مشاوره خصوصی علیرضا افشار
اخبار آموزشی

زمان انتشار کارنامه سبز کنکور 98 اعلام شد

دانلود کارنامه سبز کنکور

زمان انتشار کارنامه سبز کنکور ۹۸ اعلام شد

نتایج نهایی کنکور 98 در 23 شهریور ماه بر روی وب سایت سازمان سنجش قرار گرفت. داوطلبان شرکت کننده در کنکور 98 که فرم انتخاب رشته را تکمیل کرده اند، می توانند نتیجه نهایی قبولی یا عدم قبولی در کد رشته های انتخابی را از طریق سایت مذکور مشاهده کنند. اگر از رشته قبولی رضایت ندارید ممکن است بتوانید از کارنامه ی سبز برای انتقالی به اولویت های بعدی خود استفاده کنید.

بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش کارنامه نهایی کنکور سراسری 98 در روز پنجشنبه مورخ 98/06/28 منتشر خواهد شد .

کارنامه سبز یا کارنامه محرمانه

کارنامه سبز برای داوطلبانی که در یکی از کد رشته-محل تحصیل انتخابی قبول شده اند، ارسال می شود.اطلاعات دقیق کارنامه نهایی به همراه جزئیات بیشتر در کارنامه تکمیلی درج شده است. داوطلبانی که هم اکنون در یکی از انتخاب های خود پذیرفته شده اند، با استفاده از کارنامه سبز می توانند رشته های دیگری که در اولویت های بعدی خود میتوانستند پذیرفته شوند را مشاهده کنند.

اگر از رشته قبولی خود رضایت ندارید، می توانید شانس خود را در رشته دیگری امتحان کنید. کارنامه اعلام نتایج کنکور سراسری 98 حاوی جزئیات قبولی یا عدم قبولی داوطلب در کد رشته های انتخابی است. کارنامه سبز۹۸ به فاصله چند روز از زمان کارنامه نهایی، منتشر می شود. همچنین با بررسی کارنامه تکمیلی می توان در صورت داشتن رتبه آخرین نفر قبولی در انتخاب های پایین تر از کد رشته قبولی خود ، بعد از گذران ترم اول در رشته محل قبولی طبق قوانین تغییر رشته و دانشگاه اقدام کرد .

زمان انتشار کارنامه سبز کنکور

بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش کارنامه نهایی کنکور سراسری 98 در روز پنجشنبه مورخ 98/06/28 منتشر خواهد شد .

همه داوطلبان شرکت کننده در آزمون سراسری 98 که فرم انتخاب رشته را تکمیل کرده اند، کارنامه اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور را دریافت کرده اند اما تنها کسانی که در یکی از انتخاب های خود قبول شده اند میتوانند کارنامه ی سبز خود را مشاهده کنند.

طبق آخرین اطلاعات کارنامه محرمانه داوطلبان روز پنجشنبه 98/06/28 بر روی سایت سازمان سنجش به آدرس قرار می گیرد.

طریقه دریافت کارنامه سبز کنکور سراسری 98

داوطلبان پس از ورود به بخش کنکور سراسری با کلیک روی دریافت کارنامه نهایی کنکور سراسری 98 می توانند نسبت به دریافت کارنامه سبز اقدام نمایند. برای دریافت این کارنامه دو طریق پیش بینی شده است:

روش اول : با وارد کردن شماره پرونده و شماره شناسنامه و سال تولد

روش دوم : وارد کردن شماره داوطلبی ، شناسنامه و سال تولد

توجه: کارنامه سبز برای داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته نشده اند، صادر نخواهد شد

نکته ی مهم: سازمان سنجش هیچ مسوولیتی برای انتقال و جا به جایی بین انتخاب ها و اولویت های پایین تر را نپذیرفته است و این مساله به دانشگاه مبدا ( دانشگاهی که در کارنامه ی نهایی در آن پذیرفته شده اید) و دانشگاه مقصد ( دانشگاهی با اولویت پایین تر در لیست شما که در کارنامه ی سبز متوجه شده اید شرایط پذیرش در آن را دارید) بستگی دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا