آموزش ویدئویی ثبت نام، خرید و استفاده از طرح های کلاس مشاوره و دوره های آموزشی کلیک کنید
آموزش ویدئویی ثبت نام، خرید و استفاده از طرح های کلاس مشاوره و دوره های آموزشی کلیک کنید
0
0

چگونه همیشه شاداب و خوشحال باشیم؟

1209 بازدید
چگونه همیشه شاداب و خوشحال باشیم؟

چگونه در دنیایی پر از استرس و غم، شاداب بمانیم

خیلی از زمان ها انسان وقتی با خودش خلوت می کند متوجه می شود حالش خوب نیست. احساس می کند روح ودرونش مدام در حال فشرده شدن است. دلیل این احساس هم غالبا به محیط اطراف و جهان پیرامون بر می گردد. ما هرچه تلاش کنیم که خودمان را جدا نگه داریم باز هم در لحظاتی نمی توانیم راحت بمانیم و قهری، کینه ای، ناراحتی ومشابه آنها چون موریانه در روح ما لانه می کند و باعث پریشان خاطری ما می شود.

چیزهایی کوچکی مثل باز گذاشتن در اتاق توسط والدین گاهی آنقدر شما رو از خشم پر میکند که احساس می کنید اگر تمام دنیا را هم به هم بریزید آرام نخواهید شد. یا صدای تلویزیون زیاد و خیلی از موارد دیگر که همه ی ما با آن دست و پنجه نرم می کنیم. گاهی که با خود فکر می کنیم احساس می کنیم این خشم و کینه یا غم و ناراحتی ما با هیچ چیز قابل حل نیست. احساس می کنیم که تا مدت طولانی این احساس را باید بر روی دوش خود داشته باشیم اما اینطور نیست. حتما برای شما هم پیش آمده که مدت ها دنبال یک وسیله می گشتید اما آن وسیله دقیقا رو به روی شما قرار داشت. آن قدر واضح و آشکار که وقتی آن را پیدا کردید با لبخندی به خود گفتید “چطور آن را ندیدم؟”. راه حل این مسائل هم آن قدر راحت و ساده است که بعد خواندن آن به خود می گویید: “چطور می شود که به فکر خودم نرسیده” باشد یا “مگر می شود چنین چیز ساده ای جواب بدهد؟”. و باید بگویم: بله می شود.

مهمترین راه حل این است که…

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://alirezaafshar.org/academy/?p=2688
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
ادمین آکادمی
مطالب بیشتر

نظرات

2 نظر در مورد چگونه همیشه شاداب و خوشحال باشیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  1. دقیقا همینه استاد
    منم از همه طرف فشار میکشیدم. تنها چیزی که باعث میشد آروم باشم و نشنوم هیاهوی اطرافم رو ، سکوت کردن، رها کردن و متمرکز بودن روی کار خودم بود.
    چه روزای سختی بود.
    ولی هنوز که هنوز بهترین روزهای زندگیم بود. ❤️
    واقعا عاشق اون روزام. ❤️
    کلا شخصیتم کوبیده شد و دوباره ساخته شد 🙂

    لایک