مشاوره خصوصی علیرضا افشار
انتخاب رشته

راهنمای کامل نرم افزار انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش

سامانه انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش برای کنکور سراسری

سایت سازمان سنجش هر سال برای راهنمایی هر چه بیشتر داوطلبان تمام تلاش خود را میکند. یکی از مهمترین مقاطعی که هر داوطلب برای انتخاب صحیح به کمک نیاز دارد را میتوان انتخاب رشته دانست.

سازمان سنجش برای کمک به داوطلبین اقدام به ایجاد سامانه ی انتخاب رشته مجازی نموده که داوطلب میتواند با استفاده از آن انتخاب رشته ای هر چه بهتر داشته باشد.

چگونگی استفاده از این سامانه انتخاب رشته مجازی سایت سازمان سنجش

داوطلبین میتوانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و انتخاب گزینه انتخاب رشته مجازی وارد سامانه شده و فرآیند انتخاب مجازی خود را انجام دهند.

وجه تمایزی که این سامانه با الباقی سامانه های انتخاب رشته مجازی موجود دارد این است که این سامانه، با توجه به اینکه اطلاعات کامل داوطلب و همچنین اطلاعات قبولی های سالهای گذشته را دارد میتواند به بهترین نحو به کمک داوطلب برای انتخاب رشته ی هر چه بهتر بیاید.

طریقه استفاده از سامانه انتخاب رشته مجازی کنکور سراسری

انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش

داوطلب برای استفاده از این سامانه می بایست کارت ورود به سامانه انتخاب رشته مجازی را به مبلغ نوزده هزار و ششصد تومان (19,600 هزار تومان) خریداری نموده و با وارد کردن سریال خرید در آن وارد سامانه انتخاب رشته مجازی شوند.

این سامانه از روز دوم مهر ماه به تدریج برای تمامی گروه های آزمایشی باز شد.

نحوه ورود به سامانه انتخاب رشته سازمان سنجش

پس از خرید کارت ورود به سامانه و وورد به آن داوطلب اطلاعات پرونده ی خود را اعم از شماره پرونده، کد ملی و غیره را وارد مینماید. بدین ترتیب وارد سامانه شده و با وارد کردن رشته، دانشگاه و شهر مورد علاقه خود، این سامانه به بهترین نحو انتخاب رشته مجازی را برای دانشجو انجام خواهد داد.

این سامانه میتواند به داوطلب کمک کند اما در انتها این داوطلب است که تصمیم میگیرد به آن عمل کند یا خیر.

استفاده از این سامانه الزامی نمیباشد اما به تمام داوطلبین توصیه میشود با پرداخت هزینه اندکی از آن استفاده نمایند.

نکته مهم اول: تعداد دفعات استفاده از این سامانه محدودیت هایی دارد و نامحدود نیست.

نکته مهم دوم: نتایج این نرم افزار قطعی و قابل استناد نیست تنها برای فهمیدن محدوده ی قبولی قابل استفاده است و لیست نهایی باید توسط شما یا مشاور انتخاب رشته تهیه گردد.

آموزش تصویری ورود به نرم افزار انتخاب رشته سازمان سنجش

مرحله اول) بر روی لینک سامانه کلیک کنید

مرحله دوم) از لینک مشخص شده سریال خریداری کنید

مرحله سوم) در صفحه ی قبل گروه آزمایشی خود را انتخاب کنید

محله چهارم) با وارد کردن اطلاعات خود وارد سامانه انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش شوید

سخن پایانی در مورد انتخاب رشته و فرایند آن

یک انتخاب رشته مناسب و خوب میتواند شما را یک گام به تحصیل در دانشگاهی بهتر نزدیک کند. سالها پیش انتخاب رشته توسط پست کردن برگه ی انتخاب رشته میسر بود. اما امروزه به لطف تکنولوژی این اتفاق به راحتی به وسیله اینترنت و یک دستگاه رایانه قابل انجام است.

داوطلبان در این ایام انتخاب رشته استرس زیادی را متحمل میشوند که آیا در دانشگاه مد نظر، در رشته ی ایده آل و در شهر مورد نظرش پذیرفته خواهد شد یا خیر. این فرآیند فشار روحی زیادی را به دانشجو وارد مینماید. سوای استرس گاها دانشجو با انتخاب رشته های عجیب و اشتباه خود شانس قبولی خود در دانشگاه و رشته ای خوب را از خود سلب میکند.

اگر در انتخاب های خود شک دارید و نیاز به همراهی یک مشاور با تجربه در کنار خود را حس میکنید به راحتی میتوانید در طرح انتخاب رشته ی مستقیم علیرضا افشار ثبت نام کنید احتمال چینش بهترین لیست با توجه به کارنامه خود را افزایش دهید.

برای ثبت نام و انجام تمامی مراحل توسط استاد علیرضا افشار تنها کافیست عبارت انتخاب رشته را به شماره ی واتساپ 09352960503 ارسال کنید تا با مشورت ها و همراهی یک مشاور بتوانید انتخاب رشته ی بهتری داشته باشید.




نوشته های مشابه

4 دیدگاه

  1. سلام ، به نظر میاد این سامانه رشته هارا بدبینانه انتخاب می‌کنه ، میشه بگید در چه حد بدبینانه است؟

    1. سنجش کف قبولی بذار
      با ی مشاور هماهنگ کن بهت طیف قبولی بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا