مشاوره خصوصی علیرضا افشار
روانشناختیروانشناختیویدیو

وسواس در مطالعه کارگاه 27 مهر تهران

چگونه وسواس آموزش را متوقف کنیم ؟

گزیده ای از کارگاه 27 مهر برگزار شده در تهران با موضوع وسواس در مطالعه

تست زنی خود جزو اصلی یادگیری است و نباید برای تست زنی و شروع آن زمان خاصی در نظر گرفت.حتی بهتر است قبل مطالعه ی درسنامه چند سوال آن مبحث را به طور سطحی بررسی کنیم که بفهمیم سوالات چه چیزی از ما میخواهند و چگونه حل می شوند، سپس به سراغ درسنامه برویم.

مشاوره پیشنهادی (۱) : صفر تا صد تمرکز حواس در کنکور

مشاوره پیشنهادی (۲) : صفر تا صد خلاصه برداری در کنکور

مشاور تحصیلی کنکور ۱۴۰۰ : صفر تا صد ارزیابی آزمون

مشاور کنکور1400 : صفر تا صد تندخوانی کنکور

 

 

 

نوشته های مشابه

4 دیدگاه

  1. استاد سلام وقت بخیر،امیدوارم سلامت باشید.(صرف نظر از اینکه هم اکنون در چه بازه زمانی هستیم) با فرض اینکه هم اکنون در شروع سال تحصیلی (ماه مهر) باشیم، میشه درباره این موضوع که “اول بریم سراغ حل چند تست آموزشی و با دست و پا زدن توی پاسخنامه اونها” بفهمیم مطلب چی می خواد از ما و چی میگه و بعدش تازه بریم توی درسنامه بیشتر و بهتر با مثال توضیح بدید؟ پیشاپیش از زحمات شما متشکرم.

      1. سلام مجدد خدمت شما،وقت بخیر امیدوارم سلامت باشید.فکر کنم منظورم رو بد رسوندم،نمی دونم اگر دوباره بپرسم بازم جوابش همین میشه یا نه. ببینید شما در فیلم (وسواس در مطالعه کارگاه 27 مهر تهران) به آدرس( https://alirezaafshar.org/wp-content/uploads/2018/12/Vasvas-Dar-Motalee.mp4?_=1 ) از زمان “15:’1( دقیقه یک و ثانیه پانزده) به بعد،مثال رتبه 2 ریاضی رو زدید که حتی برای فصول و مباحثی که تابحال نخونده،برای شروع اول میره به سراغ حل چندین تست آموزشی و با دست و پا زدن توی پاسخنامه ی اون سوالات،می فهمید مطلب چی میگه و چی میخواد و بعدش میره به سراغ مطالعه درسنامه از صفر.ولی الان در پاسخ به سوال اولم میگین باید اول مطالعه باشه و سپس تست.من گیج شدم.

        1. منظورم این بوده اگر میخواهید در مطالعه وسواسی نباشید زودتر از مرحله آموزش و درسنامه دل بکنید و برید سراغ تست زنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا