مشاوره خصوصی علیرضا افشار
جزوه شیمی یازدهمجزوه و تست شیمیجزوه و نمونه سوال تستی کنکوری

مجموعه تست فصل به فصل شیمی یازدهم

دانلود جزوه تست زنی یازدهم شیمی کنکور

مسائل شیمی پایه یازدهم تجربی همراه با پاسخ 

جزوه شیمی پایه یازدهم تجربی که شامل مهم ترین مسئله ها و تست های شیمی به همراه پاسخ های کلیدی و تشریحی می باشد، برای داوطلبان رشته تجربی گردآوری شده است. برای دانلود جزوه مسائل شیمی پایه یازدهم تجربی با پاسخ به باکس انتهای مطلب مراجعه کنید.

طراحان تست های کنکور از کتاب درسی به عنوان مهم ترین و معتبرترین منبع برای طرح سوالات کنکور استفاده می کنند. پس اولین قدم برای تمام داوطلبان کنکور سراسری خواندن کتاب درسی به طور کامل و یادداشت برداری است .

بعد از خواندن عمیق و مفهومی کتاب درسی تست زنی هم انجام دهید ، زیرا تست زنی باعث می شود شما اشکالات و نقاط ضعف خود را در مباحث مختلف پیدا کنید و در صددِ رفع آنها برآیید ، همین کار شما را به تسلط کامل می رساند.

تست های نکات کلیدی از مباحث شیمی یازدهم تجربی

شیمی یازدهم تجربی دارای نکات کلیدی بسیاری است که میتوان به مباحث اصلی زیر به طور کلی اشاره کرد:

افرادی که با کشف و یا دستکاری مواد ، باعث تولید مواد جدید یا تغییر خواص مواد موجود شده اند ، از عوامل مهم توسعه جوامع بشری هستند .

شیمی دان ها در پی گسترده شدن دانش تجربی به رابطه بین خاصیت مواد و عناصر سازنده آن ها دست یافتند. به این شکل که بالا بردن دمای مواد و مخلوط کردن آن ها با هم سبب واکنش آن ها و در نهایت تغییر شکل مواد می شود. کره زمین دارای منابع بسیار ارزنده ای می باشد .

بشر با استفاده از همین منابع ، مواد جدیدی ساخته است که باعث پیشرفت و تکنولوژی خارق العاده دنیای امروز شده است ، از جمله آن ها ساخت شیشه ، پلاستیک ، انواع فلزات ، الیاف ، سرامیک و … که به صورت طبیعی یا مصنوعی از دل کره زمین ساخته شده اند .

پیشرفت علم و تکنولوژی به دسترسی به انواع مواد اولیه بستگی دارد . کشف یک ماده جدید و شناخت خواص ان از عوامل توسعه فناوری است .

شما داوطلبان گرامی با مطالعه کتاب درسی شیمی و حل تست های جزوه مسائل شیمی پایه یازدهم تجربی خود را برای آزمون سراسری آماده کنید و به تسلط کافی برسید.

این جزوه به صورت رایگان در اختیار شما داوطلبان و دانش اموزان قرار گرفته ، به هیچ عنوان به سایتهایی که بابت دانلود این جزوه از شما پول دریافت میکنند اعتماد نکنید.

باکس دانلود

مؤلف: –
پایه تحصیلی : یازدهم
تعداد صفحه : 155
حجم کل :  5MB
منبع: وبسایت علیرضا افشار

دانلود جزوه
در صورت هرگونه نارضایتی یا مشکل میتوانید به بات poshtiban_sitebot در تلگرام پیام دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا