مشاوره خصوصی علیرضا افشار
اخبار آموزشی

اطلاعیه‌ سازمان‌ سنجش‌ درباره رشته‌ محل‌های جدید و اصلاحیات دفترچه + دانلود

اصلاحات رشته های با آزمون کنکور

دو اطلاعیه مهم سازمان سنجش آموزش کشور

1) اطلاعیه‌ سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ كشور درباره اعلام‌ رشته‌ محل‌های جدید و همچنین برخی اصلاحیات دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون سراسری سال 1398 (رشته های با آزمون)

مهلت انتخاب رشته در کنکور سال 1398 از روز یکشنبه ۲۰ مرداد تا روز پنجشنبه ۲۴ مرداد ۹۸ می باشد. داوطلبان ورود به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی می توانند با توجه به کد رشته های اعلام شده در دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی نسبت به انتخاب رشته و محل تحصیل مورد نظر اقدام کنند.

اعلام ظرفیت برای رشته‌های جدید

آن دسته از داوطلبان ورود به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور که کارنامه خود را از طریق وب سایت رسمی سازمان سنجش آموزش کشور دریافت کرده اند و مجاز به انتخاب رشته شده اند می بایست طبق اصلاحیه جدید دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون سراسری سال 1398، نسبت به انتخاب کد رشته های مورد نظر اقدام کنند.

دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری سال 1398 که در تاریخ 17 مرداد 98  توسط ساز مان سنجش و سایت ما نیز منتشر شده، کامل نیست.

با توجه به اعلام افزایش ظرفیت برخی از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، اصلاحاتی در دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (شماره 2) انجام گرفت.

اعلام‌ رشته‌ محل‌های جدید و همچنین برخی اصلاحیات دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون سراسری سال 1398

همه داوطلبان متقاضی که مجاز به انتخاب رشته از بین کد رشته های با آزمون شده اند می بایست تا پایان روز پنجشنبه 24 مرداد 98 از طریق سایت سازمان سنجش، انتخاب رشته خود را انجام داده و کد رهگیری دریافت کنند.

یادآور می شود که امکان ویرایش کد رشته محل های انتخابی تا پایان روز پنجشنبه 24/5/98 از طریق سایت رسمی سازمان سنجش برای داوطلبان در نظر گرفته شده است.

لذا ضروری است که داوطلبان با نهایت دقت و درایت نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته تا تاریخ فوق اقدام نمایند.

اصلاحات و جداول دفترچه انتخاب رشته با آزمون سراسري 98 فرمت

2) اطلاعيه‌ سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ كشور در خصوص سري دوم اصلاحات و اعلام رشته محل‌هاي جديد پذيرش صرفاً براساس سوابق تحصيلي در دانشگاهها و موسسات آموزش عالي در آزمون سراسري سال 1398

دقایقی پیش دفترچه تکمیلی سری دوم اصلاحات و کد رشته های تحصیلی آزمون سراسری سال 1398 بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

لازم به ذکر است که دفترچه مذکور حاوی سری دوم اصلاحات و اعلام رشته محل‌های جدید پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در آزمون سراسری سال 1398 می باشد.

طبق اطلاعیه منتشر شده بر روی وب سایت رسمی سازمان سنجش آموزش کشور، داوطلبان می توانند بر اساس دفترچه سری دوم اصلاحات و اعلام رشته محل‌های جدید، کد رشته های انتخابی را در انتخاب رشته کنکور سراسری سال 98 انتخاب کنند.

جداول اطلاعيه دوم  اصلاحات انتخاب رشته هاي صرفاً براساس سوابق تحصيلي آزمون سراسري فرمت

توجه: آن دسته از داوطلبانی که قبلا نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته اقدام کرده اند و کد رهگیری را از سازمان سنجش آموزش کشور دریافت نموده اند نیز می توانند، در صورت تمایل فرم انتخاب رشته را با توجه به دفترچه سری دوم اصلاحات و اعلام رشته محل‌های جدید، ویرایش کنند.
انتخاب رشته کنکور 98 استاد افشار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا