد الان بنده در ویرایش اطلاعات سهمیه ام رو بزنم 25 درصد؟؟ یا باید کار دیگه ای انجام بدهم؟
        هدفم برای پزشکی دندون دارو آزاد ئه

          1. سلام استاد ممنون از پاسخگوییتون
            من مشمول سهمیه 5 درصد هم میشم
            بنظر شما سهمیه 25 درصد که فقط شامل آزاد میشه را وارد کنم یا 5درصد؟ در کل شانس اینکه پزشکی بیارم چه ازاد چه دولتی در کدام حالت بهتره؟

      2. سلام استاد خوب هستید نماز روزهاتون قبول باشه…استاد شرایط من هم کاملا شبیه این خانم هست …ینی یه بار با سهمیه 25 درصد روزانه قبول شدم امسال میخوام مجددا کنکور بدم و تا الان تو ثبتنام سهمیه ام رو سهمیه مناطق زدم چون فکر میکردم اصلا دیگه مجاز به اینک بزنم سهمیه 25 ام هستم ،نیستم …..الان استاد اگرمن سهمیه 25 رو بزنم بعد در انتخاب رشته روزانه بزنم دیگه قبول نمیشم؟یا بر اساس رتبه ای که تو منطقه معادل رتبمه سنجیده میشم ؟ چون مطمئن نیستم که توانایی پرداخت شهریه ازاد و پردیس و اینارو داشته باشم ….الان بنظر شما بذارم همون سهمیه منطقه بمونه یا به سهمیه 25 درصد تغییرش بدم ؟ کدوم حالت بیشتر به نفعمه…..اینم بگم درسم خوبه پزشکی میخوام احتمال اینک رتبه ام زیر 1000 بشه هست ایشالا …..

        1. سلام
          سهمیه تیک بزنید و برای غیر روزانه ها تاثیر خواهد داشت

      3. استاد سلام. الان به توجه به مطلب زیر نظر شما صحیح است یا مطلب زیر

        ممنوعیت استفاده از سهمیه در آزمون دانشگاه آزاد برای کسانی که قبلا با سهمیه در همان مقطع دانشگاه سراسری پذیرفته شده اند
        ۹ مرداد ۱۴۰۰۰ 69 خواندن این مطلب 4 دقیقه زمان میبرد

        رای هیئت تخصصی فرهنگی، آموزشی و پزشکی در خصوص ممنوعیت استفاده از سهمیه در آزمون دانشگاه آزاد برای کسانی که قبلا با سهمیه در همان مقطع دانشگاه سراسری پذیرفته شده اند.

        کلاسه پرونده:۹۹۰۳۲۸۶

        موضوع: ابطال بند (۵) قسمت «یادآوری‌های مهم» مندرج در صفحه (۲۶) دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۰

        تاریخ رای: دوشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۰

        شماره دادنامه: ۱۴۰۰۰۹۹۷۰۹۰۶۰۱۰۲۱۸

        هیات تخصصی فرهنگی، آموزشی و پزشکی

        شاکی: خانم سمیه اسکندریان

        طرف شکایت: سازمان سنجش آموزش کشور

        * شاکیه دادخواستی به طرفیت سازمان سنجش آموزش کشور به خواسته ابطال بند (۵) قسمت «یادآوری‌های مهم» مندرج در صفحه (۲۶) دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ به دیوان عدالت اداری تقدیم نموده که به هیئت عمومی ارجاع شده است.

        متن مقرره مورد شکایت به شرح ذیل می‌باشد:

        ۵- براساس تبصره ۲ ماده ۱۰ آیین‌نامه اجرایی قانون ایجاد تسهیلات برای ورود رزمندگان و جهادگران داوطلب بسیجی به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی مصوب ۳۰/۱۱/۱۳۶۷ هیئت محترم وزیران، آن دسته از متقاضیانی که با استفاده از سهمیه شاهد و ایثارگر، یک بار در رشته‌های تحصیلی دوره روزانه با آزمون یا بدون آزمون (برای پذیرفته شدگان رزمنده از سال ۱۳۶۸ به بعد و برای پذیرفته شدگان سهمیه شاهد از سال ۱۳۷۶ به بعد) پذیرفته شده‌اند، اعم از اینکه از رشته قبولی انصراف داده و یا در رشته قبولی ثبت نام کرده و یا نکرده باشند، حق استفاده مجدد از سهمیه مذکور در آزمون سراسری در هیچ دوره‌ای اعم از روزانه، نوبت دوم (شبانه)، غیرانتفاعی، پیام نور، شهریه پرداز، پردیس خودگردان، مجازی، دانشگاه آزاد اسلامی و … را نخواهند داشت. به عبارت دیگر داوطلبان مشمول این ماده تحت هیچ عنوان حق استفاده مجدد از این سهمیه در تمامی دوره‌ها و دانشگاه آزاد اسلامی را ندارند.

        * دلایل شاکی برای ابطال مقرره مورد شکایت:

        به استحضار می‌رساند طبق تبصره ۲ ماده ۱۰ آیین‌نامه اجرایی قانون تسهیلات برای ورود رزمندگان و جهادگران داوطلب بسیجی به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی مصوب ۱۳۶۸ هیئت وزیران، واجدین شرایط فقط یک بار حق استفاده از سهمیه در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری را دارند که این شرط برای آزمون سراسری بوده و هیچ منعی جهت استفاده مجدد از این سهمیه در گزینش دانشگاه آزاد وجود ندارد. تبصره ۲ ماده واحده قانون اصلاح قانون ایجاد تسهیلات برای ورود رزمندگان و جهادگران داوطلب بسیجی به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور مصوب سال ۱۳۷۱ نیز دانشگاه آزاد اسلامی را موظف به اعمال سهمیه ۴۰ درصدی برای ایثارگران می‌داند که نشانگر عدم تجمیع سهمیه آزمون سراسری و دانشگاه آزاد اسلامی است. از سال ۱۳۹۸ انتخاب رشته و اعمال سهمیه در کد رشته محل‌های دانشگاه آزاد به سازمان سنجش واگذار گردید و به همین دلیل این سازمان، سهمیه ایثارگران را برای کسانی که سابقاً در آزمون سراسری از این سهمیه استفاده کرده‌اند و اکنون قصد استفاده مجدد از آن در گزینش دانشگاه آزاد را دارند، اعمال نمی‌کند که مغایر با قانون بوده و ابطال آن را خواهانم.

        * خلاصه مدافعات طرف شکایت:

        طبق تبصره ۲ ماده ۱۰ آیین‌نامه اجرایی قانون ایجاد تسهیلات برای رزمندگان و جهادگران به دانشگاه‌ها چنانچه ایثارگری با استفاده از سهمیه در دوره روزانه پذیرفته شود دیگر حق استفاده از سهمیه در آن آزمون را نخواهد داشت و لیکن در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری مجدداً می‌تواند از سهمیه استفاده کند. شاکی محترم سابقاً از سهمیه ایثارگران استفاده کرده و در دوره روزانه پذیرفته شده است بنابراین دیگر حق استفاده از سهمیه در آزمون سراسری را ندارد. اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در سال‌های گذشته به کرّات اجازه استفاده از سهمیه را داده و تبصره ۲ ماده ۱۰ را رعایت نکرده ارتباطی به این سازمان ندارد.
        رای هیئت تخصصی فرهنگی، آموزشی و پزشکی

        نظر به اینکه

        اولاً: به موجب تبصره (۲) ماده (۱۰) آیین‌نامه اجرایی قانون تسهیلات برای ورود رزمندگان و جهادگران داوطلب بسیجی به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی مصوب سال ۱۳۶۸ هیئت وزیران: «پذیرفته‌شدگان هریک از مقاطع کاردانی، کارشناس، کارشناسی ارشد پیوسته و دکترای حرفه‌ای در صورت انصراف، حق استفاده مجدد از امتیازات‌داده شده در این آیین‌نامه را ندارند».
        ثانیاً: وفق رای هیئت عمومی دیوان عدالت اداری به شماره دادنامه ۱۷۰۹ مورخ ۱۴/۱۱/۱۳۹۹: «امکان استفاده مجدد از سهمیه ایثارگران توسط پذیرفته‌شدگان در دوره‌های غیرروزانه دانشگاه‌ها که انصراف از تحصیل داده‌اند مغایر اطلاق مندرج در تبصره (۲) ماده (۱۰) آیین‌نامه اجرایی قانون ایجاد تسهیلات برای رزمندگان مصوب سال ۱۳۶۸ می‌باشد که منع استفاده مجدد از سهمیه در صورت انصراف از تحصیل مندرج در آن شامل تمامی مصادیق و حالات پذیرفته‌شدگان اعم از روزانه، نوبت دوم، خودگران، مجازی و … می‌شود …» و با توجه به اینکه اعطای سهمیه به برخی از افراد یک امر استثنایی بوده و استثنا را نیز باید به قدر متیقن آن تفسیر نموده و مستفاد از تبصره (۲) ماده (۱۰) آیین‌نامه اجرایی یادشده و رای هیئت عمومی که بهره‌مندی از سهمیه علی‌الاطلاق برای یک مرتبه مجاز شمرده است و مصوبه مورد شکایت تکرار مفاد تبصره اخیرالذکر با رعایت رای صادره از هیئت عمومی دیوان عدالت اداری می‌باشد و واجد حکمی فراتر از آن نسیت از این رو مصوبه معترض عنه در حدود اختیارات مرجع تصویب کننده بوده و خلاف قوانین و مقررات مذکور نبوده و قابل ابطال تشخیص نشد.

        این رای به استناد بند (ب) ماده ۸۴ قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری مصوب سال ۱۳۹۲ ظرف مهلت بیست روز از تاریخ صدور از جانب رئیس محترم دیوان عدالت اداری یا ۱۰ نفر از قضات محترم دیوان عدالت اداری قابل اعتراض است.

        غلامرضا مولابیگی

        رئیس هیئت تخصصی فرهنگی، آموزشی و پزشکی

        دیوان عدالت اداری

        1. برای تغییر رشته سهمیه هیات علمی نداریم دیگه ولی برای انتقالی همچ\نان ۷/۵ درصد ارفافق دارند

          1. جسارتا سوال منو متوجه نشدید جوابتون به سوال من هیچ ربطی نداره من قبلا ازتون پرسیده بودم که با توجه به اینکه من قبلا ازسهمیه 25 درصد برای دوره ی روزانه استفاده کردم میتونم از سهمیه در دوره های پردیس و ازاد استفاده کنم …شما پاسخ دادید بله میتونم
            اما از سال 99 تصویب شده که این حق رو ندارم و سهمیه شامل حال من برای دوره ازاد و پردیس نمیشه
            ایا این مطلب صحت داره ؟
            اگر صحت داره بنده مجددا شروع کنم به خوندن ؟چون رتبه ام در سهمیه 25 درصد خوب شده اما بدون سهمیه فکر نمیکنم سه رشته تاپ تجربی بیارم

          2. سلام
            بله در دوره ای که سهمیه ای ازش استفاده نکردید همچنان این امکان را خواهید داشت

  4. رشته میکروبیولوژی بهتره یاصنایع غذایی ؟
    من خودم صنایع غذایی تهران مرکز دارم میخونم یکی ازدوست هام میکروبیولوژی شیراز
    پرسید کارم چیه بعداگفتم کارخونه ومشاغل خانگی و…. گفت خوب ازطریق میکروبیولوزی که راحت ترکارگیرمیاد دقیقا جایگاه صنایع غذایی هم میدن !!!جدااین جور هست یعنی میکروبیولوژی آزاد شیراز بهترازصنایع غذایی تهران مرکز آخه چه اصنافی هست ماسختترنمره میگیریم که توتهران مرکزتاشیراز واین که اصلا اسم شهرهابیخیال کلایعنی رشته میکروبیولوژی راحت ترمیرن توکارخونه و.. وکارگیرشون میاد تاماصنایع غذایی ها

    1. سلام
      هر شخصی در هر رشته ای بهترین باشه و همه خودش بذاره دیده میشه و به موفقیتش میرسه
      البته علوم پایه (میکرو ..) در ایران خیلی بازار کارش جالبی نیست

  5. سلام استاد
    خسته نباشید
    یه سوال داشتم اگه لطف کنید جواب بدید ممنون میشم
    هر یک از مناطق 1 و 2 و 3 با توجه به تعداد داوطلب هاشون ظرفیت ورودی دانشگاه دارن؟؟
    اگه اینطوره پس چرا منطقه 3 با اینکه تعداد داوطلب هاش خیلی بیشتر از منطقه 2 ولی اونا با رتبه های بدتر رشته های تاپ تر قبول میشن؟
    چرا ظرفیت ورودی دانشگاه منطقه 3 انقدر کمتره؟؟؟؟

    1. سلام
      ظرفیت هر رشته در هر منطقه تابعی از تعداد داوطلبان آن سهمیه هست
      مثلا در گروه تجربی سهمیه منطقه ۲ در همه رشته ها بیشتر از بقیه است چون تعداد داوطلبان کنکور بیشتری دارند

      1. من تو چنتا از سایت ها دیدم که تعداد داوطلبای منطقه 3 تو تجربی بیشتره
        منطقه 3 : 255 هزار نفر
        منطقه 2 : 195 هزار نفر
        با این حال داوطلبای منطقه 2 با رتبه های 2000 و 3000 هم پزشکی قبول میشن ولی ما منطقه 3 ها باید زیر 2000 بیاریم
        سهمیه منطقه 3 هیچ سودی نداره برامون😒😒

        1. سلام
          آمار ثبت نام کنندگان با حاضرین در جلسه همیشه چند ده هزار نفر فرق داره

  6. سلام استاد من میخواستم بدونم من اصلا امادگی برای کنکور تدارم بنظرتون از الان شروع کنم وقت هست!؟

        1. صفری کم نمیشه مگه صفرهای کارنامه ماه های قبلی عملکرد سابق خودت جبران کنی

  7. سلام استاد من سال 97 دانشگاه آزاد علوم تحقیقات تهران رشته ی زیست سلولی و مولکولی قبول شدم و 5 ترم هم درس خوندم الان ترم 6 رو مرخصی گرفتم و دارم برای کنکور1400 میخونم با سهمیه 5 درصد دانشگاه قبول شدم … الان برای کنکور1400 هم میتونم از سهمیه 5 درصد استفاده کنم؟

    1. سلام
      برای روزانه ( سراسری ) اگر تا حالا استفاده نکردی ، بله میشه

      1. ممنون از پاسختون
        برای سراسری انتخاب رشته کردم اما مردود شدم.
        تا کی میتونم از سهمیه ۵ درصد استفاده کنم؟
        آخه بعضی جاها شنیدم که اگر مدرکم رو از دانشگاه آزاد بگیرم یعنی فارغ التحصیل بشم دیگه نمیتونم از سهمیه ۵ درصد استفاده کنم، بنظرتون این حرف درسته؟

        1. سلام
          برای سراسری میتونی از سهمیه ات استفاده کنی و اگر آزاد ممدرک بگیری فقط دیگه در آزاد سوخته
          البته بارها گفتم و بازم اطلاع میدم بهتون که سهمیه ۵٪ آش دهن سورزی نیست و در بهترین حالت حدودا ۱۰٪ از رتتبه منطقه شما رو بهتر میکنه

  8. سلام استاد نماز و روزتون قبول باشه انشالله♡
    من تا الان هیچی نخوندم :(((((
    شروع کنم و توپ بخونم، احتمال اینکه رشته خوب بیارم هست؟چکار کنم کلاً؟

    1. از این سوالات نپرسید خواهش میکنم . اگر واقعا میخای بخوانی بسم االه
      کار کن بیا جلووو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا