مشاوره خصوصی علیرضا افشار
روانشناختیروانشناختیروانشناختیمقالاتویدیو

فارغ التحصیلان دور از درس

فاصله از تحصیل

ساز و کار کنکور در دهه ی 90 تغییر کرد و سوالات مفهومی تر و سخت تر شد.

معمولا کسانی که با فاصله از درس میخواهند شروع کنند و درس بخوانند تردید دارند و در مشورت با دیگران معمولا بازخورد منفی میگیرند.

اما از میان این افراد بودند کسانی که موفق شده اند،ولی برای موفقیت در کنکور باید مانند یک دانش آموز 18 ساله رفتار و زندگی کنیم و ذوق و شوق یک فردی که اصلا دانشگاه نرفته است را داشته باشیم.

بسیاری از فارغ التحصیلان سال های قبل تر که قصد شرکت در کنکور را دارند متاهل هستند یا در جایی مشغول به کارند و حتی شاید دانشجو باشند اما باید به این مساله توجه کرد که برای موفقیت در کنکور باید زمان گذاشت.شاید در ابتدای راه بتوان با صرفه جویی در وقت درس خواند اما از دی ماه به بعد باید ساعت مطالعه ی بالایی داشت.

برای شرکت در کنکور باید به روز باشید، در کانال ها و انجمن های کنکوری عضو شوید،در آزمون های آموزشی شرکت کنید، اگر احساس نیاز میکنید به کلاس کنکور بروید و مهمتر از همه اینکه حق ندارید مطالعه را به صفر برسانید و باید مثل یک دانش آموز 18 ساله هیجان داشته باشید.

کنکور یک پروژه ی فرعی نیست و برای موفقیت و قبولی در رشته ها و دانشگاه های برتر مخصوصا در رشته ی تجربی باید به عنوان پروژه ی اصلی در نظر گرفته شود.

همچنین میتوانید از خدمات مشاوره ای رایگان مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار استفاده کنید و قطعا برای شما سودمند خواهد بود.

ویدیو کامل صحبت های استاد علیرضا افشار در مورد فارغ التحصیلان دور از درس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا