مشاوره خصوصی علیرضا افشار
اخبار آموزشی

زمان اعلام نتایج کنکور سراسری ۱۴۰۱ (سازمان سنجش)

اعلام و مشاهده نتایج کنکور 1401

زمان اعلان نتایج اولیه کنکور سراسری 1401

به نقل از خبرگزاری ها، رییس سازمان سنجش آموزش کشور در طی گفتگویی اعلام کرد: نتایج اولیه آزمون سراسری 1401 در روز 11 مرداد ماه منتشر خواهد شد. زمان اعلام نتایج کنکور سراسری ۱۴۰۱  به احتمال زیاد یازدهم مرداد ماه می باشد.

قابل به ذکر است که کنکور سراسری 1401 در روزهای هشتم الی یازدهم تیرماه در 5 گروه آزمایشی برگزار شد.

طبق آمار اعلام شده از سوی سازمان سنجش، یک میلیون و ۱۱۸ هزار و ۷۹۳ داوطلب برای کنکور ۱۴۰۱ ثبت نام کرده اند. تعداد داوطلبان آزمون سراسری برای داوطلبان زن و مرد یکسان نیست.  تعداد ۶۴۸ هزار و ۷۵۴ نفر زن و ۴۷۰ هزار و ۳۹ نفر مرد  در آزمون کنکور 1401 ثبت نام کرده اند.

به گفته رییس سازمان سنجش آموزش کشور: نتیجه اولیه کنکور 1401 در هر 5 گروه آموزشی به طور هم زمان در نیمه اول مرداد اعلام می شود.

سازمان سنجش زمان اعلام نتایج کنکور سراسری ۱۴۰۱ را در روز 11 مرداد ذکر کرد.

شمارش معکوس برای اعلام نتایج اولیه کنکور 1401 از هم اکنون شروع شده است. ۵۷.۹۹ درصد داوطلبان کنکور 1401 زن و و ۴۲.۰۱ درصد داوطلبان مرد می باشند.

داوطلبان شرکت کننده در آزمون سراسری ۱۴۰۱ می توانند از طریق وب سایت رسمی سازمان سنجش آموزش کشور، نتیجه اولیه کنکور 1401 را دریافت کنند. داشتن اطلاعات ثبت نامی برای مشاهده اعلام نتایج کنکور سراسری 1401 الزامی است.

طبق آخرین خبرهای رسیده تا این لحظه، زمان اعلام نتایج کنکور سراسری در گفتگوی اختصاصی با رئیس سازمان سنجش آموزش کشور، در شب یازدهم مرداد نتایج اولیه کنکور سراسرس اعلام میشود و قابل مشاهده است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد انتخاب رشته می توانید در طرح آموزش انتخاب رشته کنکور شرکت کنید.



نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا