مشاوره خصوصی علیرضا افشار
برنامه ریزی تحصیلیبرنامه ریزی تحصیلیمشاوره صوتی

بهترین زمان شروع کنکور ۱۴۰۳

استارت سریع کنکور 1403

شروع سریع کنکور ۱۴۰۳

با شروع ماه تیر امسال ماراتنی بزرگ به اسم کنکور 1403 پیش روی شماست؛ شاید اولین و بزرگ‌ترین آزمون جدی زندگی شما باشد که آینده ی تحصیلی و شغلی تان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

در این مطلب قصد داریم از تعلل برای شروع مسیر موفقیت در کنکور ۱۴۰۳  جلوگیری کنیم.

از ابتدای مسیر برای شروع کنکور 1403 تعلل نکنید!

کنکور پلی است که شما را به آرزویتان برساند… پس اهمیت همچین آزمونی بر کسی پوشیده نیست؛ اما متاسفانه همه ساله با آغاز سال تحصیلی کنکوری جدید طیف کثیری از داوطلبان جدید الورود به پایه دوازدهم دبیرستان بجای شروع پروسه مطالعاتی خود با تعلل و اهمال کاری کنکور انقدر دست دست می کنند که شروع پر قدرت کنکور از تیر آنها حتی به شروع دیر هنگام کنکور از شهریور هم تبدیل نشود .

نیاز به هیچ جادویی برای استارت کنکور 1403 نیست

برخی فکر می کنند که سال کنکور همچون اسم کنکور بزرگ و وهم آلود است و حتما باید کارهای خاصی کنند تا به موفقیت برسند.

البته منکر این موضوع نیستیم که سال کنکور شرایط متفاوتی از سال های پایه دبیرستان دارند و فصل جدید در دوران تحصیلی شماست ؛ اما دیر شروع کردن کنکور می تواند تبعات بدی را برای شما داشته باشد و بهتر است با هر میزان اطلاعات و امکانات اول شروع به مطالعه کنید و سپس در ادامه مسیر راهکارهای خود را اصلاح کنید و روش های بهخوانی و افزایش کیفیت مطالعه را یاد بگیرید .

هیچ رتبه برتری نبوده که از روز اول بدون عیب و نقص و با بهترین راندمان مطالعه خود را آغاز کند و هیچکس هم نبوده است که با اهمال کاری کنکوریها و شروع دیر هنگام برای کنکور به بهانه نداشتن منابع و برنامه و روش ها و … به جایی رسیده باشد .

توصیه میکنیم به جای بهانه آوردن و کلنجار رفتن با خودتان زودتر و حتی بدون اطلاعات کافی در این زمینه شروع کرده و در میان راه با اطلاعات لازم و تخصصی تر آشناشوید، تا به بهترین نحو ممکن برای این آزمون آماده شوید.

انتخاب های مهم برای شروع کنکور ۱۴۰۳

انتخاب منابع کنکور ، انتخاب مشاور کنکور ، انتخاب مدرسه مناسب برای کنکور و اینکه در کدام کنکور آزمایشی ثبت نام کنید، نباید به قدری از شما زمان بگیرد و شما را وسواسی کند که دچار آفت کمال گرایی کنکور بشید و انتخاب را به تکمیل اطلاعات خود موکول کنید .

موفق های کنکور با حداقل امکانات و حداقل اطلاعات ، مطالعه خود را آغاز کرده اند و هراسی از این موضوع ندارند که شاید دچار اشتباه شوند؛ آنها بخوبی میدانند که مسیر موفقیت در کنکور ۱۴۰۳ از عملگرایی می گذر و هر آنکس که زودتر برای این ماراتن بزرگ دست به کار شود قطعا موفق تر خواهد بود .

شروع با سرعت را فدای بهانه ها نکنید

هیچ گاه یک شروع فوق العاده را فدای نابلدی اول راه و کسب اطلاعات لازم و سپس شروع پروسه ی مطالعه نکنید. هیچ کس برای شروع پروسه کنکور همه چیز را بلد نیست و همه را یکجا امکانات را ندارد ؛ اما تعلل در شروع زودهنگام کنکور باعث می شود تا آفت کامل گرایی و وسواس در مطالعه مانع از استارت قوی کنکور 1403 برای شما گردد و همین امر در ماه های اول تابستان بازخوردهای بدی را به شما خواهد داد که جبران برخی از آنها تا ماه ها به طول خواهد انجامید .

اگر با رتبه‌های برتر سال‌های گذشته کنکور درباره موفقیتشان در کنکور صحبت کنید یکی از مهم‌ترین دلایل موفقیت خود را شروع زود هنگام و در خیلی از موارد بلافاصله بعد از امتحانات یازدهم دبیرستان می دانند.

در مقابل اگر با افراد ناکام و ناموفق در کنکور شرکت کنید در اغلب موارد اولین دلیل عدم موفقیتشان را شروع دیرهنگام مطالعه برای کنکور می دانند.

سخنی با پشت کنکوری های 1403

شما یک یا چند بار این مسیر را گذرانده اید و به هر دلیلی ناموفق بوده.تنها راه موفقیت شما تغییر است. اگر فکر می کنید که یکسال کامل فرصت دارید و این مساله باعث تحول بنیادین در شما خواهد شد ، سخت در اشتباه هستید.

بسیاری از فارغ التحصیلان کنکور بعد از گذراندن یکسال کم کار و توام با سستی برای سال آینده خود بهترین ها فقط در خیال خود تصور می کنند و بدون اینکه اقدامی برای تغییر کنند فقط به خودت زمان بیشتر می دهند ؛ آنها در نهایت شگفتی خواهند دید که بدون دستاوردی خاصی دقیقا امسال آنها همانند سال قبل شان تکرار شده و نتایج گذشته را گرفته اند ؛ پس اگر نتایج متفاوت میخواهید تغییر را از خود شروع کنید .

گول زمان زیاد را نخورید

ظاهر از امروز تا کنکور ۱۴۰۳ بیش از ۳۶۵ روز فرصت است اما در عمل اگر نخستین هفته های شروع کنکور را با ساعت مطالعه کم و مطالعه ناپیوسته شروع کنید ، شانس خود را برای افزایش انگیزه و بازخوردهای مثبت کاهش داده اید.

لطفا اشتباهات خود را تکرار نکنید و بدون اتلاف وقت روند مطلعاتی کنکور ۱۴۰۳ را آغاز کنید و به مباحث پایه ای از دروس فهمیدنی کنکور اهمیت بیشتری بدهید . تعداد تست های خود را افزایش بدید و با بیشترین ساعت مطالعه ای که شامل حجم کار و کیفیت مطالعه بالا می شود کنکور را شروع کنید .

مشاوره تحصیلی شروع کنکور 1403: آموزش برنامه ریزی حجمی زمانی

مشاوره مرتبط با کنکور ۱۴۰۳: اولویت مطالعه تابستان کنکور با کدام مباحث است ؟

پادکست استاد علیرضا افشار در مورد شروع سریع کنکور 1403

مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار
مشاوره تلفنی/حضوری کنکور (با شخص علیرضا افشار)
تماس تلفنی هر روز 9 الی 13 و 16 الی 20
ارسال پیام 24 ساعته در اپلیکشن تلگرام/ایتا

۰۹۳۵۸۹۶۰۵۰۳

مشاوره رایگان کنکور (عمومی)

نوشته های مشابه

87 دیدگاه

  1. سلام
    استاد واقعا کی مشخص میشه که سال 1400 کنکور نظام قدیم داریم یا نه؟اصلا چند درصد احتمال داره 1400 نظام قدیم هم باشه؟

      1. سلام اقای افشار من کنکوری ۱۴۰۰ ب دلایلی نتونستم خوب بخونم و الان میخوام برا ۱۴۰۱ شرکت کنم خواستم بدونم ک کتاب های دهم و یازدهم تغییر داشتن باید کمک درسی هامو عوض کنم یا ن

  2. سلام استاد…من به خاطر وسواس فکری که دارم همیشه سر هرچیز کوچیکی چه درسی و چه غیر درسی همیشه ذهنم مشغوله…به خاطر همین موضوع چندساله که پشت کنکورم…چکار کنم بتونم به وسواس فکریم غلبه کنم….

  3. خستم دیگه ! … برای یه بار هم که شده میخوام هم رنگ جماعت نباشم … یه بار هم که شده مثل همه نگم از الان دیگه نمیشه بیخیال … اصلا لعنت به این خط پایان که هممون داریم بدون هیچ لذتی به سمتش میدویم یا اینکه با حسرت از دور بهش خیره شدیم … برای یه بار هم که شده باید گفت :” لعنت به هدف ” و ” درود به مسیر” … بسه دیگه … بذار یکم چشمم را از روی اون روبان قرمز اخر راه بردارم … از همهمه ی تماشاگرا که میگن موفق نمیشی بگذرم … یکم خودم باشم ! … همین که هستم … نمیتونم 16 ساعت درس بخونم … ولی 10 ساعت که میتونم … نمیتونم 600 تا تست بزنم … ولی 200 تا را که میتونم … اگه 55 روز دویست تا تست بزنم خوب میشه 11000 تا تست .. اگه از هر 50 تا تستی که حل میکنم فقط یه تست کنکور بیاد خوب میشه 220 تا تست !!! یعنی عمومی ها حداقل 80 درصد … اختصاصی ها حداقل 70 درصد … یعنی زیر هزار … خوب پس چرا نخونم ?! اصلا تا 55 روز دیگه میشه 550 ساعت خوند! … اگه هر 3 ساعت 1 تست کنکور را مال خودم کنم میشه 180 تا تست !!!! دوست من که داری این متن را میخونی بیا یه بار هم که شده همرنگ جماعت نباشیم .بیا یه بار خودمون باشیم .. (بیا ای خسته خاطر دوست / ای مانند من دلکنده و غمگین / بیا ره توشه برداریم / قدم در راه بی برگشت بگذاریم ) #دلنوشته از یه پشت کنکوری ….. امیدوارم ثبت بشه.

  4. سلام استاد
    یازدهم انسانی هستم
    استاد ما اخر گزینه دو ثبت نام کنیم یا قلم چی
    مدرسمونم برنامه خاصی نداره.
    نظرتون چیه؟؟

      1. سلام استاد من یازدهم تجربی هستم .شروع صفر. میخواستم ازمون برم بنظر شما گاج خوبه؟

        1. گاج یا کانون به دلیل داشتن برنامه ای بهتر پیشنهاد من از طول سال است
          برای تابستان قلمچی یا گزینه دو

  5. سلام استاد وقتتون بخیر من امسال دهمو به پایان رسوندم انشالله از مهر میرم یازدهم
    میخواستم بدونم اگه بخوام تابستون تو مشاوره های شما شرکت کنم لازمه ازمون جمع بندی هم ثبت نام کنم ؟؟

        1. برنامه آزمونی انتخاب کنید که با برنامه مشاور/کلاس/مدرسه بیشتری همخوانی داشته باشه
          قلمچی در تابستان انعطاف بیشتر داره و گزینه دو سوالات با کیفیت تر

  6. سلام استاد لطفا جواب بدید .
    من قبلا کنکور دادم نمیتونم قمار کنم با زندگیم پس در نظام جدید شرکت میکنم ولی الان برای 1400میخوام بخونم چون اخرین شانسمه!
    من کتاب های درسی رو خریدم هر سه پایه اونم همه شون سال ۹۸ به نظرتون کدوم رو باید عوض کنم‌!
    در ضمن کتاب کار ویژه کنکور ۹۹ گرفتم و شیمی دهم ویژه کنکور ۹۹ و دینی باز هم ویژه کنکور ۹۹ آیا باید عوضشون کنم
    لطفا جواب بدید!

    1. سلام
      منبع جدیدتر از چاپ ۹۸ الان در بازار نیست و مشابه ۹۸ بهتون میدن و با همین هایی که دارید شروع کنید
      بعد از کنکور ۹۹ منابع جدید میاد بازار

    2. سلام
      من دوازدهمم رو تموم کردم و این هفته هم کنکور دارم، اما😔
      پارسال اول مرداد شروع کردم پرقدرت که برای امسال اماده باشم
      ولی یکی از دوستام اومد یه حرفایی زد اصن نگم نشد دیگه ادامه بدم ( فقط سه ماه ادامه دادم)
      اقای افشار من امسال دیگه هیچی واسه ازدست دادن ندارم
      اون متنی که شما گفتی ، پشت کنکوریا هیچ تغییری ندارن هم واسه سال بعد ، خوب اخه یعنی چی؟!
      من امسال همچیمو کنار میزارم ، هرچی که باشه…
      راه برگشتی بازم هست یا نه😥

      1. امسال با پارسال فرق داره
        محکم و مقتدر باش
        عالی بخوان
        همه چی روبراه میشه

        آفلاین همایش شب کنکور امسال هم بحث انگیزشی زیاد داره
        ۴/۵ ساعت ۹۸ هزار تومان با کد تخفیف offvip

        https://alirezaafshar.org/shabekonkur/

    3. سلام استاد من دوسال دارم کنکور میدم و متاسفانه نتونستم بخونم و ب خاطر همین قبول نشدم .من می‌خوام شروع کنم برای ۱۴۰۱ ینی امروز ۱۳یا ۱۴ مرداد . ولی نمی‌دونم چجوری بخونم و کدوم کتابا اولویت دارن برای شروع .بعد آقای افشار من مجبورم سر ی کار برم و این کار نت ورک هست . مجبورم بخشی از وقتم در روز رو ب این کار اختصاص بدم. ب خاطر همین نمیدونم چجوری بخونم که موفق بشم.میشه کمکم کنید خواهش میکنم . من درس خواندنم کند هست ولی با کیفیت.چون ب تمرکز زیادی نیاز دارم و اینجوری بهتر مطالب یادم میمونه تا سریع بخونم. ممنون میشم راهنماییم کنید با توجه به شرایطم

  7. سلام استاد
    ببخشید در رابطه با مشاوره خصوصی جدا از راهبرد های برنامه ریزی که شخص شما آموزش میدهید
    چطور میشه در رابطه با انتخاب منابع و… با شما به صورت خصوصی با شما صحبت کردچون در مشاوره خصوصی فرمودید که فقط آموزش برنامه ریزی.

    1. سلام
      وقت تک جلسه تلفنی بگیرید
      ۳۰ یا ۱۵ دقیقه ای
      ۰۹۳۵۸۹۶۰۵۰۳

  8. سلام کسی که ادبیتش صفره صفره و شروع صفریه لغات ادبیات اخر کتاب کفایت میکنه؟؟یا باید بیاد از روی کتاب های مبحثی مثل الگو و هفت خوان بخونه؟؟

    1. سلام
      شروع کنه با منابع مبحثی بیاد روی قرابت و لغات کار کنه کم کم خحتما بالا میاد

    1. قامچی از ۱۰ مرداد ( اگر حضوری آزمون برگزار کرد )
      اگر غیرحضوری بود هیچ کدام

  9. استاد تو بحث ارایه ها هم باید ترتیبی جلو بریم؟ مثلا اول استعاره بخونیم بعد مجاز؟

    1. تشبیه استعاره
      مجاز ایهام
      تضاد و پارادکس
      تلمیح و تضمین
      حسن تعلیل و حس آمیزی

  10. سلام استاد
    مصاحبه با رتبه یک 98 دیدم ایشون از تابستون ورودی دهم شروع کرده بودن به خوندن من بااینکه خیلیم شروع صفر نیستم و یازدهمم خوبه و ضعف هایی در دهم دارم کلا ناامید شدم
    سردرگمم کمکم کنید

    1. سلام
      خواندن رتبه ۱ کنکور هم اصلش از تیر ماه تابستان سال کنکورش بوده
      یعنی از همین الان شما
      هرچقدر هم ی دانش آموز پایه ای از قبل شروع کنه نمیشه گفت تجربه کنکور داشته

  11. سلام آقای افشار من تابستون کنکورم شروع شده اما نمیدونم شک کردم به مسیرم چون هر دو سه روز یکبار بی انگیزه میشم و بعد از دو سه روز دوباره تا چند روز حالم خوبه.ترازم هم 6500 هست و میدونم برای هدفم باید خیلی تلاش کنم ولی بعد چند روز همه چی بهم میریزه.لطفا کمک کنید

  12. من درطول سال دهم و یازدهم ۸۰درصد وقتمو گذاشتم واسه اختصاصی دهم و یازدهم و ۲۰ درد باقیمانده رو هم عمومی دهم خوندم و ینی عمومی یازدهم در حد صفر و عمومی دهم در حد ۲۰درصد رو بلدم. حالا بنظرتون این تابسون رو بازم اختصاصی ها رو با قدرت ادامه بدم و عمومی هارو مثلا دینی و زبان تایم خیللی کمتری برم سراغشون یا ک اختصای هاروبا قدرت کمتری ادامه بدم و وقت بیشتری روی عمدمی ها بزارم؟ (ازمون تا حالا ندادم و از این تابسون میخام شروع به ازمون دادن بکنم)

    1. مطالعه تخصصی ها با قدرت ادامه بده
      در کنار تخصصی ها دروس عربی و ادبیات هم کار کن تا راه بیفتی حسابی

  13. سلام خسته نباشید
    من یازدهم تجربی هستم میخواستم بپرسم چطور برنامه ریزی کنم که بتونم درطول سال، پایه ی دهم رو هم کنار دروس یازدهم بخونم بخونم؟

  14. سلام استاد.خسته نباشی.شرمنده من سال99کنکور دادم واصلا رتبه خوبی قبول نشدم و الان باز شروع کردم که برای 1400میخونم.بنظر شما این درسته که یک کتاب تستی مانند جمعبندی خیلی سبزو چندبار بخونیم تست بزنیم بهتره یا چند کتاب مختلفو تست بزنیم

  15. سلام من میخوام با راه ابریشم پیش برم
    از 25 تیر تا اخر تابستون قراره دهم رو فقط کار کنه
    منکه صفر صفرم تا اون موقع چکار کنم؟

    1. سلام
      خودت با کتاب های کمک درسی کار شروع کن
      خیلی سبز درسنامه های خوبی داره

  16. سلام استاد میشه راهنماییم کنید که چطور تراز آزمون کانون بالا ببریم ؟

    1. تست زیاد بزن
      حجم کار بالا انجام بده
      ۲ روز قبل از آزمون تست ترکیبی زماندار بزن

  17. سلام استاد وقتتون بخیر.
    ببخشید من رشته انسانی ام ،امسال 1400 کنمور دارم ولی بدون برنامه بودم و خوب نخوندم .
    ایا میشه برای کنکور 1401 از همین کتاب های امسال استفاده کنم یا باید تغییر بدم؟؟

    1. بله تا حد ۹۵٪ میشه و مشکلی نیست
      مشکلی هم باشه تغییرات اندک روی جامعه و فلسفه شاید پیش بیاد

  18. سلام خسته نبا‌شید
    برای تابستون بهتره زیست دهم رو بخونیم یا یازدهم؟! پیشنهادشما برای تابستون خوندن کدوم فصوله؟!

  19. سلام استاد افشار بزرگ
    من نظام جدید هستم و اولین کنکورم ۹۸ بود.
    بعد کنکور ۹۹ برای اینکه بتونم دوباره در کنکور 1400 شرکت کنم در پیام نور ثبت نام کردم و ترم مهر و بهمن رو مرخصی گرفتم.
    امسال شهریور مرخصیم تموم میشه…
    الان قصد دارم در کنکور 1401 دوباره شرکت کنم و از شما مشاوره بگیرم.

    شرایط نظام وظیفه چطوریه؟؟ اگه شهریور انصراف بدم تا کی وقت دارم؟؟ یا راه حلی داره ک انجام بدم؟؟

    توروخدا کمکم کنید استاد ممنونم و شما برای شروع کنکور 1401 کدوم برنامه تونو پیشنهاد میکنید؟؟

    1. سلم
      اگر همچنبن در دانشگاه دانشجو باشی میتونی انصراف بدی مهر ماه و برای کنکپر ۱۴۰۱ بخوانید

  20. سلام استاد، من امسال میرم یازدهم.
    سال دهم خوب درس نخوندم، بعد وقتی به این فکر می کنم که تو سه ماه چطوری میخوام کل دهمو ببندم نا امید میشم و این باعث میشه شروع نکنم
    چیکار کنم که این نا امیدی نیاد سراغم، احساس می کنم زمان خیلی کمه
    لطفا جواب بدید

    1. سلام

      از دهم شروع کن و مباحث مرتبط دهم به یازدهم در کنار هم بخوان
      خیلی خیلی زود همه چی درست میشه و نیجه خواهی گرفت کم کم
      آموزش های کانال و سایت رو هم از دست نده

  21. سلام آزمون عملی تربیت بدنی برای چه رشته هایی هست ازطریق کنکور تجربی هم میشه رفت یاحتما باید کنکور هنر راهم شرکت میکردم واین که باید حتما تیک فرهنگیان راباید میزدم؟

      1. یعنی چون فقط کنکور تجربی ثبت نام کردم مشکلی نداره ؟هنرثبت نام نکردم

  22. سلام استاد وقتی دارم تست میزنم تو برنامه مشخص کنم تعدادشو یا فقط مباحثاتی که میخوام بخونم رو بنویسم و تعداد تست ها هم هرچی شد،شد…

  23. سلام استاد آزمون قلم چی از آزمون چندم شروع کنیم؟ برای تابستون برای کنکور ۱۴۰۱

  24. سلام استاد خسته نباشید.
    از کجا تغییرات کتاب های کنکور رشته انسانی ۱۴۰۰ رو برای ۱۴۰۱ پیدا کنیم خواهشاً راهنمایی کند
    تشکر از کمک هاتون

  25. سلام استاد .
    من تمام منابع کنکور 1399 رو دارم و حالا میخوام برای 1401 بخونم .
    به جز زیست دهم ، لازمه منبع دیگه ای عوض بشه یا همونا کفایت میکنه ؟؟

  26. سلام استاد
    ببخشید عموماً نتایج کنکور کی اعلام میشه ؟؟
    من ۱۴۰۰ امتحان دادم

  27. سلام بر استاد افشار عزیز بهترین و درجه یک
    استاد من در حال خدمت سربازی هستم میخواستم بدونم در حین خدمت امکان داره در کنکور شرکت کنم. اگر قبول شم آیا محرومیتی وجود نخواهد داشت . تشکر از زحمات شما

    1. سلام
      سربازی باید تمام کنی تا مهر ۱۴۰۱ یا با موافقت ارگان خودت استاپ بزنی ( که استاپ حین سربازی و دانشجو شدن الان دیگه سخته)
      اما مشکلی نداره از بابت قوانین سنجش

  28. سلام استاد وقتتون بخیر .پشت کنکوری هستم. چند تا سوال داشتم ممنون میشم پاسخ بدید.یکی اینکه من فیزیک خیلی سبز و میکرو نقره ای دارم سطحم هم متوسط رو به پایین هست به نظرتون با کدومش کار کنم؟دوم اینکه تو درس شیمی میکرو نقره ای دارم ودرس نامش خیلی طولانیه یعنی برای سه چهار صفحه ی کتاب ده صفحه توضیح داده است یه مقدار حوصله سر بر هست به نظرتون منبع رو عوض کنم یا تو باکس های مطالعاتی کم پیش ببرم؟و اینکه به نظرتون برای من مفید هست که تو کانال کلاس تابستونیتون شرکت کنم؟سپاس

    1. سلام
      برای هر درس با هر منبعی که راحت تر هستی کار کنی ؛ فرقی ندارند
      الان از تابستان هم غصه درسنامه نخور و کار کن حسابی

  29. سلام استاد افشار
    استاد جسارتاً برای انتخاب رشته ، شما سایت ، کانال یا منبعی را می شناسید به ما معرفی کنید ؟!

    1. دوره آموزش انخاب رشته خودم در تلگرام ثبت نام کن
      کامل تر و اصولی از آموزش هایی که دارم جایی نیست
      sabtenam_tarh

  30. سلام استاد
    من کنکوری 1400 هستم
    میخوام برای انتخاب رشته مزاحم بشم
    ایا لازمه پک اموزش انتخاب رشتتون رو بگیرم یا نه؟
    و ایا لازمه تخمین رتبه ای ک توی کانال مشائره بهار گفتین رو حتما بزنم؟
    چون میخوام پیش خودتون انتخاب رشته کنم پرسیدم

    1. هرکسی که با خودم انتخاب رشته الان ثبت نام میکنه رایگان در گروه آموزشی دوره انتخاب رشته هم میاد
      همین الان هم ثبت نام کنید چون آموزش ها از فردا شروع میشه

        1. ثبت نام دوره ها (انتخاب رشتته ۱۴۰۰ ـ کلاس مشاوره تابستان ۱۴۰۱) تلگرام sabtenam_tarh

          ثبت نام مشاوره خصوصی (تک جلسه ـ ماهانه) واتساپ ۰۹۳۵۸۹۶۰۵۰۳

  31. استاد سلام من هم ب هوافضا علاقه دارم و هم ب برنامه نویسی کامپیوتر
    بنظرتون برم هوافضا و کنارش برنامه نویسی هم بکنم؟
    میشه هم چین چیزی؟
    و فکر میکنم با رتبم بتونم هوافضا شریف یا امیر کبیر برم
    و از قبل هم تصمیمم روی همین دو رشته بود

    1. هوا و فضا خوب نیست
      بازار کار تک بعدی داره
      کامپیوتر عالیه کارش
      مکانیک هم شبیه هوا فضا هست

      1. استاد شما کلا به جط کامیپوتر و برف و مکانیک رشته دیگه ای رو معرفی میکنین؟

  32. سلام من دروس یازدهم بین سال از تخصصی ها خوندم ولی ریاضی فیزیک خودم با منابعم خوندم پیشرفتی نکردم
    شروع کردم ویدیو ببینم و باهاش تست بزنم
    بهم گفتن قبول نمیشم چون ۴۰۰ هرکی ویدیو دیده بود کار خاصی نتونست بکنه و درصد خوبی نگرفت
    الان موندم ویدیو ادامه بدم یا نه؟
    هردو درس تست نمیتونستم بزنم ولی بعد دیدن ویدیو تونستم کمی تست بزنم و ضعیفم

    1. فیلم آموزشی استادی که دیدی باهاش راحت هستی ببین و بعدش مستقیم حل تست داشتته باش

  33. درود استاد وقت بخیر من پست شما راجب پشت کنکور موندن رو خوندم متاسفانه من از اون جمله داوطلب هایی هستم که خیلی دیر شروع کردم و خیلی دیر روش مطالعه و نحوه تست زنی و خلاصه تمام چیزای مربوط به کنکور دستم اومد این سه هفته بعد از امتحان نهایی به صورت خیلی جدی و وحشتناک شروع به درس خوندن و تست زدن کردم اما متاسفانه چون دیر بود کارم نتونستم درسا رو برسونم اینم بگم مادر پدر من با پشت کنکور موندنم مشکلی ندارن چون امسال درسا و مدرسه واقعا اجازه کار کنکوری به ما نداد بهم میگن یکسال وقت داری امسال نشد سال بعدی…
    به نظرتون چند روز بعد از این کنکور شروع کنم به مطالعه برای 1403 و اینکه با توجه به توضیحاتی که دادم امکان داره سال بعدی دندان پزشکی قبول بشم؟احتمال میدم رتبه امسالم ضعیف از آب در بیاد
    ممنون بابت پاسختون

    1. سلام
      چند روز استراحت کن و خودت جمع جور کن بعد شروع کن به مطالعه
      اگر خیلی خوبم نخواندی باید بلافاصله بعد از این کنکور بچسبی به کنکور سال جدیدت

  34. سلام من میخوام برم دوازدهم و پایه رو خوب کار نکردم، برای یازدهم همه رو نشرالگو دارم
    برای هندسه و ریاضی دهم که تابستون بخونم نشرالگو بگیرم؟!

    1. سلام
      منابع تست ساده تری هم نسبت به الگو هستند که برای شروع می توانند بهتر باشند

  35. سلام استاد خسته نباشید.
    میخواستم بپرسم اگر پزشکی تعهدی شهر خودمون قبول بشیم، سال دیگه کنکور شرکت کنیم و رتبمون بهتر بشه، میتونیم انصراف بدیم ازش و دوباره انتخاب رشته کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا