مشاوره خصوصی علیرضا افشار
اخبار آموزشی

اطلاعیه‌ سوم سازمان‌ سنجش‌ درباره رشته‌ محل‌های جدید و اصلاحیات دفترچه + دانلود

سومین اطلاعیه سازمان سنجش

اطلاعيه‌ سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ كشور در خصوص «سري سوم» اصلاحات و اعلام رشته محل‌هاي جديد پذيرش صرفاً براساس سوابق تحصيلي در دانشگاهها و موسسات آموزش عالي در آزمون سراسري سال 1398

پيرو انتشار دفترچه راهنماي ثبت‌نام و انتخاب رشته‌هاي تحصيلي پذيرش صرفاً بر اساس سوابق تحصيلي آزمون سراسري سال 1398 در تاريخ 98/11/17 و اطلاعيه‌هاي مورخ 97/12/19 ، 98/02/30 و 98/05/20، بدين وسيله اصلاحات و كدرشته محل‌هاي جديد (سري سوم)، علاوه بر رشته‌هاي تحصيلي مندرج در دفترچه راهنماي انتخاب رشته‌ هاي تحصيلي مربوط، به شرح جداول ذيل اعلام مي‌گردد.

برای مشاهده اصلاحیه های قبلی می توانید به بخش اخبار آموزشی مراجعه کنید.

اصلاحیه های انتخاب رشته بدون آزمون ۹۸

آن دسته از داوطلباني كه قبلاً ثبت‌نام و انتخاب رشته خود را تكميل و كد رهگيري دريافت نموده‌اند مي‌توانند در صورت تمايل نسبت به ويرايش كدرشته محل‌هاي انتخابي خود اقدام نمايند.

ضمناً به منظور فراهم نمودن تسهيلات بيشتر، ترتيبي اتخاذ گرديده است كه متقاضيان بتوانند تا پايان روز پنجشنبه مورخ 98/06/28 نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام نمايند.

لذا كليه متقاضيان، ضرورت دارد كه در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقيق شرايط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنماي انتخاب رشته مذكور و مندرجات اطلاعيه‌هاي فوق، منحصراً به پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان (لينك سامانه پذيرش دانشجو در رشته‌هاي صرفاً با سوابق تحصيلي آزمون سراسري – مهرماه 1398) مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و انتخاب كد رشته محل‌هاي انتخابي تا تاريخ ياد شده در آزمون مذكور اقدام نمايند.

نكته: در اطلاعیه اصلاحی دوم منتشره مورخ 98/05/20 در وبگاه سازمان رشته محل هایی تحت عنوان دوره «محروم» مخصوص سهمیه‌های آزمون سراسری اطلاع رسانی شده اند.

داوطلبان جهت آشنایی با سهمیه های مختلف آزمون سراسری سال 1398 می‍توانند به صفحه 18 هر یک از دفترچه های راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری سال 1398 (بخش با آزمون‍ها) منتشره مورخ 98/05/19 در وبگاه سازمان مراجعه کنند. در ضمن شهرها و بخش‍های مشمول سهمیه سیل زدگان در صفحه 20 دفترچه های مذکور مشخص شده اند.

دریافت فایل اطلاعيه‌ سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ كشور در خصوص سري سوم اصلاحات و اعلام رشته محل‌ ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا