مشاوره خصوصی علیرضا افشار
جزوه و تست عربی ریاضی و تجربی کنکورجزوه و نمونه سوال تستی کنکوری

دانلود جزوه کامل قواعد عربی متوسطه اول (هفتم، هشتم، نهم)

جزوه ساده و قابل فهم عربی مخصوص تقویت پایه درسی

دانلود جزوه کامل قواعد عربی متوسطه اول

جناب آقای عباس نجفی مدرس دانشگاه و دبیر آموزش و پرورش، جزوه کامل قواعد عربی متوسطه اول را در ۴۴ صفحه با زبانی ساده و قابل فهم برای دانش آموزان در این مقاطع تهیه و تنظیم کرده اند.

برای دانلود جزوه کامل قواعد عربی متوسطه اول به باکس دانلود انتهای مطلب مراجعه کنید.

نکته مهم در مورد جزوه قواعد عربی

این جزوه با جزوه های مشابه تفاوت هایی دارد، از جمله میتوان به ساده و روان بودن توضیحات مطالب و همچنین وجود مثال های متعدد با هدف تمرین و تکرار بیشتر، نام برد. درس عربی ماهیت حفظی و مفهومی دارد، برای یادگیری این درس سعی کنید با مدیریت زمان، مطالب کتاب درسی را به صورت مفهومی و متمرکز مطالعه کنید.

نکاتی برای مطالعه بهتر درس عربی

درس عربی را به دو بخش تقسیم کنید ، بخشی مربوط به ترجمه و بخش بعدی قواعد، برای مطالعه بخش ترجمه باید دایره واژگانی بالایی داشته باشید. پس سعی کنید تا جایی که امکان دارد، همه لغات کتاب درسی را حفظ کنید.

حفظ این لغات به شما برای ترجمه متون کتاب درسی عربی کمک شایانی می نماید. از هیچ کدام لغات و متن های موجود در کتاب راحت عبور نکنید، با مطالعه متن ها و ترجمه آن ها به آمادگی کامل در بخش ترجمه دست پیدا کنید.

سپس به سراغ مطالعه قواعد موجود در کتاب درسی بروید، بعد از مطالعه کامل قواعد کتاب، می توانید از جزوه کمک آموزشی و استاندارد برای یادگیری بهتر کمک بگیرید، استفاده از این جزوه ۴۴ صفحه ای از قواعد متوسطه اول به شما توصیه اکید می شود. حتما برای مطالعه برنامه ریزی مناسب با شرایط روحی و زندگی خود داشته باشید.

با کمک برنامه مناسب می توانید به صورت روزانه و دائمی مرور و تست زنی داشته باشید. به تعداد زیاد تست بزنید، همین تست زنی زیاد می تواند راهنمای شما برای یاد آوری نکات مهم شوند و شما را در حل سریع تست ها یاری کنند.

به این نکته توجه داشته باشید که تسلط کامل بر مفاهیم بنیادی و مطالب کتاب درسی در کنار تست زنی باعث تثبیت مطالب کتاب عربی در ذهن شما می شود.

این جزوه به صورت رایگان در اختیار شما داوطلبان و دانش اموزان قرار گرفته ، به هیچ عنوان به سایتهایی که بابت دانلود این جزوه از شما پول دریافت میکنند اعتماد نکنید.

باکس دانلود

مؤلف: آقای عباس نجفی
پایه تحصیلی : سال دوازدهم
تعداد صفحه : 44
حجم کل :  2MB
منبع: وبسایت علیرضا افشار

دانلود جزوه

در صورت هرگونه نارضایتی یا مشکل میتوانید به بات poshtiban_sitebot در تلگرام پیام دهید.

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا