مشاوره خصوصی علیرضا افشار
جزوه زیست دوازدهم و کنکورجزوه و تست زیست شناسیجزوه و نمونه سوال تستی کنکوری

دانلود جزوه تصویری نکات مهم زیست شناسی

جزوه چکیده همه تصاویر و نکات مربوط به تصاویر زیست

دانلود جزوه خلاصه تصویری زیست شناسی

جزوه زیست شناسی به صورت تصویری و همراه با نکات مهم برای شما بزرگواران آماده شده است. برای دانلود جزوه زیست لطفا به باکس انتهای مطلب مراجعه کنید.

به این نکته توجه داشته باشید که طراحان تستهای کنکور هر سال از تصاویر کتاب درسی سوالات مهمی را طرح میکنند. در هنگام مطالعه حتما به تمام تصاویر و نکته های درج شده در آن توجه داشته باشید، برای آمادگی بیشتر در درس زیست شناسی ابتدا تمام مطالب حفظی کتاب همراه با همه تصاویر و نکات مربوط به تصاویر را با دقت مطالعه بفرمایید سپس برای جمع بندی جزوه ۵ صفحه ای تصویری را مطالعه کنید.

جزوه تصویری زیست شناسی در ۵ صفحه تهیه شده است و در صفحه اول، زیست ابر انسان که در آن سطوح مختلف حیات جانداران را نشان میدهد و همچنین در ادامه ساختار سیستم گوارش انسان از دهان تا راست روده به تصویر کشیده شده و تمامی مراحل بلع و هضم مواد غذایی را با نکات ریز و مهم مشخص کرده.

در صفحه دوم و سوم هم به زیست ابر جانوری طبق کتاب پرداخته شده که در آن سیستم قلب و مغز ملخ و ماهی به تصویر کشیده شده و در ادامه به مولکولهای اطلاعاتی و انتقال اطلاعات وراثتی، جریان اطلاعات در یاخته و … پرداخته میشود.

صفحه چهارم هم سیستم شنوایی انسان همراه با نکات دقیق بیان شده.

صفحه پنجم نیز سیستم بینایی انسان به همراه خلاصه نکات کتاب به تصویر کشیده شده است .

داوطلبان گرامی توجه داشته باشید اهمیت تصاویر در درس زیست شناسی بسیار بالاست و برای تثبیت مفاهیم زیست شناسی در ذهنتان جزوه تصویری در کنار مطالعه کامل تصاویر و متن کتابهای پایه دهم و یازدهم و دوازدهم به شما کمک میکند تا به نتیجه دلخواهتان برسید.

این جزوه به صورت رایگان در اختیار شما داوطلبان و دانش اموزان قرار گرفته ، به هیچ عنوان به سایتهایی که بابت دانلود این جزوه از شما پول دریافت میکنند اعتماد نکنید.

باکس دانلود

مؤلف: –
پایه تحصیلی : جزوه کنکوری
تعداد صفحه : 6
حجم کل :  2.2MB
منبع: وبسایت علیرضا افشار

دانلود جزوه
در صورت هرگونه نارضایتی یا مشکل میتوانید به بات poshtiban_sitebot در تلگرام پیام دهید.

مرکز مشاوره تحصیلی علیرضا افشار
مشاوره تلفنی/حضوری کنکور (با شخص علیرضا افشار)
تماس تلفنی هر روز 9 الی 13 و 16 الی 20
ارسال پیام 24 ساعته در اپلیکشن تلگرام/ایتا

۰۹۳۵۸۹۶۰۵۰۳

مشاوره رایگان کنکور (عمومی)

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. سلام استاد . اینکه بدون انصراف میشه کنکور شرکت کرد خیلییییییییییی استرس من رو برده بالا ، احساس میکنم در حق منی که سال ۴۰۳ اولین کنکورمه ظلم میشه و میانگین درصد خیلی میره بالا 🥺 استاد واقعا این بدون انصراف کنکور دادن اینقدر به ضرر قبولی ماها میشه ؟

    1. نه خیلی
      \حساس نباش
      کنکور خیلی تلاش میخواد و کارت بکنی برگیزه اش میشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا