مشاوره خصوصی علیرضا افشار
دانلود سوالات کنکور سراسری تجربی | انسانی | ریاضی | هنر و زبانسوالات کنکور سراسری زبان های خارجه

دانلود دفترچه سوالات کنکور زبان ۱۴۰۱ + پاسخنامه

دفترچه سوالات کنکور زبان داخل و خارج کشور 1401

سوالات کنکور زبان ۱۴۰۱ به همراه پاسخنامه

سازمان سنجش و آموزش در کشور برگزار کننده کنکور سراسری در پنج شاخه هنر و زبان و ریاضی و تجربی و انسانی می باشد . پس از برگزاری کنکور سراسری زبان و سایر رشته ها در داخل و خارج از کشور دفترچه سوالات در دو بخش اختصاصی و عمومی در سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org بارگزاری و در اختیار تمامی داوطلبان و دانشجویان قرار میگیرد.

همان طور که مطلع هستید نتایج کنکور سراسری در همه رشته ها یک ماه پس از برگزاری ازمون اعلام میشود . شرکت کنندگان در آزمون زبان برای محاسبه درصدها و رتبه احتمالی خود در آزمون به دنبال بررسی سوالات و پاسخنامه هستند ، به این ترتیب که ابتدا سوالات و پاسخ نامه را دانلود کنند و سپس به یاد آورند در کنکور کدام گزینه ها را انتخاب نمودند و به تطبیق جوابهای خود با پاسخنامه سازمان سنجش بپردازند .

این کار باعث میشود تعداد تستهای درست و غلط و بی جواب مشخص شوند و با استفاده از ابزار محاسبه گر درصد کنکور ، درصد های خود را به دست بیاورند .

در مرحله بعد میتوانند با مقایسه درصدهای خود با درصدهای اشخاصی که سالهای قبل در دانشگاه و رشته مورد علاقه آنها پذیرفته شدند ، به این نتیجه برسند چه اندازه با قبولی در رشته و دانشگاه مورد علاقه خود فاصله دارند.

گروه دوم که به دنبال سوالات و پاسخنامه آزمون سراسری هستند ، شامل افرادی است که برای کنکور ۱۴۰۲ برنامه ریزی و تلاش می کنند ، آنها میتوانند با دانلود تستها و پاسخنامه سازمان سنجش و بررسی دقیق تستها با نحوه طراحی سوالهای کنکور زبان آشنا شوند .

توجه داشته باشید که سازمان سنجش نهایتا 24 ساعت پس از اتمام آزمون زبان اقدام به انتشار سوالات و پاسخ نامه میکند تا شرکت کننده ها به راحتی آنها را دریافت و بررسی کنند.

سوالها و پاسخنامه آزمون سراسری زبان شامل دو دفترچه عمومی و اختصاصی میباشد:

دفترچه عمومی کنکور سراسری زبان شامل درسهای:

  • ادبیات
  • عربی
  • دینی
  • زبان

دفترچه اختصاصی در گروه زبان شامل:

  • انگلیسی
  • آلمانی
  • فرانسوی

دانلود دفترچه سوالات آزمون زبان داخل کشور و خارج از کشور ۱۴۰۱

دفترچه این سوالها در همه شاخه های آزمایشی به همراه پاسخنامه پس از برگزاری آزمون در سایت سازمان سنجش منتشر میشود . شرکت کنندگان در این ازمون برای چک کردن جوابهای خود و افرادی که قصد شرکت در آزمون سالهای آتی را دارند میتوانند برای آشنایی با شیوه سوالها اقدام به دانلود دفترچه های عمومی و اختصاصی کنکور زبان و سایر رشته ها کنند.

کنکور زبان در کشورهایی مانند لبنان ، پاکستان ، آلمان ، امارات ، ترکیه ، قطر و کویت هم زمان با داخل برگزار میگردد . ساکنین خارج از کشور که قصد ادامه تحصیل در دانشگاههای دولتی داخل کشور را دارند ، اقدام به شرکت در آزمون سراسری میکنند ، سوالات آزمون خارج از کشور هم دقیقا مانند داخل کشور به صورت تستی و دارای نمره منفی است .

دانلود دفترچه سوالات کنکور زبان ۱۴۰۱
سوالات کنکور داخل کشور سوالات کنکور خارج از کشور
سوالات عمومی سوالات عمومی
سوالات اختصاصی سوالات اختصاصی
سوالات اختصاصی زبان آلمانی و فرانسه سوالات اختصاصی زبان آلمانی و فرانسه
سوالات معارف اقليت ‌های دينی و زبان ‌های خارجی غيرانگليسی سوالات معارف اقليت ‌های دينی و زبان ‌های خارجی غيرانگليسی

دانلود پاسخنامه کلیدی و تشریحی کنکور زبان ۱۴۰۱

پاسخنامه کلیدی و تشریحی به محض آماده شدن برای دانلود در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت تا بتوانید به بررسی کامل سوالاتی که در کنکور زبان به آن پاسخ داده اید بپردازید.

کلید سوالات کنکور زبان ۱۴۰۱
پاسخنامه سوالات کنکور زبان 1401
دانلود پاسخنامه کنکور زبان 1401 داخل کشور
دانلود پاسخنامه کنکور زبان 1401 خارج کشور

اعتراض به سوالات کنکور زبان ۱۴۰۱

شرکت کنندگان در آزمون زبان در صورت مشاهده اشتباه در تست یا گزینه ها و یا هرگونه اعتراضِ دیگر باید به سایت سازمان سنجش sanjesh.org مراجعه کنند و ابتدا در سایت عضو شوند و پس از دریافت رمز عبور در قسمت سیستم پاسخگویی اقدام به ثبت اعتراض خود نمایند.

سازمان سنجش و آموزش کشور موظف است اعتراضاتی که با دلیل منطقی ثبت شدند را بررسی نموده و پیش از اعلام نتایج اولیه ، به اعتراضات هر داوطلب پاسخ دهد .

و اما نکته آخر : برای اینکه رتبه قبولی خود را بدون خطا تخمین بزنید باید به مواردی مانند تغییر جامعه اماری که در کنکور امسال شرکت کردند و تغییر ظرفیتهای قبولی در هر رشته و دانشگاه دقت کنید . برای این کار لازم است از خدمات مشاوران ما در انتخاب رشته مرکز مشاوره تحصیلی استاد علیرضا افشار کمک بگیرید.



نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا