مشاوره خصوصی علیرضا افشار
اخبار آموزشی

معرفی تمام خدمات مشاوره ای کنکور علیرضا افشار

علیرضا افشار چه طرح های مشاوره تحصیلی ای دارد؟

مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار کار خود را با دو سبک از مشاوره آغاز کرده است. این مشاوره‌ها شامل؛ برنامه ریزی‌های ماهانه و مشاوره‌های تک جلسه می‌شود. هدف از ایجاد مشاوره تک جلسه برای گرفتن راهنمایی و رفع اشکال و همچنین برطرف کردن جزئی‌تر داوطلبان کنکوری است. در این مقاله به بررسی جداگانه هر کدام از این مشاوره‌ها پرداخته‌ایم. با ما همراه باشید.

لینک همه دوره های مرکز مشاوره علیرضا افشار

مشاوره ماهانه علیرضا افشار چگونه است؟

همانطور که از اسم این مشاوره خصوصی کنکور مشخص است، این مشاوره به صورت ماهانه است. در طی این مشاوره به مدت یک ماه به دانش‌آموزان و فارغ التحصیلان کنکوری در هر ۵ رشته کنکور مشاوره داده می‌شود. این برنامه ریزی شامل ۸ جلسه است و ۱۰ الی ۱۲ تا آزمون دارد. آزمون‌های مشاوره ماهانه به صورت اختصاصی است و مخصوص دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور آموزشگاه است. ۸ جلسه مشاوره ماهانه به صورت تلفنی است که شخصا با آقای افشار جلسات تشکیل می‌شود و عملکرد دانش‌آموزان کنترل می‌شود. اگر در حین مدت زمان مشاوره مشکلی باشد خود آقای افشار پاسخ‌گو هستند. برنامه‌های درسی که افراد در این مشاوره دریافت می‌کنند، متناسب با شرایط فردی، تایم کلاس و … است. برنامه‌های به صورت اختصاصی صورت می‌گیرد.

همه رسانه های مرکز مشاوره علیرضا افشار

شرایط گرفتن مشاوره حضوری ماهانه به چه صورت است؟

داشتن مشاوره حضوری ماهانه همانند مشاوره تلفنی ماهانه شامل ۸ جلسه می‌شود. اما به دلیل سختی رفت و آمد دانش‌آموزان و داوطلبان کنکوری به آموزشگاه ۸ جلسه مشاوره به ۴ جلسه مشاوره ۴۰ دقیقه‌ای تقسیم می‌شود. مشاوره حضوری ماهانه نیز شامل ۱۰ الی ۱۲ آزمون اختصاصی می‌شود که متناسب با برنامه هر فرد به صورت اختصاصی تهیه می‌شود.

مزایای مشاوره ماهانه کنکور علیرضا افشار

نکته مهم در خصوص مشاوره ماهانه این است که این مشاوره قابل انصراف و تمدید برای هر ماه را دارد. نکته دیگر این است که دانش‌‌آموز تحت نظر یک مشاور قرار می‌گیرد. یعنی خود آقای افشار برای دانش آموزان برنامه ریزی و کار مشاوره انجام می‌دهند. در این مشاوره تقریبا هر ۳ روز یکبار با داوطلبان تماس گرفته می‌شود و عملکرد آن‌ها بررسی می‌شود.

  • تماس های تلفنی مستمر و مستقیم با علیرضا افشار
  • آزمون های اختصاصی
  • تنظیم برنامه اختصاصی هر شخص با توجه به برنامه های فوق برنامه و سطح درسی او
  • چکینگ روزانه پیامکی
  • پاسخ به سوالات اختصاصی

چگونه در مشاوره خصوصی تلفنی و حضوری ثبت نام کنیم؟

برای ثبت نام مشاوره خصوصی علیرضا افشار کافیست به شماره ایتا/تلگرام 09358960503 پیام دهید.

طرح مشاوره فصلی جایگزین اقتصادی مشاوره ماهانه!

در طرح مشاوره به صورت فصلی، آموزش‌های عمومی را خدمت دانش آموزان و داوطلبان کنکوری ارائه می‌دهیم. مثلا در فصل تابستان طرح کلاس و مشاوره در تابستان را داریم. این طرح شامل داوطلبان کنکوری و پایه‌ی یازدهم می‌شود. هزینه مشاوره فصلی یک چهارم تا یک پنجم هزینه مشاوره به صورت ماهانه است. در واقع این نوع مشاوره هزینه کمتری دارد.

در این مشاوره آزمون‌ ها، مشاوره‌ها و آموزش‌ ها به صورت عمومی است. این آموزش‌ها شامل؛ آموزش روش مطالعه، آموزش نحوه صحیح تست زنی، آموزش دوره و مرور می‌شود که در فصل تابستان به عزیزان ارائه می‌شود. همچنین هر هفته یک فیلم آموزشی کوتاه و یک پادکست حدود ۳۰ الی ۶۰ دقیقه‌ای به عنوان محتوا به افرادی که این طرح از مشاوره را انتخاب کرده‌اند ارائه می‌دهیم. این محتوا اختصاصی برای اعضای این طرح است. یعنی در پیج اینستاگرامی، کانال تلگرامی و سایت آموزشگاه علیرضا افشار این محتواها وجود ندارند.

یکی دیگر از نکات مشاوره فصلی داشتن فرصت برای پرسش و پاسخ است. ما در این قسمت به تعدادی از سوالات پر تکرار شما عزیزان که دغدغه شما است. در قالب فیلم یا پادکست پاسخ می‌دهیم و مشکلات و دغدغه‌های شما را بررسی می‌کنیم.

ظرفیت مشاوره فصلی بر خلاف دو طرح مشاوره قبلی که معرفی کردیم محدودیت تعداد افراد را ندارد. بعضی از فصل‌ها حدود ۱۰۰۰ نفر دانش‌آموز و داوطلب را تشکیل می‌دهد. شروع این طرح از مشاوره از سال ۱۳۹۷ بود و همچنان ادامه دارد و مورد استقبال داوطلبان قرار گرفته است.

چگونه در طرح های کلاس مشاوره ثبت نام کنیم؟

برای ثبت نام در طرح های کلاس مشاوره کافیست به صفحه خدمات آموزشی مراجعه کنید و بر روی فصلی که در آن هستیم کلیک کنید.

مشاهده طرح ها و خدمات کنکوری


مشاوره خصوصی تک جلسه چگونه است؟

این مشاوره نیز هم به صورت تلفنی و هم به صورت حضوری تشکیل می‌شود. تایم مشاوره تک جلسه به صورت تلفنی ۱۵ الی ۳۰ دقیقه است. و به صورت حضوری شامل ۴۰ دقیقه می‌شود. در این جلسات، دانش آموزان و داوطلبان کنکوری می‌توانند مشکلاتی که در برنامه یا درس خود دارند را عنوان کنند تا مشکلات آن‌ها برطرف شود.

برای ثبت نام مشاوره خصوصی علیرضا افشار کافیست به شماره ایتا/تلگرام 09358960503 پیام دهید.

وبینارهای برنامه سازی یا مشاوره نیمه خصوصی جایگزین مشاوره تک جلسه

جایگزین مشاوره تک جلسه از سال قبل وبینارهایی را یک بار در هر ماه تحت عنوان وبینار مشاوره نیمه خصوصی به داوطلبان کنکور و دانش آموزان ارائه می‌دهیم. این وبینارهای نیمه خصوصی در بستر اسکای روم با ظرفیت ۱۰ نفر که هم رشته و هم سطح هم هستند تشکیل می‌شود. هدف از این وبینار این است که به مدت یک ساعت به سوالات اختصاصی آنها مطابق با شرایط درسی هر شخص پاسخ میدهیم.

هدف این وبینارها کاهش هزینه مشاوره به صورت تک جلسه و همچنین کاهش زمان رفت و آمد است. و همچنین پاسخ به سوالات پرتکرار عزیزان است. با این وبینارهای نیمه خصوصی زمانی که داوطلبان باید به صورت تک جلسه‌ای می‌گذراندند و همچنین هزینه و تایم زیادی را صرف می‌کردند کاهش می‌یابد.

در وبینار برنامه سازی قبل از برگزاری شرایط درسی هر شخص توسط پشتیبان دریافت میشود و در وبینار بررسی میشود.

برای ثبت نام در وبینار برنامه سازی هر ماه در زمان مشخص شده به صفحه زیر مراجعه کنید.

وبینار برنامه سازی کنکور

کلام آخر

مرکز مشاوره علیرضا افشار با هدف آموزش و تربیت داوطلبان کنکور ۳ طرح مشاوره و برنامه ریزی را ارائه می‌دهد که داوطلبان و دانش‌اموزان کنکوری می‌توانند با توجه به شرایط خود طرح مورد نظر خود را ثبت نام کنند و برای کنکور آمادگی لازم را داشته باشند.

توضیحات کامل استاد علیرضا افشار در مورد خدمات مشاوره ای علیرضا افشار

دانلود ویدیو

نوشته های مشابه

14 دیدگاه

  1. سلام استاد
    با توجه به قطعی شدن تغییرات کنکور ۱۴۰۲ و طرح جدایی سنجش از پذیرش که احتمال زیاد اجرا میشه و دانشگاه ها برای جذب شرط معدل میزارن،تکلیف مایی که پشت کنکوری هستیم و معدل برامون اهمیت نداشته چیه؟
    یه بحث دیگه ای که زیاد تو فضای مجازی میگن اینه که اگه کسی معدل درسش کمتر ۲۰ و حتی ۱۹.۵ بشه دیگه شانس قبولی در رشته و دانشگاه خوب رو نداره.درسته؟

  2. سلام استاد وقت بخیر
    استاد منابع من کنکور های ۹۹ تا ۱۴۰۱ رو نداره به نظر شما فقط پرنت گرفتن سوال های اختصاصی بدون پاسخ نامه تشریحی کافی هست یا پاسخ نامه رو هم بگیرم یا اینکه از پاسخ نامه های pdfاستفاده کنم؟ استاد به نظر شما اشتباه هست که در صول سال سوال های چند کنکور اخر رو کار نکنیم و بزاریم برای جمع بندی ؟

  3. سلام استاد ببخشید من یه سوال داشتم ازتون
    من سال ۱۴۰۰ کنکور دادم و فردوسی رشته علوم دامی به صورت شبانه قبول شدم
    بعد اومدم واسه دانشگاه افسری و اونجا هم قبول شدم و گفتن که باید نامه انصراف از دانشگاه رو بیاری،من هم از فردوسی انصراف دادم و الانم بنا به دلایلی نشد که افسری برم
    الان میخاستم ببینم که میتونم سال ۱۴۰۲ کنکور شرکت کنم یا نه؟
    ممنونم

    1. از انصرافت اگر ۱ سال گذشتته باشه مشمولی به خدمت
      اگر هم دوبار انصراف بدی دقیقا همان روز مشمولی به خدمت
      اگر مشکل سربازی نداری هم هیچ مشکلی نداری حتی اگر از روزانه چند بار هم انصراف بدی

  4. سلام خسته نباشید ببخشید امسال اگه انتخاب رشته کنیم روزانه قبول شیم و تا قبل اسفند انصراف بدیم میتونیم کنکور ۱۴۰۲ مجددا شرکت کنیم و دوباره روزانه قبول شیم؟
    و در دوران دانشجوی روزانه بودن در دی ماه میشه ترمیم معدل کرد یا قبلش حتما باید انصراف داد؟

    1. سلام
      بله امسال شده و لغو محرومیت برای همه اتفاق افتاده
      البته محض محکم کاری اینکارو نکن تا سنجش برای محرومیت سال بعد بخاطر قبولی روزانه ای که داشتی چوب لای چرخ نذاره

  5. سلام،استاد.خسته نباشید.غیر از دوره آموزش انتخاب رشته که ۲۵۰هزارتومنه،اگه کل پروسه انتخاب رشته توسط شما و مجموعه تون انجام بشه،چند تومان میشه؟و مثل پارسال مجازی هم هس؟باتشکرفراوان

    1. انتخاب رشته پکیج کامل ۱۴۰۱ بصورت غیر حضوری برای هر فرد ۱/۲۰۰ تومان

  6. سلام ببخشید من هزینه ۱ الی ۲ ماه مشاوره با شما رو دارم به نظر شما کدام ماه ها از سال باهاتون مشاوره بگیرم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا