مشاوره خصوصی علیرضا افشار
روانشناختیروانشناختیویدیو

بررسی کامل روابط عاطفی و عاشقانه در سال کنکور

آیا میتوان در سال کنکور وارد رابطه ی عاطفی و احساسی شد؟

یکی از مسائلی که در سال حساس و سرنوشت ساز کنکور، بسیاری از داوطلبان درگیر آن می شوند، درگیری در روابط عاطفی با جنس مخالف است.

در این سال حساس یکی از سوالات پرتکرار از مشاورها در پرسش و پاسخ رایگان کنکور این است که آیا روابط عاطفی در سال کنکور می تواند محرک، انگیزه بخش و کمک کننده باشد و باعث شود که فرد به هدفی که در ذهن دارد برسد یا خیر؟

آیا من به عنوان یک مشاور موافق روابط عاطفی در سال کنکور هستم یا مخالف؟

در این مقاله قصد داریم پیرامون این مساله صحبت کنیم.

عوامل مورد نیاز برای موفقیت در کنکور

ما برای این که در کنکور موفق شویم و به هدف خود برسیم به 3 عامل تلاش، تمرکز و تداوم نیاز داریم. که این 3 مورد به هم وابسته هستند. به عنوان مثال اگر فرد، ساعت مطالعه کمی داشته باشد یا هنگام مطالعه از تمرکز کافی برخوردار نباشد، تلاش او به نتیجه نمی رسد.

عامل تلاش در موفقیت کنکور

منظور از تلاش، ساعت مطالعه بالا و تعداد تست فراوان می باشد. هر چقدر ساعت مطالعه فرد بالاتر باشد وقت بیشتری برای زدن تست و رسیدن به تسلط خواهد داشت. در کنکور فقط به سوالاتی می شود پاسخ داد که بر آن ها تسلط کامل داریم که این فقط با ساعت مطالعه بالا و تست زنی کنکور فراوان حاصل می شود.

عامل تمرکز در موفقیت کنکور

در بحث تمرکز ما 2 بعد ذهنی و فیزیکی را بررسی می کنیم. منظور از بعد ذهنی این است که حواس فرد هنگام تدریس به طور کامل به استاد باشد و پرش ذهن نداشته باشد چه در کلاس حضوری چه در کلاس آنلاین و دی وی دی های کنکور و چه هنگام مطالعه فردی. همچنین فرد نباید درگیر مسائل حاشیه ای خانوادگی، روابط عاطفی یا دوستان شود.

در بعد فیزیکی فرد نباید به دنبال بهترین کتاب، کلاس، آزمون، استاد یا مشاور باشد. یا به دنبال بهترین روش مطالعه کنکور و بهترین برنامه باشد. یا به طور مداوم از این فصل به آن فصل از کتاب پرش کند بدون این که تسلط کافی روی آن فصل پیدا کرده باشد .

عامل تداوم در موفقیت کنکور

در بحث تداوم باید بدانیم که اساس روزمرگی های یک کنکوری باید درس خواندن باشد. اگر چند روز نقش یک آدم درجه یک را بازی کند بعد از چند روز به عادت تبدیل می شود ولی اگر درگیر روابط عاطفی شویم اولویت اول ما به جای درس خواندن و تداوم، رابطه عاطفی می شود. اما اگر فرد تلاش کند و سعی کند تداوم را حفظ کند از بازتاب عملکرد خود انرژی می گیرد و همین احتمال تداوم و حفظ انگیزه کنکور را بیشتر می کند.

انواع روابط عاطفی و عاشقانه در سال کنکور

چند نوع رابطه عاطفی و عاشقانه در سال کنکور ممکن است بین دختر و پسر ایجاد شود :

مورد اول) رابطه عاطفی دو طرفه در سال کنکور

در این رابطه دختر و پسر با هم برای رسیدن به یک هدف مشترک تلاش می کنند، با هم مطالعه می کنند، رفع اشکال می کنند و یا حتی ممکن است برای گرفتن انگیزه با هم رقابت کنند.

این رابطه از نظر ظاهری بسیار خوب و کمک کننده است اما در ادامه مسیر، به واسطه یک سری از مسائل این رابطه از مسیر اصلی خارج می شود و زمان زیادی از فرد را می گیرد چون طرف مقابل نیاز دارد که فرد برایش زمان بگذارد و حرف هایش را بشنود. و اگر فرد قادر نباشد، دلخوری پیش می آید یا حتی ممکن است به یک رابطه نافرجام و یک طرفه تبدیل شود که یکی از طرفین خواهان ادامه رابطه نباشد که در این صورت بسیار مخرب است.

مورد دوم) رابطه صرفا درسی در سال کنکور

یک سری از دختر و پسرها در سال کنکور به دنبال رقیب درسی می گردند یا کسی که به آن ها انگیزه بدهد و بدون هیچ نیتی برای ایجاد رابطه، در مسائل درسی با جنس مخالف در رابطه و تماس قرار می گیرند.

اما باید گفت که وقتی پنبه و آتش در کنار هم قرار می گیرند دور از ذهن نیست که اتفاقاتی بین آن ها رخ بدهد و رابطه به یک رابطه عاطفی تبدیل شود. علی الخصوص در سال کنکور که سال پرفشاری می باشد این رابطه ها برای کنکوری ها بسیار جذاب جلوه می کنند و فرد دوست دارد مورد توجه و حمایت قرار گیرد. در نتیجه از ابتدا نباید به دنبال رقیب درسی آن هم از جنس مخالف گشت.

در طرح کلاس مشاوره علیرضا افشار برای رفع این نساز داوطلبان گروه های رقابت درسی ایجاد کرده ایم که داوطلبان بدون ارتباط مستقیم با یکدیگر به رقابت درسی بپردازند و وارد حاشیه نشوند،برای اطلاعات بیشتر به صفحه ی خدمات مشاوره علیرضا افشار مراجعه کنید.

مورد سوم) رابطه عاطفی و احساسی یک طرفه

این رابطه اکثر مواقع بین مشاور و شاگرد یا استاد و شاگرد ایجاد می شود. در سال های اخیر با بازار داغ کنکور، بسیاری از رتبه های برتر سال های گذشته وارد وادی تدریس یا مشاوره شده اند.

این افراد چون اختلاف سنی کمی با داوطلبان کنکوری دارند و تجربه تدریس و در ارتباط قرار گرفتن با جنس مخالف را هم ندارند با یک سری از رفتارها، شوخی ها و حرکات باعث سوتفاهم شده اند که این موضوع باعث می شود داوطلب، خیال پردازی کند یا به این مشاور یا مدرس وابستگی پیدا کند و باعث از بین رفتن زمان طلایی کنکور خود شود.

یا حتی ممکن است که این رفتارها به قصد قبلی و به نیت سو استفاده از او سر زده باشد. باید گفت که فرد باید سریعا خود را از این رابطه ها بیرون بکشد و به امید ازدواج و سراب آینده اش را خراب نکند.

سال کنکور سال مطالعه و تلاش است

ما به انتخاب خود تصمیم گرفته ایم که در کنکور شرکت کنیم و یک کنکوری باشیم. آزمونی که آینده شغلی و مالی ما را تا حد زیادی مشخص می کند. پس در این سال، اولویت اول و آخر ما باید مطالعه باشد و مسائل دیگر ماند روابط عاطفی باید به بعد از کنکور موکول شود.

یک دختر یا یک پسر، اول باید خودش را بسازد و خودش را به خودش ثابت کند، بعد وارد رابطه با جنس مخالف بشود. در واقع هرکاری باید در زمان مناسب خود انجام بگیرد و سال کنکور زمان مطالعه است نه کارهای دیگر.

در آکادمی راهشناس تصمیم گرفتیم به این دست از مشکلات جوانان بیشتر بپردازیم که میتوانید با ما همراه باشید.

مشاوره پیشنهادی : راهکارهای ترک خودارضایی

ویدیو توضیحات استاد علیرضا افشار در مورد روابط عاطفی کنکور

دانلود ویدیو

نوشته های مشابه

56 دیدگاه

  1. سلام استاد من یه کنکوری هستم.
    استاد من این فکر خیلی منو درگیر کرده که هی میگم تو دانشگاه چطور باید برنامه ریزی کنم,آیا این نحوه برنامه ریزی الان من به درد دانشگاه میخوره و اگر برنامه ریزی مکتوب تو دانشگاه نداشته باشم چی میشه,این فکر ها خیلی آزارم میده استاد لطفا کمی راهنمایی کنید.

    1. سلام
      درس استاد سر کلاسش یاد بگیر
      تا قبل از ۲۴ ساعت اول دوره کن یکبار
      تمرین و مثال و سوال داشت تا قبل از هفته اول ببرسی کن و چندتا هم خودت حلش کن

    2. سلام استاد 🌻🌻
      من روانشناسی پیام نور ثبت نام کردم به نظرتون از همین ترم اول باید چطوری درس بخونم و چه کارایی بکنم که حتما ارشد رتبه ی خیلی خوبی به دست بیارم چون چند سال پشت کنکور موندم و هر بار افتضاح بود نمی خواهم دیگه خانوادم ازم ناامید بشن

      1. سلام
        فقط رفرنس های ترجیحا زبان اصلی بخوان
        اگر زبانت قوی نیست اونم کم کم قوی کن چون روانشناسی یک علم وارداتی هست

  2. سلام،استاد افشار.وقتتون بخیر.خسته نباشید.ممنون از مجموعه خوبتون.استاد،اگه کسی فقط دو ترم روزانه در دانشگاه دولتی،خوانده باشه و بعد انصراف بده؛و بعد دوباره روزانه قبول شه، آیا باید جریمه پرداخت کنه؟باتشکر فراوان

    1. سلام
      خیر . برای تحصیل مجدد در روزانه نیاز به پرداحت پول نیست ولی برای انصراف از روزانه مبلغ کمی رو میگیرند ازتون

  3. سلام استاد وقت بخیر خسته نباشید. استاد لطفا برای انتخاب زوج کتاب راهنمایم کنید استاد من شیمی دهم و یازدهم فقط فصل ۳ دهم و فصل ۲ یازدهم سطح مقداری مشکل دارم اما بقیه فصل های اوضاعی خوبی دارم کلا پایه شیمی قوی دارم نمی دونم کدوم انتخاب کنم برای فیزیک هم فیزیک یازدهم خوب کار کردم اما فیزیک دهم خیلی کم خوندم استاد به نظرتون با این اوضاع کدوم ها رو انتخاب کنم بهتره ؟

    1. شیمی دهم
      فیزیک یازدهم

      اگر فیزیک ضعیف هستید از فیزیک هم دهم

  4. سلام
    اگه کسی جواب این سوالو میدونه لطفا جواب بده
    الان اگر کسی در دانشگاه آزاد شروع به تحصیل کنه و قصد داشته باشه کنکور 1401 بده
    و در کنکور 1401 هم دانشگاه دولتی قبول شه
    امکان تحصیل برای این ادم بصورت همزمان در دانشگاه ازاد و دولتی فراهمه؟

    1. سلام استاد افرادی که نظام قدیم بودن و برا یک‌جور ۱۴۰۱و ۱۴۰۲ میخوان کنکور بدن باید کتاب های نظام قدیم رو بخونن ؟ لطفا جواب دهید زندگیم به این جواب وابسته هست

  5. سلام استاد من فقط یک سوال دارم ازتون…من دیگه به آخر خط رسیدم…نه راه پس دارم و نه راه پیش…یه آدمی که چندین ساله از درس دور بوده با پایه درسی ضعیف به نظرتون میتونه در رشته تجربی موفق بشه؟من رتبه سه رقمی اینا نمیخوام …فقط میخوام بهترین خودم باشم بتونم رتبه های بین ۲۰۰۰اینا بیارم …میشه به نظرتون؟کندخوان و کند کار هستم کلا…ولی واقعا دلم یه معجزه میخواد تو زندگیم…دلم میخواد تغییر خودم این معجزه هه باشه

  6. سلام استاد افرادی که نظام قدیم بودن و برا یک‌جور ۱۴۰۱و ۱۴۰۲ میخوان کنکور بدن باید کتاب های نظام قدیم رو بخونن ؟ لطفا جواب دهید زندگیم به این جواب وابسته هست

    1. سلام
      نظام قدیمی دیگه وجود نداره
      هر کسی قراره کنکور بده باید همین نظام جدید فعلی رو بخواند

  7. سلام،استاد.وقتتون بخیر.خسته نباشید.ممنون از زحماتتون
    استاد،من فارغ‌التحصیل 97, نظام قدیم ریاضی،بودم و همون سال اول،زبان و ادبیات انگلیسی روزانه قبول شدم.رتبه ام به بعضی از کدرشته های زبان در دانشگاه های تیپ یک میخورد،اما به دلیل عدم رضایت از خوابگاه، ترجیح دادم استان بومی بخونم.پس ازسه ترم تحصیل، متوجه تفاوت زیاد دانشگاه و انتظاراتم شدم.سال 99 کنکور دادم،مهندسی شبانه برق آوردم و نرفتم.امسالم تا مصاحبه فرهنگیان پیش رفتم و با اختلاف کمی پذیرفته نشدم و مهندسی شهرسازی شبانه آوردم.بنظرتون،با یه پایه مناسب عمومی و تخصصی ضعیف،اونم کسی که هیچوقت درس نخونده،میتونم مهندسیای تهرانو بیارم؟

    1. سلام
      بنظر من همین شبانه ای که داری الان رو ثبت نام کن و برو
      کنکورهای پی در پی فرسایشی هست و اون شور و حال ازت میگیره

  8. سلام الان من یک سوال دارم..خیلی برام مهمه..من تازه میخوام شروع کنم و وقتم کاملا آزاده.ولی نمیدونم قراره چند ساعت بخونم که بتونم براش تعداد باکس تعیین کنم…نمیدونم چندتا تنوع درس داشته باشم…زمان هر باکس رو اول برنامه ریزی تعییت کنم یا اولِ هر روزی که بیدار میشم زمان باکس رو تعیین کنم.

    1. برای هر سه سال خیلی زیاد میشه
      برای آزمون ۲۳ مهر
      برای زیست ۶ یازدهم
      شیمی هم مقدمات استوکیوماری و شیمی آلی یازدهم کار کن

  9. سلام استاد برای کنکور ۱۴۰۱… من برای زیست دهم کتاب خیلی سبز چاپ۹۹ رو دارم.ولی برای زیست یازدهم و دوازدهم کتاب نگرفتم…میخواستم بپرسم اگر برای چاپ۹۹ باشند اشکال داره؟
    و یک سوال دیگه زیست یازدهم همونی رو باید بگیریم که روی جلدش عکس یک دست گچ گرفته هست و برای زیست دوازدهم هم اونی رو بگیدیم که عکس خانواده روی جلدشه.درسته

    1. سلام
      زیست یازدهم و دوازدهم چاپ قبل مشکلی نداره
      حتی زیست دهم هم به عنوان منبع اول ایراد نداره اگر چاپ قبل باشه

    1. سلام
      اگر خودشان برنامه بدهند و روی کار شما نظارت شخصی کنند بله
      اگر برنامه ریزی گروهی میدن یا دستیار دارند برای مشاوره خیر

  10. سلام استاد وقتتون بخیر
    من زیست سلولی مولکولی دولتی قبول شدم امسال با سهمیه۵درصدی
    چجوری میشه انصراف داد؟
    سال بعد میتونم کنکور بدم و دولتی بخونم و از سهمیه ام دوباره استفاده کنم؟

    1. شبانه شهریه داره و خوابگاه نداره
      البته شهریه اش از پردیس خودگردان ها کمتره

  11. سلام استاد.بعد ۵سال دوری از درس با پایه ضعیف میخوام شروع کنم به درس خوندن…رشته تجربی…دیپلمم تجربی بوده ولی خب پایه ام ضعیفه…اگه بخوام با ازمون قلم پیش برم باید چکار کنم؟این عقب افتادگیو چجوری جبران کنم؟۵روز هم از فرصت ازمون۲۳مهر گذشته…

    1. سلام
      اگر تونستی ۲۳ مهر تخصصی و عربی بجز شیمی دوازدهم ( سخت هست و پیش نیاز هم زیاد داره) بخوانی و تست بزنی با برنامه آ مون جلو برو وگرنه از مشاور تحصیلی طرح درس شروع کنکور از مباحث سبک تر بگیر

  12. سلام وقتتون بخیر از یکی از مناطق محروم کشور هستم دخترم امسال پشت کنکوری هست 11سال خوب درسخونده سال 12درجا زده دیپلمش رو با معدل کتبی 13.7گرفته متاسفانه و رتبه اش 100000شد که شوکه شدم درحل مسایل شیمی خیلی میلنگه وانگیزه ای برای درس خوندن نداره واصلا نمیدونه به چه رشته ای علاقه داره من خیلی مستاصلم خواهش میکنم من رو راهنمایی کنید یه عمر دعاگوی شما خواهم بود

    1. سلام
      عوامل این اتفاق رو باید بررسی کنی تا کم کم دستت راه بیفته چه کارهایی باید انجام بدی
      پیشنهادم اینه از تخصصی های دهم مباحث ساده تر شروع کنی
      برعکس پارسال بیشتر تست حل کنی حتما

      علاقه هم بعد از اینکه ی رتبه خوب بدست آوردید میشه راجبش بحث کرد

      یادت باشه برای کنکور خیلی به وسعت مطالعه و همه جا رو تمام کردند فکر نکن و بچسب بیشتر به عمق کار و تست زنی بیشتر و بهتر

  13. سلام استاد من یه دختر۲۲ساله ام…تصمیم گرفتم کنکور تجربی شرکت کنم…بعد سالها دوری از درس…ولی یه چیزی مثل خوره اعصابمو داغون کرده…اینکه من درس بخونم برم دانشگاه بعدش حالا موقعیتی پیش اومد و ازدواج کردم…اگر طرف مقابل با وجود شرایط صمن عقد بازم از درس خوندن و کار کردن من ناراضی باشه.باید چکار کنم؟همین باعث شده از شروع کردن جا بزنم…توی تجربی رشته ای هست که بشه خوداشتغال زایی کرد؟تغذیه چطوره؟

    1. سلام
      در کنار ازدواج و اشتغال و … نمیشه برای کنکور از صفر خواند

      1. نه منظورم دو سه ساله دیگست..وگرنه که الان که میخوام کنکور بدم مجرد هستم

  14. سلام استاد.برای کسی که ۵سال از درس دور بوده و پایش ضعیفه و کند خوانه به نظرتون چکار کنه؟ ۵روز دیگ اولین ازون قلمچیه و هیچی نخوتدم..الآن کل تخصصی ها رو و عربی رو هر روز داخل برنامم بذارم؟این۵روز اگر نتونم تموم کنم برناممو ؟مثلا حرکت شناسی زیاده…یا زیست دوازدهم شاید نرسم..‌

    1. تخصصی ها و عربی کار کنه
      فقط تست کنکور بزنه
      شیمی دوازدهم هم که سختش هست فعلا کار نکنه

  15. قلمچی برای ریاضی اصلا پیش نیاز رعایت نکرده..مگه اول نباید معادله و نامعادله و تعیین علامت رو بخونیم بعدش بریم دنبال تابع؟اصلا ریاضیمو نمیتونم صفحه به صفحه با قلمچی پیش ببرم…

  16. سلام استاد خوبید من حدود دوساله رابطه عاطفی دارم و خب خیلی جفتمون تلاش کردیم از هم دور بشیم و تو سال کنکور من نزدیک هم نباشیم اما استاد من الان نزدیک ذوساله رابطه عاطفی دارم با ایشون‌ و هروز وابستگی بیشتر میشه ذهنم درگیرت چطور باید کنار بزارم ایشون سال اول کنکورم ینی۱۴۰۰ک واقعا افتضاح بود دهم یازدهمم نمرهای معدلی ۲۰یهو ب دوازدهم رسبدم و باورم نمیشه دو درس و تک شدم:)
    اما همون موقعی ک کارنامم و دیدم واقعا حالم بده و وقتی کنکور و رتبمم دیدم بدنر از همون موقع دارم درس میخونم تقریبا هم خوب دارم پیش میرم ولی ازین میترسم ک با این رابطه اخرش به هیجی نرسم استاد میترسم چکار کنم نمیدونم حتی کات کردن تحریبش بیشتره یا موندن و ارتباط داشتن 🙂 خواهش میکنم جواب منو بدید 🙂❤️

    1. سلام
      رابطه را تا روز کنکور حد خیلی کم و پیام احوال درسی هر ده روز محدود کنید
      زمانی که پیش بردن رابطه از شما میگیره + اختلاف ها و دلخوری هایی که ذهن شما رو درگیر میکنه + احتمال روابط پر خطر در رابطه میتونه سال کنکورت نابود کنه

  17. سلام استاد.یادمه داخل همین سایت گفته بودین که قلب درد یک جوان میتونه نشان از تغییر باشه…من خیلی شرایط درسیم اوکی نیست …پایه درسی ضعیف و کند خوانی ولی تمام تلاشمو میخوام انجام بدم تا تو این ۸ماه موفق بشم.
    دیپلم تجربیمو سال ۹۶ گرفتم…این ۵سال با همه بالا و پایین هاش گذشت…کاری بهش ندارم…الان تصمیم به شرکت در کنکور تجربی ۱۴۰۱ گرفتم…مهر ماه و ۱۹روز از آبا رو از دست دادم…یعنی حدودا ۳تا آزمون قلمچی رو…کلاس و مشاور نمیتونم داشته باشم…فقط کتاب و آزمونا رو تو خونه خودم از خودم آزمون بگیرم…این ۳تا آزمون رو چجوری جبران کنم؟واقعا هنگ هستم…موندم چطور برنامه بریزم تا بتونم خودمو برسونم

  18. سلام استاد.من سال کنکورم.سعی میکنم بهترین باشم ولی بعضی وقتا ازاینکه آزاد نیستم یه حس ناراحتی و دلتنگی پیدا میکنم.و اینکه راه حالتون برای امیدواری وانگیزه پایدار چیه؟

  19. سلام استاد من یک ترم رفتم دانشگاه و عاشق دختری شدم
    الان این ترم مرخصی گرفتم کنکور بدم و از اسفند شروع کردم معمولا یک هفته 5.6 روز مطالعه بالای 10 ساعت دارم
    اون دختر تمام انگیزم شده به طوری که عکسش روی دفتر برنامه ریزیم زدم و کوک گوشیم ساعت 4 به اسم اونه و برای اون میجنگم و همش بهش فکر میکنم
    بنظرتون این مدل هدف کمک میکنه.
    تنها دلیل و انگیزم اونه که خودمو بهش ثابت کنم همون دانشگاه رشته بهتر قبول شم.

    1. سلام
      انگیزه برای پیشرفت فردی هر چیزی و کسی میتونه باشه
      انشاله تا آخرین لحظه کارکرد مثبت اش داشته باشه برات

      موفق باشی

    2. سلام
      انگیزه برای پیشرفت فردی هر چیزی و کسی میتونه باشه
      انشاله تا آخرین لحظه کارکرد مثبت اش داشته باشه برات

      موفق باشی..

    3. سلام
      انگیزه برای پیشرفت فردی هر چیزی و کسی میتونه باشه
      انشاله تا آخرین لحظه کارکرد مثبت اش داشته باشه برات

      موفق باشی…

      1. سلام استاد وقت بخیر
        دو سال و نیمه که توی یک ارتباط احساسی عاطفی قرار گرفتم ، فارغ التحصیل سال ۹۹ تجربی هستم و الان پشت کنکوری ، استاد حقیقتا مسائل خانوادگی هم بوده و بیماری و … و از عید امسال شدیداا بیشتر شده و اصلا رسما زندگیمون زیر و رو شده و داره میشه ، اوضاع خیلی عجیب غریب ، بعد من هم از خودم که تلاشی که انتظار داشتم رو انجام ندادن ، راضی نیستم ، و همچنان خواهان برگشت ، ولی بخاطر اوضاع خانواده احتمالا باید برم دانشگاه ، از اونجا دوباره برگردم ، توی این حالم ، استاد از الان شروع کنم به ترک این رابطه ی عاطفیم کم کم برای اینکه کم کم ازش دور شم؟ از طرفی هم واقعا ، خب کمک کننده هست توی این حال بد واسم ، به نوعی التیامه…، ولی به هر حال ، معتقدم در کنار درس ، اصلا نباید همچین مسائلی باشه ، چون واقعا حواسمو میگیره کاملا ، حتی اگر خیلی کم بخواد باشه… ، لطفا با توجه به اوضاع روحیم ، راهنماییم کنید،ممنون

        1. سلام
          برای موفق شدن در هدف های بزرگ بخصوص مطالعه برای کنکور بهترین کار اینه تا جایی که میشه تمرکز روی مسیر داشته باشی و با پشتکار تلاشت ادامه بدی و هر سختی میاد تو مسیر شما هم سر سخت تر باش و محکم بخون تا بتونی خودت بالا بکشی

  20. سلام استاد با یک نفر نه جدی در رابطه ام یعنی چطور بگم در رابطه نیستم اما قرار است بعدا باشم به نظر شما اینکه مطالعه کنم و مثل یک مشاور گزارش کار درسها را برایش بفرستم ایرادی ندارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا