مشاوره خصوصی علیرضا افشار
برنامه ریزی تحصیلیبرنامه ریزی تحصیلیمشاوره صوتی

شروع صفر کنکور از اردیبهشت و خرداد ماه (موفقیت 3 ماهه)

15 هفته طلایی تا کنکور برای افزایش حداکثری درصد دروس

باتوجه به تاخیر در بازگشایی مدارس و همچنین تاخیر در برگزاری امتحانات خرداد، تاریخ برگزاری کنکور سال 99 در تاریخ 30 مرداد برگزار خواهد شد. اگر روز کنکور را آخرین پنجشنبه مرداد ماه در نظر بگیریم میتوان گفت تا آن زمان از امروز 15 هفته زمان داریم حتی اگر اردیبهشت ماه را نیز در نظر نگیریم تقریبا 12 هفته زمان تا کنکور ۹۹ باقیمانده است که با یک برنامه ریزی ساده و روان میتوان درصد قبولی خود را در دانشگاه دولتی به حد چشم گیری ارتقا داد.

اگر داوطلب کنکور ۹۹ قدر این ۱۰۰ روز تا کنکور را بداند و با استراتژی صحیح مطالعه و با همه قوا تلاش کند حتی از پایین ترین سطوح علمی هم فرصت زدن گل دقیقه نود به کنکور ، ارتقای علمی فوق العاده و موفقیت در کنکور ۹۹ را خواهد داشت .

مبنای برنامه ریزی کنکور ما در این مطلب و فایل صوتی بر اساس 12 هفته است که اگر بدلیل جمع بندی با امتحانات نهایی اما مسلما اگر در تاریخ انتشار این مطلب این مقاله را میخوانید زمان بیشتری برای پیشرفت خواهید داشت همینطور اگر کمتر از 12 هفته زمان دارید با استفاده از تناسب و تقسیم بندی متناسب با زمان باقیمانده میتوانید با این برنامه پیشرفت کنید.

تقسیم بندی هفته های باقیمانده برای موفقیت در کنکور از نیمه اردیبهشت و خرداد ماه

به صورت خلاصه اگر ما این 12 هفته را به دو بخش پنج هفته و یک بخش دو هفته ای تقسیم با استفاده از روش زیر میتوان عملکرد خود را در کنکور به حد چشمگیری بهتر نماییم:

تقسیم بندی هفته های باقیمانده تا کنکور

پنج هفته ی نخست موفقیت 3 ماهه در کنکور

در این پنج هفته ما تنها سراغ مطالبی میرویم که روی آنها کم تسلط هستیم. یعنی این مطالب ممکن است با یک یادآوری ساده به صورت کامل در ذهن ما نهادینه شود.

در این پنج هفته، در هر هفته ما تنها 2 تست از تست هایی را که اشتباه زده ایم را یاد میگیریم و آن ها را تصحیح میکنیم. با احتساب هر هفته دو تست ما در پایان هفته پنجم میتوانیم ده تست خود را ارتقا بدهیم.شاید در نگاه نخست ده تست مفید و ارزشمند نباشد اما با یک محاسبه ریز و درست میتوان یافت که ارزش این تست ها بسیار بالاتر از باقی تست ها هستند و راهکار افزایش تراز شما است.

به عنوان مثال اگر شما در یک درس با ضریب یک، دو تست را اشتباه بزنید و طبق قوانین کنکور (به ازای هر سه سوال غلط یک جواب مثبت حذف میشود) میتوان گفت شما چیزی حدود 0.66 درصد یک جواب درست پاسخ اشتباه داده اید.

حال اگر شما این دو سوال را تصحیح کنید درصد شما در آن درس به میزان قابل توجه 2.66 درصد افزایش میابد که از این میزان 2 درصد در ازای جواب درست سوال به شما تعلق میگیرد و 0.66 درصد هم بخاطر پاسخ غلط از شما کسر نخواهد شد. در این صورت شما تنها در پنج هفته 13 درصد نمره ی خود را ارتقا داده اید و این تنها درصورتی است که ضریب سوال های انتخابی شما یک باشد.

پنج هفته ی دوم موفقیت 3 ماهه در کنکور

در این پنج هفته مانند پنج هفته نخست عمل میکنیم با این تفاوت که این بار به سراغ سوالهایی میرویم که پاسخ آنها را نداده ایم. به این صورت که در هر هفته تنها به یک سوال که پاسخ آن را نمیدانستیم مراجعه کرده و با مطالعه پاسخ صحیح را پیدا میکنیم.

طبق فرمول پنج هفته نخست در پایان این پنج هفته نیز شما با احتساب اینکه همچنان سوالهای انتخابی شما ضریب 1 داشته باشند میتوانید حدود 5 درصد در ضریب خود را ارتقا ببخشید. در نهایت مجموع این هفته و هفته نخست شما میتوانید نمره ضریب خود را 18 درصد ارتقا بخشید.

توجه داشته باشید که این محاسبه بر این فرض صورت گرفته که تمام سوال ها ضریب 1 داشته باشند. حال با توجه به هفته های بالا میتوانید به راحتی محاسبه کنید که اگر شما درسی با ضریب دو در نظر بگیرید در پایان میتوان گفت شما در این درس 36 درصد پیشرفت کرده اید و با فرض اینکه خودتان پیش از این برنامه ریزی میتوانستید به 30 درصد سوال ها پاسخ دهید حال میتوانید به راحتی 66 درصد سوال ها را پاسخ دهید.

هرچند این روش به نظر ساده و کاربردی ست اما به یاد داشته باشید که برنامه ریزی روی کاغذ هیچ مشکلی را حل نخواهد کرد و شما برای رسیدن به نتیجه ی مطلوب باید تلاش و پشتکار به خرج دهید.

دو هفته پایانی برنامه 3 ماهه کنکور از خرداد

شاید برایتان سوال شود که آن 2 هفته باقی مانده پس چی؟ باید بگویم شما میتوانید در آن دو هفته دروس حفظی خود را مرور کنید و بر روی مدیریت آزمون خود کار کنید یا هرکاری که مایلید انجام دهید.

حتی میتوانید این برنامه را در آن دو هفته دیگر هم ادامه دهید. ما این دو هفته را برای خودتان در نظر گرفته ایم و میتوانید هرکاری که مایلید در آن انجام دهید میتوانید از روش های جمع بندی کنکور استفاده کنید.

در نهایت به یاد داشته باشید چیزی جز تلاش کردن و پشتکار داشتن باعث موفقیت شما نخواهد شد. پس عزم خود را جزم کرده و به سراغ سوالات اشتباه یا حل نشده بروید.

مشاوره کنکور مرتبط : آموزش جمع بندی کنکور99

مشاوره تحصیلی دوران کنکور : نقش والدین در موفقیت کنکوریها

مشاوره کنکور دوران جمع بندی : بهترین روش مدیریت زمان در کنکور

فایل صوتی استاد علیرضا افشار در مورد برنامه 12 هفته ای موفقیت در کنکور

نوشته های مشابه

65 دیدگاه

  1. سلام استاد خسته نباشید من تازه شروع کردم و مباحث برنامه50روزه ک گفتیدو توی16تا برنامه تقسیم کردم الان برنامه پنجمم و تااواخر خرداد جمع جمیشه ولی نمیدونم کی شناور شروع کنم چون الان لب مرزم و چیزایی ک تا الان خوندمو یادمه ولی فک میکنم ک اگه کاری نکنم واسشون فراموشم بشه کلا من اینارو زمستون کار کردم ولی چون پوششی نزدم الان انگار قبلا نخوندم الانم خیلی وقت نمیکنم پوششی کار کنم چیکار کنم استاد طبق همین برنامه پیش برم یا اینکه اینجوری که واسه12هفته میگین شروع کنم و اینکه کی جمع بندی شناورو داشته باشم؟(دوماه قبلا باهاتون مشاوره داشتم و قصد دارم یک ماه ونیم اخر دوباره بیام)

    1. سلام
      حدودا تا نیمه خرداد بخوان و تست پوشسی بزن بیا جلو
      بعد کم کم جمع بندی شناور آغاز کنید و اگر تسلط روی مباحث قبلی خوب بود بازهم پیشروی کنید

  2. سلام استاد خسته نباشید
    من تازه شروع کردم فارغ تحصیل تجربیم ….من بعضی درسارو میخام با فیلمای ح آخر بخونم….مشکلی نیس؟؟وگر روزی ۳ تا شیمی ببینم روز ۴۴ام تموم میشن فیلما…و فیزیک ریاضی هم با روزی ۲تا فیلم روز ۵۶تموم میشن…..عمومی هم اگر هر روز یکی ببینم مثلا زبان و دینی و یه ماهه جمع میکنم
    و بقیه زمان و هم تا کنکور دوره و مرور اینایی ک خوندنو انجام بدم…..آیا این روش درسته ؟؟؟چون من با درسنامه راحت نیستم

    1. سلام . فیلم ببین در صورتیکه که با کتاب تست متوجه نشدی و حتما بعد از حل تست داشته باش تا قلق ها را کاربردی یاد بگیرید

  3. پس بقیه مشاورا میگن اصلا درس نیس از الان فیلم ببینم
    اصلا من از الان باید روزی چن ساعت بخونم بنظرتون تا رشته ای مثل پرستاری قبول شم
    من صفره مطلقم

    1. مطالعه منابع جمع بندی مهر و ماه / خط ویژه و سپس تست زنی از کنکورها کمتر زمان خواهد برد . اگر متوجه نشدید و ایراد علمی زیاد بود کلاس های آنلاین را دنبال کنید

      1. سلام استاد
        وقتتون بخیر.من شروع صفرم.در واقع شروع صفر نیستم!یه شری چیزا رو خوندم تا ابان ولی یهو ول کردم تا الان.مثلا تو زیست ۱تا ۵ دهم.۱یازدهم و ۶یازدهم.۱تا۳ دوازدهم رو خوندم.شیمی با تام لند پیش اومدم ولی خیلی تست نزدم.ریاضی فقط تابع خوندم.عربی و زبان و ادبیاتم فقط دهم.دینی هم تقریبا ۵تا درس دهم.فیزیکم بردار و حرکت و ساکن وجریان.تست هم به وقتش زیاد زدم ولی الان که ۶ماه گذشته یادم رفته.نمیدونم دیگه از پسش برمیام یا نه.من میخوام زیست سلولی مولکولی اصفهان قبول بشم.نمیدونم تو این مدت میتونم مثلا به ۱۰هزار برسم که این رشته رو قبول بشم یا نه.سوالم اینه بهتر نیست با توجه به برنامه ی ۵۰ روزه پیش برم؟مثلا میترسم از پس جریان و حرکت برنیام ولی از طرفی حس میکنم موج هم خیییلی سخته.فارغ التحصیل هم هستم در نظام قدیم ولی میخوام نظام جدید بدم.لطفا راهنمایی کنید چه کنم.

        1. سلام
          با برنامه ۵۰ روزه بیا جلو و بعد از یکماه جمع بندی شناور کنکور را آغاز کن کم کم
          جواب میگیری

  4. سلام استاد خسته نباشید
    من پشت کنکوری نظام جدیدم و اگه بخوام از الان شروع کنم به خوندن باید با چه منابعی شروع کنم برای قبولی تو رشته هایی مثل پرستاری و فوریت های پزشکی؟
    منابع جامع_فیلم_یا منابع جمعبندی؟
    باتشکر

    1. سلام
      منابع ساده و تست سراسری
      اما مهمتر از منابع که خیلی به قلق یادگیری خودت بستگی داره مهم مهندسی مباحث تست خیز و ارزشمند برای شروع کنکور از خرداد است
      برای این منظور در کلاس مشاوره بهار عضو باش و از مشاوره های مجزا و منحصر آن کانال استفاده کن ( پیشنهاد برنامه داریم و آزمون و مشاوره اختصاصی)

  5. سلام استاد من الان دوازدهم تجربی هستم میخوام از صفر شروع کنم واسه فرهنگیان از الان ، اگه با ساعت مطالعه 7شروع کنم میتونم قبول شم؟

  6. سلام استاد خسته نباشید به نظرتون یکی که میخواد از الان شروع کنه از روی منابع جمع بندی بخونه یا از روی منابع کامل ؟ کلن چه کتابایی رو برا الان میگین برا کنکور ۹۹ ؟

  7. سلام وقتتون بخیر..من دوازدهم تجربیم تا الان خیلی تست زدم..به جز زیست که صفرم بیشتر مباحث درسنامه رو بلدم ولی تست کار نکردم..میتونم به یه رتبه 3 رقمی امیدداشته باشم اگه از الان محکم و جدی بخونم؟ ممنون

    1. عالی بخوان
      تست زیاد حل کن
      جامع برای جمع بندی کنکور بین ۳۰ الی ۴۰ آزمون بزن ( چون دروس را بلدی و زمان خوبی داری)

  8. سلام
    من پشت کنکور تجربی ام و میانگین تراز قلمچی ام پنج و پونصد هست
    میخواستم بدونم تو این تایم واسه دو رقمی شدن یا حداکثر زیر پونصد شدن،چی کار بکنم؟تعداد تست و ساعت مطالعه ام چه قدر باید باشه تا بتونم به دستش بیارم؟
    بعد اینکه بین دانش اموزای شما کسی بوده با تراز من که تونسته باشه با این تراز تو سه ماه دو رقمی یا زیر پونصد شه؟

    1. سلام
      برای کنکور ۹۹ ارز الان دقیقا ۳ ماه فرصت داری و این کم زمانی نیست و تا جایی که میتونی و میشه با نهایت تلاش و با استفاده از روش جمع بندی شناور سعی کن مباحث کم تسلط خودت با تست زیااااد بالا بیاری . در مورد ساعت مطالعه و تست مقدار عددی خاصی قابل پدیرش نیست و کسی که عقب مانده باید تا هر کجا میتونه تلاش و توانش بذاره

  9. سلام
    من فارغ تحصیل تجربی نظام جدیدم. مدت زیادیه که از درس دور شدم منظورم اینکه در واقع از همون دروازدهم دیگه افت تحصیلی پیدا کردمو برای کنکور کاری نکردم بار ها خواستم شروع کنم ولی جدی نبودم اما الان واقعا دیگه احساس ناراحتی میکنم بالاخره کنکورم عقب اوفتاده و ی زمان سه ماهه ایجاد شده میشه منو راهنمایی کنید باید چیکار کنم خیلی سردرگمم

      1. ممنونم که راهنمایی میکنید
        به نظر شما ایا مناسبه نیمی از این زمان سه ماهه یعنی تقریبا 1ماه و نیم رو به خوندن مباحث تست خیز و نیم دیگه رو به جمع بندی اختصاص بدم؟

        1. سلام
          موافق اینکار هستم اما به شرطی که شما آزمون های جامع را رها نکنید و صرفا به خواندن روی بیارید

          1. میشه یکم بیشتر راجع به منظورتون توضیح بدید؟اخه من شروع صفریم و فک کردم قبل از دوران جمع بندی تو این مدت ضمن خوندن اخر هفته ها ی ازمون از سوالاتی که غلط جواب دادم یا نتونستم جواب بدم از خودم بگیرم. در کنارش ازمون قلم چی هم که هست.این ایده ی خوبی نیس؟

          2. سلام
            ۱ ماه از مباحث تست خیز و روان بخوان و سپس کم کم جمع بندی شناور آغاز کن و تا اخر با همین روش جلو بیایید

  10. سلام
    درجواب یکی از دوستان گفتید از منابع جمع بندی شروع به مطالعه کنید یعنی اگه الان صفریم با منابع جمع بندی بخونیم یعنی کتابایی که از قبل داریم به دردمون نمیخوره؟

    1. سلام
      از درسنامه کتاب جمع بندی استفاده کنید ولی حل تست بیشتر با منابع مفصل تر داشته باشید

  11. سلام استاد عزیز…یک مقاله ای پیدا کردم بصورت خیلی اتفاقی میخام نظر شما رو راجبش بدونم لطفا اگر راه ارتباط مستقیم با شما هست اعلام کنید….خیلی مهمه استاد

  12. سلام استاد عزیز توی سه ماه آتی چطور برای تک رقمی شدن سخت تر مطالعه کنیم؟؟؟

    1. سلام
      تست زیاد و ساعت مطالعه بالا و استمرار در مطالعه و امیدوار بودن به حل همه سوالات کنکور و مدیریت زمان آزمون با زدن حداقل ۴۰ آزمون جامع کنکوری و تالیفی

  13. سلام استاد عزیز دل و مهربون فقط خواستم بگم خیلی ممنونتون هستم عزیزدل ویس های انگیزشیتون غوغا به پا میکنه خدا بهتون سلامتی و دل خوش بده عشقی عشق

    1. قربون شما برم . امشب ۲۸ اردیبهشت هم یک فیلم آموزشی انگیزشی براتون در سایت قرار خواهد گرفت

      1. سلام استاد.من سه ساله که پشت کنکورم هدفم پرستاری هست تاالان هیچی نخوندم تو این سه سال و تمام وقتم رو بیهوده هدر دادم الان پشیمونم و میخوام بخونم ،اما همش این فکر باهامه ک اونایی ک یسال درس خوندن هم پشت کنکورن وقبول نشدن و منم قبول نمیشم.من چیکار استاد،نمیتونم امسالم خانوادمو ناامیدکنم استاد من زیر صفرم و حتی مفاهیم اولیه درسی مثل ریاضی فیزیکم بلد نیستم.توروخدا راهنماییم کنید و بگید امکان داره بااین وضع قبول بشم…(استاد دی وی دی های ح آخر رو هم دارم)

        1. سلام
          صرفا به اسم فلان منبع اعتقاد ندارم و چیزی که خیلی برام مهمه اینه که باید با منابع متناسب با سواد خودت کار شروع کنی و بعد کم کم از آنجا خودت هرچه بیشتر و بهتر رشد بدید

  14. سلام استاد.
    من تجربی نظام قدیمم ومیخوامم در کنکور 99دانشگاه فرهنگیان خرم آباد قبول بشم وجنسیتم هم دختره وبومیه منطقه2 وساکن استان لرستان شهرستان خرم اباد.
    تقریبا ازعید شروع کردم به درس خوندن برای کنکور اونم دانشگاه فرهنگیان.
    میخاستم بدونم من به چه مقدار درصدهايي میتونم وارداین دانشگاه بشم؟ ازخیلیا پرسیدم ولی به جواب واحدی نرسیدم. اگه بتونم ادبیات عربی درحد60ودینی وزبان درحد 80درصد وزیست40درصدشیمی 35درصد وریاضی فیزیک30درصد بزنم میتونم به این دانشگاه وارد بشم؟ نه صرفا مجازبشم…
    خیلی ممنون میشم اگه راهنماییم کنید.

    1. سلام
      تقریبا به میانگین وزنی (میانگین با اعمال ضرایب) درصدهای ۵۰ درصدی برسی میتونی با ۱۰۰٪ اطمینان بگی حتی با کمترین ظرفیت و با سخت گیرانه ترین شرایط هم قبول خواهید شد
      میانگین وزنی ۴۵٪ رنج قبولی فرهنگیان بوده

  15. سلام خسته نباشید
    من هر چقدر فکر میکنم میبینم من ی عالمه کتاب دارم که کلا نخوندم بعد الان نمیتونم به پدر و مادرم بگم من بعد دوسال که هیچی نخوندم حالا سه ماه مونده به کنکور میخوام شروع کنم و برام هزینه کتابای جمع بندی رو بدید در حالی که از قبلیا استفاده نکردم اگه من بیخیال درسنامه های طولانی بشم و کتابای خودمو بخونم برا جمع بندی ام از دور دنیا گاج که از پارسال دارم استفاده کنم خیلی بد میشه؟

    1. سلام
      از منابع سال قبل خودت استفاده کن + دور دنیا سال گذشته
      هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد و خیالت راحت باشه

  16. سلام.من تازه می خو ا م شروع کنم.تاالان سر کار میرفتم.نتونستم بخونم.بنظرتون چجوری برنامه بریزم‌ ک روانشناسی شهید بهشتی تهران قبول شم.

    1. سلام
      وقت مشاوره تک جلسه ۳۰ دقیقه ای منشی بگیرید
      پیامک/واتساپ : ۰۹۳۵۸۹۶۰۵۰۳

  17. سلام استاد من صفر نیستم ولی خوب خوب هم نیستم. در حد منوسطم. چی بع من پیشنهاد میکنین ؟

    1. سلام
      شروع جمع بندی شناور
      اگر قسمت های قبلی بلدی میتونی پیشروی هم داشته باشید

  18. سلام استاد عزیز.بابت راهنمایی هاتون خیلی ممنونم.خیلی خوشال هستم که الان قبل از کنکور با سایت خوبتون آشنا شدم
    من فارغ التحصیل نظام قدیم هستم بعد از چند سال دوری از درس از اسفند شروع به مطالعه کردم و هدفمم پزشکی هست
    الان دروس پیش 2 مانده و دارم میخونم و تا اواخر خرداد تموم میکنم ولی مطالبی که قبلا خوندم حس میکنم یادم رفته
    میخوام تیرماه رو مرور کنم.به نظرتون تیرماه موج آزمون ها رو بزنم یا تست های غلط ام رو مرور کنم؟
    و اینکه در این فرصت باقی مانده میشه به رتبه زیر 500 رسید؟
    هم چنین تا الان در آزمون های آزمایشی شرکت نکردم.

    1. سلام
      با سیستم جمع بندی شناور اولویت کار دستت میاد .
      یعنی اگر بلدی پیشروی میکنی و اگر ضعف داری مکث خواهی داشت
      این بهترین روش هست که کارتون رو قلتک خواهد انداخت

  19. سلام استاد من حدود یه دوماه خوندم قبل عید ولی از عید تا الان هیچی نخوندم و پشیمون شدم و از چندروز پیش شروع کردم تا امروز ساعت مطالعم رسیده ۱۲ ساعت الان چنتا سوال دارم ازتون :
    ۱- من با منابع کامل بخونم یا منابع جمع بندی؟( الان منابع کامل رو دارم ولی مشکل هزینه ندارم . هر کدوم بهتره همونو میخونم)
    ۲- چه راهکاری به من پیشنهاد میکنین؟

    1. ۳- و از اونجا که امتحانات تقریبا ۲۰ روز دیگه شروع میشه و من دوازدهم رو خیلی کم خوندم برای امتحانات چیکار کنم؟

      1. امتحانات را در فرجه هر درس همان درس را بخوانید . اگر تسلط خوب بود تستی جمع کنید ( هم دوازدهم و هم پایه ) اگر هم تسلط خوبی نداشتی حداقل چند فصل از سال دوازدهم با تست جمعش کن

    2. سلام
      با منابع خودت کار کن و زود از درسنامه ها بگذر و بیا روی تست ها . ادر تست زنی هم سراسری ها در اولویت خودت قرار بده

  20. سلام دکتر جان خدا قوت،من یه پشت کنکوری نظام جدیدم که دبیرای خوبی نداشتم برا کنکور، و خب صفر صفری هم نیسم و با انگیزه از مهر تا اواسط بهمن محکم میخودنم ولی از اون موقع تا الان نمدونم چرا میانگین روزی ۲تا۴ ساعت میخونم،ولی دو روزه ینی از ۳۱اردیبهشت ۵۰روزی ک شما میگین رو شروع کردم ک تقریبا تا ۲۰تیر طول میکشه،«میخوام بدونم از اون موقع ب بعد چیکا کنم؟!! جمع بندی؟تست کنکور؟مرور؟ کدوم؟!!!
    واقعا {سردرگمم} و نمدونم دقیقا چیکار کنم تا بهترین کارو کرده باشم تو این مدت!»«میشع ((کمکم کنین)) و بگین به ترتیب بعد روش۵۰ روز، تا روز کنکور چیکار کنم استاد؟؟»خیلی ممنون خدا خیرتون بده!!

  21. سلام استاد خوبین؟من اگه ریاضی و فیزیک رو صفر بزنم ولی بقیه دروس در حد هفتاد بزنم همراه زمین شناسی آیا شانس قبولی از داروسازی هست؟؟؟

    1. خیر
      زمین شناسی ضریب ۱ داره که ضربدر ۳ اختصاصی همان ۳ میشه
      اما ریاضی و فیزیک همینجوری ضریبش از زمین شناسی بیشتره

  22. سلام استاد اگه بخوایم با این شرایط از خرداد شروع کنیم با امتحانات نهایی چیکار کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/////
    تروخدا جواب بدید:((((((((((((((((
    .
    .
    .
    .

    1. اگر شروع صفر هستی
      در فرجه هر امتحان نهایی چند فصل ساده تر از هر درس تستی جمعش کن

  23. سلام خسته نباشین
    منم شروع صفریم
    اخه مگه ممکنه از خرداد شروع کنی و قبول بشی
    پس اونی ک از تابستون شرو کرده چی
    اونم واسه کسایی ک تجربین
    واقن چطور میشه اختصاصیارو خوند
    شما فقط میگین ک میشه
    خب بگین چطور میشه
    بگین چطور بخونه اون شخص
    تو این فشار روحی
    واسه کسی ک آخرین کنکورشه
    توروخدا استاد یخورده ام بیشتر توضیح بدین
    شما واقن لطف میکنین جواب همه کامنتارو میدین ولی یخورده بیشتر توضیح بدین 🙏🙏🌹🌹

  24. سلام استاد وقت بخیر
    برای کلاس انلاین،من واقعا جایی رو نمیشناسم و نمیتونم اعتماد کنم،
    میشه شما معرفی کنید.
    (یازدهم تحربی،تراز قلمچی۶۲۰۰)

    1. نمونه تدریس های کلاسیتو تاملند ببین
      هر استادی بهتر ارتباط برقرار کردی ببین

  25. سلام استاد وقت بخیر
    رشتم انسانی هست تا الان دست و پا شکسته خوندم البته صفر نیستم مثلا روان شناسی رو کامل خوندم فقط باید بیشتر ازش تست بزنم بقیه درس ها هم نصفه خوندم
    به نظرتون الان که ۱۵ اردیبهشت هست تا کنکور اگر ساعت مطالعه بالا مثلا ۱۶ ساعت بخونم می تونم رتبه زیر ۱۰۰ بیارم؟ سال اول کنکورم هست

    1. سلام
      اگر مثل موشک نقطه زن بری سراغ اشکالاتت و اونا روبراه کنی اکی میشه

  26. سلام و خسته نباشید من دهم تا روزایی که غیرضوری بشن خوب خونده بدم درسای مدرسه مو البته یازدهم اصلا درس نخوندم و دوازدهم هم معدل نسبتا خوبی کسب کردم یعنی صفر صفر نیستم و یه چیزایی حالیمه میخواستم ببینم از الان شروع کنم میتونم رتبه دو رقمی و اینا کسب کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا