مشاوره خصوصی علیرضا افشار
اخبار آموزشی

تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98

تمدید نام نویسی بی آزمون دانشگاه آزاد

تمدید مهلت ثبت نام برای پذیرش  بر اساس سوابق تحصیلی در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته  نیمسال اول 99-98 دانشگاه آزاد اسلامی ( اطلاعیه جدید 9 شهریور 98)

صبح امروز شنبه 9 شهریور 1398 اطلاعیه جدیدی از سوی روابط عمومی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی بر روی پایگاه رسمی این نهاد منتشر شد.

مهلت ثبت نام برای پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته نیمسال اول ۹۹-۹۸ دانشگاه آزاد اسلامی تمدید شد.

آخرین مهلت ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه آزاد

در اطلاعیه اخیر روابط عمومی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی آمده:

بدینوسيله به اطلاع متقاضیان تحصيل در رشته های مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی می رساند ثبت نام تمامی مقاطع بر اساس سوابق تحصیلی تا روز چهارشنبه 20 شهریور تمدید شد.

داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی azmoon.iau.ac.ir ضمن دریافت دفترچه راهنما و کسب آگاهی های کامل در خصوص شرایط ثبت نام و انتخاب رشته ، نسبت به خرید کارت اعتباری و ثبت نام خود اقدام نمایند.

متقاضیان توجه داشته باشند که مجاز به انتخاب تنها یک رشته محل ، در حداکثر 20 محل دانشگاهی می باشند و پذیرش آن ها نیز صرفا براساس سوابق تحصیلی (معدل کل دیپلم) ، صورت می گیرد.

با توجه به تمدید مهلت از سوی این نهاد، لازم است تا داوطلبان تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی هر چه سریع تر نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام نمایند. طبق اطلاعیه های قبلی این پایگاه،  زمان اعلام نتایج انتخاب رشته 98-99 دراواخر شهرویر ماه اعلام شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا