مشاوره خصوصی علیرضا افشار
اخبار آموزشی

آخرین فرصت ثبت نام در رشته‌های بدون کنکور آزمون سراسری 98

مهلت نام نویسی در رشته های بی آزمون

شمارش معکوس برای آخرین فرصت ثبت نام در رشته‌های بدون کنکور آغاز شد

حسین توکلی در گفتگویی اختصاصی با خبرگزاری ها اعلام کرد: 28 شهریور ماه آخرین فرصت ثبت نام در رشته‌های بدون کنکور می باشد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور ادامه داد: ثبت نام در کد رشته های بدون آزمون از 20 اسفند ماه 97 آغاز شده و تا 28 شهریور ماه 98 ادامه دارد. همه داوطلبان ورود به دانشگاه ها و موسسات آموش عالی می توانند 100 کد رشته را از میان کد رشته های انتخابی خود در فرم انتخاب رشته ثبت کنند.

حسین توکلی در خصوص نحوه دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام رشته های بدون آزمون اظهار داشت: در تاریخ 17 بهمن 97، دفترچه راهنمای ثبت نام در رشته های بدون آزمون، از طریق سایت سازمان سنجش منتشر شده و در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

وی افزود: تمامی داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و انتخاب رشته برای شرکت در پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی باید با مطالعه این دفترچه و اطلاعیه های تکمیلی ۳۰ اردیبهشت و ۲۰ مرداد ۹۸ نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

28 شهریور آخرین فرصت ثبت نام در رشته‌های بدون کنکور

مشاور عالی سازمان سنجش تاکید کرد: ظرفیت پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری مهرماه سال ۱۳۹۸ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی ۵۹۶ هزار نفر است و ثبت‌نام و انتخاب رشته برای گزینش در رشته‌های تحصیلی که پذیرش در آنها صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) صورت می‌پذیرد منحصراً به صورت اینترنتی است.

تذکر: کلیه مراحل ثبت نام در سایت سازمان سنجش به صورت اینترنتی می باشد. دقت داشته باشید که دفترچه راهنمای جداگانه ای برای رشته های بدون آزمون و دانشگاه های مقصد منتشر شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا