مشاوره خصوصی علیرضا افشار
انگیزشی کنکور

10 فیلم سینمایی انگیزشی ورزشی انرژی مثبت برای کنکور سری چهارم + دانلود

ده فیلم پر انرژی و روحیه بخش ورزشی برای موفقیت و کنکور

بعد از استقبال از ده آهنگ انگیزشی کنکور در مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار تصمیم گرفتیم لیست ده فیلم پرانرژی و روحیه بخش ورزشی در مسیر پر نوسان کنکور برای شما عزیزان گرداوری کنیم تا در اوقات فراغت خود به تماشای آنها بپردازید و با انرژی بیشتر به سمت اهداف خود و موفقیت حرکت کنید.


فیلم قلب قهرمانان ( Heart of Champions 2021 )

در پایان مسابقات قهرمانی ملی، یک تیم قایقرانی کالج به هم ریخته و گرفتار درگیری های داخلی بین کاپیتان های تیم الکس، کریس و جان می شود. در آغاز فصل جدید مسابقات، یک مربی کهنه کار ارتش مورفی (مایکل شانون) وارد می شود تا همه چیز را دگرگون کند و پتانسیل واقعی تیم را به نمایش بگذارد. مربی مورفی با پیشینه و تکنیک های غیرمتعارف خود به تیم کمک می کند تا بر دعواهای کوچک و مبارزات داخلی خود غلبه کند. برای اینکه آنها قهرمان شوند، مربی مورفی ابتدا باید اهمیت کار گروهی را به آنها بیاموزد.

نسخه دوبله فارسی فیلم قلب قهرمانان

دانلود و تماشا انلاین


فیلم ۱۲۷ ساعت ( 2010 127 Hours )

127 ساعت یک فیلم بقا به کارگردانی دنی بویل و نویسندگی سایمون بیوفوی و دنی بویل محصول سال 2010 است. این فیلم داستان واقعی آرون رالستون کوهنوردی را روایت می کند که در آوریل 2003 هنگام دره نوردی به تنهایی در بلوجان کانیون، جنوب شرقی یوتا، توسط یک تخته سنگ به دام می افتد. تا به وخامت وضعیت خود پی برد. او سعی می کند با استفاده از تجهیزات و ابزار کوهنوردی خود را آزاد کند، اما تخته سنگ خیلی سنگین است. او همچنین سعی می کند بازوی خود را با چاقوی جیبی خود قطع کند، اما تیغه آن به اندازه کافی تیز نیست.

این فیلم بر اساس کتاب خاطرات رالستون به نام «بین یک صخره و یک مکان سخت» ساخته شده است و نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد و نامزد شش جایزه اسکار از جمله بهترین بازیگر مرد برای جیمز فرانکو شد.

نسخه دوبله فارسی فیلم 127 ساعت

دانلود و تماشا انلاین


فیلم جنگجو ( 2011 Warrior )

جنگجو یک فیلم درام ورزشی محصول سال ۲۰۱۱ است. در این فیلم تام هاردی، جوئل ادگرتون و نیک نولتی ایفای نقش می کنند.

داستان دو برادر جدا شده به نام‌های تامی (هاردی) و برندان (ادگرتون) را دنبال می‌کند که هر دو مبارز هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) هستند. تامی، یک سرباز سابق مبتلا به PTSD، به خانه برمی‌گردد و با پدرش پدی (نولته)، یک بوکسور سابق الکلی در حال بهبودی، ارتباط برقرار می‌کند. پدی که سال ها از پسرانش دور شده بود، تامی را آموزش می دهد تا در یک تورنمنت پرمخاطب MMA به نام “اسپارتا” شرکت کند. در همین حال، برندان، معلم فیزیک دبیرستان و مرد خانواده، نیز تصمیم می‌گیرد در این مسابقات بجنگد تا برای خانواده‌اش پول دربیاورد و وام مسکن خود را بپردازد.

با نزدیک شدن به مسابقات، هر دو برادر باید برای موفقیت در رینگ با آسیب های گذشته و عقده های شخصی خود مقابله کنند. در طول راه، آنها همچنین باید با روابط پیچیده با پدرشان دست و پنجه نرم کنند، پدری که هر دو برادر مرگ مادرشان را تقصیر او می دانند.

نسخه دوبله فارسی فیلم جنگجو

دانلود و تماشا انلاین


فیلم نقطه کور ( 2009 The Blind Side )

نقطه یکور (به انگلیسی: The Blind Side) یک فیلم درام ورزشی آمریکایی است که بر اساس کتاب «سمت کور: تکامل یک بازی» نوشته مایکل لوئیس در سال 2006 ساخته شده است.

داستان بر اساس داستان واقعی مایکل اوهر (آرون)، یک نوجوان آفریقایی آمریکایی بی خانمان است که توسط یک خانواده سفیدپوست مرفه، توهی ها (بولاک و مک گراو)، که به او کمک می کنند تا توانایی های بالقوه خود را عملی کند، پذیرفته می شود. داخل و خارج از زمین فوتبال لی آن توهی، با بازی بولاک، مایکل را زیر بال خود می گیرد و برای او یک شخصیت مادری می شود، به او در انجام کارهای مدرسه کمک می کند و در نهایت به او کمک می کند تا بورسیه ای برای بازی فوتبال کالج بگیرد. در این مسیر، مایکل با چالش‌های زیادی از جمله تعصب و تبعیض روبرو می‌شود، اما با کمک توهی‌ها و عزم خود، بر آن‌ها غلبه می‌کند تا به یک فوتبالیست موفق و حرفه‌ای تبدیل شود.

نسخه دوبله فارسی فیلم نقطه کور

دانلود و تماشا انلاین


فیلم دختر میلیون دلاری ( 2004 Million Dollar Baby )

بچه میلیون دلاری یک فیلم درام ورزشی محصول سال 2004 به کارگردانی کلینت ایستوود است که در این فیلم نیز ایفای نقش کرده است. در این فیلم هیلاری سوانک و مورگان فریمن نیز بازی می کنند.

داستان درباره فرانکی دان (ایستوود)، مربی بوکس سالخورده و تلخی است که یک باشگاه ورزشی را در منطقه لس آنجلس اداره می کند. روابط فرانکی با مبارزانش بسیار دور است و یک تراژدی گذشته او را تسخیر کرده است. او با مگی فیتزجرالد (سوانک)، یک زن جوان مصمم اهل میسوری که می خواهد یک بوکسور حرفه ای شود، ملاقات می کند. علیرغم عدم تمایل اولیه، فرانکی موافقت می کند که او را آموزش دهد و این دو با هم پیوند نزدیکی برقرار می کنند.

همانطور که حرفه مگی شروع می شود، فرانکی با احساس گناه و بی کفایتی خود دست و پنجه نرم می کند و این دو باید با گذشته خود مقابله کنند تا به جلو حرکت کنند. با این حال، یک تصادف غم انگیز در حلقه، مگی را فلج می کند و فرانکی را مجبور می کند تا با معنای واقعی خانواده، عشق و فداکاری روبرو شود.

نسخه دوبله فارسی فیلم دختر میلیون دلاری

دانلود و تماشا انلاین


فیلم مانیبال ( 2011 Moneyball )

مانی بال یک فیلم درام ورزشی آمریکایی محصول سال ۲۰۱۱ است. این فیلم بر اساس کتاب سال 2003 “مانی بال: هنر برنده شدن در یک بازی ناعادلانه” نوشته مایکل لوئیس ساخته شده است و براد پیت، جونا هیل و فیلیپ سیمور هافمن در آن بازی کرده اند.

این فیلم داستان واقعی بیلی بین (پیت)، مدیر کل تیم بیسبال اوکلند اتلتیک را روایت می کند که به دلیل بودجه اندک در تلاش است تا یک تیم رقابتی را به میدان بیاورد. با کمک پیتر برند (هیل)، یک جوان فارغ التحصیل اقتصاد، بین روش جدیدی را برای ارزیابی بازیکنان به نام “Sabermetrics” توسعه می دهد که به جای روش های سنتی، بر تجزیه و تحلیل آماری متکی است. با این رویکرد جدید، بین می تواند یک تیم برنده از بازیکنان کم ارزش را جمع آوری کند، علی رغم بدبینی مربیان تیم.

همانطور که تیم شروع به پیروزی می کند، بین باید به سیاست های بازی بیسبال و همچنین شک و تردید مطبوعات و هواداران رسیدگی کند. او همچنین باید با مشکلات شخصی خود دست و پنجه نرم کند.

نسخه دوبله فارسی فیلم مانیبال

دانلود و تماشا انلاین


فیلم چهل و دو ( 2013 42 )

42 یک فیلم ورزشی بیوگرافی آمریکایی محصول سال 2013  است که بر اساس زندگی بازیکن بیسبال جکی رابینسون ساخته شده است. در این فیلم چادویک بوزمن در نقش رابینسون و هریسون فورد در نقش برانچ ریکی، مدیر اجرایی بروکلین داجرز که در سال 1947 با رابینسون به این تیم قرارداد امضا کرد و سد نژادپرستی بیسبال را شکست.

فیلم با رابینسون به‌عنوان بازیکنی در لیگ سیاه‌پوستان شروع می‌شود، جایی که او توسط ریکی، که به دنبال بازیکنی برای کمک به تشکیل لیگ برتر بیسبال است، شناسایی می‌شود. علیرغم مواجهه با نژادپرستی و تبعیض در داخل و خارج از زمین، رابینسون استقامت می کند و در نهایت به اولین بازیکن آفریقایی آمریکایی در دوران مدرن لیگ برتر بیسبال تبدیل می شود. این فیلم در ادامه نشان می‌دهد که چگونه او با تبعیض در قالب توهین‌های نژادی، تهدید به مرگ و تجاوز فیزیکی مواجه شد، اما او همچنان با وقار و احترام به بازی خود ادامه داد و خود را به عنوان یک بازیکن بزرگ ثابت کرد. این فیلم همچنین به بررسی رابطه رابینسون با همسرش راشل (نیکول بهاری) و نحوه ایستادن آنها در زمان های سخت در کنار یکدیگر می پردازد.

نسخه دوبله فارسی فیلم چهل و دو

دانلود و تماشا انلاین


فیلم لامبورگینی شخصیت یک اسطوره ( 2022 Lamborghini The Man Behind The Legend )

«لامبورگینی: مردی پشت افسانه» یک فیلم زندگینامه ای هیجان انگیز است که داستان مخترع خودرو فروچیو لامبورگینی با بازی فرانک گریلو را بازگو می کند. فروچیو در طول زندگی خود هدف پیشی گرفتن از رقیب دیرینه خود انزو فراری را در سر دارد و جایزه بزرگ ژنو فرصت مناسبی برای انجام این کار است. این فیلم چالش بزرگ با زمان را دنبال می‌کند، زیرا فروچیو با عجله تلاش میکند تا وسیله نقلیه آزمایش نشده‌اش را برای مسابقه آماده کند، در حالی که تنها چند ماه مانده به زمان برگزاری مسابقه، این فیلم یک کاوش هیجان انگیز و سریع از زندگی و میراث یک مخترع نابغه است.

نسخه دوبله فارسی فیلم لامبورگینی شخصیت یک اسطوره

دانلود و تماشا انلاین


فیلم راه بازگشت ( 2020 The Way Back )

راه بازگشت یک فیلم درام ورزشی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۰ است. در این فیلم بن افلک، آل مادریگال و مایکلا واتکینز ایفای نقش می کنند.

داستان درباره جک کانینگهام (افلک)، ستاره سابق بسکتبال دبیرستانی است که با اعتیاد به الکل و ازدواج ناموفق دست و پنجه نرم می کند. به جک فرصتی برای مربیگری تیم بسکتبال در شهر مادری اش، دبیرستان کاتولیک، پیشنهاد می شود که زمانی در آن دوران حرفه ای موفقیت آمیزی به عنوان بازیکن داشت. جک با اکراه موافقت می کند و به سرعت متوجه می شود که دوباره با بازی مورد علاقه اش و شاگردانی که مربیگری می کند، ارتباط برقرار می کند.

همانطور که جک با تیم کار می کند، شروع به مقابله و کنار آمدن با گذشته خود و اتفاقاتی می کند که منجر به سقوط او شد، از جمله مرگ پسرش. او همچنین شروع به بازسازی روابط خود با همسر و دختر خود می کند و هدف جدیدی در زندگی خود پیدا می کند.

راه بازگشت داستانی قدرتمند و احساسی از رستگاری و قدرت ورزش برای گرد هم آوردن مردم است. این فیلم برای بازی بن افلک و برای نمایش صادقانه اعتیاد و بهبودی نقدهای مثبتی دریافت کرد.

نسخه دوبله فارسی فیلم راه بازگشت

دانلود و تماشا انلاین


فیلم فشار (حقه بازی) ( 2022 Hustle )

استنلی سوگرمن، مربی بسکتبال فیلادلفیا، با بازی آدام سندلر، در جستجوی یافتن استعداد بزرگ بعدی است. او یک عاشق پرشور بسکتبال است و آرزو دارد مربی شود. سفر کاری اش او را به اسپانیا می برد، جایی که بو کروز (خوانچو هرنانگومز)، یک بازیکن استریبال فوق العاده ماهر که گذشته سختی داشته است را کشف می کند. استنلی و بو هم در داخل و هم خارج از زمین با هم ارتباط برقرار می‌کنند، زیرا شور و شوق مشترکی برای بازی دارند و می‌خواهند خود را به عنوان برنده ثابت کنند، نه فقط در بسکتبال، بلکه در زندگی.

نسخه دوبله فارسی فیلم فشار (حقه بازی)

دانلود و تماشا انلاین


مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار
مشاوره تلفنی/حضوری کنکور (با شخص علیرضا افشار)
تماس تلفنی هر روز 9 الی 13 و 16 الی 20
ارسال پیام 24 ساعته در اپلیکشن تلگرام/ایتا

۰۹۳۵۸۹۶۰۵۰۳

مشاوره رایگان کنکور (عمومی)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا